Episode 66 - Home!

'' Vad ler du åt?''. flinade Justin.
Jag insåg nu att ett stort leende spridits på mina läppar.
'' Jag är bara så lycklig just nu. Jag har dig, mina udnerbara vänner. Jenna!''. 
'' Baby!''. sade Justin och omfamnade mig.
Tårar började bildas i mina ögon.
'' Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig!''. snyftade jag.
Justin skrattade och smekte bort mina tårar.
'' Jag älskar dig!''.
'' Jag älskar dig med!''.sade jag innan våra läppar möttes i en mjuk kyss!



 
 
'' Är du säker att jag inte ska följa med?''. mumlade Justin mot mina läppar.
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Nej! Du ska vara hos din familj Justin!''.
Vi stog nu på flygplatsen tillsammans med Justin och hans familj.
Mitt plan gick om 15minuter och vi höll på att säga hejdå.
'' Jag älskar dig!''. 
Jag log. '' Jag älskar dig med!''. 
Sedan vände jag mig om.mot Justins familj.
Jag gick fram till Jazmyn och Jaxon och hukade mig ner.
'' Hejdå småttingar! Jag hoppas vi träffas snart igen!''.log jag.
'' Jag kommer inte ha någon att leka med..''. mumlade JAzmyn.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Du hittar säkert någon!''
Jag gav dem båda en mjuk kram innan jag sa hejdå till Pattie och Jeremy.
'' Ring grabbarna om det är något, okej?''.
Jag skrattade. '' Ja Justin! Jag klarar mig!''. 
HAn gav mig en hård kram. '' Lova mig att ringa om något händer?''. 
'' Ja! Hejdå mitt plan går snart!''.
'' Hejdå babe!''. sade han och gav mig en mjuk puss innan jag skyndade mig till gaten.
 
Flygresan tog nån timme, jag lyssnade på musik hela vägen så det kändes som 20 minuter.
Jag hade precis hämtat min väska och var påväg ut från flygplatsen.
Jenna hade sagt att hon skulle hämta upp mig innan jag drog till Atlanta.
Så hon borde vara här vid det här laget.
När jag kom ut från flygplatsen såg ajg inte Jennas bil någon stans.
Vart var hon?
En suck lämnade min strupe innan jag tog upp mobilen.
Hon hade inte ringt eller smsat.
En bil tutade till vilket orsakade att jag kollade upp. 
Vid sin snygga blåa bil stog ingen mindre än Bruce. 
Ett litet leende spreds på mina läppar och sedan på hans.




Han signalerade att jag skulle komma vilket jag gjorde.
'' Vad gör du här?''. sade jag chockat.
'' Hämtar upp dig ser du väl?''. flinade han.
'' Vart är jenna?''.
'' Hon är hemma. Jag hämtade upp dig istället!''. 
Jag nickade. '' Aha!''. 
Han skrattade. '' Får man ingen kram?''. 
Ett leende spreds på mina läppar innan jag kramade om honom innan vi hoppade in i bilen.
Jag förstog redan nu att Justin antagligen bett Bruce hämta mig.
För Jenna skulle aldrig gått med på att låta Bruce hämta mig om inte han flirtat som en galning.
Jenna har jiu alltid dock haft en små chrush på Bruce, men vem vet.
'' så, hur gick de?''. frågade Bruce efter en lång tystnad.
'' rätt bra faktist.. men.. ehm.. Jazmyn lever..''. 
Bruce tvär stannade bilen och tittade chockat på mig.
'' Va?!?!''. 
Jag nickade. '' Hon klarade sig, dock hade Justin bytt nummer och precis då hade Pattie och Jeremy försökt ringt och infomrerat honom..''.
'' Wow..Shit.. Hur tog han de?''. 
'' Alltså.. Han vart ju chockat och rätt förbannad.. Men sen vart det lugnt.''. 
Bruce nickade. '' Hur gick det med Jeremy? Antar att han var rätt förbannad!''.
Ett litet skratt lämnade min strupe. '' Det tog ett tag innan han hann lugna ner sig, men det vart lugnt sedan och dem blev sams.. Så Justin stannar ju där över jul..''. 
'' Jag hörde det! Trodde aldrig allvarligt att det skulle hända!''. 
JAg skrattade. '' Inte jag heller, men jag är glad att det hände.. Han måste få spendera tid med sin familj!''.
'' Du gjorde ett jävligt bra jobb med att få honom stanna!''. 
Jag log. '' Ja.. Jag är riktigt glad över att han ville stanna också.''.
Bruce nickade.
Sedan blev de tyst igen.
 
När han äntligen körde upp på min uppfart klev jag ut ur bilen och visste att Bruce skulle följa efter.
Han följde upp till dörren innan han stannade.
'' Ehm.. Vill du följa med in?''. sade jag.
Det kändes lite taskigt att inte bjuda in honom när han följt mig till dörren.
'' Visst!''. log han.
Jag låste upp dörren och klev inn och sprakade av mig skorna.
'' Jenna?''.ropade jag.
'' Köket!''. hörde jagh ennes ljusa stämma skrika tillbaka.
Jag la väskan i halle och hängde up jackan innan jag gick in tilll köket med Bruce efter mig!
Jenna sprang fram till mig och slängde armarna om mig.
'' Hur gick de?''.
Jag skrattade. '' Detgick bra, jag har redan sagt de!''.
'' Juste!''-. fnissade hon. '' Hej Bruce!''.
'' Hej!''. log han.
'' Så vad ska ni göra?''.
Jag röck på axlarna!
Hon nickade.
'' Är de okej om jag duschar? Känner mig rätt äcklig!''. 
Bruce nickade. '' Visst, jag stannar här nere med Jenna!''.
'' Bra! Kommer snart!''. log jag och skyndade mig upp på övervåningen.
Jag tog med mig min väska och slängde den på sängen innan jag tog upp min mobil och smsade Justin.
'' Bruce hämtade upp mig på flygplatsen. Är hemma nu och ska ta en dusch, love u !''
Jag gick sedan mot badrummet men kom bara halvägs innnan mobilen plingade till. 
Snabbt skyndade jag mig tillbaka och tog mobilen.
Justin hade svarat.
'' Bra babe! Önskar jag kunde duschat med dig! ;) ''. 
Ett skratt lämnade min strupe.
'' Japp! Hade varit mysigt. Din nakna blöta kropp mot min! x''. 
JAg gillade att reta Justin, för han blev så irriterad när han inte kan få det han vill.
Det tog inte lång tid innan han svarade.
'' Fuck you.. Fortsätter du tar jag närmsta flyg hem till dig och knullar skiten ur dig!''. 
Ännu ett skratt lämnade min strupe.
'' Är Justin lite mad? ;) Åh baby, stackars dig! Har junior Justin vaknat till? x''. 
Jag tog med mobilen och rena kläder in till toan och låste dörren efter mig.
Medans jag drog av mig kläderna svarade Justin.
'' Fuck you Cass.. allvarligt.. ''.
'' Nej fuck me, hihi! xx''. 
Jag fnissade för mig själv innan drog av mig dem sista klädes plaggen och startade duschen för att få den lite varm.
Mobilen plingade till och Justin hade svarat.
'' Med nöje baby! ;) ''.
'' Ska duscha nu, smsar sen! xx''. 
Sedan klev jag in i duschen under det varma vattnet.
 
När jag duschat klart drog jag på mig ett par jeans och ett linne innan jag la in håret i handuken.
Sedan tog jag mina grejer och öppnade dörren och gick ut till sovrummet.
'' Hur länge duschar du igentligen?''. sade en mörk röst.
Hela jag hoppade till i ren panik men lugnade snabbt ned mig när det bara var Bruce som låg i min säng och höll på att slänga runt med min gamla nalle.
'' Länge!''. flinade jag.
Han skrattade.
Jag la mina smutsiga kläder i tvätt korgen innan jag gick fram och borstade igenom mitt hår.
Jag såg Bruce stå vid min byrå och leta igenom mina underkläder.
'' BRUCE!''. tjöt jag och sprang fram och stängde igen lådan.
ETt högt skratt lämnade hans strupe. 
'' Sexiga underkläder! ''. 
Jag himlade med ögonen. '' Kul, välldigt kul!''. 
Han skrattade innan han la sig i sängen igen.
Jag fortsatte borsta igenom mitt hår innan jag satte mig på säng kanten.
Bruce började genast prata med mig om allt möjligt.

Timmarna gick och vi pratade och pratade, det kändes otroligt att få prata med en kille om allt det här.
Om min mamma, min pappa. 
Allt! 
Klockan närmade sig 9 och Bruce var tvungen att dra tillbaka till grabbarna.
'' Så, du klarar dig?''. 
Jag nickade.
Jenna hade åkt iväg för nån timme sen för att jobba natt.
'' Ja kommer bara kolla på nån film!''. log jag.
Han nickade innan han omfamnade mig
Jag drog mina armar om hans nacke och kramade tillbaka.
Jag vet att jag itne borde känna så här.
Men hans kramar är helt underbara! 
Dem är annorlunda mot Justins men ändå så underbara.
'' Hejdå Bruce!''. sade jag och avslutade kramen.
'' Hejdå!''.log han och gick ut till sin bil.
Jag stängde dörren efter mig och låste innan jag slog mig ner i soffan och satte igång ' Dear John'.
 
JULAFTON:

Jag vaknade med ett leende på läpparna.
Idag var det julafton. En av mina favorit högtider.
Snabbt klev jag ur sängen och drog på mig ett par gråa mjukis shorts och ett linne innan jag tog upp min mobil och ringde Justin.
'' Hallå?''. sade en hes röst!
Ett fnitter lämnade min strupe. '' GOD JUL!''. tjöt jag över lyckligt.
'' Babe har du någon anning om vad klockan är?''. hörde jag Justins hesa stämma säga.
Jag sneglade på klockan. 09.24!
'' Jaa!! Det är julafton!!''. 
''Jag vet babe, god jul!''. skrattade han hest.
Ur andra änden hörde jag hur en dörr öppnades och en ljus stämma hördes.
'' DET ÄR JULAFTON JUJU!''. skrek Jazzy.
Justin gav ifrån sig ett högt ljud. Jag antog att Jazmyn attackerade honom.
'' Godjul Jazzy!''. skrattade Justin.
'' Vem pjatar du me?''. sade hon.
'' Cassandra!''. 
'' GOD JUL CASSIE!''. skrek Jazmyn.
Ett högt skratt lämnade min strupe. '' God Jul Jazzy!''. 
'' Gå ner till vardagsrummet så kommer jag snart, okej?''.
Jag antog att Justin sa det åt Justin så jag svarade inte.
Sedan hörde jag hur en dörr stängas.
'' Åh! Måste alla fucking väcka mig!''. gäspade Justin.
'' Det är Julafton älskling, önskar jag kunde fira den med dig!''. 
'' Du hade ett val..''. sade han.
'' Ja jag vet, men jag kunde inte lämna Jenna ensam!'. 
'' Jag vet babe, men jag måste dra och tittta till Jazmyn, hon har säkert börjat öppna paketen!''.
Ett skratt lämnade min strupe. '' Okej, jag älskar dig!''.
'' Älskar dig med baby!''. sade han och lade på.
Sedan skickade jag iväg ett sms till några av mina kusiner, mostrar och vänner innan jag gick ner till nedervåningen.
Ljud hördes från köket och jag kände doften av pankakor och sirap.
När jag kom in tilll köket stog Jenna och gjorde pannkakor för fullt.
'' God jul!''. log jag.
Hon log stort. '' God jul!''. 
Jag skrattade och slog mig ner vid köksbordet. 
Det var något som fattades. Och jag visste precis vad det var.
Mamma och Pappa.
Jag började tänka på dem julafton vi firat tillsamans. Hur man vaknade av mammas vackra röst och hur hon och pappa lagat frukost tillsammans med stora leenden.
Hur jag och Jenna spruingt ner överlyckliga och fått så mycket minnen.
'' Du tänker på dem eller hur?''. sade Jenna.
Jag gav henne en lätt nickning. '' Första julen utan mamma eller pappa..''. 
Hon nickade. '' Jag vet att det är annorlunda.. Men vi klarar det! ''. 
'' Jag vet att vi kommer klara det, men det känns så tomt utan dem..''. 
'' Försök inte att tänka på det! Pappa är en idiot och Mamma är en ängel!''. 
Ett leende spreds på mina läppar. '' Vi klarar det tillsammans!''. 
'' Det gör vi alltid!''. flinade hon.
Det känns som att det kommer bli en riktigt lyckad julafton ändå. 


 
FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE! 
Det ska aldrig hända igen!

Men det är så att jag kan få panikattacker så jag får svårt att andas osv..
Och varje gång jag inte lägger up nått kapitel känner jag mig så taskig coh får panikattacker.
Är sjukt ledsen att det dröjde! 

Sen ang. Criminal Part ll. 

Det kommer vara samma karaktärer, Justin, Cassandra, Bruce, osv..
Men dock kommer det komma in lite nya.
Det är som en fortsättning på den här. Fast myyyycket annorlunda!
Ni har ingen anning om vad som kommer hända! ;) 

Och jag är glad att ni alla ser fram emot det, för det kommer bli otroligt! ;) 

Kan säga så här. Någon av karaktärerna som finns nu kommer försvinna! ;) 

KOMMENTERA! 
 
 

Kommentarer
Tilde

SERIÖST, SHIT VAD BRA SNÄLLA SKRIV NÄSTA SNART :) HUR GRYM SOM HÄLST, !!!



Blogg: http://fames.se/tildemattsson
2013-04-27 @ 22:55:37
Anonym

OMG OMG OMG OMG OMG jag dör! Nästa kapitell snart jah avlider det är så sjuuuukt jävla bra!



2013-04-27 @ 23:17:21
Emelie

Jätte bra! <3



2013-04-27 @ 23:53:19
Anonym

Nej ingen får försvinna😢😢



2013-04-28 @ 00:20:14
Matilda

Men Gud, du kan inte säga så ;P hahaha man vill ju inte att nån ska försvinna men man vill ändå veta vem det är :) hahaha nu blev man ju as taggad! Men vill inte att denna ska ta slut, så jävla bra e den! Min favvo :) haha men du! Chilla, asså det är lungt! Vi fattar att du är så! Man blir det ibland och det är ok! Vi fattar! Och sen är du säkert as glad över att få träffat Justin och det tar också på dej! Men det är ok! Lungt! Älskar dig och din blogg! Kram



2013-04-28 @ 11:58:31
Anonym

Omfg :O



2013-04-28 @ 12:35:50
Anonym

CRIMINAL LOVE PART 2 KOMMER BLI HELT AWESOME!!!!



2013-04-28 @ 18:21:11
Michelle

Jag älskar det och jag gillar Cassandras vänskap med Bruce :)



2013-04-29 @ 15:52:02
Celebnovell

Så himla bra! Skrattade för fullt över Cass och Justins sms! ♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-04-29 @ 16:53:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback