Irriterad..

Hej alla underbara människor där ute! 

Måste bara säga att jag blir så J*VLA irriterad på folk som kommenterar och tror att dom är 'störst, bäst & vackrast'... 

Jag fick en kommentar här om att jag inte kunde bli en författare för att jag hade 2/3 punkter efter en mening och man ska tydligen bara ha 1! 
Sen för att jag hoppas ner massa rader?!

För det första har jag fått A på alla skrivupsatser jag haft i skolan under alla min år.. 
För det andra går det att ha 2/3 punkter, det kallas uteslutningstecken eller också ellips!
För det tredje SKA man hoppa ner någon rad eftersom annars blir det en hel lång text vilket kan göra det jobbigt att läsa då jag VET att ifall man tappar bort sig är det svårt att hitta tillbaka till dit man var! 
För det fjärde ska jag tyvärr inte bli författare när jag blir äldre då min 'passion' är att hålla på med djur, jag älskar djur & det är de jag kommer hålla på med.. 

Tänkte bara säga det..
Blir irriterad när folk säger att jag inte kan bli författare då jag skriver på ett speciellt sätt..
Alla skriver på olika sätt okej?! 

Jaja... 

Sitter och gosar med min lilla kanin Milo nu och ska fortsätta skriva lite på novellen..
Problemet är den att han kliver över tangentbordet hela tiden! ^^ 

VIll väl ha all uppmärksamhet! ;) 

Älskar er, kraaam!

Kommentarer
Anonym

Herregud, vissa människor är bara för mycket ibland. Har hon/han inget bra att skriva kan hon la dra! Avensjuks skitungar som inte kan skriva lika bra som dig! ❤️



2013-10-29 @ 12:49:47
Maria :*

Gumman bry dig inte vad de andra säger. De är bara avundsjuka ;)
Du skriver faktiskt jätte bra! Om de inte tycker om vad du skriver kan de dra!

Hahahah Awwwww så gullig! Önska jag hade en kanin. De är rkt söta :)



2013-10-29 @ 14:02:19
Jessica

Men asså åh bry dig inte om sånna människor! Din lilla kanin är värd all din tid så stressa inte utan ta den tid du behöver



2013-10-29 @ 15:06:00
astrid

helt rätt faktiskt! haha vissa vet inte ens vad dom skriver:')



2013-10-29 @ 16:50:07
Emily

Bry dig inte om dem! De är snarare dem som inte borde bli författare! Du är grymt bra på att skriva, du ska inte tro någonting annat!! :) Längtar till nästa kapitel :)



2013-10-29 @ 18:13:52
Agi

Precis som alla andra har sagt skit i personen! Det finns en anledning till att jag läser din novell och det är bland annat pga sättet du skriver på. Du är hur duktig dom helst och skrev du konstigt och att novellen va dålig skulle jag inte läsa här så ändra inget skit i alla självupptagna jävlar och skriv dom du vill 😜😀 Love u ❤️ Ps. Kan man få se en bild på lilla Milo?? 😏👌



2013-10-29 @ 21:09:25
Stella

Skit i alla personer! bara för att du kan skriva bättre än dem blir de avensjuka



2013-10-29 @ 22:46:05
Anonym

Du är sjukt duktig på vad du gör, ta inte åt dig skit!! För du är värld mer än så <3 ;*



2013-10-30 @ 20:21:57
Fanny

Bry dig inte vad dem tycker! Du skriver jätte bra tycker jag.



2013-10-31 @ 07:39:27
Nelly

Asså omg!! Förstår nt varför du blockade mig på inte bara för att jag frågade när nästa kom ut, så löjligt! Jag han nt ens säga varför jag bille att det skulle komma ut! Jag Bill det för att vi ska åka på semester i morgon kväll där internet inte finns och jag vill veta om jag hinner läsa set eller om jag får vänta tills vi kommer hem, så frågan är hinner jag? Och bry dug nt om vad alla andra säger och skriver för du äger på att skriva noveller, faktist är detta min favorit novell och jag läser många, tror jag besöker bloggen 1000 gånger per dag! Du äger och snutta aldrig på denna novell för jag kommer skrika/gråta! Jag älskar den, eftersom jag mever mig un i den och lossas som om cass är jag! Så snälla förstå att jag vill veta! Kommer jag hinna läsa nästa? Kommer nästa kapitel upp innan imorgon kväll?

Svar: Kanske för jag inte vill att mitt privatliv blandas med bloggen?Vill inte ha massa frågor på min privata instagram om bloggen?
Jag vet inte när nästa kommer!
Maya Lindberg



2013-11-01 @ 22:02:45
Amanda

Låt dem inte trycka ner dig, du skriver sjukt bra!♥



Blogg: http://brightpony.blogg.se
2013-11-03 @ 18:09:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback