Episode 57 - Stuck.

Justin avbröt mig genom att skynda sig fram till mig och trycka sina läppar mot mina.
Såklart vart jag väldigt chockad men kysste genast tilbaka.
Ett leende spreds över Justins läppar innan han avslutade den heta kyssen.
'' Du pratar för mycket...''. flinade han.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag nickade. '' Förlåt..''.
'' Det är lugnt, så babe.. ska vi gå ut och äta nån stans?''.
Leendet på mina läppar växte. '' Absolut!''.
Justin la våra väskor på sängen innan vi båda tog våra grejer och lämnade hotellet.
Han behövde få sin familj av sina tankar. 
Bara för ikväll..
 

 
 
 
 Vi åt middag på någon fancy resturang som Justin tvingat mig till.
Det hade varit helt underbart tills vi började tajfsa om vem som skulle betala notan.
JAg var fast bestämd med att det var jag som skulle det, men han nekade.
Nu gick vi sida vid sida på väg mot hotellet.
Ingen sa ett ord.
Antar att vi båda var lite små sura över varandra för vi fick dela på notan.
Justin ville betala hela, och jag med.
Och jag är bestämd. Tydligen Justin också.
När vi äntligen kom till hotellet gick vi in förbi receptionen där samma tjej som checkade in oss stog.
Hon gav oss ett vänligt leende men vi båda tittade bort.
Visst jag hatade att tjafsa med Justin, men han kan inte betala för allt.
Jag vill inte ha mer skuldkänslor än vad jag har.
Vi gick in i hissen coh typsikt ska det inte vara någon där så det blir ännu pinsammare.
Vi ställde oss i mitten av hissen brevid varandra i tystnad.
Hissmusiken gjorde så jag blev ännu mer irriterad än vad jag var. 
Sen kändes det som att hissen gick ännu sagtare än vad den brukar. Typiskt. 
'' Vafan är de här..''. mumlade Justin.
Han märkte också att den gick otroligt segt.
Helt plötsligt tvärstannade hissen och en hög smäll hördes.
Mina ögon for upp. Det kan inte vara sant.
'' Argh.. Du måste fucking skoja med mig!''. muttrade Justin och tröck flera gånger på 8:and knapp.
Hissen hade stannat.
En hög frustrerad suck lämnade min strupe. Jag kunde inte bli argare just nu.
'' Hej vi ber så hemskt mycket om ursäkt att hissen stannat, vi håller ju nu på att lösa problemet. Tyvärr kan det ta några timmar. Vi ber återigen så mycket om ursäkt.. Vi ska göra allt vi kan!''. sade en mans röst från högtalarna i hissen.
'' ÅH!''. skrek jag och sparkade irriterat till hissdörren.
'' Kul att sitta här inne med dig..''. mumlade Justin och slog sig ner på hissgolvet med ryggen lutad mot väggen.
Att vi kan bli så här griniga över ett litet argument var otroligt.
'' Wow tack Justin! Kan bara säga desamma!''. fräste jag och slog mig ner på andra sidan hissen med ryggen mot väggen.
Det här var precis vad jag behövde.
Efter att suttit ner i 15 minuter började min rumpa domna bort.
Jag var otroligt rast lös och irriterad. Hastigt reste jag mig upp och började gå runt i små cirklar i hissen.
En gnutta rädlsa fanns inom mig.
Justin var verkligen förbannad. Och jag vet vad han var kapabel till.
OCh det såg inte bra ut.
Jag kom till och med ihåg hur hans ögon svartnade på resturangen.
 
'' Ehm, ursäkta! Kan vi få notan?''. sade jag och log vänligt mot den unga killen som serverat oss.
Han nickade. '' Självklart!''. innan han gick iväg bort genom dörrarna till köket.
Justin mötte min blick och log snett.
Han var så underbar.
'' Så.. Vad ska vi göra sen?'. flinade han.
Jag röck på axlarna. '' Vad vill du göra?''. 
Ett läskigt flin spreds på hans läppar. '' Du vet vad jag vill göra!''. 
Jag visste precis vad han menade.
'' Justin det var typ två dagar sen.. Om inte mindre!''.
'' Och? Det skadar ju inte att göra om de?''. sade han och blinkade med ena ögat.
Jag himlade med ögonen. '' Så du vill att jag ska gå ännu sämre när vi träffar din familj?''.
Han nickade. '' Det är de värt! Eller hur baby!''. sade han och lutade sig över bordet så våra näsor nuddades.
'' Kanske de..''. 
Han skulle precis trycka sina läppar mot mina då servitören dök upp på sidan om oss.
'' Här är notan!''. log han och placerade den på bordet.
Både jag och Justin la våran hand på den i samma sekund.
'' Jag betalar babe!''. sade Jusitn.
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Du har betalat tillräkligt!''.
'' Nej! Ge mig den! Jag betalar!''. 
Ännu en gång skakade jag på huvudet och tog den ur hans grepp.
Jag mötte sedan Justins blick och såg hur hans ögon vart en anning mörkare.
'' Jag betalar Justin. Punkt slut.''. 
'' Ge. Mig. Den. Nu.''. sade han och spände käken.
Han skulle absolut inte få betala mer. Och maten var inte direkt billig heller.
'' Nej.''. sade jag bestämt.
Justin reste sig upp och böjde sig fram coh tog notan ur mitt grepp.
'' Vafan gör du? Jag betalar! Skärp dig!''. fräste jag surt.
'' Jag betalar Cassandra!''.
Oboy, han sa hela mitt namn. Han var förbannad.
'' Nej!! Ge mig den nu!''. muttrade jag och försökte ta den men han drog undan.
'' Nej!!''. röt han.
Jag kände hur blickarna brände fårn folket på resturangen.
Men jag kunde inte låta Justin betla ännu en dyr sak. Det blev för mycket.
Och han är inte direkt den ända med pengar.
'' Men förfan Justin, låt mig betala! älskar du mig så låter du mig betala!''.
Justin skakade på huvudet och tog fram sin plåmbok.
'' Jag fucking betalar, okej?'.
''' Nej Jusitn! Ge mig notan!''. 



Jag fnös bara att tänka på det. Hur vi båda skämde ut oss själva över en sån liten sak.
'' Vafan fnyser du för? ''. muttrade Justin från golvet.
'' Hur du skämde ut mig på resturangen..''. mumlade jag.
'' Va? JAG skämde ut DIG? Det var förfan du som höjde rösten och började fan skrika!'. röt Justin.
'' DU kunde låtit MIG betala!!''. röt jag och tittade ner på honom.
Han reste sig hastigt upp vilket gjorde ås jag backade bakåt ett steg.
'' Jag var snäll och ville betala. Men tydligen kan jag inte de, eller hur?'. röt han och tog ett steg närmre mig.
Hans ögon var inte lika underbara längre.
Dem var mörk mörk bruna. 
Jag var ärligt talat rädd för honom. Speciellt när han var arg. MEn jag visste dock att han aldrig skulle lägga ett finger på mig.
'' Nej!''. röt jag tillbaka.
Han gav ifrån sig ett hest skratt.
'' Du är så patetisk vet du de?''. sade han.
'' Jag patetisk? Pfft, idiot!''. fräste jag.
HAn tog ännu ett steg närmre mig vilket gjorde ås jag tog ett steg bak och krockade med hissväggen.
Det här var ju perfekt. 
'' Va sa du?''. sade han och spände sina knytnävar.
'' J-jag..''. sade jag och tog ett djupt andetag. '' Jag sa att du var en idiot..''. 
Hans ögonbryn höjdes. 
'' Jasså? Du tycker jag är en idiot!''.  sade han.
Jag nickade. Jag kunde inte direkt backa ur nu.
Han tog ännu ett steg närmre mig och drog blicken längs min kropp.
Jag hade ett vitt linne, rätt uringat, med en svart kavaj, och ett par svarta skinny jeans.
Min vinterjacka låg på golvet, eftersom det var rena bastun här inne.
Jag bet mig sagta i läppen. Ärligt talat var jag jävligt upphetsad.
Att se Justin arg var ärligt talat riktigt sexigt.
Han såg noga på mina läppar då jag sagta bet dem.
'' Damn..''. mumlade han och bet sig själv i läppen.
Mitt ena ögonbryn höjdes. Var han lika upphetsad som jag?
Och det sägs att argt sex är det bästa sexet.
En retlig idé kom upp i mitt huvud.
Bara för att göra Justin frustrerad och ännu mer irriterad kunde jag ju retas lite? Det skadar väl inte?
Han stog med sin kropp tryckt mot min med blicken i min.
Jag slickade mig nog om mina läppar medans jag lät min blick glida upp och ner för hans kropp.
Jag insåg nu att man såg igenom hans vita t-shirt.
Eftersom det var varmt här inne måste han svettats och gjort så hans t-shirt blivit blöt ,vilket resulterar att man ser igenom den till hans sexiga abs.
Jag bet mig hårt i läppen. Jag ville ha honom. Nu.
Men jag visste att jag kunde lägga min ide bakom mig.
Och jag kunde inte ligga med Justin här innne i hissen när det troligtvis finns kameror.
Justin gav ifrån sig en frustrerad suck innan han vände sig om och gick till andra sidan av hissen.
Han förstog vad jag höll på med. Men trotts det tänkte jag absolut inte sluta.
På något sett var det roligt och sexigt att se honom så frustrerad.
Ett litet leende spreds på mina läppar.
'' Åh.. Måste det vara så jävla varmt!''. stönade jag och drog av mig kavajen som lämnade mig bara i ett linne.
Jag slängde den på golvet och tog tofsen som satt om min handled och satte upp håret i en hästsvans.
Jag kände hur Justins blickar brände mot min hud.
Snabbt sneglade jag ner och insåg att jag var otroligt svettig om bröstet.
Vilket gjorde allt det hela mycket roligare.
Jag älskade att retas. Det är de bästa som finns. Speciellt bland Justin, eftersom han blir så svag av de.
JAg drog handen över mitt bröst och drog bort de lilla svett som fanns.
Sedan vände jag mig om och skulle gå tillbaka till min plats då Justin tog tag i min hand och tröck mig med all sin kraft mot hissväggen.
Han mötte min blick för en sekund innan han tröck sina läppar mot mina i en hård kyss.
Ett litet leende spreds över mina läppar innan jag kysste tillbaka.
Hans händer drogs från min höft till min rumpa och han gav den ett lätt tryck vilket gjorde så en flämtning lämnade min strupe.
Han tog då chansen och trycka in sin tunga i min mun vilket jag glatt accepterade.
Mina händer åkte upp till hans hår och drogs igenom det.
Vilket gjorde att ett sexigt stön lämnade Justins strupe.
Justins händer tog ett fast grepp om min rumpa innan han bar upp mig med benen om sina sidor.
Hans neder del trycktes mot min vilket gjorde att vi båda stönade av lust.
Jag började lätt gnida mig mot honom vilket gjorde honom galen.
Hans läppar började röra sig snabbare mot mina, hans händer tog hårdare grepp om min rumpa och flera stön lämnade hans läppar.
Skulle jag vara ärlig var hans stön det sexigaste som finns.
Sekunden senare fann hans läppar min hals vilket gjorde att en stöt flög igenom kroppen.
Han visste att det var min svaga punkt.
Och jag visste redan nu att det här skullle sluta illa.
Hans underbara läppar drogs upp och ner på min hals, vilket orsakade att rysningar kom längs ryggraden.
Den här killen gjorde mig galen. Absolut galen.
Hans läppar drogs ner över min hals till mina bröst. Oboy, jag undrar vad dem som kollar på videoklippen från hissen sen säger.
Svaga stön lämnade min läppar innan jag tog tag om Justins huvud och tröck hans läppar mot mina.
Justin avslutade kyssen och la våra svettiga pannor emot varandra.
'' Fuck.. Jag vill ha dig..'. mumlade han..
Ett leende spreds över mina läppar.
'' Ta mig!''.
Han skulle precis till och trycka sina läppar mot mina då hissen lät till och dem började röra sig uppåt.
Justin gav ifrån sig en lättad suck innan den äntligen stannade på våning 8:a och hissdörrarna öppnades.
Jag vet inte vad som hände. Men vi tog våra saker och sprang till hotell rummet.
Helt ärligt har jag aldrig sprungit så här fort i hela mitt liv.
Tydligen inte Justin heller som flåsade som en gris när vi kom fram.
Han tröck mig upp mot väggen och hans läppar fann mina sekunden efter.
Samtidigt höll jag på att hitta kortet ur min jackficka.
Mina läppar röde sig mot Justins samtidigt som jag stoppade i kortet i dörren och den öppnades.
Vi båda ramlade in i rummet med läpparna fortfarande fästa vid varandra.
Jag vet inte hur men sekunden efter låg vi båda i sängen helt galna.
Energin i rummet var underbar. En blandning av lust, ilska och kärlek.
Den var annolrunda men så underbar.
Justin ställde sig upp och drog av sig sin t-shirt innan han försiktigt böjde sig över mig och tröck sina läppar mot mina. 

Tumblr_mj1yavzik11ruto5oo1_500_large
 
 Hans händer gled ner över mina lår, öve rmina svarta skinny jeans och mina höfter, han lutade sig tillbaka - men med våra läppar fortfarande anslutna - och drog mig med honom.
Just då fick jag idén och flyttade mig själv så jag skrevade honom när han flyttade oss längre ner på madrassen så vi kunde lägga oss ner helt.
Han smekte mina sidor ivrigt, och gled in med sina änder under mitt tunna linne.
En flämtning lämnade min strupe när jag inte förväntat mig att hans händer skulle vara varma mot min hud.
Då tog han tillfället i akt att glida in sin tunga i mun mun. 
Vilket jag med glädje accepterade och lät mina fingrar glida igenom hans silkeslena hår.
Justin stönade tyst och drog min kropp närmre sin, och jag tog ett hårt tag om hans nacke så vi var ännu närre varandra.
Vi båda tog en paus och la våra pannor mot varandras. Våra bröst åkte upp och ner av dem hastiga andetagen som lämnade våra strupar.
Jag bet mig hårt i läppen vilket orsakade attt jag kände något växa till under mig. 
Han greppade mina höfter och ett leende spreds över mina läppar. 
Han tröck sina läppar mot mina och så elak som jag är gned jag mina höfter mot honom i en långsam takt och släppte ut ett litet stön vilket gjorde att han stönade frustrerat.
Han höll mina höfter på samma plats samtidigt som jag upprepade samma rörelse som tidigare, vilket orsakade att Justin släppte ut ett annat stön mot mina läppar.
Jag drog bort från kyssen och lät Justin dra av mig mitt linne samtidigt som hans ögon vidgades.
Hans ena hand drogs över mitt bröst medans hans ögon utforskade dem noga.
'' Var är de här ifrån?'. sade han och lät sitt finger glida mellan mina bröst.
Ett litet fnitter lämnade min strupe. '' Gissa..''. 
Han slickade sig sexigt om läppen innan han nyfiket mötte min blick.
'' Victoria Secret?''. sade han med en sexig tog medans jag nickade.
Han slickade sina läppar igen och drog blicken ner till mina bröst igen.
'' Gillar du de?''. sade jag och bet retligt på en av mina fingrar.
Justins ögon blev - om nu möjligt - ännu större innan han nickade.
'' Aa..''. Hans ord var i princip en viskning när han såg mitt finger i min mun. '' Sluta reta mig.''. stönade han.
Jag fnissade till innan jag kände hans läppar mot mitt bröst.
Jag såg honom i ögonen medans ett svagt stön lämnade min strupe.
Hans läppar gick runt över mina bröst medans hans blick var i min.
'' Fuck.. Jag vill ha dig.. ''. mumlade han mot mitt bröst, medans hans händer smekte mina lår ursinnigt.
'' Baby.. Ta mig då..''. sade jag och bet mig orsäket i läppen.

 
Mohahahah!
Hata mig inte nu.

För att jag sa att ' The Bieber Family ' skulle komma i det här kapitlet och för dem slutade så där! ;)
Men jag tänkte på det och det är roligare om jag skriver om Bieber family i nästa! ;) 
Så fick ni lite Castin time.. 
Haha Cas(Cassandra)+Tin(Justin).  HAHA! 
För 'Custin' och 'Jassandra' låter lite konstigt. Så Castin. Känner mig så löjligt, men who cares! :) 
 
Jaja jag TROR att Justins familj kommer i nästa. 
Men vem vet. Kanske flyttar fram de! ;) 

Och jag kan säga redan nu att jag TROR att novellen kommer ha runt 100 kapitell.
För jag har så mycket ideer så det skriker om de! 
BRA VA?:D

Älskar er, och tack för ni väntade..
PUSS!

Kommentarer
Hanna

Super bra!❤



2013-03-10 @ 15:34:19
Maie

Gumman det spelar ingen roll hhahah detta va bättre än det du egentligen skulle sktiva om hahah :D sjukt bra kapitel ;)



2013-03-10 @ 15:38:12
Anonym

Mera



2013-03-10 @ 16:03:48
LInnea

HEJ ! LOVE IT!!
Men jag har en ide jag skulle vilja säg, du behöver inte använda den men ja.

Såhär: Justin blir arg på Cass han tjafsar emot och han också osv. Tillslut blir han så arg att han inte kan behärska sig typ så han slår cass liksom så att hon börjar blöda eller nåt. Bruce och "gänget" försöker lugna honom men självklart kan dom ju inte det det är ju bara cass som kan men hon vill ju inte prata med honom.
Så justin går någonstans och cass och alex sätter sig och pratar han säger typ kanske "du vet att han inte menade det o blablabla"
sen kommer justin tillbaka men cass vill inte prata med honom osv
kanske inte en bra förklaring men jag tycker det skulle vara awesom om det hände :)



2013-03-10 @ 17:01:44
Linnea

Hehe en fortsättnig på min kommentar,
Jag menade inte att det kan hända i nästa kanpitel utan antingen när dom kommit hem eller att det händer och cass flyger hem osv

Hoppas du tyckte iden var bra :)



2013-03-10 @ 17:03:19
Celebnovell

Älskar verkligen detta kapitel.
Superbra! ;)



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-03-10 @ 17:14:22
Anonym

Meeeeeeeeeer



2013-03-10 @ 19:51:22
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-03-10 @ 21:18:12
Astriid<3

woopwoop, next PLEASE



2013-03-10 @ 22:04:01
Anonym

Woooooooaaaahhh! Asa bra!!! More WILD SEX LOVE IT!!!!



2013-03-10 @ 23:17:31
Anonym

Skit bra! Mer tack.
Asso kan inte dom två ha storbråk så det går lite över gränsen så justin typ slår henne eller något?
Och sen att dom ska på fest och han e otrogen och att hon ser det.
Jag gillar och läsa sånt, asso när dom bråkar och så :) så please ha med något av de i ett kapitel. Typ bråk grejen men annars är du sjukt grym.



2013-03-11 @ 00:13:39
Olivia

Skiiiit bra!!!! Älskade det!!! Kommer sex scenen fortsätta i nästa kapitel??



2013-03-11 @ 00:54:53
Anonym

Meeeeer!<3



2013-03-11 @ 17:24:34
Anonym

Läser de tidigare kommentarerna och ifall du tänker lyssna på dom ber jag dig - LÅT DOM BLI SAMS FORT. JAG ÄLSKAR NÄR DE ÄLSKAR VARANDRA! Och btw det här kapitlet ägde. Puss



2013-03-12 @ 21:47:43
Anonym

Meeer😜



2013-03-13 @ 18:33:18
Anonym

Wooop wooop castin time😝



2013-03-14 @ 18:33:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback