Episode 73 - Forget.

Med ett flin tog jag honom i min hand och pumpade den upp och ner och gunggade min tumme över hans huvud.
Jag kände honom rycka till och det var då jag släpte honom.
Han stönade högt och greppade tag om mina händer och placerade dem på hans medlem igen.
Direkt drog jag bort dem från honom och ett frustrerat stön lämnade hans strupe.
'' Inte trevligt att nån retas va?''. viskade jag.
Hans läppar trycktes hårt mot mina innan han rullade runt oss så jag låg underst.
Jag kände hur hans tunga slank in i min mun vilket jag glatt accepterade.
Strax efter kände hur hans hårda medlem trycktes mot mig vilket gjorde att ett stön lämnade mina läppar.
'' Justin..'''. viskade jag.
Han avslutade kyssen och tittade in i mina ögon..'' Aa?''.
'' Jag vill ha dig. Jag vill att du får mig glömma allt för ett tag..Snälla.. ''. viskade jag,

 
 
 
 
VARNING SEXSCENE:
 
'' Är du säker?''. frågade han.
Jag bet mig i läppen och nickade. '' Snälla!''. 
Han kysste mig hårt och lät sina händer dras över t-shirten jag hade på mig.
Strax efter kände jag hur han tog tag om kanten och jag lyfte armarna så han kunde dra av mig den.
Genast kände jag hur jag genast blev obehaglig eftersom jag inte hade någon bh på mig och för att det var ett tag sedan jag och han gjort det. 
'' Gud. Du är så vacker!''. sade han och stirrade hungrigt på mina bröst som var synliga för honom.
Jag kände hans hårda medlem bara bli hårdare och hårdare ju mer kläder som flög av.
Han stönade ivrigt och knufade ner mig mot madrassen och la sina händer om midja.
Han ögon blev en anning svartare då han skådade min nakna kropp.
Såklart märkte han att jag var obehaglig och böjde sig fram och kysste mig.
 
Large
 
En rysning för genom min kropp samtidigt som mina händer sökte sig till hans abs.
Jag fortsatte neråt till hans byxkant och drog lite i den för att visa att jag ville att dem skulle av.
Snabbt satte Justin sig upp och drog av sig dem på någon sekund och slängde ner dem på golvet.
Han böjde sig ner och placerade en mjuk kyss på mina läppar medans jag mjukt smekte honom utan på hans boxer.
Stönandes la han sitt huvud i min nacke och andades för fullt.
Jag svär att bara se och röra honom gjorde mig så otroligt upphetsad. 
Hastigt rullade jag oss runt så jag satt på honom och böjde mig ner för att lämna kyssar på hans svaga punkt.
Stön efter stön lämnade hans strupe ju mer jag gav hans hals kyssar.
'' Dags att göra ett märke!''. fnissade jag och började bita och suga.
Jag kunde höra hur galen Justin blev av min berörning, och jag gillade det.
Efter ett tag tittade jag på hans hud och såg ett blåmärke på den punkten jag fokuserat på.
Nöjd som jag var började jag pussa lite på hans bröst korg samtidigt som jag hörde hans gudomliga stön.
'' C-cass..''. stammade han fram..
'' Mm!''. mumlade jag när jag kommit ner till hans abs där jag placerade små blöta pussar.
'' Shit..''. stönade han.
Ett litet fnitter lämnade min strupe innan jag blev uppdragen mot Justin för att sedan möta hans hungriga läppar.
Justin rullade runt oss för att sedan placera kyssar längs min hals, över mina bröst, mage och ner till min kvinnliga del. 
 
Large
 
Stön efter stön kom från min strupe vilket gjorde Justin riktigt nöjd.
Hans läppar kysste min vänstra höft innan hans läppar hittade mina och hans fingrar fastnat i kanen av mina trosor.
Han lät sin hand sagta glida in under mina trosor över min privata del. 
'' Fortfarande så våt för mig baby..''. viskade han.
Hans andedräckt träffade min pulsande del vilket gjorde att jag tappade andan helt.
'' J-justin.''. andades jag när hans tunga plötsligt träffade min del. 
Han sög hårt samtidigt som hans tunga slank in i mig vilket orsakade att jag skrek hans namn.
Jag vet helt ur kontroll av hans berörning. Jag kunde inte kontrollera någonting.
Mina skrik blev - om nu möjligt - högre då hans finger slank in i mig.
'' Fan.. J-jusitn!''. stönade jag när jag kännde hur jag var påväg att nå min climaz.
Jag kände hur hela jag började skaka av njutning. 
'' J-ag kom-m..''. 
Jag han inte ens avsluta min mening innan jag nått min topp och Justin avbröt det han höll på med.
Hur gärna som helst ville jag stänga igen mina ben.
Men Justin lät mig inte.
Istället placerade han några kyssar om min privata del viklet gjorde mig vilja ha honom tusen gånger mer.
'' U-ugh..''. stönade jag och slappnade av.
Han flinade innan han böjde sig över mig och placerade sig mellan mina ben.
Helt ärligt blev jag riktgt nervös eftersom det var ett tag.
Jag kände hur hans del trycktes mot mitt våta kön vilket gjorde att vi båda stönade av njutning.
'' Redo?''. sade han med ett snett leende.
'' Född redo..''. viskade jag tillbaka.
Strax därefter kände jag honom glida in i mig och hela jag stönade till.
Han var så stor. 
Han började dra sig sagta inom mig vilket gjorde mig frustrerad.
Jag var ingen jävla docka.
'' Är det där allt du här?''. röt jag frustrerat.
Justin flinade. '' Nope!''. Innan han höjde tempot inom mig. 
Han hade fortfarande inte det tempot jag ville ha.
'' Snabbare!''. stönade jag. 
Han gav ifrån sig ett hest skratt innan han höjde tempot ännu mer.
Denna gång var det båda som stönade som galningar. 
'' Du är så tight baby!''. stönade Justin.
Hans händer tog ett fast grepp om min midja innan han började köra hårdare inom mig.
'' Justin!!''. skrek jag av rent nöje.
'' Gillar du det baby?'.
'' Oh ja!''. stönade jag.
Han slog på min svaga punkt inom mig om och om igen. 
'' Du är så jävla våt, fuck!''. stönade Justin. 
Hans sextalk gjorde mig verkligen galen. För galen.
'' Prata inte så där..'' .beordrade jag.
Hans retsamma flin spreds på hans läpapr .'' Varför inte?''. 
Ett frustrerat stön lämnade mins trupe innan jag snabbt rullade runt oss så jag var överst.
'' Shit, hur fan gjorde du det där?''. stönade han.
'' Kanske tränat när du varit borta!''. flinade jag.
Han gav ifrån sig ett högt stön innan han mötte min hungriga blick.
Jag började röra mig på honom och svankade mig så han kom så långt inom mig som möjligt.
'' C-cas..''. stönade han och höll om mina höfter och rörde oss snabbare.
Han kastade huvudet bakåt i ren njutning och stönade mitt namn.
Gud det var så jävla sexigt.
Jag kände hur jag blev tröttare och tröttare så jag bad Justin rulla oss runt.
Han var fortfarande inne i mig och körde bara snabbare och snabbare för varje gång.
'' Fuck!''. stönade jag och drog mina fingrar över hans rygg. '' Hårdare..''. viskade jag.
'' U-ugh! Min tjej gillar de tufft!''. stönade Jusitn.
Ett flin spreds över mina läppar samtidigt som flertal stön lämnade min strupe.
Han höfter smällde hårt i mina och ett smackande ljud hördes.
Jag kände hur orgasmen bildades inom mig och jag visste att jag inte skulle kunna hålla den inne.
'' Justin, jag k-o..''. stönade jag.
Han grymtade till mot min hals och placerade en mjuk kyss där innan han nickade.
'' Jag med baby!''. 
Våra stön blev högre, ingen av oss brydde oss om om det var någon som hörde.
Just nu var det bara vi två.
Jag kände hur jag nådde min topp och och hur både jag och Justin kom samtidigt.
Han stönade högt innan han drog sig ut mig och kollapsade ner brevid mig.
 
SEXSCENE ÖVER!
 
Vi båda andades högt och flätade ihop våra händer i varandra.
'' Det där var så bra!''- andades jag ut. 
Justin flinade. '' Bästa någonsin!''.
Lycka sprudlades inom mig. Att få höra det av honom gjorde att hela jag höll på att spricka av glädje.
Trotts att jag bara legat med Justin visste jag han var helt underbar i sängen mot massa andra killar.
Flera av mina vänner i Atlanta har berättat i detaljer om deras kvällar med killar.
Och jag var tvungen att lyssna.
 "Så här långt.". flinade jag. 
Han drog täcket om oss och jag la mig direkt på hans bröst.
'' Jag älskar dig..''. sade han.
'' Älskar dig med!''. sade jag helt över lycklig..
Trött heten tog över mig och Justin.
Dock var klockan snart 11 så vi kunde sova. 
Trotts att jag kände mig svettig ock äcklig hade jag ingen energi kvar att duscha.
Så det fick jag göra imorgon.
'' Är du trött?''. frågade jag.
Justin nicakde. '' Aa, är du?''.
Jag nickade. 
Han placerade en mjuk puss på mitt huvud. '' Då sover vi babe!''.
Jag nickade igen och la mig bekvämare innan jag stängde mina ögon och strax där på somnade.
 
DAGEN EFTER:

Jag vaknade av att mjuka pussar placerades över min axel, upp längs min hals, över min kind och mötte tillslut mina läppar.
Ett leende spreds över mina läppar innan jag slog upp ögonen.
Jag mötte dem vackraste ögonen på jorden vilket gjorde att leendet vart ännu större.
'' Godmorgon!''. sade han med sin typiska morgon röst.
En rysning for längs min ryggrad, hans morgon röst var det sexigaste på jorden. 
'' Morgon!''. flinade jag.
Hela jag kändes som en ny person.
Trotts allt som hänt var jag glad. 
Så himla glad.
'' Varför ler du för?''. flinade Justin.
'' Jag är bara så lycklig!''. sade jag och skådade hans perfekta ansikte.
Det var då jag la märke till hans till rufsade sex hår.
Jag lyfte min hand och drog den genom hans hår.
Fortfarande lika lent. 
Ett hest skratt lämnade hans strupe. '' Jag är också lycklig.. Du gör mig lycklig!''. 
Jag log stort innan jag kände hur mina kinder fattade en röd nyans.
'' Aww.. Min älskling rodnar!''. retades Justin.
'' Tyst med dig..''. skrattade jag och slog till han löst på bröstet.
Jag märkte nu att han hade armen runt mina axlar och låg lite böjt över mig.
Han skulle precis böja sig framåt och kyssa mina läppar då jag stoppade honom.
'' Borsta tänderna först!''. fnittrade jag.
Justin suckade. '' Okej då..''. 
Vi båda klev upp ur sängen. Jag var väldigt snabb med att dra på mig mina trosor och hans t-shirt.
Vi gick sedan in på hans toalett och ställde oss framförspegeln.
Samtidigt borstade vi tänderna med blickarna fasta i varandra.
Jag himlade med ögonen och spottade ut allting innan jag skulle gå ut till Justin sovrum då han stoppade mig.
'' Kyss först!''. 
Med ett leende tröck jag mina läppar mot hans i en mjuk kyss.
Den varade inte länge förns jag kände hur mina ben började rysa.
Jag log mot Justin innan jag gick ut till sovrummet och drog på mig ett par av Justins mjukis byxor.
'' Ska vi gå ner och käka?''. 
Jag nickade. '' Vad är klockan föresten?''.
'' Kvart i tolv!''. 
Jag nickade igen innan jag och Justin gick ut från hans rum mot trappan.
Det var då jag insåg att jag knappt pratat med någon dem senaste dagarna.
Jag tvär stannade precis innan trappan och bet mig i läppen.
'' Baby, dem är inte sura på dig!''. sade Justin och mötte min blick.
'' Jag känner mig som en idiot mot dom..''. 
'' Hey, sluta! Du ville vara ifred och dem accepterade det! Kom nu!''. 
Jag skakade på huvudet. '' Tänk så hatar dom mig..''. 
Han skakade hastigt på huvudet och flätade in sin hand i min.
'' Det gör dem inte, kom nu!''. 
Med ett djupt andetag började jag gå ner för trappan tillsammans med Justin.
Ju längre ner vi kom ju högre vart rösterna från köket.
Skratt och röster hördes, jag visste inte om jag skulle vara glad eller inte.
Jag kände mig så taskig mot dem att jag stött bort dem. 
Jag kunde inte rå för de. 
Smärtan tog över mig för ett tag..
Justin kramade hårt om min hand innan vi gick in i köket och direkt slutade dem skratta och blev knäpp tysta.
Deras blickar landade på oss. 
Visste det var obehagligt, men jag skulle förstå dem..
'' Hej..''. sade jag och log milt.
 
 
'' Hej!''. sade dem alla.
Jag märkte nu att Kate och Bonnie satt också och åt frukost.
Det kändes verkligen som att dem hatade mig.
Varför blev dem så tysta.
Hårt bet jag mig i läppen innan jag kände hur jag blev omfamnad av två personer.
Jag tittade upp och såg Bonnie och Kate hålla om mig.
'' Vi har saknat dig så!''. 
Ett litet leende spreds på mina läppar. '' Jag har saknat er med, förlåt att jag.. bara stängde er.. ute..''. 
'' Åh! Det är lugnt, vi förstår!''. 
Dem släppte mig och jag gick tillsammans med Justin och satte mig vid köksbordet.
'' Vi har saknat dig sis!''. sade Roy och kramade om mig från sidan.
Jag log stort men beslöt att inte svara.
Istället började jag göra i ordning en macka.
Visst jag var inte hungrig men lite kunde jag få i mig.
'' Så, hörde att du hade kul igår!''. flinade Nick från andra sidan köksbordet.
Mina ögon for upp och jag tittade runt bordet och såg alla små fnissa, till och med Justin.
'' Jag vet inte vad du pratar om!'' ljög jag och vände blicken till min macka.
Jag kände hur mina kinder blev en röd nyans men beslöt att ignorera det.
'' Åh det tror jag.. Roy!''. sade Nick.
Roy började sedan skrika med ljus röst. '' ÅH JUSTIN! ÅH!''. 
'' Okej! SLUTA!''. skrattade jag.
Varför hade jag inte tänkt på att det skulle bli så här.
Så här blev det ALLTID. 
Killarna skrattade högt och 'give-me-fiva' varandra.
Justin la armen om mig och pussade min kind.
'' Älskar dig!''. viskade han.
Jag log. '' jag älskar dig med!''. 
'' AWW!''. tjöt Kate som en galning och log stort.
Både jag och Jusitn himlade med ögonen. Typiskt Kate.
Jag rodande lite smått innan jag åt upp min macka och drack upp mitt te.
Vi alla pratade för fullt.
Och helt ärligt hade jag saknat det här. Vara med mina vänner, ha en otroligt rolig tid. 
Trotts lyckan jag kände just nu kunde jag inte undgå att känna smärta.
Oavsett vad jag känner finns den lltid där. 
Och påminner mig om vad som hänt och varför jag har den.
'' Babe?''. sade någon. 
Men jag var helt inne i mina tankar för att riktigt bry mig.
'' Cass?''. sade någon och puttade till mig.
Hastigt vaknade jag upp ur mina tankar och mötte allas oroliga blickar.
'' Är du okej?''. sade Nick.
Jag bet mig i läppen och nickade.
Min blick for runt bordet och mötte Bruce oroliga blick. 
'' Eh.. J-jag måste. gå..''. sade jag och reste mig hastigt upp och sprang upp till Justins rum.
 
JUSTINS PERSPEKTIV/ NÅGRA DAGAR SENARE: 

Smärta. Ilska.
Det var allt jag känt dem senaste dagarna. 
Att se Cassandra må så dåligt, och inte säga någonting gör så jävla ont i mig.
Hon hade inte varit hemma i sitt hus på mer än en vecka nu.
Och jag vet att hon helst inte vill gå tillbaka.
För jag vet hur minnen skulle flyga tillbaka.
Hon har inte lämnat mitt rum knappt en ända gång.
Efter vi suttit tillsammans och ätit frukost, när hon hastigt försvunnit i sina tankar, mött Bruce's blick och snabbt rusat upp i sitt rum har hon inte efter de lämnat rummet.
Jag hade försökt pratat med henne, men hon lät mig inte. 
Det ända hon ville var att jag skulle hålla om henne.
På någon sekund trodde jag att hon skulle komma tillbaka på sitt gamla spår, men jag hade fel.
Hon har bilder i huvudet från kvällen som gör att smärtan tar över hela hennes känslor.
Vi hade knappt sagt ett ord till varandra.
Den ända hon pratar med är Bruce.
Jag har sett lite då och då hur Bruce går in till vårt rum när jag gått till nedervåningen och hur dom börjar prata.
Och att se dem komma så jävla nära varandra får mig bli så jävla förbannad.
Frustrerat tog jag tag om mitt wiskey glas och drack upp det sista innan jag fyllde på med mer.
'' Justin det där är ditt fjärde glas idag..''. sade Roy och slog sig ner i soffan brevid mig.
'' Ser det ut som jag bryr mig?''. fräste jag.
'' Wooow! Chilla.. Jag har märkt att du börjat dricka rätt mycket dem senaste dagarna..''. sade han.
Jag bara nickade till svar. Jag var för förbannad för att bry mig.
'' Och?''.
'' Vad säger Cassandra om de?''. 
Jag fnös. '' Du tror att hon brry sig? ''.
Roy skrattade. '' Jag fattar, du är förbannad för hon snackar med Bruce?''. 
'' Kanske..''.
Roy skrattade igen. '' Du inget är på g mellan dom. Tro mig. Han försöker prata med henne, hon säger nån mening bara. Han var trotts allt där när allt hände, det var inte du..''. 
'' Och du tror att det där kommer få mig må bättre?''. 
'' Nej det sa jag aldrig, men låt henne vara ifred och vänta tills hon kommer till dig. Hon behöver tid..''.
Jag nickade. 
Roy klappade mig lätt på axeln innan han försvann till spelrummet på övervåningen där resten av killarna satt.
Jag lutade mig bak i soffan och tog några klunkar av min wiskey.
Skuldkänslorna över att jag inte var här när det hände kom tillbaka.
Roys mening ekade i mitt huvud om och om igen. 
'' Han var trotts allt där när allt hände, det var inte du.''.
'' Han var trotts allt där när allt hände, det var inte du.''. 
Frustrerat slängde jag glaset in i väggen och drog handen frustrerat genom mitt hår.
Fotsteg hördes och strax efter dök Bruce upp i varagsrummet.
'' Vafan håller du på med?''. sade han chockad och såg på allt glassplitter i hörnet av vardagsrummet.
'' Vafan ser de ut som?''. röt jag.
Han tittade på bordet och såg den ena tomma wiskey flaskan och den andra som jag nyss öppnat.
'' Är du full?''.. 
'' Jag vet inte, mamma är jag?''. fräste jag. 
Bruce suckade. '' Vafan är de med dig?''. 
'' Med mig? Du fucking stöter på min brud!''. röt jag.
'' Wow!''. sade han och satte upp händerna i luften. '' Jag försöker bara få henne le igen!''.
Jag skrattade sarkastiskt. '' Bullshit!''. 
'' Justin du är full, ta det lugnt för i helvete! Jag stöter inte på din ' brud ' tro mig! Det är lågt!''. 
Jag gav honom en nickning att han skulle gå vilket han gjorde.
Med en suck tog jag ett nytt glas och hällde i wiskey. 
 
Jag vet inte hur länge jag suttit i soffan och stirrat på wiskeyn jag hade i handen.
Jag hade inte tagit något mer av den.
Helt ärligt kunde jag inte.
Mina tankar var bara på Cassandra.
Jag ville bara gå upp till henne, men jag visste att hon skulle bli förbannad om hon kände alkohol lukt.
Så antagligen var jag tvungen att sova på soffan.
'' Ey Justin!''. sade en rlst.
Jag tittade upp och såg Nick, Roy och Seth stå där med nervösa blickar.
'' Mm?''. 
Dem slog ner sig runt bordet framför mig och la fram ett kuver till mig.
Jag rynkade på pannan och stirrade förvirrat på dem.
'' Vad är de här?''.
'' Öppna..''. 
Jag gjorde som dem sa och öppnade kuveret och såg en flygbiljett till Las vegas.
'' Vafan är de här?''. frågade jag förvirrat.
'' Vi måste till Vegas..''. sade Nick.
'' Öh? Och varför de?''. 
Jag kan säga att jag var rätt pissed off just nu. Förväntade dem att jag bara ska dra till Las vegas och lämna Cassandra här? 
'' Du vet varför..''. 
Mina ögon spärrades upp.
Jag visste precis varför vi skulle dit. 
'' Slyder...''. röt jag förbannat.

 
DUN DUN DUUUN! :D

Fick ut ett idag, hoppas ni gillar de.. 
Har lite frågor som ja vill att ni ska svara på.
 
Vad tycker ni om att Bruce & Cassandra pratar?
Vad tycker ni om den förbannad Jusitn?
Vad tror ni händer i Vegas? 

Kram!
 
 

Kommentarer
Nelly

Jag hatar att Bruce och cass pratar och att justin blir förbannad! Vet ej vad som hände i la Svegas! Men cass måste få följa med! När kommer nästa? Snälla snart! Innan torsdag i alla fall!?



2013-06-01 @ 17:16:33
Emelie

Jätte bra! :)



2013-06-01 @ 17:22:14
Rebecca

Jätte bra men bruce får inte komma och förstör för justin och cass! Det ska inte hända något mellan Bruce och Cass! I Las Vegas dka dom döda dom som dödat Jenna!



2013-06-01 @ 17:28:59
anonym

ÄLSKAR att bruce&cass pratar, herregud, de måste bli tillsammans! Jag tycker att bruce ska stanna med cass. Jag älskar avundsjuk justin,han e så sexig ( oså e det kul med lite drama)när han avundsjuk



2013-06-01 @ 17:59:53
Emliy

Jätte bra, mer!



2013-06-01 @ 18:26:23
Michelle

Jag är glad att Cass kan prata med Bruce och jag gillar deras vänskap. Jag älskar när Justin är svartsjuk på Cass och Bruce :)



2013-06-01 @ 18:47:35
Emilia<3

Såååå sjukt bra!<3 Snälla snabba med nästa!!



2013-06-01 @ 18:57:12
Anonym

Men herregud vad är felet på folk! Haha nej men CASS OCH BRUCE FÅR INTE BLI TILLSAMMANS! Gud, jag skulle döööö! De kan få vara kompisar men ändå inte bättre kompisar än Justin och Cass, och de får absolut inte bli tillsammans för gud vad Justin skulle bli ledsen då. Och jag. Men fett sexigt att Justin blir svartsjuk! 👍
Ingen aning vad som händer i Vegas... Förhoppningsvis dödar de idioterna.

Grymt kapitel btw!



2013-06-01 @ 19:13:13
Tilde

OMG VAD BRQ, DU ANAR I TE HUR MYCKET JAHÄG LÄNGTAT TILL DETTA



Blogg: http://fames.se/tildemattsson
2013-06-01 @ 20:51:11
Anonym

Hej jag ääääälskar din novell.
Sen undrar jag om du gör gratis designers/headers, för jag har en blogg och headern är typ 1 år gammal och jätte ful med en gammal bild på mig. och om du gör det skulle du ha en möjlighet att göra en enkel header och design på min blogg. ps. det behöver inte vara någon avancerat :)

Svar: Nej tyvärr, jag har inte tid för att göra designer till andra.Har fullt upp med den här bloggen, mitt privat liv och skolan! :(
ledsen!
Maya Lindberg



2013-06-01 @ 22:03:25
Matilda

Assp helt gudomligt!!!!! Älskar det! Du kommer på nya grejer hela tiden och kapitlena blir fullpackade med händelser!! Underbart! Love u!!!



Blogg: http://myjustin.blogg.se
2013-06-02 @ 11:10:31
marie

hahahahah asså kan inte sluta skratta när jag läser den här delen "Roy började sedan skrika med ljus röst. '' ÅH JUSTIN! ÅH!''.
'' Okej! SLUTA!''. skrattade jag.
Varför hade jag inte tänkt på att det skulle bli så här.
Så här blev det ALLTID.
Killarna skrattade högt och 'give-me-fiva' varandra." hahahah :'D



2013-06-02 @ 12:33:59
Lydia

Jätte bra!
Nej jag tycker inte om när Bruce och cass pratar han får inte komma och förstöra för cass och justin.
Ätet bra mer, mer, mer
Kram



2013-06-02 @ 12:56:17
Anonym

mer



2013-06-02 @ 13:30:47
Haya

Meeer



2013-06-02 @ 19:17:19
Melissa

Asså jag vill att Bruce bara ska vara som en bror till Cass och att
Slyder är den som är jenna's 'job kompis' och att ha. Hade dödat henne och då så trade skyddet och försöker och döda de och de lyckas typ...



2013-06-03 @ 14:18:20
Melissa

Åker de dit' menar jag inte 'trade skyddet'



2013-06-03 @ 14:21:09
Lanya

Mer snälla



2013-06-04 @ 21:13:00
Nellie

Meeer!!!❤ En fråga, hur många läsare har du?:)



2013-06-05 @ 14:55:16
Thilda

Jag tycker om att bruce är som än bror för cass för dom är som syskon,jag tycker om justin och Cass och tycker inte att något ska komma imellan eller ändra på deras förhållande! haha, hoppas på nästa kapitel snart och att Cass för hänga med till lAS VEGAS! :D



2013-06-05 @ 21:48:40
Thilda

kommer det en part 2 av criminal love när part 1 är slut och kommer det handla om justin,cass då också? :) läste det någonstans på din blogg men ville fråga så att det verkligen är sant! :D

Svar: Ja det kommer en part ll. Den kommer vara annorlunda och alla tidigare karaktärer är med + några nya! :D
Maya Lindberg



2013-06-06 @ 11:22:08
Moa

Är du intresserad av länkbyte med mig? :) svara i min blogg är du snäll <3



Blogg: http://justinnovells.webblogg.se
2013-06-06 @ 19:10:42
Anonym

Jag tycker att Bruce typ ska första kyssa henne men cass ger henne en lavett typ! Och det är bra med cass&justins stunder!



2013-06-10 @ 22:35:54
Anonym

Försöka *



2013-06-10 @ 22:38:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback