Episode 59 - Its hard to say Goodbye!

Jag sket fullständigt i om vi var på ett köksbord i Justins kök där vem som helst kunde kliva in, eller kanske se oss!
Just nu glömde jag allt, det här var underbart!
Han la sig över mig och gjorde som jag sa, trängde in i mig.
Ett högt stön lämnade min mun och Justins flin blev bredare.
Han körde snabbare in i mig ochjag kämpade för att inte skrika.
'' sängen?''. flinade han.
Jag nickade hastigt.
Han bar upp mig och nästan sprang upp till hans rum. 
När vi kom in till hans rum la han sig ner på sin rygg så jag satt på honom.
Där trängde han in i mig igen.Jag stönade högt samtidigt smektehan mina bröst.
Det här var den bästa kvällen i mitt liv.
 

 
 
Jag och Justin låg brevid varandra i hans säng, svettiga med stora leenden på läpparna.
'' jag älskar dig ås jävla mycket!''. sade han.
'' jag älskar dig med!''. sade jag.
'' ska vi ta en dusch?''.
Jag nickade. Jag skämdes inte att vara naken inför Justin, jag var nöjd över min kropp så varför skämmas?
Jag sprang snabbt in på toan och slog på duschen för att sedan kliva in.
Efter nån minut kände jag ett par varma armar om min midja.
Ett stort leende spreds på mina läppar innan jag vände mig om och kysste hans läppar.
 
'' Tiff! baby vakna!''. 
Jag vaknade av att nån skakade på mig. På sängkanten satt Justin med en bricka med frukost på.
'' Justin!''. asde jag hest.
'' Frukost på sängen!'. log han.
'' Du hade inte behövt!''.
' Men jag ville!''. log han.
Jag satte mig upp mot väggen och tog emot brickan. Han gav mig sedan dagstidningen och satte sig brevid mig.
 
306680_401585716538438_174773712552974_1160873_543977833_n_large
 
Vi började äta frukosten, sen insåg jag att vi var på första sidan på tidningen.
Från middagen igår.
Jag slog snabbt upp sidan och började läsa.
'' Igår sågs Justin Bieber, hans flickvän och sina vänner äta på Stratfords lyxigaste resturang , vittnen säger att de gråtit och pratat om massa minner! 
Ska gänget splittras? ''.
Som tur var var vi i en liten artikel, inte den största bilden som tog upp hela sidan. 
'' Dem börjar undra.. ''. viskade Justin och lutade sin haka mot min axel.
JAg nickade. '' Vi säger inget va ? Dem får inse det själva va?''. 
'' Om du vill!''. Jag nickade.
Vi åt upp frukosten. Justi tänkte resa sig och gå ner med frukosten då jag stoppade honom.
'' lägg den på golvet, jag vill mysa med min pojkvän!''. sade jag.
Han log stort och la den nedan för sängen och kröp ner i sängen brevid mig.
Jag la mig mot hans bröst och han la armarna om mig.
'' jag vil inte lämna dig..''. viskade jag.
'' jag vill inte att du ska lämna mig..''. viskade han.
'' vi kommer klara det här eller hur?''. 
Han nickade. '' Ja det kommer vi!''. 
Jag log stort. 
Vi låg i sängen och myste ett tag innan jag var tvungen att gå hem och lasta in mina grejer i bilen med mamma.
'' Vi ses på flygplatse!''. sade jag och kramade om Justin.
'' Ja det gör vi!''. log han.
Jag kysste han mjukt innan jag sprang hem.
 
'' MAMMA"''. skrek jag när jag kom in i mitthus. 
'' HÄR INNE!''. skrek hon från vardagsrummet.
Jag gick in där. Det var få saker kvar. Mest möbler, alla fotografier och sånt var nerpackat och skulle med.
'' Wow.. tomt..''. sade jag.
'' Ja.. Är du klar?''. 
Jag nickade.
'' Bra, vi ska till flygplatsen nu. Vi har ett privat plan, eftersom vi har rätt så ,mycket grejer!''. log hon.
Jag nickade.
Ytter dörren öppnades och in kom min såkallade pappa. Jag suckade högt.
'' Vad gör du här?''. fräste jag.
'' Tänkte säga hejdå till min vackra dotter!''. 
Han var påväg att krama mig men jag satte upp handen.
'' Jag kanske är din dotter men du kommer aldrig vara min pappa!''. sade jag och la armarna i kors.
'' Jahapp!''. suckade han.
'' Vad gör du här Joseph..''. suckade mamma.
'' Carla carla carla.. ''. log Pappa och tittade snabbt in i köket samt vardagsrummet.
'' Huset är mitt, så jag kan säga så här, vad gör ni här?''. 
Jag suckade, samt mamma. Ytter dörren öppnades och in kom en blond tjej. 
'' Joseph, hjäl mig bära in mina grejer!''. sade hon med en pipig röst. 
Nästan så man ville asgarva.
 
'' Aja vi ska gå!'' .fräste mamma. 
'' Trevlig resa!''. sade Joseph.
Mamma slängde nycklarna på pappa och sedan gick vi ut till bilen.
'' Ska jag köra min till flygplatsen?''. sade jag.
Mamma nickade.
 Jag hoppade in i min cab och mamma i våran 'familjebil'. 
Eftersom jag intekört till flygplatsen så ofta så körde jag bakom mamma.
När vi kom fram körde vi tillbaksidan och parkerade på en privat parkering.
Ett par män hjälpte oss med flyttlådorna in på privatplanet.
Att ha ett privat plan för 2 personer var rätt inödigt.
'en Joseph betalade resan + huset så för mig var det lugnt.
Vi hade pratat med piloten occh han ska flyga oss kl 1500.
Kloclan var 13.36 och jag skulle möta Justin, gänget och några till inne på flygplatsen.
" ska vi gå ?". sade Jag.
Mamma nickade och jag krokade fast våra armar sedan gick vi in till själva caffeterian.
Där stog Kenny, Pattie, Justin, Chaz, Ryan, Brianna, Scooter, Alfredo, Alison, Carin, Ryan Good, Briannas mamma, Jeremy, Jaxon, Jazmyn, Jordan och... Matt och hans Mamma.
Fan Matt! Jag hade glömt sagt till honom att jag ska flytta. Fan.. 
Dem höll i en stor skyllt där det stog '' VI KOMMER SAKNA ER ''. 
VIlket fick mig bli tårögd.
Jag kramade om alla i turoch ordning och till sist Matt.
'' Förlåt..''. sade jag.
'' Jag förstår.. Du har varit upptagen.'' han suckade lite.
'' Jag hade tänkt berätta men..''. 
'' .. allt kom ivägen, jag förstår Tiffany!''. log han.
Jag kramade hårt om honom.
'' Jag kommer sakna dig!'. 
'' Desamma!''. 
Jag fälldenågra tårar innan jag kramade om hans mamma. 
Jordan gav mig ett leende och jag kramade om honom.
'' Vem berättade?''.
'' Brianna!''. log han.
Jag log innan jag gick fram till Brianna och kramade hårt om henne.
'' Jag kommer sakna dig Bri! Mer än allt!''. snyftade jag.
'' Jag kommer sakna dig dubbelts så mycket, vem ska jag umgås med nu? Ryan Chaz och Justin? Kul ensam tjej!''. snyftade hon.
Jag skrattade till och kramade henne hårdare.
Ryan, Chaz och Justin kom fram.
'' Du får stå ut med vårat tv spelande, brottningar, basket och sätet vi pratar Bri!''. skrattade RYan.
'' Wow säkert? Tack, hörrni..''. sade hon och tittade på oss.
 
.
 
Vi brast ut i skratt, tillslut hände hon med.
'' Barnen håller på att somna, tror vi måste åka hem!''. sade Jeremy och omfamnde mig.
'' Naw, det är lugnt! Jag är glad att ni kom!''. log jag.
Jazmyn och Jaxon sprang fram till mig och gav mig en bamse kram.
'' Jag kommer sakna er era monsteR!''. flinade jag.
Jag kommer ihåg när Jag, Jaxon, Jazmyn och Justin bakade tårta hos Justin.
Och det slutade med att huset var fullt med mjöl, ägg och smet! 
'' kommer sakna dig !''. sade Jazmyn.
'' naw gumma kommer sakna dig med!''. log jag och kramade dem hårdare.
'' Jazzy Jaxon kom nu!''. ropade Jeremy.
'' spring till pappa nu!'' .log jag.
Dem log stort innan dem sprang bort till Jeremy och lämnade flygplatsen.
Matt och Jordan lämnade strax efter, dem hade börjat snacka och så. Det gjrode absolut inte mgi något, det var skönt att Matt hade fler vänner än mig! 
'' Ja jag och crewet måste tillbaka till kontoret och göra klart datumen på Justins kommande turné!'.. sade Scooter.
'' Okej, hoppas det går bra!''. log jag.
Jag kramade om dem hårt innan dem lämnade.
 Nu var det bara jag, gänget, Mamma, Briannas mamma, Pattie, Kenny och Alfredo. 
Vi slog oss ner vid cafeterian och beställde en caffe var.
Justin slog sig ner brevid mig och flätade samman våra händer.
'' Fan jag kommer sakna er..''. suckade jag.
'' Inte det språket Tiffany!''. sade mamma.
Jag fnissade lite. '' förlåt men det är sant.. Har bara Zac i Los angeles..''. sade jag och tog några klunkar av mitt kaffe.
'' Det kommer gå bra älskling, du komemr få vänner första dagen!''. flinade Justin.
'' Skolan börjar om 3 dagar Justin.. Jag kommer svimma första dagen.. ''. suckade jag och mötte hans blick.
'' Heh nejdå sötnos, Zac går ju på samma skola som dig? ''.
Jag nickade. '' Hoppas det..''.
 Jag såg hur orolig Justin blev, litade han itne på mig? Ja jag kanske hade en mini crush på Zac förut men inte längre, han var som en bror för mig. Konstigt nog.
Alla började snacak med alla om minnen och pinsamma stunder, såklart började mamma snacka om min banrdom. Pinsamt.
'' Okej Tiffany, planet går snart vi måste hålla tiden!''. sade mamma och log lite.
'' Mm..''. mumlade jag.
Jag kramade först om Kenny och Alfredo. Sedan Briannas mamma Rachel och Pattie. 
'' Jag kommer sakna er gänget!''. sade jag och mötte deras blickar.
'' VI kommer sakna er med.''. log dem.
Nu kom tårarna.Som aldrig förr.
Dem alla omfamnade mgi i en gruppkram och jag började snyfta, samt Brianna. 
Jag omfamnade dem alla en och en. Tillslut min underbara pojkvän.
'' Fan justin! jag kommer sakna dig!''. snyftade jag.
Han tog mitt ansikte i sina händer och smekte bort mina tårar. Jag mötte hans blick och han var också tårögd. Jag snyftade till och han log.
'' Jag kommer sakna dig med, vi håller kontakten. scype, mobilen, allt!''. 
Jag nickade och kysste hans mjuka läppar. Han trängde in sin tunga i min mun och vi började hångla.
I ren reflex la jag mina armar om hans nacke coh drog han närmre mig. 
Han la våra pannor emot varandra och mötte min blick.
Han kysste mig snabbt innan han kramade mig hårt. '' Du och jag föralltid!''.
'' du och jag föralltid!''. instämde jag och pussade hans kind innan jag vände mig mot mamma.
'' Kom nu hjärtat!''. 
Hontog min hand och vi började gå. När vi kom till planet ångrade jag mig.
Jag började springa in mot flygplatsen igen. 
'' TIFFANY VAD GÖR DU?!?''. skrek mamma efter mig.
Tårarna rann och jag fortsatte springa. Jag sprang in till caffeterian där alla stog kvar och grät. 
Justin tittade upp med blodsprängda ögon. Han mötte chockat min blick.
Jag sprang fram till honom och slängde mig i hans famn och tröck våra läppar emot varandra.
'' Jag älskar dig Justin, mer än allt annat! SNälla kom ihåg det! Snälla!''. snyftade jag medans massa tårar rann ner för mina kinder.
'' Jag kommer aldrig glömma det älskling!DU är mitt allt, inget kan komma emellan oss, jag kommer alltid älska dig lika mycket Tiff!''. snyftade han. 
Jag tröck våra läppar emot varandra igen innan jag kramade om honom.
'' Jag kommer sakna er alla, jätte mycket!''. snyftade jag.
'' Tiff planet går!'' .sade Brianna.
'' Juste här!''. sade jag och räckte henne mina bilnnycklar.
'' Va?'. sade hon.
'' Du får min bil, jag behöver den inte i LA! Den är din!''. sade jag.
'' GUmman!''. sade hon och slängde sig runt min hals!
'' Gå nu, planet går!''. sade Jusitn.
Jag nickade och kysste honom igen innan jag joggade bort till planet.
Mamma stog utanför planet med telefonen mot örat. När hon såg mig la hon på och tittade ledsamt p åmig.
'' Tiffany!''.
Jag tårkade tårarna ,sedan omfamnade hon mig.
 
 
Hon tog min hand sedan gick vi in på planet och slog oss ner. 
Jag satte mig i den chockande sköna stolen och tog mina hörlurar och sattte på musik.
Jag hade såklart hela Justins nya album på mobilen. Han hade inte börjat lansera det än. 
Han skulle göra det nu nästa vecka, samtidigt som hans turne...
Han kommer inte ha lika mycket tid för mig längre..
Justins låg ' Be alright ' började spelas och jag tittade ut genom fönstret.
Sagta såg jag hur vi lämnade stratford bakom oss. 
Tårar började falla. Jag ville tillbax till Justin. 

 
Hur kommer det gå för Tiffany i skolan? :) 

Jag vet att det är tråkigt att Tiffany flyttar, men jag har inga ideer. Det här var det ända jag kom på. 
Förlåt, får knappt några ideer av er då blir det så här..

Kan ni ge mig ideer nu då? 

Kram! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma

Fasen så otroligt bra!,finner inte ord liksom..
Du är bara bäst alltså!



Blogg: http://emmawallentinson.devote.se
2012-07-19 @ 14:09:31
Sonja

Men du har ju fått idéer av oss! Att hon inte ska flytta! Men visst du lyssnade ju inte! Men det va ändå ett bra kapitel!:) men tror de kommer bli dåligt sen för jag vill läsa när dom är tsm och sånt:) som kanske har camsex eller något sånt?;) hihihi Sen kanske dom flyttar tillbaks eller hon flyttar till Justin efter ett tag och kanske blir med barn och dom vet inte vad som ska göra osv :) tror de blir bättre^^ så nu har du fått massa idéer:)

Svar: Ja men om hon inte skulle flyttat skulle jag inte kommit på någora ideer och då skulle de inte kommit kapittel?;)
Maya Lindberg



2012-07-19 @ 14:58:56
Sonja

Om hon blir med barn så ska du ta allt det från att hon börjar bli jätte sugen på godis sen börjar hon må illa efter ett tag och sen säger någon till henne att hon kanske är med barn kanske Justin eller att hon börjar ana det själv och blir orolig,, fast hon ska inte behålla det för då blir det tråkigt



2012-07-19 @ 15:02:03
marriz

I skolan kanske (efter några dagar?) dom ska presentera en ny elev- Justin?



2012-07-19 @ 18:14:57
Zelma

Istället för att Tiff ska flytta tbx till Stratford kan de ju komma till henne i LA istället



2012-07-19 @ 18:46:01
Ewweh

grymt bra :) är dålig på saker med ideer.. har inget i huvudet just nu men om jag har de säger jag till :)



2012-07-19 @ 21:06:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback