Episode 67 - I can't leave you..

Att träffa Tiffany var en dröm, hon var så vacker! Vackrare än någonsin! 
Jag flätade samman våra händer och vi började gå längs gatan.
'' aj!'. tjöt hon och tog av sig sina skor coh höll dem i handen.
'' gör de ont? Jag kan bära dig?''. sade jag.
'' Sluta var en gentleman Jusitn! Jag klarar mig!''. fnissade hon och pussade min kind.
Jag nickade. '' Du är min prinsessa, allt för dig1''. sade jag och hon log stort.
Ikväll skulle jag säga det. Hon kommer bli glad. Överlycklig. Eller?.. 

 
 
 
 När vi kom till hennes hur stora hus som helst, släppte jag hennes hand och lät henne låsa upp.
'' Vart är din mamma?''. 
Hon röck på axlarna. '' Ingen anning, inte träffat enne på nån dag. Antagligen är hon med nån kille!'. sade hon som att det inte var inget.
Har hon varit ensam i det här stora huset? Till och med jag tyckte det var läskigt.
Vi gick in och låste dörren efter oss. 
'' Kan jag byta om? Klänningen skaver som bara den!'. sade hon.
Jag tittade menande på henne. '' Varför skulle du inte? ''.
Hon log stort seda sprang hon upp på övervåningen. 
Jag gick in till köket och tog ett glas vatten. Allt var rent, inte ett ända damkorn. 
Wow. 
'' JUSTIN!'. skrek Tiffany från över våningen.
'' Ja älskling!''. skrek jag tillbaka.
'' Hjälp!''. sade hon skrattandes.
Jag gick upp till övervåningen och där stog hon med en halft nere klänning. Hon fick ner den till midjan sen tog det stopp.
'' Vad gör du?'. skrattade jag.
'' Dragkejdan fastnade nu får jag inte av klänningen!''. skrattad ehon.
Jag skrattade högt innan jag bad henne lägga sig på sängen.
'' Jag drar av din klänning, spän in din mage!''. skrattade jag.
'' Ey, så du tycker jag är tjock?''. sade hon.
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Men kanske lite stor för klänningen!''. 
Hon slog till mig på axeln och skrattade sedan.
Jag tog tag om klänningen och drog hårt. Den flög snabbt av och i sängen låg en halvnaken Tiffany.
Hårt bet jag mgi i läppen för att inte släppa dreglet som ville ut.
Jag la klänningen över stolen i hennes rum och skådade henne ligga i sängen.
Snabbt tittade jag upp i taket och ett skratt lämnade Tiffanys mun.
Hon reste sig upp och gick fram och kysste mig mjukt.
'' Min kropp är din kropp..''. viskade hon.
Sedan gick hon in mot sin garderob.
Jag smällde till henne på rumpan coh ett högt skratt lämnade hennes mun.
Jag flinade lite innan jag tog av mig kavajen och la den på stolen jag hängt klä'nningen på.
Sedan tog jag bort slipsen så jag bara var i byxor och shorta. 
Hon kom ut i ett par hotpants och ett vitt linne.
'' Film och mysa?'' .flinade hon gulligt.
Jag nickade. '' Väldigt gärna!''. 
Hon fnissade till och skuttade ner till köket. Jag skrattad eoch gick sedan efter henne.
'' Jag tror vi har jordgubbar, och choklad! Så kan man toppa!''. sade hon och tog fram en skåljordgubbar och en chokladkaka.
'' Ska jag smälta chokladen och du fixar jordgubbarna?''. sade jag.
Hon nickade.
Jag la chokladen i en skål och satte in den i mickron. Eeter 1 minut var allt smält. mums.
'' Klart!'' log jag.
'' Jag med!'' .flinade hon och höll fram en skål jordgubbar.
 
 
Jag slickade mig busigt om läpparna och pussade hennes näsa. Hon fnittrade till och vi tog med varsit glas och en 2l cola och satte oss i vardagsrummet.
'' Vilken film?''. sade hon.
'' The notebook!''. flinade jag.
'' Igen? aja han som spelar Noah är iallefall snygg så jag får lite ögongodis!''. sade Tiffany.
'' Eeey, jag då?''. sade jag och prutade med läppen.
'' Du kommer först, och är snyggare ta det lugnt!''. fnissade hon.
Jag nickade. Hon satte i gång filmen och satte sig mellan mina ben med ryggen mot mitt bröst.
'' Justin?''. sade hon.
'' Ja?''.
'' Det är skönt att ha dig här..''. viskade hon.
'' Det är skönt att var ahär..''.
'' Hur länge stannar du?''. sade hon.
'' Det är det jag vill prata om...'' 
Hon satte sig upp med ansiktet mot mig och med benen om varsin sida om mina.
'' Vad?''. sade hon nervöst coh bet sig i läppen.
'' Jo.. Det är så att jag vill inte lämna dig igen..''. började jag. 
Ett litet leende spreds på mina läppar. 
'' Såå.. Jag har skaffat en lägen het till oss här i LA!''. sade jag. Hennes ögon vart till golfbollar och munnen vid öppen.
'' V-va?''. stammade hon fram. Ett stort clown leende spreds på mina läppar.
'' Jag ska flytta till LA när min turné är slut, alltså om ungefär 2 veckor!''. sade jag och hon tappade hakan ännu mer - om det äns gick-. 
'' Allvarligt Justin?''. sade hon.
Jag nickade. Ett stort leende placerade spå hennes läppar och hon slängde sig om min hals.
'' Allvarligt? Allvarligt? Allvarlig?''. tjöt hon.
'' Ja Tiffany!!''. skrattade jag.
Hon kysste mig hårt. Med så många känslor och panssion.
'' Fan vad jag älskar dig!''. tjöt hon glatt!.
'' Jag älskar dig med, därför jag flyttar hit!''. 
'' vänta... du sa oss.. ?''. 
'' Det är för du ska flytta in med mig!''. sade jag medett större leende.
Hon kramade hårdare om mig och kysste mig över hela ansiktet.
Jag skrattade lite innan jag tog hennes ansikte i mina händer.
'' Tiffany.. Vill du flytta in med mig i en lägenhet?''. sade jag.
Hon nickade ivrigt och log stort. '' Mer än gärna!''. 
JAg log stort och kysste henne. '' Nu återgår vi till filmen babe!''. 
Hon nickade och lutade sig mot min axel och vi fortsatte titta på filmen.
Kunde det bli bättre? Jag ska flytta in med min flickvän i LA om 2 veckor!
Vi åt av jordgubbarna och chokladen igenom hela filmen. 
'' Här babe!''. sade jag och höll fram en jordgubbe.
'' Jag orkar inte, jag kommer allvarligt talat spricka!''. fnissade hon.
'' Det är den godaste i helav ärlden!''. skojade ajg.
hon skrattade och tog en tugga. Sen tog jag resten.
Filmen lädde mot sitt slut och vi satte på '' A walk to remember'' direkt efter.
'' Jag hämtar lite chips!'' .log hon och sprang iväg till köket.
Jag rest emig upp och skådade väggen med massa fotografier på Tiffany när hon var liten.
Hon var vacker redan då.
 
 
Ett stort leende spreds på mina läppar. 
Jag började tänka, kanske jag kunde ta med henne på en photoshoot? Hon kanske gillar det?
Blir modell? För hon har kroppen, längden, leendet, utseendet allt ! 
'' Justin vad gör du?'' .sade Tiffany.
'' Varför har jag aldrig fått se bilder på dig när du var liten?''. log jag och pekadepå fotografierna.
'' Ehm.. Jag skämdes.. Antar jag.. Men mamma satte upp dem här, utan att jag märkte något.. förns nu.. ''. sade hon och ställde chipsskålen på bordet och gick fram till mig och skådade fottona.
Jag la en varm arm om hennes midja och drog henne intill mig.
Vi tittadee ett tag på alla fotton innan vi slog oss ner i soffan för att fokusera på filmen.
Jag tog enhårslinga och började leka med den.
Jag hörde små lätta snarkningar brevid mig. Tiffany hade somnat.
'' Naw..''. viskade jag.
Jag stängde av filmen och började plocka undan allt tyst. När jag var klar sprang jag ut till min bil som var parkerad på hennes upfpart och tog min väska.
Sedan gick jag i. Jag bar upp Tiffany i min famn och gick försiktigt upp till hennes rum för att inte väcka henne.
Jag bäddade ner henne i sängen, sedan drog jag av min shorta och byxor och tog på mig en t-shirt.
Sedan kröpjag ner brevid henne. 
Jag la mig bakom henne och la en arm runt henne. 
'' jag älskar dig..'' .sade hon hest.
'' jag älskar dig med!''. viskade jag och pussade hennes kind.
Sedan slöt jag mina ögon och somnade.. 
 

 
JAG VET ATT DET ÄR KORT!! SORRY!! :)
 
JUSTIN SKA FLYTTA TILL LA!!! :DDDD 

Glada? ;) 
 
KOMMENTERA NU SNÅLJÅPAR! ;)
 

Kommentarer
Saga Forsberg

Kolla in om det var du som vann design-tävlingen :) http://thetruejustinbieber.blogg.se/2012/july/design-tavlingen-avslutad.html#comment



Blogg: http://www.bieberlaugh.blogg.se
2012-07-31 @ 18:19:28
julia

Gud blev så glad när jag såg att du lagt in ett till kapitel idag! Det typ gjorde min daag! :D men iallafall super bra kapitel, längtar så grymt mycke till nästa. Och du ska veta att du skriver sååå sjukt bra!! Tack för att du skriver <3



2012-07-31 @ 20:06:15
rebecca

när kommer nästa del?:) älskar din novell.
kan man köpa meet&greet biljetten på ticnet är tacksam om du svara:)

Svar: Vet inte, har inte börjat skrivit än! Har varit upptagen! Men vi får se när den kommer ! Dem är slut! :(
Maya Lindberg



Blogg: http://bbecciss.bloggplatsen.se
2012-07-31 @ 20:58:14
Mollie

Guu så bra!



2012-07-31 @ 23:09:30
Ilham sabah

Finns inte bättre novell än den här <3 älskar den!! Längtar till nästa och tack för 2 kapitlerna vi fick efter varandra <3 längtar till nästa



2012-08-01 @ 02:24:49
Sonja

Sjukt bra Maya!!!!!! :D åh nu läntar jag till nästa!!:( så himla glad att du skriver!!! Du är bäst på att skriva!! Du borde fan bli författare!!^^



2012-08-01 @ 12:21:24
Anonym

meeera!!! :D snälla meeeer!! :D



2012-08-02 @ 01:08:32
Just Bieber Imagine

du skriver riktigt bra! ser fram emot nästa kapitel. :)
kika gärna in på min novellblogg och läs och följ. kram.



Blogg: http://Justinbieberimagine.blogg.se
2012-08-03 @ 11:33:14




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback