Hello!

Hej babes! :D

Min födelsedag igår var helt underbar, ville bara att ni skulle veta det!
Inget kapitell idag, antingen imorgon eller övermorgon kommer nästa! 
Säger redan nu att kapitlet kommer bara handla om Cassandra och hennes 'liv'! :) 
 
Håller just nu på att freaka ur.
DET ÄR 18 DAGAR KVAR TILL JUSTIN KOMMER TILL SVERGIE.
OCH HAR SIN FÖRSTA KONSERT.
18 DAGAR TILLS JAG TRÄFFAR HONOM FÖR FÖRSTA GÅNGEN!
18 DAGAR TILL JAG KOMMER FÅ RÖRA HONOM.
18 DAGAR TILL JAG KOMMER FÅ ANTAGLIGEN KRAMA HONOM.
18 DAGAR TILL JAG KOMMER FÅ PRATA MED HONOM!
 
HELT SJUKT! :o 
 
Sitter och gråter här hemma och håller på att skriva ett litet brev som han ska få.
Eftersom man inte kommer hinna prata med honom skirver jag ner allt.
Och ger det till honom! 
Lite löjligt men who cares.! :P 

Kram, älskar er! :) 

Kommentarer
Sandra

Inte alls avundsjuk på att su ska få träffa honom, nejnej D: längtar till nästa kapitel c; GRATTIS I EFTERSKOTT!! :D



Blogg: http://sfah.blogg.se
2013-04-04 @ 20:59:01
s.

Grattis i efterskott♥♥ Fan vad avundsjuk jag e på dig men de får väll duga me att drömma om att träffa hnm resten av mitt liv:( Men är ändå glad för din skull;:) längtar till nästa kapitel!!!!



2013-04-04 @ 21:39:23
Sandra

Grattis i efterskott!:)
Asså..jag vill inte ens läsa allt alla beliebers skriver när dom ska träffa honom.. blir sååååå avis och alllt! LYCKA ÄR VAD DU HAR <3
Du får lov och hälsa honom från mig, hhhöhöhö :D



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-04-04 @ 21:48:14
Anonym

Grattis i efterskott gumman <3 fan vad kul för er som ens har en biljet :) jag fick inte ens tag på någon kommer fan sitta som en forever alone hemma och gråta :'( :'( Btw längtar som fan tills nästa kapitel :* <3



2013-04-04 @ 23:30:13
Nelly

Ååå Gud vad jag är avis! Vill också träffa han! Men det får räcka med en dröm:( grattis i efterskott !



Blogg: http://nellyeriksson.blogg.se
2013-04-05 @ 10:16:38
Anonym

Åh, grattis i efterskott❤
Jag är så avensjuk, har inga biljetter, lycka till och ta bilder vill se hur det aa... :)



2013-04-05 @ 13:41:29
linnea andersson

AVIS är ordet just nu.
Att du kommer träffa honom....jag vill också ge honom ett brev men jag har inte M&G jag har plats på läktare A så det är ganska långt bak. men jag kommer fortfarande vara i samma arena som min idol och förebild så..
Hheeh fast det skulle vara grymt coolt att bli OLLG DÅ skulle verkligen hela min värld stanna och jag skulle, guud jag vet inte vad som skulle hända haha
jaja drömma går, men jag är skitskitskitskitskit avis för att du kommer får TA på JUSTIN BIEBER GUUUUD !
PACKA NER MIG I EN VÄSKA SÅ JAG KAN FÅ KRAMA HONOM OCKSÅ haha
Vilken dag ska du gå på? jag ska på den 24



2013-04-05 @ 22:18:14
Agi

Grattis i efterskott! :D Skulle det komma något kapitel ikväll eller blir det senare?? Puss



2013-04-06 @ 21:42:23
Anonym

När kmr nästa ?



2013-04-07 @ 12:34:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback