Tuff vecka.

Den här veckan för mig har varit hur tuff som helst.
Varti väldigt sjuk. 

Vart tröttare än vanligt, somnat nästan på lektionerna.
Dagarna har varit otroligt jobbiga.
Och fick ett besked från Ungdomsmottagningen idag som jag inte blev glad över.
Ska dit igen nästa vecka.
Otroligt jobbigt.

Har kommit halvägs på nästa kapitell, jag vet inte när de kommer ut.
Kommer skriva mycket imorgon.
Just nu är jag otroligt deppig och ska sova.
Måste få mer sömn nu efter beskedet idag..

Älskar er, hoppas ni väntar..
 
Kram!n:*

Kommentarer
Anonym

Åå så jobbigt men jag vill ha mer mer nu och snälla ett långt kapitel!!



2013-04-12 @ 07:15:36
Anonym

Vi förstår, det är klart att vi väntar! Ta den tid du behöver!



2013-04-12 @ 17:13:00
Anonym

Ta den tid du behöver, du är stark! finns!



2013-04-13 @ 00:36:58
Anonym

Km du inte nån gång ha ett helt långt kapitel som utspelas under sexet, eller asså att dom har sex och hela kapitlet har dom sex. Liksom massa detaljer och vilt sex och så :)



2013-04-13 @ 15:09:05
Zelma

Lungt, ta din tid! :)



2013-04-13 @ 20:21:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback