Episode 10 - '' What abs?''.

  Jag gnuggade coh gnuggade över hela min hud, jag ville inget hellre än att glömma bort Cain och hans äcklgia berörningar och äckliga läppar.
Det var inet förrän jag tvättat mitt hår och var tilllbaka att tvätta min kropp ännu en gång kände jag mig renare, men alla blåmärken och märken gjorde så känslorna bubblade upp.
Tårarna börjader rinna och allt som hänt ikväll spelades upp om och om igen framför mig.
Jag bet mig hårt i läppen för att inte göra några ljud. Det sista jag ville var att någon skulle komma in och se mig naken i ett badkar.
 
Snyftande svalde jag hårt och skakade på huvudet. Jag var tvungen att bli av med dessa tankar.
Jag var tvungen att glömma bort allt som hänt ikväll.
Jag var tvungen!

Jag kände hur vattnet inte var lika varmt som det var när jag klev i, jag hade inte ens en anning hur lång tid jag suttit här.
jag reste mig upp och tog en handuk som Justin lagt på bänken.
Snabbt tårkade jag min kropp och lite snabbt mitt hår. Jag sneglade ner på den stora svarta t-shirten Justin gett mig eftersom jag inte har några kläder.
Jag skäms inte över min kropp, jag var itne direkt smal, inte direkt tjock! Så det va lagom.
Med ett litet leende tog jag på mig t-shirten som nådde ner till halva delen av mina lår.
Den var riktigt stor men den var mysig och luktade Justin.
Jag såg hur smutsigt såren i ansiktet och halsen var, det hjälpte inte ens att tvätta bort det med tvål.
En suck lämnad emin mun, sedan började jag leta efter bomulls tuss och något att tvätta med.
Tack och lov hade Justin det i ett av sina badrumms skåp, jag tog en bomuls tuss och på med lite salva och tog på detpå såret.
Ett skrik lämnade mina läppar, det sved något otroligt.
Badrummsdörren flög upp och Justin kom in. What? Låste inte jag?
'' Vad är de?''. sade han och jag stog chockad stilla.
'' Ehm.. Det sved..''. sade jag och hela mitt ansikte blev rött.
Man såg hur hela han blev lättat.
'' Trodde du ramlat och slagit dig eller något..''. mumlade han och kliade sig i nacken.
Jag log milt. '' Förlåt, var inte beredd på att det skulle svida!''.
Det här var absolut pinsamt, pinsamaste stunden hitills.
'' Här jag hjälper dig!''. sade Justin och jag hoppade upp på bänken. Han ställde sig mellan mina ben och började dutta försiktigt med tussen på mina sår.
Jag stirrade in i hans vackra ögon, han såg så underbar ut när han var fokuserad.
Han mötte min blick och log snett, vilket fick mig rodna ännnu mer.
'' Okej, nu är det min tur att sköta om dig!''. sade jag och tog en ny bomulls tuss och på med lite salva.
'' Jag behöver inte hjälp Cass!''. sade han.
'' Har du sett dig själv i spegeln eller?''. sade jag och Justin lutade sig åt sidan för att kolla på sig själv.
Man såg hur han itne var beredd på hur han såg ut.
'' Okej, det här kommer svida, så stå ut!''. sade jag och började tvätta rent hans sår.
Han bet i hop och mumlade något oerhört när jag tvättade dem djupaste såren.
Jag förstog att det gjorde ont, men ville han ha bort dem får han stå ut.
'' Så klart..''. mumlade jag och slängde alla bomulls tussar och tvättade händerna.
'' Tack!''. sade han och skådade sig själv i ansiktet, allt blod var borta, men ärligt talat så han jävligt sexig ut.
Vi gick ut tillsammans till sovrummet, jag la mitt linne och underkläder på en stol och sneglade mot Justin.
'' Vart ska jag sova?''. sade jag i en viskning.
'' Du kan sova  sängen, jag sover antingen där nere eller i fotöljen..''. sade Justin.
Jag gav han en lätt nickning. Skuldkänslor vällde över mig, jag kände mig taskig att låta honom sova obekvämt när jag orsakat allt det här.
Jag gick fram till sängen och kröp ner under täcket.
Hela sängen luktade Justin, jag drog upp täcket om mitt bröst och drog in den underbara doften.
Vad var det med mig?
'' Jag finns där nere..''. sade han och gick mot dörren.
Fan. Säg det inte Cassandra, nej gör det inte! '' Stanna..''. viskade jag.
Jag kunde inte rå för det, det bara kom ut.
Justin vände sig om. '' Sa du något?''.
Jag nickade. '' Stanna! ''. sade jag och drog upp täcket på andra sidan.
Ett litet leende spreds på Justins läppar innan han gick fram till andra sidan.
Han drog av sig sin t-shirt och man såg hela hans muskelösa kropp.
Wow. Hans muskler var inget att bråka med, och hans abs, wow.
'' Gillar du vad du ser?''. sa han och jag vek snabbt undan blicken.
'' Vadå?''. sade jag, jag kunde inte undgå att le.
'' Mina abs!''. sade han och spände dem ännnu mer.
Jag tittade på hans mage, sedan mötte jag hans blick. '' Vilka abs?''. skojade jag och ett gulligt skratt lämnade Jusitns mun.
'' Kul, Cass! skit kul!''. sade han och drog av sig sina byxor och kröp ner i sängen.
På något sett kändes det bra när han la sig ner under samma täcke som mig. Hela jag blev helt till mig.
'' Vadå? Seriöst? Jag såg inga?''. ssade jag och fnissade till.
Han böjde sig över mig och började kittla mig, ett högt skratt lämnade mina läppar. Han fortsatte kittla mig coh hela jag rörde på mig åt alla håll.
Både Justin och jag skrattade. '' Sluta!''. tjöt jag skrattandes,mne han slutade inte.
Han la sig istället över mig och satte sig över mina ben och tog mina händer och satte dem över mittt huvud.
'' säg att jag har sexiga abs!''. sade han med sexig röst och böjde sig sagt ner.
'' aldrig!''. sade ajg andfått.
HAn böjde sig ännu närmre mig så att är som helst skulle våra näsor nuddas. '' Säg det..''.
Jag skakade på hvudet.
Han skulle precis till att kittla mig då jag skrek. '' OKEJ OKEJ DU HAR SEXIGA ABS!''. tjöt jag och ett busigt flin spreds på Justins läppar.
Våra näsor nuddades, det var som allt gick i slomotion. Jag tittade för nån sekund ner på hans fylliga läppar innan jag mötte hans blick.
'' Tack..''. sade han och släppte mina händer.
Hans ena hand gick ner tll min kind och han smekte den mjukt. Ett litet leende spreds på mina läppar.
En gäspnin lämnade min mun, jag kunde inte rå för det.
'' vi kanske ska sova,..''. sade Justin.
Jag nickade hastigt och la mig ner med Jusitn brevid mig.
'' föresten här, hittade den hos John's!''. sade Justin och gav mig min mobil.
Mina ögon spärrades up. '' Tack!'' .
Han gav mgi ett leende, snabbt kollade jag om någon hade ringt. Jenna hade ringt 2 gånger, smsat 1, Eric hade smsat 1 gång och Bonnie hade ringt! Snabbt knappade jag in ett medelande till Jenna. '' Är hos Bonnie, hon mår inge bra, och hennes föreldrar är bortresta! Vet inte hur länge jag stannar, hoppas du klarar dig! Love you!'. skrev jag.
Ändå var det en stor lögn, jag hade aldrig ljugit för Jenna förut, utom den gången då jag snodde hennes plattång.
Men jag var tvungen, jag hade inget väl! Hon fick inte se mig så här!
Jag lutade mot huvud mot Justins håll och skådade hans perfekta ansikte.
'' Måste vi dra till skolan imorgon?''. mumlade jag.
'' Nä, inte om du inte vill..''.
'' Ärligt talat.. Nej..''. sade jag och han log.
'' Då stannar vi hemma!''.
Jag log. '' Bra!''.
Sedan slöt jag mina ögon och drog täcket närmre min kropp innan jag föll i en djup sömn.
 
DAGEN EFTER:
 
Jag vaknade av att jag låg otroligt skönt.För en gångs skull hade jag sovit ut.
När jag öppnat mina ögon med all min kraft insåg jag att jag låg på Justins nakna bröst.
Pinsamtheten tog över ,som tur var sov han fortfarande. Sagt aoch försiktigt la jag mig ner på min kudde och tack och lov vaknade han inte.
Jag låg och stirrade på honom, jag kunde itne rå för de. Han var ås perfekt, hans fylliga läppar, perfekta käkben, leende, ögon, hans otroligt sexiga ruffsiga hår.
'' Du stirrar..''. sade han med hes sexig röst.
Jag röck till och kände hur rodnaden spreds på mina kinder. '' Kanske..''. svarade jag ärligt.
'' Varför?''. sade han med fortfarande stängda ögon.
'' För.. jag kände för det!''. sade jag och han tog sin kudde och la den över sitt ansikte.
 
 
'' Hallå? Schysst!''. tjöt jag och ett dolt skratt hördes.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag slog honom löst på armen.
'' Jag stirrade inte länge, bara nån sekund.. öh.. för att se om du sov.. eller.. itne!''. ljög jag.
Han tog bort kudden och mötte min blick.
'' Jo vi säger så!''. sade han och jag gav honom en sur min. Som tur var var jag oseriös, hoppas det inte märktes.
'' vart du sur?''. utbrast han.
Jag bet mig hårt i kinderna för att inte skratta. Istället vände jag mig om med ryggen mot honom.
'' Cass..''. muttrade han.
Jag svarade inte. Han skakade på mig och försökte vända mig men jag gjorde motstånd ås han misslyckades, chockande nog.
Jag log snett. '' Jag är hungrig, har du nått att äta?'' .sade jag och reste mig upp från sängen.
Hans ögonbryn for upp. '' Är du inte sur?''.
Jag skakade på huvudet. '' Nope!''. sade jag och ploppade 'p'.
En stor suck lämnade Justins mun innan han tog en kudde och slängde den rakt i mitt ansikte.
'' Hallå?`''. skrattade jag och slängde tillbaka den på hans ansikte.
Han reste sig upp från sängen och drog på sig en t-shirt.
Wow, killen stog med ruffsigt hår, en t-shirt och kallingar frramför mig, inte konstigt att man inte kan motstå att glo.
'' Ta en bild, den håller längre!''. skrattade han retligt och hämtade två par mjukis byxor från garderoben.
En frustrerad suck lämnad emin mun, på ett stät gillade jag hur han retade mig, men ett annat sett gillade jag de tinte. Han kunde itne sluta skratta, hans skratt, så gulligt!
Tumblr_m4wph2q8s21r9alaeo1_500_large
 
Han gav mig ett par gråa mjukis som jag tvärt drog på mig.
'' Tack!''. sade jag och spände ögonen i honom så han äntligen slutade garva.
Justin fick mig glömma bort det som hade hänt, han var en helt annan person! Han var.. snäll!
I skolan spelade han tuff och så men själv med mig var han, lugn, snäll, allt till motsatten han spelade!
'' Ehm.. Juste, det är.. ehmm.. inte bara jag som bor här.. så du vet..''. sade Justin nervöst.
Jag nickade. '' okej, jag tyckte jag hörde fler röster igår..''.
Han nickade.
Sedan öppnade han sin dörr och vi gick ut. När vi kom ner för en trappa så var det ett stort vardagsrum, en stor hall rakt fram, åt höger var det ett kök sedan direkt höger om trappan var det en korridor bakåt till baksidan + två toaletter antog jag!
Jag såg hur ett par killar satt i soffan i vardagsrummet med ryggarna mot oss och glodde på tv.
Justin harklade sig och alla vände sig om.
Jag kände igen tre av dem. Roy och Seth från vår skola sen mannen som var med igår, Bruce!
Dem alla kollade lite chockat på oss, antagilgen för jag var nyvaken, full med blåmärken, och desamma med Justin.
'' Ehm.. tja..''. sade Justn nervöst.
'' Tja biebs!''. ropade Roy.
'' Tja!''. ropade resten.
Jag tittade ner på mina fötter och bet mig i läppen, jag såg säkert förfärlig ut.
'' Kom!''. sade Justin och la armen om mig och leddde mg in till köket.
När vi kom in i köket kände jag mig genast bekvämare. Jag hoppade upp på köksbänken medans Justin skannade kylen.
'' Vad vill du ha?''. sade han.
'' Flingor?''. flinade jag.
'' Flingor blir det!''. sade han och tog fram mjölk och flingor.
Han ställde det på borde toch tog sedan en skål och sked.
Jag slog mig ner vid bordet mittemot Justin. '' Ska inte du äta?''.
Han skakade på huvudet.'' är inte hungrig..''.
Jag nickade.
Sedan hällde jag upp flingor och mjölk i en skål och började äta. Jag kände Justins blickar bränna på mig, typiskt.
Jag som hatar när folk tittar på en när man äter.
'' ta en bild, det räcker längre!''. härmade jag honom.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Förlåt, men du är rätt söt när du äter!''.
'' Rätt? Jag ÄR söt när jag äter!''. skojade jag .
'' Ja det är du!''. sade Justin och en liten rodnad spreds på mina läppar.
Jag hörde fotsteg som kom närmre och närmre. Sekyunden senare kom någon in i köket och öppnade kylen.
Men jag satt med ryggne mot personen så jag såg inte vem.
'' så vem är du?''. sade en röst och slog sig ner på ena kanten av bordet.
Bruce.
'' Cassandra..''. sade jag och mötte hans isblå ögon.
'' Trevligt.. ''. sade han och lät väldigt ointresserad.
Jag tittade på Justin som hade sin blick spänd i Bruce's. 
Min blick flög på Bruce som hade ett snett leende på läpparna.
'' Bruce.. gå..''. fräste Justin. '' Det är inte bara ditt hus Biebs!''. sade Bruce och tittade på honom.
'' Vad vill du.. Bruce!'' .sade jag med attityd. Varför fick jag en helt plötsligt attityd?Vad händer med mig?
'' Prata med er, och flickan Justin har känslor för!''. sade Bruce och sneglade på Justin som bet sig hårt i läppen.
'' Sluta Bruce! Bara fucking gå!''. fräste Justin.
Ett skratt lämnade Bruce's mun. '' Förlåt, trevligt att träffa dig Cassandra, jag är Bruce! ''. log han.
Han var faktist rätt snygg, snabbt skakade jag av mig tanken och log falskt.
'' Önskar att jag kunde säga detsamma!''.
Ännu ett skratt lämnade hans läppar innan han lämnade oss ensama i köket.
Snabbt åt jag upp mina flingor och sneglade på Justin som tittade på allt utom mig.
Vad var det med honom?
'' Vad är de?''. sade jag och mötte hans blick.
'' Inget..''. mumlade han.
En suck lämnade min mun. '' Ahapp.. Vad ska vi göra idag?''.
'' Vem har sagt att vi ska göra något?''. sade han stöddigt.
Jag himlade med ögonen. '' Förlåt att jag öppnade käften då..''.
En suck lämnade Justins mun innan han dorg sig frustrerat i håret.
Vi satt där i säkert 10-15 minuter innan jag fick nog.
Jag reste mig upp och la skålen i diskkon innan jag lämnade Justin ensam i  käket. Istället för att gå upp till hans rum fastnade min blick på tv:n i vardagsrummet.
Family guy, ett av mina favoritprogram.
'' Du får komma och sätta dig!'.' sade en röst.
Min blick flög bort från tv:n och mötte Roy's ögon.
Jag nickade nervöst och gick och satte mig i en två sitts soffa brevid den stora soffan där Roy, Seth och två andra killar var. Bruce satt inte här, han var väl nån annan stans antog jag.är
'' Föresten jag är Nick, det här är Alex, min lillebror, antar att du träffat dem andra?''. sade en kille med lite ljusbrunt hår, lite skägg, och blåa ögon.
'' Hej, Cassandra!'.' sade jag och skakade hans hand.
'' Hej!'. sade han.
Jag skakade sedan hand med den andra killen, Alex, han var den lite blyga typen.
'' Ey Cassandra, gillar du Family  Guy?''. sade Roy.
OM ni undrar så var det han som kallat mig bitch första dagen på skolan. Han med mörka ögon och svart hår.
'' Mm..''. svarade jag tillbaks. Han har fortfarande inte sagt förlåt för det han sa.
Seth slog till han på armen med blicken fast i tv:n.
'' Och förlåt att jag kallade dig bitch!''. sade han.
Ett leende spreds på mina läppar, '' Det är lugnt Roy..''.
Han pustade ut.'' Åh tack, jag är inte så där kaxig igentligen!''. sade han.
Jag log. '' Okej, det är lugnt!''.
'' bra..''.
Vi alla fortsatte koncentrera oss på tv:n, det var riktigt länge sen jag såg Family guy, jag hade helt glömt bort hur roligt det här var.
Ett högt skratt lämnade oss alla, det var avsnittet då Stewie och Brian reser runt i olika teman! Jag har nog aldrig skrattat så här mycket på länge.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
 
När Cassandra lämnat mig själv i köket suckade jag ännu en gång. Vad var de med mig?
Jag blir den gamla Justin när jag är med henne, den snälla tysta Justin. Jag slog hårt i bordet och lutade ner ansiket mot bordet.
Skratt hördes från vardagsrummet, och det var inte bara killarnas skratt. Det kom fårn en tjej. Med rynkade ögonbryn gick jag ut till vardagsrummet.
I soffan satt Roy, Seth, Alex, Nick och Cassandra och tittade på family guy och skrattade så tårarna rann. Jag lutade mig mot dörrkarmen och studerade Cassandra. Hennes vackra perfekta leende var framme och ett underbart skratt lämnade hennes läppar.
Hennes leende smittade av sig på mig, fjärilar växte i magen. Vad gör hon med mig?
Cassandra lutade bak huvudet och skrattade högt tilsammans med killarna.
Gud va vacker hon var. 
'' Ey, Justin..''. sade en röst.
Jag vände mig om och såg Bruce stå lutad mot diskbänken.
Han vinkade hit mig och jag gick motvilligt dit och satte mig på bordet.
'' Mm vad?''. sade jag spydigt.
'' Du gillar henne..''. sade han.
Jag rynkade på ögonbrynen.
'' Nej?''. sade jag nervöst och kliademig i nacken.
Ett snett leende spreds på hans läppar. '' Så hennes leende smittas inte av sig på dig? Hon ger dig inte fjärilar i magen? Du blir avundsjuk så fort någon annan än dig rör henne? ''. sade han.
Jag tittade ner. Gillade jag henne? Kunde det vara så illa?
Jag, Justin Bieber har ALDRIG gillat någon tjej, ALDRIG! Dem flesta jag haft har bara varit en gångs ligg eller kk's.
'' Aw!! Broo! Du gillar henneeee!''. retades Bruce och slog till mig löst på armen.
Jag kände hur det hettade till om kinderna, vad var det för något? Har jag feber?
'' Bruce! Fan skärp dig!'. sade jag, men jag kunde inte låta bli att skratta jag med.
'' Aww lilla Justin rodnaaaajj!''. sade Bruce, men denna gång hade han bebis röst.
Ett skratt lämnade mina läppar innan jagslog till han ännu en gång på armen.
Så här har han alltid hållt på sen vi började umgås, alltid! Det var bara för han såg mig som liten.
'' Det är första gången va?''. flinade han sedan.
 
Tumblr_m8o6rztyps1r18b50o1_500_large
 
Jag röck på axlarna.'' Jag vet inte vad jag känner Bruce! Det är de som förvirrar mig..''. mumlade jag och kliade mig i hår botten.
'' Umgås mer med henne, se hur du känner! Bro jag finns här!''. sade han och la armen om mig.
'' Tack Bruce..''. mumlade jag.
Han gav mig ett leende innan vi gick tillsammans ut till vardagsrummet.
Bruce satte sig i hörnet brevid Seth, brevid han satt Roy, sen Alex och Nick. I två sitts soffan satt Cassandra.
Den ända platsen kvar var brevid henne.
Bruce log retligt mot mig innan jag tittade på Cassandra.
'' Kan jag sitta här?''. Ett gulligt skratt lämnade henne släppar.
'' Det är ditt hus Justin, klart du kan sitta här?''.
En liten rodnad spredspå mina kinder, men fan heller att hon skulle se den.
Jag satte mig brevid henne och sneglade på tv:n. Jag var inte en så mycket tv människa, men med Cassandra brevid mig vart det annorlunda.
Visst jag gillade Family Guy, men nu var all min koncentration på Cass. Vad händer med mig?
Dem senaste dagarna har jag bara tänkt på henne.
Jag blev så frustrerad, hade Bruce rätt? Gillade jag henne?
Är det möjligt att JAG gillar en som HENNE?..

 
Wihoo, fick ute ett iallefall :D

Är sjukt glad, köpte en ny laptop idag för 5,000:-, så nu kommer jag uppdatera så gott jag kan!
Den är snabb och hur snygg som helst, så jag hoppas uppdateringen blir bättre!:)

Men stör mig bara på musen som klickar på allt när jag drar den över skärmen, men jaja who carse!:)
Men vad tror ni, tror ni Justin har riktiga könslor
 
KOMMENTERA!
 
 

Kommentarer
MARIE

OMG ASSÅ JAG KOMMER ATT DÖÖ DU E BARA FÖR BRA ASSÅ SJUKT BRA MER MER MER MER!!!! <3 <3 <3 <3



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-10-14 @ 22:00:49
sophie

du e jäätttttttttteeeee braaaaaa!!! längtar! :):):):):):):):):D:D:D:::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:P:P:P:P:P:P:P mermermermermermermermermer,kan ej vänta! :P



2012-10-14 @ 22:02:50
ebba

en fråga bara: När ska du ha en header på din blogg? Om du vill kan jag göra en åt dig och se om du gillar den? Du behöver inte använda den om du inte vill :D <3



2012-10-14 @ 22:17:21
Nadin

OMG ASSÅ MEEEER MEEEEEEEEEEER!!!! <3 <3 <3 <3 <3



Blogg: http://Jbieberstoriez.blogg.se
2012-10-14 @ 23:17:07
Ilham

Gahhh du är BÄST du gör mina dagar så mkt bättre meraaaa 👍👍👍👍👍👍❤❤❤❤love u



2012-10-15 @ 01:22:38
Nia

Shiiit braaaaa ♥♥♥ Meeeeer! ♥



Blogg: http://jdbieberstories.blogg.se
2012-10-15 @ 15:59:39
Felicia

As bra! Mer idag? :)



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-10-15 @ 18:16:22
Melissa

Hej :D jag älskar din novell men jag tycker att det går lite fööör snabbt med Justins tankar och så:)



2012-10-15 @ 18:42:02
Zelma

Melissa: det är bara bättre om det går snabbt



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-10-15 @ 20:09:06
parya

Skitbra!! Jag har en känsla att de kommer kyssas i nästa kapitel!!:)



2012-10-15 @ 21:56:53
Anonym

Ett litet önskemål bara: tyl att dem är snå kaxiga mot varandra och typ att tjejen försöker vara lite sexig framför justin



2012-10-16 @ 19:07:17
anna

hej jag tycker att denna bloggen värka j'te intresant men jag kan tyvärr inte börja l'sa det:( för jag hittar inte var man ska trycka för att komma till kapittel 1:/ tacksam för hjälp:)



2012-11-24 @ 23:16:28




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback