Fokuserar på designen.

Hej.. igen! :)

Tänkte bara säga att ikväll kommer jag fokusera på den fruktansvärt fula designen på bloggen.
Ska försöka göra något åt den, verkligen.

Har mall och allting, nu ska jag bara hitta perfekta bilder! :)
Hoppas det är okej, och kom ihåg jag gör inte det för att jävlas med er.
Gör det för bloggens skull.
 
Nya läsare tycker säkert bloggen är sämst för jag har hört att vissa dömmer efter designen! 
Så.. Ja..
 
Kom ihåg att jag älskar er och kommer skriva hela dagen imorogn på kapitel 40 :) 

Kram&Godnatt, förmodligen gör jag inga mer inlägg för ikväll! :)

<3

Kommentarer
Anonym

Det är faktisk designen som gör så att man vill läsa bloggen eller inte, tycker jag i alla fall. Om designen ser tråkig ut så klickar jag bara ner fönstret för att jag inte pallar läsa. :)



2012-12-30 @ 00:16:24
Cornelia

Jag tycker inte att designen spelar någon roll för jag har läst flera noveller som är jätte bra men hade en jätte tråkig design och tvärt om oxå men men jag tycker att din Novel är jätte bra och vill ha mer hahaha nää men stressa inte ta den tid du behöver för då blir det alltid bäst :D



2012-12-30 @ 13:21:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback