Episode 80 - How could you.

 Bruce avbröt sig själv när han såg vad jag kollade på.
Justin med blondinen i knät med tungorna ner körda i varandras halsar.
Det påminde mig bara om bilden som jag fick skickad till mig.
Tårarna som var i mina ögon började sagta rinna ner för mina kinder.
Hastigt vände jag mig om till Bruce som stog chockad brevid mig.
'' Vänner sa du?''. snyftade jag och vände på mig och rusade ut ur klubben.
Så här lågt trodde jag absolut inte Jusitn skulle sjunka.
Vad har hänt med honom?

 
(förlåt för sämst bild)
 
 
När jag kom ut ur baren sprang jag förbi alla människor och ner längs gatan.
Med tårarna rinnandes ner för mina kinder sagtade jag av och började ta djupa andetag.
Jag kunde inte förstå vart allt gick fel.
Min kropp frös tack vare att jag bara hade en skinjacka och en kort klänning på mig.
Jag visste att de var en bit hem så antagligen var jag tvungen att ta en taxi eller ta in på hotell.
Jag kände hur hela mitt smink var utkletat över hela ansiktet.
Men helt ärligt brydde jag mig inte.
Justin fick mig att må så dåligt att allt jag brytt mig om försvunnit.
Smärtan som jag hade inom mig tog över allt.
Och det värsta var att den bara växte och växte för varje minut som gick.
Jag kände hur min mobil började vibrera.
Irriterat tog jag upp den och såg att det var Bruce som ringde.
Just nu hade jag ingen lust att snacka med honom så jag låste mobilen och fortsatte gå.
Jag visste att fortsatte jag gå skulle jag komma mitt inne i den lilla stan som fanns här.
Och där fanns de både taxis och hotell.
Så jag kunde bara välja.
Tårarna rann fortfarand ner för mina kinder och mobilen fortsatte att ringa.
Jag tog snabbt upp mobilen och svarade.
'' VAD!?''. röt jag. 
'' Wow, take a chillpill !''. sade en bekant full röst.
'' Oj hej Bon..''. sade jag,
'' Vart tog du vägen?''.
Jag bet mig i läppen. '' Jag mådde inte så bra så jag lämnade klubben.''
Hög musik hördes i bakrunden och Kates röst där hon sjöng med till låten som spelades.
'' Ahaaaaa, keeej! Men vi ses sen dååå!''. 
Ett litet skratt lämnade min strupe. '' Okej! Hejdå!''. 
Jag la sedan på och beslöt att leta upp en taxi.
Jag beslöt att jag skulle ta Justins säng och han får ta soffan.
Glöm att jag ska snacka med han något mer idag.
 
'' Tack för skjusen!''. sade jag och betalade taxi chaffören.
Han gav mig ett leende innan han körde iväg.
Med en suck gick jag upp längs gången mot huset.
Tack och lov var de nersläckt så ingen var hemma.
Jag tog nyckeln som låg under dörrmattan.
Och fråga mig inte varför Stratfords tuffaste gäng har en nyckel undermattan.
För den la dom ut sen jag och tjejerna typ flyttade in.
Jag låste upp och klev in i det tysta huset.
Det var ovant att vara här själv då det är så himla stort och tyst
Jag slängde av mina pumsp i hallen och hängde upp min jacka innan jag sprang upp till Justins rum.
När jag kom upp drog jag av mig den obekväma klänningen och satte på mig ett par sovshorts och ett linne.
Sedan kröp jag ner under täcket och slöt mina ögon.
Tårar bildades i dem ännu en gång vilket jag direkt blinkade bort.
Jag ska inte gråta över honom någon mer gång.
Jag ska inte.. 
 
•••
 
 
Jag vaknade av att jag hörde höga röster från nedervåningen.
Med en gäspning satte jag mig upp och insåg att jag var själv i sängen.
Så Justin tog soffan alltså?
Jag sneglade på klockan på sängbordet 11.34! 
Antar att hela gänget kom hem sent igår! 
Jag klev ut ur sängen och satte upp mitt hår i en knut innan jag gick ner.
Tack och lov hade jag inte så himla ont i huvudet då jag inte drack så värst mycket.
När jag kom ner gick jag direkt in i köket utan att kolla in till vardagsrummet.
Jag möttes av en chock.
Bonnie satt med sminket utkletat över hela ansiktet och bad alla vara tysta, medans Roy låg och halv sov på bordet medans Kate som såg ut som jag vet inte vad satt och försökte hålla honom vaken.
Alex var glad och pigg, så jag antog att han itne drack så mycket.
Jag såg sedan Bruce stå och göra kaffe och Seth satt och hällde i sig vatten och värktabletter.
Nick syntes inte till så jag antar att han sovde över med den där tjejen jag förmodar han träffade igår.
'' Godmorgon!''. sade jag och drog all uppmärksam het till mig.
Jag såg hur alla genast blev nervösa och vågade inte möta min blick.
'' Eh.. Sovit gott?''. sade Alex.
Jag nickade. '' Ja när Justin sov på soffan!''. 
Dem blev genast ännu mer nervösare och jag såg hur dem alla började svettas.
'' Ehm..''.sade Kate och tittade på resten som nickade.
'' Justin följde inte med oss hem igår Cass!''. 
Jag nickade. '' Aha var-..''. Det var då jag insåg vad dom menade. '' Oh..''.
Jag kände hur tårarna hotade att falla ner för mina kinder.
Men jag höll dom inne, jag skulle inte gråta över honom något mer.
I någon sekund mötte jag Bruce blick som visade inget annat än smärta.
Han skulle precis öppna munnen då jag stoppade honom.
'' Jag går och lägger mig igen.''.
Jag såg hur alla tittade medlidande på mig men jag vände mig bara om och gick upp till hans rum igen.
En tår rann ner för min kind som jag snabbt tårkade bort.
Hur kunde han?
Och hur kunde ingen av dom stoppat honom och påmint honom att han hade mig?
Jag kröp ner under täcket och slöt mina ögon.
Det ända jag ville just nu var att glömma allt..
 
 
'' Baby, vakna!''. sade en bekant röst.
Jag öppnade mina ögon för att sedan möta Jusints förvirrande blick.
'' Dra åt helvete!''. fräste jag och satte mig upp.
Han tittade frågandes på mig som om han inte hade en anning om varför jag var förbannad.
Smart spelat Justin.
'' Vart försvann du igår? Jag letade efter dig!''. sade han och höjde på ögonbrynen.
'' Gissa!''. fräste jag. 
Han suckade och drog handen genom sitt hår. '' Baby jag är så ledsen! Killarna berättade vad som hände och jag lov-..''. sade han men jag avbröt honom.
''PRATA INTE MED MIG! Jag vill inte ha din sympati Justin!''. skrek jag och reste mig upp.
Jag orkade inte vara kvar.
Skulle han fortsätta ljuga för mig ville jag så långt bort från honom som möjligt.
För jag vet att han inte var full och var fullt medveten om vad som hänt.
Jag började ta mina grejer och trycka ner dom i min väska samtidigt som mina ögon vattnades.
Långt inne inom mig ville jag gråta men jag kunde inte.
Jag kunde inte visa mig ännu mer svag inför honom.
En tår rann enr för min kind som jag tårkade bort innan han hann se den.
'' Baby, låt mig för-..''. 
''..- Kalla mig förfan inte baby!''. fräste jag och han suckade.
'' Du överreagerar!''. sade han och jag stannade till och tittade på honom.
'' Om det varit jag som gjort så mot mig hade du dragit för länge sen!''. fräste jag.
'' Jag var full Cass!''. tjöt han frustrerat och jag bara skakade på hvuudet och skrattade.
'' Även om du var full vet du fortfarande vad du gör!''. tjöt jag tillbaka och han suckade igen.
Jag kunde inte ens titta på honom.
Han hade de typsika knullruffset och hela han stank tjejparfym som inte kom från mig.
'' Baby kolla-..''. 
Jag höll upp mitt finger till honom. '' Tyst jag vill inte höra!''. 
Sedan drog jag upp dragkedjan på min väska.
Jag tog den och började gå ut från hans rum och ner till nedervåningen.
Men såklart ska han följa efter och fortsätta ljuga.
'' CASS! Det var ett misstag!''. skrek han vilket gjorde så jag hoppade till.
Och jag var fullt medveten om att hela gänget hörde oss från första början.
Jag vände mig om och tittade in i hans ögon. 
'' Misstag? Var tjejerna du säkert knullade och körde ner tungan i, i Vegas också misstag?'' tjöt jag.
Hans ögon for upp och hans haka föll ner en bit.
Han hade inte förväntat sig att jag skulle veta om vad han gjort i vegas.
Men det gjorde jag.
'' Juste.. Jag vet vad du gjorde Justin! Jag fick en bild på dig och någon tjej av ett okänt nummer samma kväll som du gjorde de. Och visste du att jag kunde dött samma kväll om inte Bruce räddat mig? För han fanns där för mig, och de har han alltid gjort medans du åkte till Vegas för att knulla massa horor! Jag satt där som en idiot och väntade på att du skulle berätta för mig vad du gjorde, men istället gjorde du om de!''. skrek jag.
Jag hade inte märkt förns nu att fler och fler tårar rann ner för mina kinder.
Men jag fortsatte prata trotts de.
'' Jag har sett dig kolla in massa tjejer men skitit i det för jag trott att du älskat mig Justin! Vadå, kan jag inte ge dig de du behöver eller vadå? Räcker jag inte till? Är de därför du knullat massa andra? ''. snyftade jag.
Tårarna blev bara fler och fler och jag tog all min kraft för att stoppa dem.
Men de gick inte. 
'' Cassandra gråt inte! Jag hatar att se dig gråta! Självklart får du mig må bra! Du är den bästa jag någonsin har haft!''. sade han samtidigt som hans ansikte mjuknande. 
'' Varför kysste du henne? Det får mig må skit Justin!''. sade jag och skakade på huvudet och tårkade bort mina tårar.
'' Det får mig känna att jag inte räcker till. Om du verkligen älskat mig hade du inte gjort de! Och du skulle vetat vad som var rätt och fel Justin! Det får mig att känna som om du inte respekterar mig!''. sade jag och tittade ner.
Jag hörde hur Justin suckade.
Men han sa inget. 
Jag kunde inte förstå hur han kan kalla de här misstag när han gjort om de.
'' Vad hände?''. frågade jag.
Han tittade förvirrat på mig. '' Vad menar du?''. 
Jag suckade. '' Vad hände? Låg ni tillsammans? Antagligen för du kom hem nu!''. 
'' Baby snälla..''. sade han och bet sig i läppen. 
'' Säg de bara!!''. tjöt jag och mikn röst sprack.
'' Det var bara en kyss Cassandra!''. sade han samtidigt som en tår trillade ner för hans kind.
Ett hest skratt lämnade min strupe.
'' Man sover inte över hos någon för en kyss Justin! Och varför blev du så känslig nu när jag frågade?''. 
Jag grimaserade vid tanken på honom röra en anna tjej som han rör mig.
'' Det var bara en kyss okej?''. sade han och tårkade bort sin tår.
Jag såg hur han ljög rakt upp i ansiktet på mig.
'' Du låg med henne eller hur?''. sade jag och han tittade ner. '' Fyfan Justin!''. 
Han tog ett djupt andetag och tog ett steg fram till mig. 
Automatiskt slog jag så hårt jag kunde över hans kind innan jag backade bakåt.
'' Låg du med tjejerna i Vegas också?''. frågade jag äcklat.
Han skakade genast på huvudet och satte handen på sin kind. ''Nej det gjorde jag inte Cass.''.
'' Bra att du är lite ärlig iallefall!''. fräste jag.
'' Cass snälla, förlåt mig!''. 
Jag skakade på huvudet. '' Jag kommer aldrig kunna förlåta det här Justin, jag såg dig med henne igår! Och jag såg hur den gamla Justin var tillbaka! Helt ärligt trodde jag att du hade mogant till och älskade mig! Men jag antar att jag hade fel!''. sade jag och vägrade titta in i hans ögon.
Jag tog ett djupt andetag och bet mig i läppen.
'' Medans du var borta i Vegas och festade och hade kul satt jag här och grät! Och vet du vem som fick ta allting? Bruce! Han satt och tröstade mig och sa att allt skulle bli bra! Han fanns här för mig! Vilket du aldrig någonsin gjort! De ända du gjort är att ha sårat mig! Du är en stor jävla idiot Justin!''. sade jag och öppnade ytter dörren och skulle precis gå ut då han öppnade munnen.
'' Vill du veta varför jag låg med henne igår? För jag var så jävla trött på ditt gnällande hela jävla tiden! Det ända du gör är gnäller och gråter! Och du ska veta att hon var jävligt bra i sängen och jag tror till och med jag ska ringa henne när du dragit här ifrån!''. röt Jusitn.
Jag stannade chockat till och vände mig om. 
 
(21) Tumblr
 
Jag såg hur han kokade av ilska vilket gjorde mig lite rädd.
'' Fyfan Justin!''. sade jag. 
Jag kunde inte fatta att han just precis sagt de där.
Tårar började rinna oavbrutet ner för mina kinder innan jag vände mig om igen och tog ett par steg ut från huset.
'' Spring till mamma och gråt du, nej juste du har ju ingen!!!''. skrek Justin efter mig.
Återigen stannade jag upp och vände mig om. 
'' Vafan har hänt med dig Justin..''. sade jag.
Jag såg hur hans ögon for upp och han insåg vad han precis sagt.
'' Cass..''. 
Hastigt skakade jag på huvudet och skyndade mig ut till min bil och slängde in väskan i baksätet samtidigt som jag startade den.
Jag såg hur Justin började springa ner för gången och mot mig med tårar bildades i sina ögon. 
Snabbt körde jag ut från uppfarten och bort från huset med tårar rinnande ner för mina kinder.
Vad har hänt med honom?
Han skulle aldrig kunna säga något sånt till mig annars. 
Samtidigt som tårarna rann längs mina kinder körde jag fortare.
Jag sket fullständigt i om jag fortfarande var i min pjamas.
Jag ville bara bort.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Jag var förbannad. Så jävla förbannad på mig själv och Cassandra. 
Jag låg absolut inte med någon av tjejerna i Vegas.
Men igår hade jag för mycket alkohol i blodet och lust så jag gjorde de.
Det var inte alls planerat och jag vet inte om jag riktigt ångrar de.
Alla tankar i mitt huvud gjorde så jag greppade närmsta lampan nära mig och slängde den in i väggen.
Jag hade förstört allt.
Att se henne gråta gjorde att jag på något sett ångrar de jag gjort mot henne.
Men på något sett ville jag fortfarande ha fler än en tjej.
Jag saknade mitt gamla jag. Jag saknade att ha olika tjejer varenda natt. 
Men jag visste att jag skulle sakna Cassandra så mycket mer.
Frustrerat satte jag mig ner på huk på golvet och la mitt ansikte i mina händer.
Jag kan inte fatta att jag lät ilskan ta över mig och att jag lät mig själv säga dem sakerna till henne.
Jag såg hur det krossade henne totalt.
'' Justin..''. sade en röst vilket gjorde att jag kollade upp. 
'' Jag vet att jag fuckat upp allt!''. suckade jag. 
'' Om du har!''. sade Bruce.
Jag reste mig upp och bet mig hårt i läppen. 
'' Hur illa gjorde jag de?'', mumlade jag.
'' Välldigt illa..''. sade han och la en hand på min axel.
'' FUCK!''. skrek jag frustrerat. 
Jag älskade Cassandra, de gjorde jag. Men hon kommer aldrig vilja ha tillbaka mig. 
'' De du sa Justin va jävligt lågt det vet du va?''. sade Bruce.
'' Hörde ni allt?''. 
Han nickade. '' Du har krossat hennes hjärta ännu mer nu, jag är inte säker på om hon kommer kunna klara av något mer..''. suckade han.
'' Jag fattar inte att jag sa de där, ilskan tog över mig!''. 
Jag knäde hur någonting inom mig gjorde förbaskat ont. 
Skuldkänslorna vällde upp inom mig, jag Justin bieber brukar aldrig få skuldkänslor.
Men när de kommer till tjejen jag älskar kan allt hända.
Hon kommer aldrig förlåt mig för de här.
Aldrig.
Jag har förstört allt.
'' Jag måste prata med henne..''. sade jag.
Bruce ögon for upp. '' Jag tror inte de är en sån bra ide!''. 
'' Jag måste! ''. sade jag och tog bilnycklarna och rusade ut ur huset.
Snabbt hoppade jag in i min fisker karma och började köra.
Jag visste precis vart hon var någonstans.
 
När jag kom fram stängde jag av bilen och klev ut.
Framför mig var Cassandras gamla hus och hennes bil stog utanför.
Jag låste min bil och joggade in i huset.
Tack och lov var de upplåst.
'' Cass!!''. ropade jag när jag kom in.
Inget svar.
Jag genomsökte hela nedervåningen men hon var inte där.
Fort sprang jag upp till övervåningen in till hennes rum där ja fann Cassandra ligga i sin gamla säng med blodspränga ögon med blicken på mobilen.
Hon tittade chockat på mig och tårkade sina tårar.
Jag gick fort fram till henne och tog tag i hennes handled och drog henne upp så våra kroppar var samman pressade.
'' Hur fan vågar du!''. skrek jag rakt i hennes ansikte.
Ilskan kokade om mig och hela jag skakade.
Hon försökte desperat slingra sig ur mitt grepp men jag höll i henne så hårt jag kunde. '' Du ska ingenstans!''.
Jag drog henne ännu närmre mig och hennes ansikte. 
'' Vad vill du!''. frågade hon med rädlsa i rösten.
'' Tror du verkligen så lite av mig? Tror du verkligen att de var meningen att kyssa dem där tjejerna och göra så mot dig?''. röt jag.
Hon tittade chockat in i mina ögon innan hon nickade.
'' Om det inte var meningen varför gjorde du de?''. 
'' Det kallas alkohol Cass! Första gången i Vegas var ett misstag, men jag insåg hur mycket jag saknat mitt gamla jag!''. sade jag och hon glodde på mig. 
'' Gå tillbaka till ditt gamla jag då!'. fräste hon och tänkte gå ut ur rummet men jag smällde igen och låste den.
'' Så du vill verkligen ha ett argument?''. fräste hon med krossade armar.
'' Jag vill fucking reda ut saker med dig!'. sade jag och hon himlade med ögonen.
Sedan vände hon sig om och gick fram till sängen och satte sig ner för att plocka upp sin telefon.
Irriterat slet jag den ur hennes hand och slängde den på golvet. 
'' Lyssna på mig!''. sade jag och hon himlade med ögonen igen. '' Himla inte med dina ögon!''. fräste jag och tog tag i hennes ansikte.
 Hon tryckte bort min hand och ställde sig upp.
'' Så du vill verkligen lösa detta huh?''. fräste hon och jag nickade.
'' Låt oss börja med hur många gånger du har gjort mig illa! Inte fysiskt men psykist och jag har alltid FÖRLÅTIT DIG!''. skrek hon och kastade ut armarna i luften.
'' Allt jag gjort var misstag Cassandra! Jag vill inte ha dom tjejerna jag rörde!''. skrek jag tillbaka.
Ett frustrerat stön lämnade hennes strupe. '' Är de din ursäkt för allt?''. 
Hon tog ett steg fram och öppnade munnen igen. 
'' Du säger alltid att de är ett misstag och förväntar mig att jag ska glömma det!''. skrek hon i mitt ansikte.
Jag har aldrig sett henne så här arg, helt ärligt var jag chockad över hur hon betedde sig.
'' Så du vill göra slut?''. sade jag och spände käken.
'' Det verkar som det är de enklaste alternativet..''. mumlade hon och mina ögon vidgades.
Varför blev jag så chockad när jag innerst inne kunde förstå att de här skulle hända.
En suck lämnade min strupe. '' Efter allt vi gått igenom?''.
'' Du verkar inte bry dig ett skit om vad vi gick igenom eftersom du är den som sårat mig!''. 
Hon sa det samtidigt som hon inte visade en ända känsla i ansiktet.
Frustererat drog hon handen genom sitt hår och tog djupa andetag.
'' Kan du gå nu..''. suckade hon.
Ett stön lämnade min strupe. '' Du förstår inte hur jävla mycket jag älskar dig Cassandra, trotts allt de här!''. 
Jag skakade på huvudet och tryckte ner henne på sängen. 
Jag lutade mig ner för att kyssa henne men hon knuffade med all kraft hon hade bort mig.
'' Så du kommer inte låta din pojkvän kyssa dig?''. fräste jag irriterat.
'' Jag vet inte om du fortfarande är min pojkvän, Justin! Jag behöver få tid att tänka..''. andades hon ut.
Hon satte sig nervöst upp i sängen och bet sig oskyldigt i läppen.
'' Fuck it Cass! Jag orkar inte vänta! Jag vill ha dig kvar hos mig!''. 
Hon suckade åter igen. '' Då är de inget vi längre Justin..''. 
Jag kände hur hela jag bröt i tusen bitar.
Men för henne vägrade jag visa de.
Förbannat nickade jag och muttrade någon svordom innan jag rusade ut ur huset och smällde dörren efter mig.

 
 
ÅH NEEEEJ! :(
DEM GJORDE SLUUUUT! BUUHUU! :(
 
Vad tycker ni?
Tycker delen när dom bråkar vart sämst, men ja.
Och klaga inte på att dom gjort slut. 
Vem vet dom kanske blir tillsammans igen! :)


Kram!
 
Btw, more drama is coming!!! :D
 
 
 

Kommentarer
Ella

Men Gud så bra!!
Nu måste jag bara hoppas



2013-07-16 @ 19:02:53
Ella

Men gud så bra.
Nu hoppas jag bara att dom blir tillsammans igen.
Grät igenom hela kapitlet, hehe.
Men sjukt bra och bara älskar din novell.*



2013-07-16 @ 19:04:25
Nadin

OMG JAG DÖÖÖÖÖÖÖR OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG JAG TYP HATAR JUSTIN JUST NUUUUUUUUUUUUUUUUU HAR PANIIIIIIIK



2013-07-16 @ 19:05:10
Anonym

OMG FY PÅ JUSTIN HUR KAN HAN :( JAG ÄLSKAAAAR DEAAAAMAAAA!!! Go for it girl!!! Men fan, CADs borde slängs halsbandet hon fick sv justin när han sa att hon skulle springa till hennes mamma . Kan du typ ha med att cass slänger halsbandet hon fick av justin?!!! JAG ÄLSKAR DIN NOVELL!!!



2013-07-16 @ 19:24:07
Celebnovell

Ärligt talat är jag lite småglad att de gjorde slut för det får hela novellen att bli verklighetsbaserad - jag menar om hon skulle förlåta honom direkt efter att hon fått reda på att han hade varit otrogen så skulle det hela kännas som ett skämt. Självklart vill jag att det ska bli Justin och Cass tillslut men just nu tycker jag drama passar bäst! Kram! :)♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-07-16 @ 19:35:50
Biebzstoory

omg sjukt bra <3



Blogg: http://biebzstoory.blogg.se
2013-07-16 @ 19:48:39
Emelie

Omg!!!!!
Jätte bra! :)



2013-07-16 @ 19:52:11
Marie

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!! :'( :'( VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR????? JAG DÖÖÖR MER NUUUUUUU SNÄLLA :*



2013-07-16 @ 21:38:46
Nelly

Fa fan hände precis? De får inte göra slut! Det går bara inte! När kommer nästa? Snälla svara



2013-07-16 @ 21:47:59
Anonym

Åh Justin får inte hålla på sådär, tycker så synd om Cass då, men jag hoppas att de blir tillsammans igen, för jag älskar verkligen Justin och Cass! Så sjukt bra kapitel! Älskar din novell så sjukt mycke!



2013-07-16 @ 22:19:10
Michelle

Jag älskar det men jag hoppas verkligen inte att Cass förlåter Justin så lätt.



2013-07-16 @ 22:47:38
Anonym

Det var bra, men tillslut måste det bli Justin och Cass, när kommer nästa, älskar din novell:)



2013-07-16 @ 23:32:08
Tilde

Tårarna riner, och jag är seriös. Tycker så sjukt synd om Cass så de är inte klogt lever mig in i novellen och allt blir så sjukt värkligt. Följt med novellen så sjukt länge. Älskar den finner Inge ord så sjukt bra! Kan värkligen inte förklara asså omb



Blogg: http://justinbdrew.blogg.se
2013-07-17 @ 00:12:39
Maria :*

OMG!! Tycker sjukt synd om Cass. Älskar drama! Sjukt bra kapitel meeeeeeer!



2013-07-17 @ 02:18:23
Sarah

OHH YEAH
Du e så bra men sen kan de väl bli ihop



2013-07-17 @ 03:26:21
Anonym

Dör mer mer mer



2013-07-17 @ 09:24:57
Jasmine

OOMMBB. Jag älskar din novell. Och jag älskar dramaaaa:) du skriver jättebra och det känns jätteäkta:) ha de braa, kram



2013-07-17 @ 11:05:59
Therese

Jag undrade bara vart du gör dina bildcollage? typ på vilken sida osv.. :) Jättebra btw :)

Svar: Jag skickar bilder till en kompis som gör dom åt mig!Har ingen anning om vart hon gör dom!
Kanske photoshop eller nått!:D
Maya Lindberg



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-07-17 @ 13:51:04
Thilda

Asså fy för justin! visst han blev förbannad men vrf skulle han säga så taskiga grejer! :/ hatar när dom inte är tillsammans men som sakt det är ju inte så att dom aldrig mer blir tillsammans igen! hoppas dom löser det och att det blir dom igen tillslut! :(stackars cass..
Längtar till Nästa :D



2013-07-17 @ 14:22:09
Aya

NEJ! NEJ! VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG KVINNA? DÖÖR HÄR BORTA! DU SKRIVER SÅ J*VLA BRA!! SLUTA ALDRIG!❤😭



2013-07-17 @ 18:02:36
Nelly

När kommer nästa? Svara!

Svar: Öh du kan inte tvinga mig att svara. De kommer om 1-2v om ni fortsätter fråga.
Maya Lindberg



2013-07-18 @ 14:48:25
Nelly

Jag dör snart! Kan det inte komma typ imorgon snälla?



2013-07-18 @ 21:59:11
Anonym

Snälla kan nästa komma idag, hade betydit jätte mycket:) men jag vill inte stressa dig, det är bättre det tar längre tid och dem är bra än att det inte tar så lång tid och att dem är dåliga, kram:)



2013-07-19 @ 16:03:57
Fatima

Hej!när kommer nästa kapitel älskar din novell sååå mycket😍❤😘

Svar: Ingen anning <3
Maya Lindberg



2013-07-21 @ 13:45:20
Emilia

Jag vill absolut inte stressa dig! Jag är helt fixrerad i din novell alltså! Jag frågar inte när nästa kommer ut utan bara ungefär om du har börjat skriva på den! Jag vet att det tar långt tid men du tar kål på oss! Haha nej men fortsätt bara alla längtar men vi älskar dig ovadsett😘😘😘❤ btw, snälla följ mig på instagram , emiliamollgren ❤❤😘😘 tacksam för svar😘❤



2013-07-21 @ 19:26:07
Vanja

Omgggg, jag älskar drama o bråk hahhahaha. Jag dog, du måste skriva mer nunununu!



2013-07-21 @ 22:05:28
Anonym

När kommer nästa kapitel? Btw älskar kapitlet och novellen!!!!



2013-07-22 @ 18:19:05
Amanda Bieber<3

Nej de kan inte bli tsm igen, han har ju fan förstört hennes liv, hon borde bli tsm med Bruce istället snälla det blir så mkt bättre då!!



2013-07-23 @ 23:26:43
Agi

Omg så jäkla bra!! Men Bruce gör mig seriöst nervös :/ vill inte att hon ska bli tillsammans med honomx! Älskar din blogg!!



2013-07-24 @ 14:28:39




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback