Tack!

Fick nyss reda på av en läsare att en annan blogg kopierar och skriver precis likadant som mig i sin novell. 
Jag ber er.

SER NI NÅGON BLOGG SOM KOPIERAT FRÅN MIG, BERÄTTA DET! 
För jag kan anmäl dom och snacka med blogg.se och så.
Har hänt förut så.. 

Tackar er as mycket om ni berättar ifall någon kopierar.
Skulle betyda hur mycket som helst.

Att se att någon kopierar från en är inte direkt kul! :)

Har haft fullt upp dem senaste dagarna med min mamma & var och fixade min rygg igår.

Så kommer skriva på nästa kapitell nu och fixa en bild sen kommer de ut dem senaste 2 dagarna hoppas jag.
Ibland kan de hända att jag tror att jag publicerat ett men jag itne har de! ^^
Ledsen för de!


Kram!

Kommentarer
Nelly

Vilken blogg var det som kopierade?

Svar: http://biebertimez.blogg.se/
Maya Lindberg



2013-06-27 @ 16:05:00
Anonym

Hej! Va! Jag har inte kopierat något det ända är att jag endast har läst din blogg till kapitel 4 och tog idén att dem krokade och hade skåp bredvid varandra inte ens texten, men kan du säga fler saker jag har tagit så jag kan ändra

Svar: Haha nu tog du bort allting. Men har redan anmält till blogg.se så ja..
Maya Lindberg



2013-06-27 @ 16:43:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback