Episode 21 - No words.

Jag skakade på huvudet.
'' Skulle inte han varit där..-''
''-.. Skulle inte du bett oss alla lämna?''. avbröt Alex mig.
Jag tittade på honom och såg hur ilskan bubblade upp inom honom.
'' Skitsnack Justin!! Det vet du själv! Du skulle lämnat iallefall!!''. röt Alex förbannat. ''Du skulle inte varit en jävla idiot mot henne i första hand!!'. fortsatte han och gick ut och smällde dörren efter sig.
Jag hade aldrig sett Alex så som han var nu.. 
Men han har alltid varit som en bror till Cassandra så det kan förklara flera saker. 
Men trotts det var han var jävligt annorlunda.
Han blev aldrig arg, inte ens mot sin bror Nick. 

 
 
 
 CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
Bruce sammanflätade våra fingrar och placerade en liten kyss på min panna. 
Ett litet skratt lämnade min strupe och jag la mig bekvämare på hans bröst.
'' Jag har saknat dig..''. mumlade jag.
''Jag har saknat dig också älskling!''. sade Bruce och drog min kropp närmre sin. 
Alex hade gett oss sitt rum medans han sov inne med Roy och Seth. 
Tack och lov, så slapp jag dela säng med Justin.
Vi låg i sängen i rummet, jag på hans bröst med hans armar om min kropp.
Klockan närmade sig 23.00 och vi har legat och snackat i över 2 timmar nu. 
Jag var för en gångs skull avslappnad och lugn, vilket jag inte varit på ett bra tag. 
Helt ärligt vågade jag inte lämna rummet.
Jag ville inte möta Liam som skulle vara ännu mer förkrossad än vad han redan var.
Jag kände mig riktigt dum för att ha undvikit honom men det kanske var för det bästa.
Han hade ju en såkallad ''crush' på mig och att jag kysste Bruce inför honom kanske inte var det smartaste.
Och att vi kysste inför Justin var inte heller bra.
Vad har jag ställt till med?
'' Kan jag fråga en sak?''. sade jag tyst efter ett tag.
'' Mhm!''. mumlade han och började fippla med mitt hår. 
Jag bet tag i min läpp och tog ett djupt andetag.
'' Varför.. Eh.. Kysste du mig när du.. kom?''. 
Det kom nästan ut som en viskning, jag var så nervös över att han skulle ta det på fel sätt.
Han skrattade. '' Det är inte som att vi inte kysst varandra innan!''. sade han lekfullt. 
Jag släppte ut ett långt andetag som jag inte ens visste jag höll. 
'' Asså.. Jag vet inte hur jag ska säga det här.. Det kan tas på flera olika sätt..''. sade jag.
'' Kom igen, säg det bara!''. sade Bruce och skrattade.
Jag slöt ögonen för ett ögonblick och satte mig upp.
'' När du stog där, och jag rusade mot dig och du kysste mig..-''.
''-.. Så var du inte beredd på något av det..''. sade han och log milt.
'' Det är inte det.. Du vet att jag tycker om dig, och hur jag är bekväm runt dig.. Du är den enda jag litar på just nu, och du är allt jag har kvar..''. sade jag och bet mig i läppen.
Hans ansikte lyste genast upp i ett stort leende som jag besvarad.e
'' Vad menar du?''. sade han sedan.
'' Jag vet inte om.. Eh.. Den relationen vi har just nu är så bra.. Asså.. Att vi kysser och så, jag vill inte förlora dig...''. sade jag nervöst.
Han satte sig upp på sina armbågar och tittade på mig med ett leende.
'' Jag kommer inte gå någonstans, du kommer inte förlora mig Cassandra! Det måste du förstå, jag kommer inte lämna dig om du inte ber mig göra det!''. 
Han tittade mig djupt i ögonen och smekte min kind. 
'' Jag och Justin slutade som.. Ja du vet.. Jag vill inte att det händer oss..''. suckade jag.
'' Det kommer inte hända oss Cassandra, så långt jag vet är inte vi tillsammans.. Än!''. sade han coh blinkade till med ögat.
Ett skratt lämnade min strupe innan jag la mig ner tillbaka på hans bröst.
Trygghet svämmade över mig och lyckan rusade upp inom mig.
Det var länge sen jag kände mig såhär trygg. 
'' Föresten hur fick du veta att jag hade det tufft?''. sade jag. 
Han röck på axlarna. '' En liten fågel viskade i mitt öra!''.
Jag slog löst till honom. '' Seriöst!''. 
'' Kim ringde mig!''. 
Mina ögon for upp.
Det var något jag inte förväntat mig. 
Jag hade inte trott att hon brydde sig om mig så mycket. 
'' Aha..''. 
Han nickade och log mot mig. 
'' Och varför kysste du mig? Igentligen!''. sade jag sedan.
'' För att visa att jag tycker om dig..''. sade han och pussade på mitt huvud.
Leende jag hade på mina läppar blev - om nu möjligt- större. 
Det var tyst ett tag innan han skrattade till.
'' Men också..''. sade han och flätade in våra händer igen. '' För att göra Justin svartsjuk!''. 
Mina ögon for genast upp och han började skratta.
'' Va?!'. tjöt jag. '' Bruce!!''. 
Han skrattade. '' Kom igen, det var kul. Såg du inte hur förbannad han blev?''. 
Jag himlade med ögonen och skakade på huvudet. '' Det är inte roligt.. Han kommer slå ihjäl dig..''.
'' Varför skulle han? Han har tjej och då har han ingen rätt till att röra mig över att han blev svartsjuk över att vi kysstes!''. 
Jag suckade och la mig ner på hans bröst ännu en gång och tittade upp på honom.
Försiktigt placerade jag mina läppar mot hans och genast kysste han tillbaka.
'' Vad var det för?''. flinade han. 
'' Bara för att påminna mig själ om att du verkligen är här..''. sade jag likt en viskning.
'' Du vet..''. sade han i en mjuk röst. '' Det hade aldrig fungerat mellan oss..''. 
Jag tittade chockat upp på honom.
En del inom mig visste att det var sanning men en annan stretade emot. 
'' Varför tror du det?''. 
'' För jag är inget emot Justin..''. sade han med ett milt leende.
'' Snälla säg inte så..''. suckade jag.
'' Det är lugnt, jag är okej med det! Vi är vänner, nej, mer än vänner, men ändå mindre än något.. Vi älskar varandra, det gör vi men..''. stannade han och suckade. '' Inte på samma sätt som du och Justin brukade älska varandra!''. 
Han hade fortfarande ett milt leende på läpparna.
Jag förstog varför.
Han hade insett att det inte skulle bli något mellan oss och är okej med det.
'' Men nog med det, det finns något annat jag skulle vilja göra.. ''. flinade han.
Sekunde senare mötte hans läppar mina i en mjuk kyss.
En kyss som ledde till ett x antal till..
 
•••
 

'' Okej jag hämtar dricka..''. muttrade jag och klev upp ur sängen.
'' Tack babe!''. flinade Bruce som la sig bekvämare i sängen.
Jag skakade på hvudet och skrattade.
Vi hade argumenterat i säkert 20 minuter om vem som skulle hämta något att dricka.
Och jag var den som gav upp till slut. 
Jag tittade mig snabbt i spegeln.
Jag hade bytit om till en av Bruce t-shirts och satt upp mitt hår i en knut på huvudet.
Att ligga i sängen med vanliga kläder var inget direkt bekvämt.
Bruce gav mig ett snett leende innan han vinkade retligt åt mig.
Jag himlade med ögonen och öppnade dörren och krockade genast in i en kropp.
Snabbt tittade jag upp och mötte Justins blick.
Hans blick drogs från min och ner på min kropp, direkt tittade han in i rummet och såg Bruce ligga på sängen utan tröja.
Jag svär att jag kunde se ilskan och smärtan i hans ögon. 
Hastigt stängde jag dörren och bet mig hårt i läppen.
'' Det är inte som du tror..''. sade jag nervöst.
Jag såg hur han knöt sin käke och skakade på huvudet. 
Sedan vände han sig om och började gå mot sitt rum.
'' Jag kan fan inte tro det..''. muttrade han med ryggen mot mig.
'' Inget hände Justin!!'. tjöt jag och placerade min hand på hans arm.
'' Rör mig fan inte!!''. snäste han ilsket oh tog tag i min handled.
Smärta kom direkt och jag drog gensat tillbaka handen.
'' Vafan är det med dig?!''. tjöt jag och tittade på min handled som sagta blev blå.
'' Vad är det för fel på mig? Du låg med honom Cassandra! Och han kom just hit!!''. spottade han ilsket fram.
'' Jag låg inte med honom!!''. tjöt jag frustrerat.
Och det var sant.
Jag hade inte legat md hono, vi hade bara kysst lite, men inget längre.
'' Vafan ljugger du för Cassandra? Du snackar bara skit!''. 
Jag var i chock. 
Ord kunde inte lämna min strupe. 
Han var riktigt arg och jag ville inte bli ännu mer skadad än vad jag var.
'' Precis!!''. skrek han och knöt ihop sina händer av ren ilska. '' Jag vet vad jag såg!''.
Jag backade genast undan och skakade på huvudet.
'' Vet du vad? Jag tänker inte stå här och försöka övertyga dig om något eftersom du ändå inte tror på det! Du är en jävla idiot Justin, du lyssnar aldrig på något eller någon!! Jag är klar, så jävla klar!''. spottade jag fram.
Jag såg hur han tittade argt på mig, hans ilska hade förts över till mig.
'' Allt det här är inte värt det..''. sade jag och började gå mot trappan.
'' Du är inte värd det..''. muttrade han.
Jag frös på min plats. 
Smärtan jag hade långt inom mig stärktes av dom få orden han sa.
Det lilla kan få mig må så jäkla dåligt.

När jag kom in till rummet igen skyndade jag mig till sängen och kröp ner under täcket brevid Bruce.
Just nu ville jag bara glömma det som hade hänt.
'' Du vet att jag hörde hur ni skrek på varandra va?''. mumlade Bruce ledsamt..
'' Det var bara ett litet argument..''. sade jag och röck på axlarna.
Det var inte 'bara ett litet argument' det var mycket mer än så.. 
'' Är du okej?''.
Jag nickade. '' Har varit med om värre!''. 
Sedan tvingade jag fram ett leende.
Han gav mig en mjuk puss på läpparna innan vi la oss ner i sängen.
Efter allt som hänt idag kände jag hur tröttheten slog till mig som ett tåg. 
En gäsp lämnade min strupe och Bruce skrattade hest.
'' Sov Cassandra, jag kommer vara här när du vaknar!''. 
Jag nickade och slöt sedan mina ögon och kände hur jag sagta försvann.
 
DAGEN EFTER:
 
Jag slog sagta upp mina ögon och möttes genast av soljus.
Ett frustrerat stön lämnade min strupe och jag gosade genast in mig mer i personen brevid mig.
'' Godmorgon!''. sade en hes röst.
Jag röck genast till, jag antar att jag inte vant mig vid att sova med någon riktigt än.
Speciellt inte Bruce.
'' Godmorgon!''. sade jag när jag lugnat ner mig.
Jag lät blicken skanna hans kropp.
Han hade redan klätt på sig.
Min blick for frågandes runt i rummet och hans väska var packad. 
Va?
'' Bruce? Varför är din väska packad?''. sade jag chockad och satte mig upp i sängen. 
'' Därför att jag måste tillbaka till Las Vegas..''.
'' Va? D-du sa att du inte skulle lämna.. mig?''. 
Jag var chockad, och en gnutta ledsen.
Han hade lovat att inte lämna mig.
'' Mina grejer hemma packar inte ihop sig själv, och lägenheten säljs inte av sig själv Cassandra!''. flinade han.
Ett leende spreds på mina läppar. '' Ska du flytta hit?!''. 
Han nickade. '' Jag snackade med Alex och Roy igår efter du somnat och huset kommer bli färdigrenoverat om 2 veckor ungefär och under den tiden har jag hunnit packat allt och sålt lägenheten!''. 
Mitt leende blev ännu större och jag kramade om honom. 
'' Gud så kul!!''. sade jag överlyckligt.
Han skrattade återigen. '' Ja ni har ju ett bra antal rum här, dock förstördes alla i branden.. Men ett av dom kommer bli mitt!''. flinade han.
Han hade rätt.
Jag vet inte hur många rum det fanns i det här huset, men dem flesta har blivit förstörda i branden. 
Tror det fanns 3 gäst rum, och ett rum i källaren som är som ett 'extra'. 
Så 11 rum totalt om man räknar sovrum.
Det var ett bra många rum.
Men som sagt, huset är väldigt stort så jag förstår.
'' När åker du?''. sade jag sedan.
'' Planet går 15.00, och klockan är 10.00 nu så de är ett par timmar kvar!''. 
Jag log och nickade. '' Då får jag klara mig utan dig i 2 veckor!''. 
Bruce nickade. '' Har du tur tar jag med en överaskning när jag kommer!''. 
'' Neeeej!''. tjöt jag. '' Du behöver inte! Bara att du kommer blir jag glad!''. 
'' Inget kan få mig ändra mig!''. lfinade han.
Jag skakade på huvudet. '' Så, kan vi gå ner och käka? Jag är hungrig!''. 
Han nickade och jag klev upp ur sängen och drog på mig ett par shorts lite snabbt och gick sedan ner.
Jag hade inget emot att ha Bruce tröja på mig.
Den var stor och bekväm så jag tror jag kommer behålla den.
När vi kom ner till nedervåningen satt alla i köket och käkade frukost.
Precis som vanligt alltså. 
Min blick for runt i rummet på alla som var klädda i mjukis kläder och såg allmänt trötta ut.
Så satt Veronica med håret uppsatt i en perfekt knut, stora örhängen, fullt sminkad och jeans och ett linne på sig samtidigt som hon höll på med sin mobil.
Går kvinnan aldrig utan smink?
Jag kan bara tänka mig hur hon kommer se ut om ett par år.
'' Godmorgon!''. sade jag hest.
Som svar fick jag ett par hesa. '' Godmorgon!''. tillbaka.
Liam satt med ryggen mot mig och käkade sina flingor.
Jag bet mig i läppen och gick fram till honom och kramade honom bakifrån.
'' Godmorgon Liam!''. sade jag och log.
Han vände på huvudet och log milt. '' Godmorgon Cassandra!'. 
Jag pussade honom på kinden innan jag log mot Kimberly som satt brevid och drack te.
Liam skakade på huvudet och skrattade.
Jag kunde känna Justins blick bränna mot min kind från där han satt brevid Veronica, sur som vanligt. 
Bruce log mot mig och vi börjdae sedan göra iordning frukost.
Jag gjorde i ordning flingor med olika bär och te, medans Bruce bara tog kaffe.
Leka vuxen haha. 
Han var faktist nästan äldst här, han och Marcus tror jag.
Vi slog oss sedan ner vid bordet, jag brevid Liam och Bruce brevid mig.
'' Så Bruce, hörde att du ska joina gänget igen!''. log Nick.
'' Va?!''. sade en röst.
Justin. 
'' Ja det ska jag, när ni fått ordning på det här huset!''. skrattade han.
'' Vafan har ingen sagt något till mig?!''. tjöt Justin. 
'' Du kanske ska vara med på våra möten istället för att knulla din lilla såkallade flickvän!''. sade Alex spydigt.
Mina ögon for upp.
Jag har aldrig hört Alex vara så spydig mot någon. 
Jag såg hur flera vid bordet blev chockade över hans ordval.
Tror ingen här brukar höra honom svara på det sättet. 
'' Ursäkta? Vafan är ditt problem?''. svarade Justin irriterat.
'' Mitt problem? Kanske är det att du var en jävla idiot mot Cassandra i Stratford, du var otrogen, slog henne och vafan mer du gjorde. Jag trodde du respekterade tjejer, åtminstonde henne! Men fan vad fel jag hade, du är en jävla idiot och det är du fortfarande. Du har inte ens bett Cassandra om ursäkt för hur du betett dig mot henne och hur du BETER dig! Väx upp för fan!!''. skrek Alex och slog näven i bordet.
Alla runt bordet röck hastigt till och tittade chockat på honom. 
Jag såg hur Justin inte fick ut ett enda ord.
Det tror jag ingen fick just nu.
Alex skakade på huvuduet och gav Justin en ilsken blick innan han rusade ut ur huset.
 

Genast reste sig alla upp men jag var först.
'' Jag pratar med honom!''. sade jag och dem alla satte sig ner igen med en oroad blick.
Jag suckade och gick ut från köket och ut ur huset.
På vernadan satt Alex med ansiktet i händerna.
'' Alex..''. sade jag med en lugn ton.
Han tittade genast upp och mötte min blick. 
Jag gick fram till honom och satte mig brevid honom på trappan.
'' Tänk inte på mig Alex, jag vet att allt det här har påverkat dig också men du behöver inte gå runt och tänka på mig och försvara mig..''.
'' Du är som en syster för mig Cass, jag klarar inte av att se dig bli behandlad så här..''. mumlade han.
'' Alex det är lugnt, jag klarar det! Jag är en stark tjej!''. skrattade jag.
Han tog min hand och kramade om den.
'' Det vet jag att du är, men fan vilken idiot han är..''. 
Jag skrattade. '' Jag vet, men snälla tänk inte på mig, jag klarar mig! Okej?''.
Han nickade. '' Okej..''. 
'' Så, gå in och ät din frukost.. Du skrämde livet ur alla där inne! Jag visste inte att du kunde bli sådär arg..''. 
'' Tror jag ingen visste!''. skrattade han.
Jag gav honom en mjuk kram innan vi båda gick in igen.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Jag placerade cigaretten mellan mina fingrar och höll den i munnen samtidigt som jag tände den.
Nikotinet fyllde genast mina lungor och jag stängde mina ögon och lutade huvudet bakåt. 
Jag försökte slappna av, jag var både trött och stressad och cigaretter brukar hjälp. 
Efter Alex utbrott i morse undvek jag hela gruppen. 
Kanske inte det smartaste men jag behövde tid att tänka. 
Alex fick min hjärna vakna till liv.
Jag hade faktist varit en jävla idiot mot Cassandra i Stratford, jag kommer ihåg hur jag såg smärtan i hennes ögon varje gång vi bråkade. 
Jag såg hur Bruce bil stog parkerad på framsidan med bagageluckan öppen och hans väskor placerade i den.
En del av mig var nöjd med att han lämnade, speciellt efter bara 1 dag. 
Men han skulle komma tillbaka om 2 veckor, vilket inte var en höjdare
'' Din flickvän letar efter dig!''. sade en röst bakom mig. 
Jag vände mig om och såg Bruce stå lutad mot dörr karmen och stirrade ut på framsidan. 
Jag hade varit så koncentrerad på mina tankar att jag inte ens märkt hans närvaro.
'' Åh..''. mumlade jag och suckade. '' Det är nog inget viktigt ändå. Vad gör du här ute?''. 
Bruce mötte äntligen min blick. 
'' Jag ville prata med dig!'. förklarade han och korsade sina armar över sitt bröst.
Samma armar som höll om Cassandra inatt.
All ilska kom tillbaka rusande genom mig och genast skakade jag på huvudet.
'' Jag tror inte att vi har något att diskutera..''. mumlade jag.
'' Jag håller inte med!''. sköt han tillbaka och log falskt.
Direkt spände jag min käke. '' Jag sa, det finns inget som du och jag skulle kunna diskutera om! Så nu om du ursäktar mig, min flickvän behövde mig!''. muttrade jag genom sammanbitna tänder.
Bruce skrattade sarkastiskt. '' Du sa att det inte var något viktigt..''. 
Jag vände mig om och blängde på honom. '' Spela inte smartass emd mig Bruce! Du kanske har märkt, det här är inte Stratförd. Jag bestämmer nu.. Så flytta på dig förfan!''. spottade jag ilsket och försökte gå förbi honom. 
Bruce sträckte ut armen och blockerade mig från att gå in.
Han gjorde inte just det där. 
Jag andades kraftigt, mitt tålamod skulle snart ta slut.
'' Spela inte badass med mig, Bieber! Eftersom du har märkt att jag är inte spelar något spel här. Jag är seriös. Så du ska lyssna på vad jag har att säga vare sig du vill eller inte. Så släpp din jävla attityd!''. sade han med låg mörk röst.
Jag var mållös. 
Min mun var på glänt och jag såg honom i ögonen. '' Prata då!''. mumlade jag.
'' Säg mig bara en sak..''. andades han ut. '' När du lämnade, utan att ens kolla om hon levde..''. 
Han stannade för en sekund och tog ett djupt andetag. 
Jag svalde ner klumpen jag hade i halsen och kände hur mina händer började darra.
Det är inte varje dag någon tar upp den här händelsen. 
Men när den kom upp förstörde den mig om och om igen. 
Det var som att jag var på ruta ett igen.
'' Förstörde inte det dig?''. sade han och hånskrattade. 
Jag blyndade och fäste min blick i marken. 
'' Förstörde inte det dig? Bara en bit?''. sade han med mer ilska. '' Att bara lämna henne sådär efter allt du utsatt henne för. Du kollade inte ens om hon fortfarande levde när hon försvann från sjukhuset, hon kunde varit kidnappad och brutalt mördad! Men det du ville var att dra från Stratford! Vafan tänkte du med? Du sa hur mycket du älskade henne och hur mycket hon betydde för dig, men jag antar att det var bara en stor jävla lögn?''. spottade han bittert fram.
Varför var alla tvungna att ta upp det här idag?
Varför just idag?
Jag höll hårt i dörren då yrsel uppstod.
Min andning lev tyngre och mina knogar blev vita av att jag var tvungen att hålla mig fast.
'' Sluta!!''. lyckades jag andas ut.
Bruce fnös. '' Nej jag tänker inte sluta!''. 
Nu höjde han rösten vilket fick min käke att knytas återigen.
'' Du har ingen aning om vad det tog för mig att lämna henne!''. spottade jag fram.
'' Huh, jag tvivlar på att du någonsin brytt dig..''. skrockade han med en saknad humor.
'' Jag brydde mig visst! Mer än vad du fan kan tänka dig! Och det är just därför jag lämnade. Därför att jag bryr mig, därför jag ville att hon skulle vara lycklig!''. sköt jag tillbaka.
'' Hah, du visste inte ens om hon levde din idiot! Hon kunde varit död vid det laget du lämnade henne! Hon var brutalt skadad på sjukhuset och lämnade utan tillåtelse. Hon var inte ens helt okej när hon försvann! Du fattar inte vad hon kunnat råkat ut för!''. skrek Bruce ilsket.
Jag skulle precis öppna munnen men Bruce avbröt mig.
'' Aa titta vad lycklig hon är Justin!''. fnös han och vände blicken genom fönstret in i vardagsrummet.
Min blick for på Cassandra som satte sig ner i soffan, armarna korsade över bröstet, ögonen vandrade någonstans på väggarna, som om hon letade efter svar. 
Hon såg helt förstörd ut, helt borta från omvärlden. 
'' Ser en lycklig människa ut sådär? Va?''. röt Bruce.
Jag svarade inte, jag kunde inte. 
Den värsta känslan var att gå vidare, att inte kunna älska och ta hand om den personen längre.
Att känna hur din kropp gav upp oavsett hur mycket man försöker, du kan inte få tillbaka känslorna.
Även när du försöker finns det inget kvar.
Värsta känslan är när du älskat någon så mycket att du vet att du förlorat allt.
Precis som jag gjort.
'' Jag älskade henne!''. sade jag helt enkelt och ryckte på mina axlar.
Det var mitt enda argument kvar och för mig visade det allt. 
Bruce himlade med ögonen och gav ifrån sig ett skratt.
'' Du älskade inte henne!''. spottade han. '' Du ville bara inte vara ensam. Eller så kanske fick hon dig må bättre i ditt eländiga förstörda liv.. Men du..-''. sade han och tog en paus. ''-.. Älskade henne inte!''. 
Mina ögon blev bredare och min mun blev torr.
'' Eftersom man förstör inte människor man älskar.''. fortsatte Bruce.
 Jag kände hur itt bröst spände och värkte och jag började käknna mig yr igen.
'' Jag gjorde det för hennes eget bästa!''. 
'' Nej du gjorde det för ditt eget bästa. Titta på henne!''. sade han och tittade på Cassandra. '' Det är som om hon väntar på att du ska inse vad du gått miste om. Titta hur du fått henne bli.''. 
Jag bet insidan av mina kinder så hårt att jag kunde känna blodsmak. 
Hans ord tog hårt på mig. 
Det var knappt ingen som tagit upp det här förut, speciellt inte så här hårt.
'' Vet du vad? Du fick mig nästan övertygad om att du skulle stanna och kämpa. Men alla vet att 'nästan' räknas inte. Du vet aldrig vad du har tills du har förlorat det, och när du förlorat det. Kommer du aldrig få det tillbaka. Jag slår vad om att du inte ens kommer ihåg hälten av det saker hon aldrig glömmer. Du dödar henne, det har du gjort hela tiden. Bara sluta, hon är inte en jävla leksak. Hon är inte din leksak!''. 
Och med det lämnade han mig och gick tillbaka in, som om vi aldrig ens pratat med varandra.
Det var nog första gången i mitt liv jag inte kunde säga något tillbaka.
Jag var tom ochbesegrad. 
Och det finns ingen känsla som är värre än så. 

 
Åååhh, känner mig så dum.. 
Hade tänkt få ut åtminstonde 2 kapitell den här veckan då jag haft lov..
Men gick på lov skola måndag & tisdag.
Sen har jag varit hundvakt och ska vara det tills på torstad ungefär.. 

Hade verkligen tänkt att få ut ett till den här veckan, fan! :(
Förlåt verkligen.. 
Men hunden har haft ont i magen och jag har varit tvungen att gå ut med honom var 3:dje timme! 
Förlåååååt! 

Men här har ni ett, lite lagom längd kanske.
Ska faktist börja skriva på nästa kapitell direkt. 
Känner att det här kapitlett flöt på så då borde nästa också göra det! ^^ 

Hoppas ni gillar kapitlet, vad tycker ni om att Bruce läxade upp Justin?;) 

Och Alex utbrott? 

Hoppas också ni har haft ett bra lov, för er som haft lov den här veckan hihi! :) 
Har själv bara tagit det lugnt och kollat på tusentals serier hihi! :3

Kram
 
 

Kommentarer
Moq

Jätte bra:)



2014-02-23 @ 12:32:16
Michelle

Jag gillar det :)



2014-02-23 @ 13:01:33
Anonym

ASSÅ omg något så sjukt bäst!!!! Älskar att Bruce ska flytta in hos dem!!!!



2014-02-23 @ 13:21:24
Anonym

Omg så bra!! Men är jag den ända som längtar tills justin gör slut med veronica?

Btw kan du inte börja fråga en random fråga på slutet av varje kapitel för då får du fler komentarer plus de e ändå roligt aså du kan typ fråga sånt som "vilka serier kollar ni på" "vad är er favorit låt" osv



2014-02-23 @ 13:57:01
ebba

Så jävla awsome!!



2014-02-23 @ 14:18:43
Anonym

Har lov nu, och ska spendera lovet genom att kolla på serier <333



2014-02-23 @ 14:30:44
Anonym

Har lov nu, och ska spendera lovet genom att kolla på serier <333



2014-02-23 @ 14:30:58
Anonym

Har lov nu, och ska spendera lovet genom att kolla på serier <333



2014-02-23 @ 14:30:59
Anonym

Har lov nu, och ska spendera lovet genom att kolla på serier <333



2014-02-23 @ 14:31:02
biebzters

Ren perfektion!



Blogg: http://biebzters.blogg.se
2014-02-23 @ 15:20:36
Anonym

Äntligen! Har längtat att se den här svaga och krossade sidan av justin! Jag hoppas han dumpar Veronica och försöker få tillbaka cass



2014-02-23 @ 15:24:07
Lmssy

Åhhh, hur kan denna novell vara så gudomlig? Älskar den, längtar redan till nästa! :D



Blogg: http://lmssy.blogg.se
2014-02-23 @ 16:06:09
Celebnovell

Jättebra! :)



Blogg: http://celebnovell.blogg.se/
2014-02-23 @ 17:11:02
Ylva

Jag älskade allt i detta kapitlet!

Jag älskar hur Alex är! Men röker inte Cass?🚬



2014-02-23 @ 17:49:48
Emelie

jätte bra ! :))



Blogg: http://storiesaboutjustinb.bligg.se
2014-02-23 @ 18:27:18
Anonym

Men det Bruce sa stämmer väll nt? Justin älskade väll henne på riktigt? Han utnyttjade nt henne va? Skit bra i alla fall och mer



2014-02-23 @ 19:47:08
Fanny

Awesome!



2014-02-23 @ 20:12:32
Sanna

Ett ord: UNDERBART!!



2014-02-23 @ 20:15:13
Anonym

jag tycker det var bra av Bruce att få utbrott på honom för att göra så att han förstår vad han gjort, jag önska bara typ att han gör slut med Veronica och sen typ låser alla ute och bara typ är på sitt rum förkrossat och sen så kmr cassandra och jag vet jag grät bokstavligen, jag gillar men hatar Bruce så enormt mkt jag vet inte han är jobbig och irreterande.



2014-02-23 @ 23:28:58
Ellen

Jag älskar Bruce o hon tsm vet inte varför, kanske bara för att Justin e en skit mot cassandra o han borde känna likadant tillbaka! De va bra att både Alex o Bruce fick utbrott på honom👏👏
Älskar din novelllll så jävla bra😍😍😍😍😍😍



2014-02-24 @ 00:40:13
Anonym

Jättebra! Det är bra att Bruce vill göra Justin avis och att han skällde ut honom.För nu börjar Justin tänka på vad han gjort :)



Blogg: http://justindrewbieberstoorys.blogg.se
2014-02-24 @ 14:06:39
Anonym

Men det var Bruce som sa till Justin när Cassandra blev skjuten, att Justin skulle lämna Cassandra för hennes eget bästa? Eller? Men världens bästa som vanligt😘❤️💕

Svar: Ja men Justin kunde fortfarande sagt nej!Att bruce sa det är inte den riktiga anledningen till varför han lämnade!<3
Maya Lindberg



2014-02-24 @ 14:32:25
Love your novell

Älskar din novell. Det skulle vara riktigt spännande om det hände något mellan Justin och Veronica.



2014-02-24 @ 20:24:51
Anonym

Kan inte typ Justins familj komma utan att justin vet och att jasmin och Jaxon gillar med cassandra än Veronica för hon leker inte med dem och bryr sig inte så mycket. Barnen kan bli jätte glada av att se cass men gillar inte Veronica?



2014-02-24 @ 23:41:03
Sara

SÅÅÅ SJUKT BRA!



2014-02-25 @ 11:48:33
Cawii

OMGG JAG BLEV HELT GRÅTFÄRDIG HERREGUUUDD SHITT OMJGAD OH MY BIEBER DU SKRIVER SOM EN GUUUDDDDD👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️



2014-02-25 @ 18:16:42
Anonym

Vad är anledningen till att Justin lämnade Cassandra?

Svar: Kanske inte har framfört det så mycket men det var tack vare olika anledningar. En av dom var att han förändrades så mycket i slutet och tyckte han inte förtjänade henne, men också för han utsatt henne för så mycket fara. Kommer förklara det bättre längre fram i novellen!
Maya Lindberg



2014-02-26 @ 08:21:03
Anna

Älskar det som vanligt!
Tyckte det verkligen var dags att nån sa till Justin så han skärper till sig :)



2014-02-26 @ 19:13:29
Sofie

Asså jag älskar verkligen denna novellen, den är så himla bra!!! Längtar verkligen till nästa kapitell, så så så så sååååå bra!!



2014-03-10 @ 22:51:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback