Episode 88 - Flashbacks.

Med huvudet full med tankar stog jag inne i dsuchen och bara lät vattnet rinna över min kropp.
Jag började tänka på Cassandra. 
Hur hon stått i den här duschen.
Hur vi har stått i den här duschen.
Jag och Bruce snackade igår om kaoset med Cass och jag lovade honom att hålla mig borta från henne.
Hon var inte lycklig med mig runt sig.
Och det ända jag ville var att hon skulle vara lycklig, även fast jag inte visar de..

 
 
 
Jag satt just nu i vardagsrummet med grabbarna.
Vi har dem senaste dagarna försökt spåra usb minnet som suttit i affären där videon på Cass och Slyder visats..
Alex har suttit framför datan varenda dag och försökt spåra ner vart filerna kom ifrån.
Men det var omöjligt.
Den var skyddad nästan starkare än vad FBI skyddar sitt skit med.
Frustrerat drack jag ur mitt wiskey glas.
Jag kunde inte göra något.. 
Det ända jag kunde göra var att vänta på att dom skulle ringa.
Men det kändes som dom aldrig skulle göra det.
Jag hamnade helt inne i mina tankar och började tänka på första gången jag och Cass träffades i korridoren.. 

Jag gick längs korridoren tillsammans med grabbarna med allas blickar på oss.
Samma fjolliga tjejer stog vid sina skåp och tittade på oss med hungriga ögon.
Den här dagen skulle bli ett helvete, först vaknade man på fel sida och får massa äckliga blickar av tjejerna som man minst vill röra.
Irriterat drog jag handen genom mitt hår och gav ifrån mig ett frustrerat stön.
Jag tittade precis upp och kände hur någon krockade in i mig.
Irritationen steg ännu mer, folk vet att dom inte ska jävlas med mig i skolan.
Framför mig stog en tjej med tigta jeans och en snygg topp, till det hade hon en skinjacka samt ett par boots. 
Hennes bruna hår var i lockar längs hennes axlar och hennes blick tydde på att hon var förvirrad och stressad.
Hennes blick gled runt på oss och stannade när hon mötte mina ray bans.
Min blick fastnade i hennes chocklad bruna ögon.
Damn den där tjejen såg riktigt bra ut.
'' Sorry!''. sade hon snabbt när hon sett hur irriterad jag såg ut, samt resten av gänget som blivit irriterad för jag varit det.
Jag tog ett djupt andetag och suckade.
'' Se dig för bitch..''. hörde jag en röst bakom mig säga.
Jag sneglade bak och såg hur Roy stog förbannat med blicken på bruden framför oss.
Direkt såg jag hur hon backade bak lite och bet sig i läppen.
Jag tog av mig mina svarta ray bans och hängde dom i min t-shirt innan jag tittade på henne.
Hårt spände jag min käke och fuktade mina läppar.
'' Se dig för nästa gång!''. 
Jag insåg att jag aldrig sett henne här förut så jag antog att hon var ny, det är inte vanligt med nya människor här och dem flesta drar ändå efter några dagar.
Så jag beslöt att vara så trevlig som möjligt sedan glömma bort henne.
Men på något sett ville jag vara trevlig mot henne, enligt mig var hon så intressant och fick mig vilja veta mer om henne.
Men ställer hon till problem kan jag bara få henne att sluta, jag hoppas verkligen inte att hon är en klängig och en bitchig tjej som Jess..
Men det återstår att se..
Jag slog till min axel lite löst mot henne innan jag och grabbarna gick förbi henne mot våra skåp.
Direkt slog jag kombinationen på skåpet och öppnade det och tog ut engelska boken.
'' Nähmen! Är det inte bitchen du krockade in i Justin..?''. sade Roy.
Min blick gled åt sidan och jag såg den nya tjejen öppna skåpet brevid mig som stått i flera år tomt.

Jag antog att hon hade olyckan att ha skåpet brevid mig som alltid står tomt.
'' Fuck..''. muttrade jag och smällde igen skåpet innan jag gick ut mot entrén.
Vem var den där tjejen? 
Och varför fann jag henne så intressant?

Ett litet leende spreds mina läppar. 
Jag kom ihåg den dagen som om det var igår.
Hur hon fick min dag på något sett bli bättre. 
Den dagen kom jag ihåg inte hade börjat bra.
Jag var det första bakis och hela huset var förstört av festen dagen innan och vi hade ingen mat hemma.
Ett skratt lämnade min strupe när jag bara tänkte på det.. 
Grabbarna vände blicken till mig men jag var för inne i mina egna tankar och tänka på alla gånger jag varit med Cass..
Som den gången vi kysstes för första gången... 

Jag drog till gallerian med grabbarna och Nicks tjej för hon ville shoppa.
Men något fattade mitt intresse.
Cassandra.. 
Ett lömskt leende spreds över mina läppar och jag följde in hon och hennes vän in på Victoria Secret.
Jag höll mig lite i bakrunden tills jag såg hur hon tog ett par underkläder i handen.
Direkt såg jag hur hon tvekade på att köpa dom så jag skyndade mig fram.
Mina armar gled om hennes midja och jag drog direkt hennes kropp närmre min. 
'' Du borde testa dem där..''. mumlade jag så sexigt som möjligt nära hennes öra.
'' Jasså? Det tycker du?''. sade hon med lite attityd!
'' M-h-m!''. sade jag likt en viskning.
Jag kände hur hela hon rös och direkt bet hon sig i läppen.
'' Då gör jag väl det!''. sade hon och gick in till provrummen.
Direkt skyndade jag mig efter och gick in i samma provhytt som henne.
'' Jag tänker inte pröva dem om du står och kollar på!''. sade hon med fortfarande en attityd.
Jag förstog direkt att hon var fortfarande förbannad.. 
'' Inte? Vad spelar det för roll? Inom en snar framtid kommer jag ändå se dig naken!''. sade jag hest.
Hon bet sig hårt i läppen och tittade runt i provhytten och insåg att den var välldigt liten.
'' Ut nu!''. mumlade hon och puttade ut mig från provhytten.
Ett hest skratt lämnade min strupe innan jag beslöt att vänta lite.
Jag hörde hur hon böt om och när det blev tyst öppnade jag provhyttsdörren och klev in.
'' Ut Justin!''. tjöt hon och höll för sina bröst, även om hennes bh täckte dom.
'' Oooh daaaamn!''. sade jag och skådade hennes kropp.
Hon hade en av dom sexigaste kropparna jag sett.
Och jag lade direkt marke till att blåmärkena och ärren hon haft försvunnit lite. 
'' Justin!''. tjöt hon direkt och ett skratt lämnade min strupe.
'' Shit va sexigt..''. sade jag och bet mig i läppen. 
Jag tog små små steg närmre henne och lutade min panna mot hennes medans mina ögon gick över hennes vackra kropp. 
Sagta tog jag bort hennes arm och bet mig hårt i läppen.
Jag såg hur hon direkt släppte armen och stretade inte emot.
Min hand smekte ner om hennes sidor till hennes midja och stannade där.
Sedan drog jag hennes kropp närmre min.
'' Så sexig..''. mumlade jag mot hennes fylliga läppar. 
Ett litet leende spreds på båda våra läppar, hon var så otroligt snygg.
Jag bet mig hårt i läppen och kände hur mina andetag blev tyngre och tyngre, desamma med hennes.
Jag flyttade mitt ansikte närmre hennes, närmre och närmre.
Hjärtat dunkade fortare och fortare, jag vet inte hur fort det dunkade men det dunkade fort.
Jag mötte hennes blick en sista gång innan jag placerade mina läppar mot hennes. 
 
 

Leendet på mina läppar vart - om nu möjligt - större.. 
Hon är den ända tjej som fått mig bli den gamla Justin igen. 
Hon är den ända tje som fått mig lycklig.
'' Ey biebs, vafan ler du åt?''. tjöt Roy från andra sidan vardagsrummet.
'' Inget bro..''. sade jag och bet mig i läppen i ett försök om att gömma leendet.
Men det var omöjligt.
Mina tankar var fulla med alla tusentals minnen med Cassandra.
Både bra och dåliga.
Jag tänkte också tillaka på tiden innan henne.
Hela jag blev frustrerad över att välja.
Hon var mitt liv, men mitt liv var också att dricka, röka, göra allt sånt man inte skulle göra.. 
Jag vaknade ur mina tankar av att min mobil började ringa.
Allas blickar vändes till mig och jag skyndade mig snabbt ut till köket.
'' Hallå?''. svarade jag utan att kolla vem som ringde.
'' Justin?''. sade en bekant röst.
'' Mamma?''. frågade jag chockat.
'' Åh kära någon, jag har försökt få tag i dig i flera dagar nu!''. tjöt hon.
Jag kunde höra lättnaden i hennes röst.
Och sanningen var att jag kan man säga ignorerat henne dem senaste dagarna.
Det ända hon frågade om när hon ringde var Cassandra.
Och det klarade jag inte av.
'' Förlåt, har varit upptagen..''. sade jag och slog mig ner vid köksbordet.
'' Hur är allting i Stratford?''. sade hon.
I bakrunden hörde jag barn röster som jag antog tillhörde Jazzy och Jaxon.
Helt ärligt saknade jag dom otroligt mycket, men just nu kunde jag bara inte åka dit.
Inte utan Cass.
Både Jazzy och Jaxon skulle bli förtvivlade då dom inte har någon anning om att vi inte är tillsammans längre.
'' Helt okej..'. sade jag för att inte oroa henne.
'' Va bra, när har du planerat att komma hit igen då?''. sade hon coh lät överlycklig.
Jag tog ett djupt andetag och drog handen frustrerat genom håret.
'' Inte på ett tag mamma.. Skolan börjar snart och jag har mycket som händer just nu...''. 
'' Aha..''. 
Direkt hörde man besviken heten i hennes röst.
Skuldkänslorna jag haft tidigare bara ökade och ökade. 
Jag visste att jag skulle få ett sammanbrått till slut..
'' Jag är ledsen.. Jag lovar att hälsa på er så fort jag kan, okej?''. sade jag.
'' Okej Justin... Hur är allting med Cassandra? Hon svarar inte i sin mobil!''. 
Där kom den..
En fråga om Cassandra.
Jag suckade. '' Hon är upptagen just nu, jag lovar dig att hon ringer så fort hon kan..''. 
'' Åh va bra!'' 
JAg hörde en ljus liten röst i bakrunden börja prata.
'' Äj de Juju?''. 
Direkt kände jag igen den underbara gulliga rösten.. Jazmyn.
'' Ja det är det, vill du prata med honom?''. 
Det vart tyst, så jag antog att hon nickade.
'' Juju?''. sade Jazzy denna gång direkt i telefon.
'' Hej min prinsessa!''. sade jag och ett leende spreds på mina läppar.
Hon började direkt fnittra som jag vet inte vad vilket fick mitt leende växa.
'' Hur mår du?''.
'' Bjaaaaa!''. sade hon.
Jag kunde föreställa henne framför mig med lite ljusrosa kinder och ett gulligt leende.
'' Har Jaxon varit snäll mot dig?''. sade jag.
'' Aaaa, han gav mig sin glass idag!''. sade Jazzy och lät överlycklig.
'' Va snällt av honom, men du Jazzy jag måste gå nu! Jag älskar dig!''.
'' Älskar daaj!!''. tjöt hon och la sedan på.
Jag la ner mobilen på bordet och la ansiktet i händerna.
Hur kunde allt bli så fucked up?

 
 
Lite mer ur Justins perspektiv här! :) 

Som sagt, CL börjar gå mot sitt slut.. Det sista kapitlet är 90! :) 

Sen kommer jag skriva typ till kapitell 5 på CL part ll och sedan börja lägga upp första kapitlet! ;) 
Så efter novellerna kommer det gå någon vecka tror jag!
Bara så att ni är beredda på det.. 

ÄLSKAR ER! 

Och tack för erat tålamod! :) 
 

Kommentarer
aya hasse

åhh, såååå brraa! hoppas dom blir tillsammans innan novellen är slut!



2013-09-19 @ 19:57:17
Tilde

OOMMMMMGGGGG VARFÖR SKA ALLTID DINA KAPITELL GÖRA EN ORDLÖÖÖS??



Blogg: http://justinbdrew.blogg.se
2013-09-19 @ 21:07:30
Fanny

Awesome!



2013-09-19 @ 21:08:06
Anonym

Justin och cass måste bli tsm igen!!!



2013-09-19 @ 22:03:51
Anonym

Omg nästa måste komma snart



2013-09-19 @ 22:25:11
astrid

åhhh jag hoppas verkligen att han väljer rätt;)



2013-09-20 @ 16:20:36
celebnovell

Sjukt bra! <3



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-09-20 @ 16:47:12
Anonym

Kan nästa komma idag? Hade betydligt jätte mycket, jag fyller år idag:) men stressa inte det är bättre det blir bra än inte<3



2013-09-22 @ 08:40:39




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback