Jag har det bra..

Rubriken säger allt! 


Kom till Australien imorse 07.30, i Australiensk tid.
Australien ligger ju 9 timmar före. 
Så klockan är 21.16 här och runt 12 för er antar jag! :) 


Varit lagom varmt hela dagen och har legat och solat och bara tagit det lugnt. 
Sitter & lyssnar på Justins nya låt ' Confident ' riktigt bra, rekomenderar att ni lyssnar på den! :) 

Men som ni vet har jag alltid haft en stor crush på en annan kändis än Justin.
Jag tror ni vet ve det är om ni tänker efter.

Cody Simpson! :D 

Och gissa vem det är som ska se han live imorgon eftermiddag? :D :D :D :D 

JAAAG!!

Min pappa här i Australien köpte biljetter direkt när jag frågade om jag kunde få gå! 
Så JAG SKA SE CODY SIMPSON LIVE!

Han ska ju ha ett speciellt ' Beach party ' imorgon och uppträda med sina låtar i acoustic! 
Är sjukt taggad då han är så underbart snygg & en helt fantastisk person! 

Efter det åker jag min pappa & hans tjej till dom och jag ska sova där..
Sen ska jag spendera helgen i Noosa, ett stort ställe.
Vet ni inte vad det är , googla! 

Dit kommer min syster & bror så ska vi spendera lite 'family time'. 

Har också till er, gjort ett par tid inställda inlägg.
Så lämna inte bloggen! :)

Älskar er mest, ha det bra  kalla Sverige! :* 

Kommentarer
Anonym

Vill också vara i Australien, och jag vill också se Cody Simpson. Sitter och lyssnar på Justins nya låt och den är jättebra. Ha så kul:)



2013-12-09 @ 14:55:49
Anonym

Åh så avis! Men ha det bäst nu då (:



2013-12-09 @ 16:39:43
Ariiii

Gud va kul! Glad för din skull❤
Ok :)



2013-12-09 @ 17:36:09
Anonym

Å lilla gumman sluta SKRYT!! "Gissa vem som ska se han live? JAG!!!! :D"

Svar: Skryter hur mycket jag vill, min blogg, mitt liv, har inte bett dig läsa något jag skrivit eller ens bry dig! Puss
Maya Lindberg



2013-12-13 @ 10:15:45
anonym1

glad för din skull!!! :) grym blogg btw



Blogg: http://biebertimezstories.blogg.se/?tmp=60541
2013-12-22 @ 17:58:25




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback