Ledsen!

Jag vet att inget kapitell kommit ut..
 
Men dem senaste dagarna har jag haft fullt upp.
Letat efter Justin i stockholm, osv..

Jag vet absolut inte när nästa kommer ut!
Fick en fråga om vilka tidningar jag var med i.
Så skickar artiklarna.

http://m.expressen.se/noje/kritik-mot-biebers-mote-med-fansen/
http://mobil.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/justinbieber/article16658782.ab?partner=wwwredirect


Dem tog bara med allt mamma sa, att de gick så himla fort osv..
Man han inte inse vad som hände..

KRAM

Kommentarer
Matilda

Hejsan! Jag heter Matilda. Jag älskar verkligen din blogg och du verkar vara så himla skön. Men jag har en fråga till dig, skulle du vilja kika med mig? eller typ smsa/skypa? För jag vill liksom prata med någon jag inte känner, liksom prata om allt mellan himmel och jord. Prata med någon ny, som bildar en egen uppfattning om mig och som inte dömer. För jag har det ganska jobbigt nu och vill bara prata av mig med någon :) Haha kanske låter as töntigt men jag är töntig såå :) Men du kan la svara om du känner för det annars kan du bara skita i det. Men nu har du ju iaf ägnat lite tid av ditt liv till att läsa en kommentar från en random 15 årig tjej från Göteborg som älskar det du skriver, och de va la värt det elle? hahah aja sorry ifall jag är jobbig. puss



2013-04-25 @ 22:11:15
Tilde

Din blogg är helt fuc*ing amazing! Älskar den kolla gärna in min nystartade novell :) <3



Blogg: http://justinnoveller.blogg.se
2013-04-26 @ 13:11:30
Anonym

Jag vill ha mer nu! Snälla lägg upp en i dag! Har väntat i en vecka nu!!❤



2013-04-27 @ 07:51:41
👌👌

Mayaaaaa! Du är världs bäst på att skriva noveller! Du är bäst och jätte bääääst! Snälla snälla färla få ut 66 idag! Kraaam! ❤



2013-04-27 @ 20:28:10
Anonym

Mayaaaaa! Du är världs bäst på att skriva noveller! Du är bäst och jätte bääääst! Snälla snälla färla få ut 66 idag! Kraaam! ❤



2013-04-27 @ 20:42:38




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback