Episode 23 - Gossip Girl!

Irritationen började byggas igen och jag visste att vi skulle börja bråka. 
'' Du pratar om henne i sömnen..''. sade hon med en skakig röst.
Direkt bet jag hårt i läppen och knep igen ögonen. 
Jag önskar hon bara haft sin mun stängd.
'' Älskar du mig?''. sade hon och snyftade till.
Genast vände jag mig om och såg hur tårar rann ner för hennes kinder.
'' Ja jag älskar dig Veronica!''. 
'' Gör så hon åker då..''. sade hon ilsket och tårkade sina tårar.
Jag suckade och knät min käke.
'' Antar att jag sover på soffan inatt!''. 
Sedan reste jag mig upp och tog ett täcke och en kudde och gick ner till vardagsrummet. 

 
 
 
 
 
 CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
'' Jag vill inte följa med!''. gnällde jag och satte armarna i kors. 
Alex himlade med ögonen åt mitt barnsliga beteende.
'' Kom igen Cassandra, du har suttit här inne hela dagen..''. suckade Alex.
Jag tittade irriterat på honom. '' Jag mådde inge bra okej?''. 
Det kanske itne var det bästa försvar men det fick duga.
Sanningen var att jag inte velat lämna rummet då för det första Veronica varit här och jag hade ingen lust att träffa Justin efter våran konversation igår.
Så jag satt inne på Alex rum och gjorde i stort sett ingenting.
Jag skulle sovit i Justins rum med jag avstod då Veronica sov över. 
Dock var jag glad över det då jag slapp Justin ett tag. 
Alex suckade återigen. 
'' Du kan inte ignorera det hät föralltid.. Det vet du! Ni bor faktist tillsammans..''. 
Jag fäste genast blicken i golvet. 
'' Du är lika envis som honom..''. fortsatte han. 
Jag skrattade sarkastiskt till. '' Nej det är jag inte. Jag är inte envis, jag vill bara inte lämna rummet.''.
'' Kom igen, jag vill ju bara att du ska ha lite kul för en gångs skull!''. 
'' Vart ska vi ens?''. suckade jag. 
Alex höjde ögonbrynen. '' Du vet inte vart vi ska ändå säger du nej?''.
'' Ja och?''.
'' Visste du vart vi skulle, skulle du sagt ja!''. flinade han.
Nyfikenheten tog över, han fick mig alltid vilja veta vad som pågick.
'' Åh, vart ska vi då?''. sade jag och gav upp.
'' Ja!!''. tjöt Alex glatt. '' Vi ska till ett ställe lite utanför stan för att kolla in lite fighter!''. 
Mina ögonbryn höjdes. '' Fighter? Som..?''. 
'' Som fighterna på 'The Box' i Stratford!''. flinade Alex.
Hade jag varit tjejen jag var i Stratford hade jag skrikit ett nej, men efter min förändring har jag börjat njuta av att se andra människor vara ås dumma att ge sig in i en fight och göra sig illa. 
Kanske för jag föreställer mig att det är någon av dom jag avksyr, haha. 
'' Okej jag ska bara byta om sedan kommer jag ner!''. sade jag.
Alex gav mig ett leende innan han lämnade rummet.
Jag suckade och öppnade min resväska som alla mina kläder låg i en hög i. 
Direkt började jag leta igenom alla hundra tals kläder i ren panik.
Vad skulle jag ha på mig?
Efter 15 minuters letande hittade jag ett par svarta skinn liknande jeans, till det blev det ett mörk lila linne samt min skinjacka och boots. 
Det var en av mina typiska outfits, varför blev jag förvånad att det blev just de. 
Snabbt lockade jag lite av mitt hår som blivit rakt och sminkade mig lite. 

Bilresan dit var tyst. 
Jag, Alex, Nick, Kim och Marcus delade på en bil och ingen sa något.
Varför visste jag inte, jag antog att ingen av oss hade lust och ville bara ta det lugnt ett tag. 
Dock var det jäkligt skönt med tystnad för en gångs skull. 
Resan kom äntligen till ett stopp och Nick stängde av motorn. 
Min blick gick över stället och det såg verkligen ut som ett typiskt fighting ställe. 
'' Vi är här!''. sade han och jag suckade.
Jag hade ingen lust med det här alls.
Vad gjorde vi har igentligen?
Jag klev sedan ut ur bilen och hörde hur mina boots klickade mot golvet. 
Det var ganska dimmigt och en blåsig kväll och det var inget jag gillade direkt.
Stället såg ännu läskigare ut än vad det redan var.
Jag kunde bara tänka på hur många äckliga killar det finns där inne som inte skulle tveka om att våldta någon.
Kimberly döck upp om min sida tillsammans med Marcus och gav mig ett svagt leende.
Jag log genast tillbaka ltie smått och kände sedan hur hon krockade fast sin arm i min.
'' Jag vet att du inte ville följa med men det kommer bli kul!''. flinade hon.
'' Det hoppas jag!''. sade jag och suckade.
Genast när vi kom in i den trånga lokalen kunde jag genast känna lukten av alkohol, tobak och massa annat.
Stället var fullpackat med berusade människor, vissa fulla, vissa inte. 
Till vänster var det en stor bar med ett x antal platser, dock till vänster längre in i lokalen var det en stor boxningsring samt ett par läktare runt.
Min blick gick runt i salen och såg lite längre bort bakom ringen en skylt med en toalett på.
Tack, där var min utväg från allt det här när det skulle bli för mycket. 
Jag kände hur Alex tog tag i min andra arm så vi inte skulle tappa bort varandra sedan drog både han och Kimberly mig mot läcktaren. 
Jag var om jag skulle vara ärlig lite chockad. 
Det var otroligt mycket folk här, mycket mer än vad det var i Stratford på dem fighterna som hände där.
Jag kände hur jag drogs mot ett x antal människor på vägen mot läktaren.
Det var inte direkt något jag gillade då jag hatade trånga utrymmen som till exempel denna. 
Jag vände blicken bakåt och såg resten av gänget komma gående precis bakom oss, Justin med Veronica tätt mot sin kropp.
Alex drog oss äntligen ut ur folkmassan och framför läktaren som inte var så jätte full.
Jag pustade lättat ut och drog handen genom håret.
Det var också en anning varmt här inne trots fönstrerna som var öppna både i taket och på väggarna.
Vi alla ställde oss i en klump nedanför läktaren.
Killarna hade varsit lömskt leende på läpparna med blickarna på Justin.
Både jag och tjejerna rynkade genast på ögonbrynen.
Vad var det frågan om?.
'' Vad är grejen med leenderna?''. sade Justin frågandes. 
Han var lika förvirrad som mig.
'' Och nu till kvällens spelare, Roxett som möter en av LA's nykomlingar som har chockat oss alla!''. ropade en röst i högtalarna.
''Justin Biebeeeeer!''. ropade rösten ut och både jag och Justin spärrade upp ögonen.
'' Vaaa?!?!''. skrek Justin till och killarna började skratta.
'' Du ska slåss ikväll Justin!''. sade Nick och Justin stog med en chockad min.
'' Va?! Har ni bestämt det här utan mig?!''. skrek han både irriterat och förvånat.
'' Man, vi behöver pengar och du är den bästa av oss som slåss! ''. sade Roy.
Justin skakade på huvudet. ''Pengar?! Har vi inte tillräkligt?''.
Killarna skakar på huvudet. '' Killen du möter är inget mot vad du är, du slår han lätt! Kom igen vi behöver pengarna!''. sade Roy. 
Justin suckade frustrerat och drog handen genom sitt hår.
'' Okej, vafan jag gör det väl..''. 
Roy klappade Justin på axeln och skrattade.
Jag bet mig hårt i kinden för att inte tappa hakan i golvet.
Hur kunde dom göra så?!
Justin kan skadas och dom bryr sig om pengar?
Jag var förbannad det var jag men det var något jag skulle hålla för mig själv.
Jag vill inte att han ska slåss men det är inte upptill mig. 
Medans Justin stog och snackade med grabbarna om matchen betraktade jag platsen noga.
Det var som jag trott flera unga killar som kollade in på från topp till tå. 
Just nu hade jag lust att bryta alla ben i killarnas kroppar. 
De blickar dom gav mig var äckliga och fick mig rysa. 
Det hade varit flera månader, om inte år sedan jag var på en match som den här.
När jag var tllsammans med Justin och han slogs på ett liknande ställe var dem sista gångerna.
Sedan satte jag inte en fot i ett sånt här ställe. 
Men jag kunde inte undgå att flina lite för mig själv. 
Lite action såhär skulle inte skada, och inte heller att se Veronica stå och skrika och gråta för Justins liv. 
Jag slängde en blick på henne för att se hennes reaktion men hennes ansikte visade inget.
Istället var hennes blick låst i mobilen och hon smsade för fullt.
Varför hade inte hon den reaktionen hon borde få?
Skrika gråta och be om att någon annan ska slåss istället?
Frågor virrvlade runt i mitt huvud men jag trängde genast bort dom.
Jag hade inget med henne att göra. 
'' Här har du en drink!''. sade Liam som dök upp framför mig.
Jag vaknade till ur mina tankar och log.
När gick han iväg?
'' Tack!''. sade jag snabbt och tog öl flaskan.
'' Är du okej? Har någon tafsat på dig? Rört dig?''. sade han sedan och blev genast allvarlig.
Ett fnitter lämnade min strupe och jag mötte Kimberlys lömsk blick och snea leende. 
'' Nej!''. flinade jag.
Han tittade noga på mig. '' Är du säker?''. 
Jag tog en klunk av min öl. '' Positiv Liam! Du behöver inte oroa dig över mig, jag klarar mig själv.. Det är Justin du ska oroa dig för.''. flinade jag.
'' Varför?''. sade han.
'' Han var inte förberedd på det här idag. Vad händer om han inte är i form och blir skadad?''. 
Ett flin spreds på hans läppar. 
'' Aw titta du bryr dig!''. retades han.
Jag himlade med ögonen. '' Håll käften..''. 
Strax därpå kände jag hur mina kinder blev en röd nyans.
Jag bet mig hårt i kinden och tittade bort. 
Var alla på ret humör idag? 
'' Men bryr dig inte om honom, han kommer vinna! Du är ju trotts alt här ikväll, du kommer bli hans såkallade lucky charm!''. flinade Liam retsamt.
Återigen himlade jag med ögonen och skrattade hest.
'' Du är dum..''. muttrade jag. 
'' Men jag har rätt!''. flinade han stolt och la en arm om mina axlar.
Jag vände blicken i gänget och såg Nolan gå fram till Justin och klappa han på axeln.
'' Det är dags, vi följer med dig bak! Alex, Liam. Marcus stanna här med tjejerna!''. sade Nolan.
Marcus nickade och jag såg hur Veronica gav Justin en lång kyss innan han försvann iväg med Nick, Roy, Seth och Nolan. 
Jag skakade på huvudet och vi började gå upp mot läktaren.
'' Ehm.. Jag måste gå på toa..''. sade jag och kliade mig i nacken.
Helt ärligt ville jag bort och försöka missa så mycket av figther som möjligt. 
'' Nu? Men det kommer ju börja snart?''.
'' Jag måse kissa Liam..''. sade jag och tittade menande på honom.
'' Aha okej!''. sade han och suckade. '' Vet du vart de ligger?''. 
Jag nickade genast. '' Japp..''. 
Han gav mig en mjuk kram och pussade mitt huvud.
'' Var försiktig!'. 
Jag nickade återigen och skyndade mig ner för läktarna mot toaletten.
 
Jag sköt upp dörren till tjej toaletten och rynkade genast äcklat på näsan.
Toaletten var inte fräsh och tjejernas toalett brukar i stort sett alltid vara bättre och fräshare än killarnas, så jag ville inte ens tänka på hur deras såg ut.
Med en suck gick jag in i ett av båsen och låste efter mig.
Jag kunde passa på att gå på toa nu när jag hade chansen.
Alex och Liam skulle inte släppa mig ur sikte igen antog jag. 
När jag var klar öppnade jag dörren men till min chock hände inget. 
Paniken steg och jag började rycka i dörren. 
'' Fan också.''. mumlade jag och insåg att dörren gått i baklås.
Frustrerat satte jag mig på toalett locket och skulle precis ropa på hjälp då dörren in till tjejtoan öppnades.
'' Du fattar inte!!''. tjöt en allt för bekant röst. 
Mina ögonbryn åkte ihop i förvåning och jag förstog redan vem det var.
Veronica. 
'' Inte så illa? Skojar du med mig va? Hörde du ens vafan jag sa? Han valde fucking att försvara henne över mig? Han blev förbannad på mig för henne? Tanken på att han inte ens vill kyssa mig längre eller röra mig knappt är tillräkligt. Jag var nsys tvungen att kyssa honom trotts att han nästan vägrade! Allt är pågrund av henne!!''. muttrade Veronica förbannat. 
'' 'Babe':a inte mig nu John! Vems sida står du ens på?!''. tjöt hon frustrerat.
Förvirrningen blev ännu värre, John?!
Jag visste att tjuvlyssna inte var bra direkt men jag kunde inte undgå.
Fick jag veta något som kan användas mot henne tar jag alla chanser jag kan få. 
'' Sluta försvara henne då!! För allt du gjort mot henne försvarar du henne? Du vet vilken jävla bitch hon är?''. 
Irritationen spreds inom mig och det var ingen tvekan om att hon snackade om mig.
'' Juste, sluta var en sån idiot då. Det här var en av anledningarna till varför jag dumpade dig..''. 
Vafan snackade hon om?
Nyfiken heten spreds inom mig och det blev bara intressantare för varje minut.
'' Vänta..''. sade hon och sekunden senare hörde jag en mörk röst i andra änden av telefonen.
'' Ver har du högtalare?''. sade den mörka rösten.
En röst som var alltför bekant. 
'' Duh jag måste fixa sminket tack vare alla äckliga killar som kladdat på mig!''. 
Jag hade lust att skratta, dom kladda på henne?
Det var snarare hon som kladdade på dom. 
'' Babe du måste ta det lugnt det hela med Cassandra och Justin, han har kommit över henne och älskar dig..''. 
En fnysning kom från Veronica. '' Kommit över henne? Han ropar hennesnamn mitt i natten? Allt han tänker på är den där äckliga horan John!!''. mumlade Veronica.
Jag flämtade i chock och i ren reflex täckte jag min mun. 
'' Allt har blivit åt helvete, men jag kommer inte låta honom lämna mig för henne!''. sade Veronica bestämt.
Hela jag var i chock.
Vad pratade hon om?!
Så mycket frågor snurrade runt i mitt huvud så jag blev helt yr. 
'' Nå, har du berättat om oss än?''. sade den mörka rösten. 
'' Nej!? Är du dum? Dom skulle bokstavligen döda mig om dom fick reda på att jag snackat med er och ni sedan lämnat ett litet 'tips' till Crays!  Vafan tänker du med? Han skulle dumpat mig och du vet att jag älskar honom..''. suckade Veronica. 
'' Men du älskar mig också!''. 
Ännu en suck lämnade Veronicas strupe.
'' Ja tyvärr.. Men babe jag måste gå innan dom märker att jag är borta.''. 
'' Okej, hör av dig om du får veta något mer om Bruce och hela situationen med Crays! Och kom ihåg att någon kommer antagligen få reda på det här förr eller senare så va jävligt försiktig, jag vill inte att hela planen om att ta ner Cassandra och Justin en gång för alla.. ''. 
'' Det ska jag Slyder, love you!''. sade hon och la på samtalet. 
Jag frös till is av bara att höra namnet. 
Mitt hjärta stannade och hela jag tappade balansen. 
Dörren lät till och tystnad föll över toaletten och jag pustade genast ut i chock. 
Slyder? John Slyder?
Hade jag hört rätt? Hade jag hört henne just prata med John Slyder?
Samma man som legat bakom min kidnappning och mycket mer?!
Jag var helt utom ord och jag hade ingen anning om vad jag skulle ta mig till. 
Hur kunde den idioten vara så dum som hon var?
Visste hon inte vilken fara hon utsatte Justin och oss andra?
Veronica sa ena sekunden att hon älskade Justin? 
Sedan lät hon Slyder ta ner Justin?
Jag var förvirrad på hög nivå. 
Vad tänkte den där flickan med? 
Jag sparkade upp dörren i ren frustration och skyndade mig fram till handfatet och skvätte vatten i ansiktet.
Min blick for upp i spegeln och jag tittade mig själv i ögonen.
Hur skulle jag göra nu?
Jag visste att Justin älskade Veronica och se honom bli sårad ville jag inte. 
Eller de ville jag väl?
Jag gav ifrån mig ett litet frustrerat skrik och drog handen genom håret.
På något sett ville jag se Justin sårad, men inte på det här sättet.
Inte att han blivit sviken av någon som håller eller hållit på med hans fiende. 
Där gick min gräns. 
Men jag ville så gärna berätta, men jag kunde inte.
Han skulle säkert inte ens tro mig. 
'' Vafan ska jag göra..''. sade jag för mig själv och suckade.
Ingen skulle tro mig iallefall om jag sa något.
Alla trodde Veronica var en oskyldig liten fjant.
Men hon var det motsatta, om hon kunde göra såhär mot Jusitn och resten av gänget vad mer kunde hon då göra?
Hon riskerade hans liv och vi andras när dom attackerade oss i huset.
Hon tjallade till Slyder som sedan sa till Ronnie och Reggie. 
Jag började ta djupa andetag då jag kände mitt hjärta gå upp i fart.
Snabbt stängde jag mina ögon och försökte slappna av.
Det här blev för mycket för mig, jag hade varit med om värre men jag var i chock just nu. 
Jag kände mig faktist ledsen för Justins skull. 
Min mobil plingade till i bakfickan vilket fick mig vakna till.
Genast tog jag upp mobilen och såg att det var ett sms från Alex.
'Vart är du? Matchen börjar nu, jag vinkar när du är vid läktaren så du hittar oss!'
Jag suckade och jag visste genast att jag var tvungen att gå ut. 
Med ett djupt andetag sköt jag upp toalett dörren och gick ut. 
Mina händer skakade och mian andetag var ojämna.
Ska jag berätta för Justin? Eller inte? Eller ska jag? 
Justins liv var i fara och så var mitt, men hur skulle jag göra?
Han skulle inte tro mig, varöfr skulle han?
'' Så Bieber vem blir din lycko kyss ikväll?''. sade killen i högtalarna.
Justins skratt hördes. '' Min tjej!''. 
'' Jasså? Vart är hon då?''. 
Ett skratt hördes i högtalarna och hur någon viskade något till en annan. 
'' Så vem blir den lyckliga bruden att få ge Justin Bieber en lycko kyss ikväll då?''. ropade en mörk röst i högtalarna.
Sedan hörde man ljusa skrik från läktarna.
Genast himlade jag med ögonen och vände runt blicken i korridoren mot själva rummet där allt skedde.
Min blick fastnade på Veronica som gick mot bakdörren ut till baksidan med telefonen mot örat.
Irriterat himlade jag med ögonen, hon brydde sig inte ens om Justin kysste någon random tjej.
Men det förvånade mig inte, skulle hon kunna jobba med hans fiende skulle hon kunna göra allt.
Jag suckade irriterat och gick längs den långa korridoren ut mot det ljudfyllda rummet. 
'' Vad sägs som den där snyggingen?''. sade rösten i högtalarna och jag tittade genast upp i chock och såg att en man stod och pekade på mig.
Förvirrat tittade jag mig omkring och såg allas blickar på mig.
Justin tillsammans med en annan muskellös man stod inne i ringen tillsammans med en kille med mikrofon.
Jag antog att han var den som skrikit i högtalarna hela kvällen.
'' Va..''. fick jag ut som en viskning. 
 
(37) Tumblr

'' Ey snygging, kom här du ska ge Bieber här en lycko kyss inför kvällens fight!''. sade han och pekade på mig och började snabbt gå mot mig. 
Chockat tittade jag på honom sedan på Justin som stod fastfrusen lika chockad som jag.
Min haka föll till marken och mitt hjärta dunkade fortare.
Paniken steg och jag tittade snabbt mot gängets håll och såg dem alla sitta med miner som var obeskrivliga.
Jag antog att ingen var beredd på det här. 
Mannen kom fram till mig och började dra mig mot scenen. 
I ren panik började jag sakta streta emot och han bara skrattade.
'' Kom igen snygging, en kyss till den här grabben skadar väl inte?''. flinade han. 
'' Nej! Nej! Nej! Neeej!!'. sade jag argt och han skrattade.
'' Aw kom igen! Vi vet att du vill! Jag är Tim föresten. ''. sade han skrattade igen. 
'' Snälla vafan jag vill inte''. sade jag och började bli irriterat. 
Jag vet inte hur många gånger jag skakade på huvudet men det var ingen ide jag var redan framme vid ringen. 
Min blick fastnade på gänget som nu satt med ett par flin på läpparna.
Vad hände med dom chockade minerna va?
Tim hjälpte mig in i ringen och puttade sedan fram mig framför Justin.
'' Fan..''. andades Justin ut i panik. 
Hans blick gled längs min kropp och han bet sig hårt i läppen. 
Jag himlade genast med ögonen och jag armarna i kors.
Mitt hjärta dunkade hårt mot mitt bröst, det kändes som det skulle stanna vilken sekund som helst. 
Jag hade inte kysst honom på länge.
Välldigt länge. 
Och den första kyss på länge måste jag göra inför ett hav av människor. 
'' Kom igen, en kyss bara!''. sade Tim otåligt.
Justin tog ett steg framåt och gled sina händer om min midja för att trycka mig mot honom.
Jag ville så gärna kyssa honom det var jag tvungen att erkänna. 
En rysning for genom min ryggrad och fjärilarna vaknade till liv efter flera månaders koma. 
Jag såg hur hans ögon pendlade mellan mina läppar och ögon vilket gjorde att mitt hjärta bultade ännu fortare och hårdare mot mitt bröst. 
Sekunden senare var han så nära att hans näsa nudda min, våra pannor lutade emot varandra. 
Jag kände hur mina andetag blev ojämnare och ojämnare när hans hand vilade på min hals och spred gnistor mot min hud. 
Jag svalde hårt och kände hur hans tumme smekte mi nkäklinje försiktigt, så försiktigt som om jag vore en porslins docka. 
Hans blick fastnade på min mun och sedan nuddade hans läppar mina bara en kort sekund innan jag var tvungen att dra någon millimeter tillbaka.
Alla dem gnistor som kom och alla de känslor som kom bara av den lilla nuddningen gjorde mig galen och helt varm. 
Jag vilade min blick på hans läppar och såg hur han sagta slickade sig om dom och vände sedan lite på huvudet för att få en bättre vinkel till att titta mig i ögonen en sista gång innan han sagta placerade sina läppar mot mina samtidigt som vi båda stängde ögonlocken.
Jag kände hur mina knän ville vika sig och jag höll på att falla ihop. 
Genast tog jag tag i honom som stöd och kunde genast känna hur min mage blev helt galen samtidigt som hela jag rös av välbehag. 
Kyssen var så långsam men ändå så mjuk, passionerad, perfekt. 
Det här kände sännu bättre än den första kyssen vi haft och på ngåot sätt kunde jag känna att Justin kände lika dant. 
Han kramade om min midja ännu hårdare och kysste mig med lite mer kraft. 
Jag kunde känna hur ivrig hn var och hur han inte kunde kontrollera det som hände, och jag kände precis likadant. 
När kysen sagta bröt ut tog både han och jag ett djupt andetag och tittade varandra djupt i ögonen.
Hans händer var fortfarande på samma plats som tidigare och han bet sig hårt i läppen och lutade sig fram vid mitt öra.
'' Säg inte något om det här till Veronica!''. sade han. 
Jag gav honom en svag nick innan jag böjde mig över otroligt nära hans öra och skrattade hest.
'' Lycka till The B!''. 
Innan jag sedan gick av ringen och bort mot läktaren. 
 

 
 
AAAAH ASDSÖGJKSAGHÖMSG!!!!!!!!

DOM KYSSTEEEES!! :DDD

Vad tycker ni?!?! :D
Vet att ni alla längtat efter det här ögonblicket så gjorde att det kom tidigare än tänkt!
Kändes som ni behövde lite mer drama och romans då jag suger på att uppdatera och när jag uppdaterar bli episoderna korta! :(
(ledsen för det dock). 

Hoppas ni gillar episoden och att ni inte blev besvikna! :) 
Fär er som inte förstog delen med Veronica inne på toaletten. 

Veronica har nu under en viss tid sammarbetat med John Slyder, som (om ni läst första novellen) var en av Justins största fiender och skadade Cassandra och försökte förstöra Justins liv. 
Och han är fortfarande hans största fiende dock, men det här inte hänt något mellan dom på ett tag.
Kanske finns en anledning till det också!
Så nu har man fått veta att Veronica sammarbetat med honom och haft något som liknar ett förhållande med honom, men kan dock inte välja mellan Justin eller John. 


Mer kommer dock att förklaras senare! :) 
Och för et som inte förstog sista meningen 'The B', det var nämnligen Justins 'fight name' i Stratford på boxnings klubben 'The Box' för er som inte kommer ihåg det.
Tänkte att det skulle vara lite kul att Cassandra nämnde det nu efter så många månader! ;) 

HOPPAS NI GILLAR DET, KOMMENTERA!

Kram

Kommentarer
Lmssy

OMFG!! Dem kysstest! Hur kan du skriva så himla bra?! Åhh, längtar så sjukt mycket till nästa :)



2014-03-10 @ 21:41:32
Anonym

OMB fangirling så jävla bra justin måste veta



2014-03-10 @ 21:45:41
Moa

Jättte braaa!!!



2014-03-10 @ 21:47:59
Nelly

Jag började gråta! Seriöst jag gråter, jag kan inte bli lyckligare än så här! Älskar dig!



Blogg: http://nattstad.se/nellyeriksson
2014-03-10 @ 21:48:29
Emelie

jätte bra ! :)



Blogg: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
2014-03-10 @ 22:57:57
Ylva

Älskade alltttttttt👊🙅💁💁



2014-03-10 @ 23:38:11
Celebnovell

Så sjukt bra!



Blogg: http://celebnovell.blogg.se/
2014-03-10 @ 23:47:10
Anonym

Omgg omgg omg hhahahahha dom kysstteesss daamnnn omgggggggggggggg



2014-03-11 @ 00:08:52
Anonym

Holy shit så grymt! Längtar till nästa kapitel :)



2014-03-11 @ 00:20:55
Ellen

Omgg😍😍😍😍



2014-03-11 @ 05:06:00
Michelle

Jag älskar det!!

Jag tror Veronica kommer höra om kyssen från någon främling på kubben :)



2014-03-11 @ 13:56:19
ebba

Herregud sååå bra!!!!!!! Fattar inte hur du kan skriva så jävla bra :)



2014-03-11 @ 16:15:51
Amanda

Asså shit, du skriver så himla bra!!



2014-03-11 @ 16:21:06
Anonym

Oh shit it smells like drama! haha älskar det verkligen och bra att det förklarade lite på slutet!!
Men hon måste verkligen förklarar för Justin!!! Eller typ att hon försöker få tillbaka honom så att han gör slut med Veronica! Aja det blir bra hur du en gör, dina idéer är alltid bra!



2014-03-11 @ 18:36:09




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback