SAKNAR ER!

Hej!! :D

Hur har ni det i Sverige igentligen?
Hörde att det inte kommit så mycket snö än?:o 


Känns verkligen inte som december här, nästan 40 grader varmt & jag är van med snö! ^^ 
Jag har iallefall det super bra, hoppas ni har det också även fast det är kallt i Sverige! 

Dock så har jag bränt mina axlar, såklart.. 
Min hud är inte den bästa när man pratar om solen.. 

Har gjort så himla mycket dem senaste dagarna, träffat Cody, gosat med koalas & kängrus, varit på zoo, stranden, shopppat.. 
Ja gjort så himla mycket! 

Och det är bara runt 1v och 1 dag kvar! :(( 
Så lite! :(

Men kommer bli skönt att få åka hem dock! :) 
 
Jag kanske berättade det men Cody stannade ju upp hela showen när jag såg honom live för att peka på mig och säga '' That girl came from Sweden to see me today!''. 
Sen frågade han efter mitt namn, men fick det fel, osv.. 
Riktigt underbart och jag vart grymt chockad.. 

Videon på det finns på min instagram '' mayalindberg '', sen finns det massor med bilder & jag uppdaterar där hela tiden om vad som händer i stort sett! :) 

Saknar er as mycket, alla inlägg om kommer upp är ju tidinställda så skrivet inget knappt! :(

Har iallefall WIFI här, men hr redan skrivit alla inläggen så! ^^ 

Älskar er! 
Kram

Kommentarer
Vanja

Åh Gud vad roligt! Vad kul att cody uppmärksammade dig eller vad man ska säga! När kommer de tidsinställda inläggen?



2013-12-17 @ 21:52:28
Anonym

Fattar seriös inte hur du orkar skryta så mkt. Asså vad är felet? Ena sekunden ska du tycka att alla ska tycka synd om dig och andra har du det asbra och bara skryter om det. Asså förklara för mig hur du tänker? Och hur kan du ha det så jävla dåligt? Förklara. För jag tror inte din mamma dig när du var 10, att du har en släkt på nåns sida som du aldrig träffat och kommer nog aldrig att göra det. Tror inte att du bor i familjehem för att du inte kan bo hos din mamma/pappa för att ni bråkar hela tiden och har en bror som man knappt får träffa och det är din närmsta man har i familjen. Tror inte du har en mormor och morfar som man mår dåligt att vara hos och därför inte får träffa sin bror. Tror inte du har det så jävla dåligt. Jag kan säga många mer saker om du vill. Tänk efter innan du skriver nått

Svar: Vafan babblar du om?Du har ingen jävla aning om hur jag har det så håll käft ditt äckel!
Hur jag kan ha det så jävla dåligt?
Tror du jag vill lista upp alla 100 saker som gör mitt liv till det sämsta?
Jag skryter hur mycket jag vill för jag har aldrig varit så här lycklig förut så bara dra din jävla idiot!
Lär dig svenska innan du skriver till mig, lär dig skriv så man förstå!
Har släkt som jag inte träffat och kommer inte få göra det heller, har du problem med det eller?
Du får tro hur jävla mycket du vill men allt du tror är fel, du är en äcklig jävla idiot som bara kan gå och dö!
Du har ingen aning om hur mitt liv är och varför jag har och gör vissa saker!
Vafan du är helt ute och cyklar?
En bror som man knappt får träffa? Jag har ingen jävla bror?
Iallefall inte i Sverige, min syster och bror bor i Australien som jag träffat 2 gånger!!!
Mormor och morfar som man mår dåligt av?
Har ALDRIG sagt att jag mår dåligt av att träffa dom, allvarligt får damp GÅ OCH DÖ!
Min morfar finns inte och min mormor är den underbaraste människan som finns, du är helt jävla dum i huvudet fattar du det?
JAG HAR DET DÅLIGT OCH DU KOMMER FÅ DET OM DU INTE DRAR?
Seriöst jag har lust att döda dig, och jag är seriös!
Du vet INGET om mig så HÅLL KÄFT!
SÄG MER SAKER DÅ FÖR DU HAR HELT FEL OCH KÄNNER MIG INTE ETT DUGG!

Och jag ska fan inte tänka efter när jag skrivet nåt, jag skriver vafan jag vill äckliga slyna!
Min blogg och som jag sagt,du känner mig inte och vet INGET om mig.
DU HAR INGEN RÄTT ATT DÖMA MIG FÖR DU VET INTE ETT SKIT!
Maya Lindberg



2013-12-18 @ 09:02:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback