Episode 19 - Shocked!

'' Allt är bra, är hos ett par kompisar över helgen, älskar dig med!''.
Sedan låste jag mobilen och la den på sängbordet.
Just nu ville jag att Justin skulle vara här. Mer än något annat. 
Det ända jag visste var att han levde och var just nu i Las Vegas, och kanske aldrig kommer hem.
En tår rann ner för mig kind.
Kanske Bonnie hade rätt. Kanske hade jag känslor för Justin?.. 
Jag försökte somna men det gick knappt.
Tiden gick och jag kunde inte sova. Klockan rörde sig inte så mycket heller.
Jag var precis på väg att somna då jag hörde fotsteg utanför dörren.
Antagligen Roy som vinglar på.
Dörren in till sovrummet öppnades och taklampan tändes, därefter hördes en hög smäll mot golvet.

 
 
En suck lämnade min strupe.
'' Roy gå o-..''. Jag avbröt mig själv när jag såg att det inte var Roy som stog där.
För nån sekund visste jag inte vad jag skulle göra. Allt stog still.
'' J-justin!''. stammade jag fram med gråten i halsen.
'' Cass?''. sade han chockat.
Jag tittade på honom, han var klädd i sin skinjacka och ett par ljusa jeans och en svart t-shirt.
På golvet stog hans väska som han antagligen tappade i golvet när han såg mig ligga i hans säng.
Jag reste mig automatiskt upp från sängen och rusade fram till honom och slängde armarna om hans nacke.
'' Förlåt!''. tjöt jag och kände hans armar om min kropp.
'' F-för vad?''. sade han chockat.
Jag backade bakåt från honom men fortfarande med armarna om hans nacke.
'' För att inte lyssna! Jag vart så jävla förbannad när jag såg dig med någon annan, då tänkte jag direkt att du utnyttjat mig! Shit förlåt!''. tjöt jag och släppte en tår.
'' Shh! Det är okej Cass!''. sade han och smekte bort min tår.
'' Jag såg inte brevet förns idag, jag trodde allvarligt inte att du skulle komma tillbaka! ''. tjöt jag och lät tårarna falla.
'' Fan Cass! Jag var dum, jag skulle inte dragit och bara lämnat dig, jag vet! Men när du bad mig göra det gjorde jag det! Kanske var det bäst så, jag vet inte, men direkt när jag kom till Vegas kände jag saknade efter dig uppstå, jag ville bara ha dig i min famn igen!''. sade han och ett leende spreds på mina läppar.
'' Justin, lova att inte göra om det! Du skrämde livet ur mig!!''. sade jag och bet mig hårt i kinden för att inte gråta ännu mer än vad jag gjorde.
'' Jag vet, förlåt mig! Kan jag gott göra dig på något sett?''. sade han med ett litet leende.
Ett snett flin växte på mina läppar innan jag nickade.
'' Vadå..''. sade han.
Jag drog min hand bak till hans nacke och böjde mig fram tätt intill hans öra.
'' Kyssa mig!'' .viskade jag.
Jag kände hur hela han rös till innan han tog mitt ansikte i sina händer och tröck våra läppar emot varandra.
Ett pirr slank igenom kroppen och fjärilarna i magen uppstod, ärligt talat har jag saknat dem!
Jag log mot hans läppar, vilket orsakade att han också log.
Vilket total förstörde kyssen.
'' Fan va dåliga vi är!''. mumlade Justin.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Då prövar vi igen, och igen, och igen tills vi klarar det!''. mumlade jag och tröck mina läppar mot hans igen.
Denna gång kände jag hur hans tunga ville möta min, vilket jag hungrigt accepterade.
Jag välkomnade hans tunga och jag kände hur Justin satte sina händer om mina lår och bar upp mig. 
 
 
 Tumblr_m3suljbq6f1r2ietwo1_500_large

Han klämde löst till på min rumpa vilket fick mig stöna mot hans läppar.
Jag drog upp min hand från hans nacke igenom hans silkeslena hår.  
Denna gång var det han som stönade.
Ett litet flin spreds på mina läppar innan jag drog lite i det.
'' Du-kyss-gör-kyss-mig-kyss-galen!''. sade han men fortsatte kyssa mig.
'' Jasså?''. fnittrade jag.
Han nickade och avslutade kyssen. '' Du har bara små spets trosor på dig Cass, sen en t-shirt du anar inte hur upphetsande det är!'''. sade han och jag log.
'' Ingen bh heller!''. retades jag.
'' Åh!''. sade han och tröck sina läppar mot mina innan han gick mot sängen.
Han la mig ner försiktigt och slängde av sig sin skinjacka.
Jag log stort innan jag tog tag om hans nacke och drog ner honom till mig.
Där kysste jag hans läppar och drog av honom hans t-shirt.
Nu insåg jag verkligen hur mycket jag saknat honom och hans berörningar.
Hans hand drogs från min kind ner över min mage till min midja. 
Nervositeten steg, ville jag göra det här verkligen? Vågade jag verkligen gå längre?
SKulle jag våga säga att jag inte ville gå längre? Att jag var oskuld?
'' Vi behöver inte gå längre..''. mumlade Justin som genast märkt att jag blev nervöst
Jag bet mig i läppen men sa inget. 
'' Jag vet att du är oskuld!''. flinade han.
Mina ögon spärrades upp. '' h-hur?''.
'' Du erkände det just!''. sade han.
Jag kände hur mina kinder hettade till. Gud va jag skämde ut mig.
Snabbt satte jag händerna för mitt ansikte och skämdes.
'' Ey, babe! Sluta! Du behöver inte skämmas! ''.sade han och drog bort mina händer.
'' Justin, du har legat med tusentals tjejer som säkert är skit bra, så kommer jag här oskuld och säkert sämst..''. mumlade jag.
En suck lämnade hans strupe. '' Vi får väl testa nån gång och se!''. sade han med sexig röst.
Hela jag smälte.
'' Sluta!'. fnittrade jag.
Han smekte min kind och tittade djupt in i mina ögon. '' dra inga förhastade slutsatser babe!''. 
Jag log. '' Okej okej!''. 
Han kysste mig snabbt innan han rste sig upp och drog av sig sina byxor.
Sedan kröp vi båda ner under täcket.
Han la ut sin arm så jag kunde lägga mig på hans varma bröst.
Just det här har jag saknat.
'' Hur var flygresan?'.
En suck lämnade hans strupe. '' Fruktansvärd. Barn som skrek, + ungjäveln sparkade på min stol, brevid mig satt en fet kille som var runt 30-35 och snarkade, fast jag hade en snygg blondin på andra sidan om mig iförsig!''. 
Jag bet mig hårt i läppen och nickade sedan.
'' Jag skojade, det var en gammal dam på den sidan!''. skrattade Jusitn.
Jag tittade upp och gav honom 'blicken'. '' Sluta, du vet att jag inte är riktigt litar på dig än..''. mumlade jag.
Hans ögon spärrades upp. '' Vaaa?''. 
Jag nickade. '' Vem vet om du legat med någon den här veckan...''. 
'' Cass! Sluta! Jag kanske bara kysste ett par strippor men jag låg inte med några, LITA på mig!''. sade han.
Jag suckade. '' Justin jag kan inte bara glömma bort vad du gjort och vem du är! Det tar ett tag!''. 
Han nickade. '' Okej, men jag har inte legat med någon! Jag har inte kunnat, du har varit i mina tankar dag in och dag ut, att ligga med nån annan är just nu äckligt.''.
Ett leende spreds på mina läppar.
'' Bra.. Men du, jag antar att du är trött, och jag är trött! Kanske dax att sova?''. flinade jag.
Han nickade och pussade mig snabbt på huvudet innan han la sig ner bekvämare.
Jag tog hans arm och la den om mig och drog täcket närmare våra kroppar.
Nu skulle jag definitift kunna sova. 
 
JUSTINS PERSPEKTIV/DAGEN EFTER:
 
 

Jag kunde inte vara lyckligare. Igentligen tänkte jag bara komma hem, duscha, packa nya kläder och dra vidare till New York, men att se henne ligga i MIN säng och vänta på MIG fick mina planer försvinna likt vinden!
Hon bad mig stanna, vilket jag hur gärna som helst ville.
Cass var speciell, hon var inte lik alla bitchiga blondiner som bara vill ligga, hon var raka motsatsen!
Det är det jag dras till tydligen, mina känslor för henne är helt crazy.
Jag har inte känt så här för någon förut.
När jag vaknade på morgonen dagen efter såg jag Cass ligga brevid mig med sina ögon slutna.
Damn va hon var vacker.
Jag drog min hand försiktigt över hennes kind och skådade hennes vackra ansikte.
Jag har nog aldrig sett något vackrare än henne, helt ärligt.
Sagta öppnade hon sina ögon och dem mötte direkt mina.
'' Godmorgon!''. sade hon med hes röst.
'' godmorgon sötnos!''. flinade jag.
'' vad är klockan?''. sade hon trött och drog luggen fårn hennes ansikte.
Jag vände mig om och sneglade på klockan på sängbordet.
'' 11,47!''. sade jag.
Hon nickade och kröp närmre mig och la sig snett i mitt knä.
Jag la min arm under hennes huvud så det kom närmre mitt.
Hennes bruna vackra ögon mötte mina och jag kunde inte undgå att le.
'' Du är så vacker..''. sade jag bara så där.
Ett leende spreds på hennes läppar. 
'' Du med!''. sade hon.
Jag böjde mig ner och mötte hennes läppar mjukt och försiktigt.
 
Tumblr_m59164kjrh1rn6weio1_500_large
 
Ett leende spreds på hennes läppar innan hon smekte min kind.
'' Tänk killarnas reaktioner när du är här..''. mumlade hon.
'' Yupp, jag har inte berättat för någon att jag skulle komma så..''. flinade jag.
Hon nickade.
Henne smage kurrade till vilket fick oss båda skratta högt.
'' Kom vi går ner och äter!''. flinade jag.
Hon nickade och vi båda reste oss upp från sängen.
Jag gick fram till min garderob och tog fram ett par svarta mjukis byxor samt en vit t.shirt.
Cass stog på andra sidan sängen och skådade mig då jag tog på mig byxorna.
'' Ta e-..''.
''..- tänk inte ens tanken och säg det där..''. flinade hon.
Ett skratt lämnade mina läppar innan jag tog på mig tröjan.
Sedan gick jag fram till henne coh tog hennes hand innan vi lämnade rummet.
Röster hördes från nedervåningen, antagligen var alla vakna.
Vi gick hand i hand ner för trappan och mot köket.
'' hihi det här kommer bli så kul!''. fnittrade Cass.
Jag gav henne ett leende innan vi gick in i köket.
'' Godmorgon Cass!''. sade alla i kör utan att kolla.
När dem alla kollade spärrades deras ögon upp.
'' Justin?''. sade Nick.
'' Tja!''. flinade jag.
'' Vafan gör du här?''. sade Roy och alla kom fram och vi gjorde våra handslag.
'' Dude jag bor här?''. flinade jag.
'' Skulle inte du vara i Vegas?''. sade Bruce som stog lutad mot köksbänken.
'' Nä, jag kom hem. Så var min älskling här!''. sade jag och la armen om Cass.
Ett fnitter lämnade hennes läppar.
Bruce kom fram till mig med ett stort leende.
'' Vi har saknat dig Biebs!''. sade han och vi gjorde vårt handlsag.
'' ärligt talat. Jag har inte saknat er!''. sade ajg.
Dem alla låtsades börja grina vilket fick mig as garva.
'' Jag skojade bara, klart jag saknat mina bröder!''.
Vi slog oss ner vi bordet och började käka frukosten som dem tagit fram.
Det var ärligt talat skönt att vara hemma. Att vara ensam i Las Vegas med bara strippor och horor började bli lite uttjatat.
 
 
Vi började äta frukosten, jag har inte ätit knappt något den senaste veckan. Jag har bara druckit. 
'' så, vad ska vi göra idag?''. flinade Cass uppspelt. 
'' Jag har ett par biljetter tilll nån basketmatch i efter middag, vill nån hänga med?''. sade Roy.
Cass for genast upp och tjöt till.
'' Jag vill! Snälla Snälla Justin jag har aldrig varit på en basket match!''. sade hon och prutade med läppen.
Jag bet mig i läppen. Basket var ju ända rätt kul.
'' Okej då! ''. sade jag.
Hon slängde sig runt min hals och kramade om mig.
'' Gud tack! Känner mig som en liten flicka på julafton!''. fnittrade hon.
Ett skratt lämnade mina läppar. Sedan slog hon sig ner i knät på mig och vi alla började prata.
Det slutade med att Jag, Cass, Roy, Bruce och Nick skulle gå på matchen! 
Seth och Alex ville stanna hemma av nån andledning.
Klockan var snart 1 och matchen började 4 så vi skulle börja göra oss redo.
Jag gick tillsammans med Cassandra upp till mitt rum, jag har ett par oanvända kläder som nån tjej lämnat här förut.
Men jag vet inte om hon kommer gilla dem.
'' Jag har ett par kläder, som nån glömde hos mig som du kan låna om du vill?''.sade jag.
Hon höjde ögonbrynen. '' Använda?''.
Jag skakade på huvudet.'' Nej helt nya!''.
Hon nickade.
Jag öppnade min garderob och tog fram dem. Ett par svarta jeans, sen en svart topp. 
'' går det bra?''. sade jag.
Hon nickade. '' hoppas bara dem är i min storlek?''.
'' Pröva?''. 
Hon nickade och gick mot badrummet.
'' Du kan byta om här!''. sade jag.
Ett skratt lämnade hennes läppar. '' You wish bieber!'. sade hon och stängde toalett dörren eftersig.
Jag skakad epå huvudet och drog på mig en svart/vit randig t-shirt, sen ett par vanliga jeans.
Sen som jacka blev det min turkosa. Skinjackan skulle jag lämna hemma, den har jag använt dag in och dag ut i Vegas och stinker rök och alcohol.
Ut fårn toan kom Cassandra med kläderna på sig. Sedan sina svarta höga skor.
Damn va hon var snygg.
Jag höjde mina ögonbryn och skådade hennes smala sexiga kropp.
'' Shit du kunde ju ha kläderna!''.sade jag och bet mig i läppen
'' Ja tack och lov, kan vi åka förbi mig sen och hämta kläder?''. 
'' Om du vill stanna?'. flinade jag.
Hon la huvudet på sne. '' Såklart jag vill!''.sade hon och gick fram till mig och gav mig en snabb kyss innan vi gick ner.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
När vi kom fram till stället basket matchen var på vart jag helt exalterad.
Jag har aldrig varit på en basket match, inte en fotbolls match heller. Inte med kända lag iallefall.
'' Vilka platser har vi?''. sade jag upphetsat.
'' Längst fram!''. flinade Roy.
Ett fnitter lämnade mina läppar. ''Yes!''. 
Justin la en arm om min midja medans vi gick mot entrén.
Roy visade våra biljetterna vid biljettstället och vi fick gå in.
Det var fullt över alla läktarna, men 4platser längst fram var tomma. Våra.
Jag skuttade fram dit och slog mig ner i mitten.
På min vänstra sida satte sig Justin, på min högra satte sig Bruce, sen Roy brevid han.
Justin la armen om mina axlar och drog in mig i sin famn.
Strax efter började basketspelarna sprang in på planen och alla började jubla, äntligen började det likna något!

 
 
OMB!  3 KAPITELL I RAD, HERREGUD VAD JAG ÄR STOLT, SÅ HÄR BRA HAR UPPDATERINGEN ALDRIG VARIT! :D
 
Men ledsen att säga att skolan börjar imorgon och min tid att skriva blir mindre :/
Men som jag sagt tidigare, jag kommer alltid försöka lägga upp ett minst varannan dag! :)

ÄLSKAR ER !
 
 
 
 

Kommentarer
Amanda Bieber<3

grymt, längtar tills nästa! <3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-11-04 @ 22:23:37
Anonym

mer mer



2012-11-04 @ 22:26:58
MARIE

omg baby jag får hjärtattack de e de bästa ordet jag kan förklara mina känslor med heheh <3 meeer



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-11-04 @ 22:41:24
Julia :)

Äkskar bad boys!! :DD å älskar novellen:DD
Keep it up girl! :))



2012-11-04 @ 23:22:36
Sofia <3

Asså Gud va din novell är bra!! Vem kan motstå en het Justin som badboy?! Amazing! Blir alltid lika glad när det har kommit ett nytt kapitel, och alltid lika ledsen när det tar slut! :P fortsätt skriva!! Kan inte vänta tills nästa kommer! Älskar novellen och DIG!! Love! <3333



2012-11-04 @ 23:28:52
Sonja

Som sakt SJUUUUUUUUUKT BRAAAAAA!!!!



2012-11-04 @ 23:38:57
Anonym

Gaaaaaaaaash!! Gud va bra!! Love it!! Haha du är grym! Synd bara att skolan börjar.. Men med dina kapitel blir det mycket roligare!!



2012-11-05 @ 08:10:59
Anonym

Åhhhhh du är så grymt bra!!! Jag får typ hjärtattack!!!! Längtar till nästa som satan!!!! ÅHH dör!!!!!



2012-11-05 @ 09:53:31
roza97

OHHH, DU MÅSTE SKRIVA NÄSTA KAPITEL SNABBT!!!!
dör, kan inte sluta tänka på bad boy bieber!!! Älskar hur du skriver och den här novellen är bara bäst!! :)<3
Fortsätt skriv tjejen!! Du är grym...



2012-11-05 @ 09:55:04
Anonym

MEEEEEEEEEEEEER



2012-11-05 @ 16:37:09
Anonym

Bombombam bombombam bombombam va awesume du är!! Diggar dig STORT!! Lovelovelovelovelovelove din novell!! Yeeeeeeeeeeeeyh!!! Kraaaaaaam



2012-11-05 @ 17:54:46
Anonym

du vet väll att jag älskar dig? ;) haha nej men du är SÅ GRYMT BRA PÅ ATT SKRIVA!!!!



2012-11-05 @ 18:20:10
bieberlover

OMB !!!!! HERREGUD VAD DU ÄR DUKTIG !!!! allvar har ALDRIG någonsin läst en sån här bra berättelse / novell. Du är den bästa 'författaren' som finns !!!! OMB längtar tills nästa kommer ut :D avgudar dig <3



2012-11-05 @ 19:23:05
Vanja

Haha ! Gud vad jag älskar er ! e novellen, bad Justin och du !
Azum uppdatering btw, fortsätt så :D



2012-11-05 @ 19:27:45
Vanja

Kan inte du ha en frågestund?



2012-11-05 @ 19:29:40
KARMEN

VLL HA MER, du e sjukt bra på att skriva,snällaaaaa skriv ett idaag? vill så gärna ha ett! vad heter nu hon där blondinen? rebecka? blir alltid kul när hon e med i novellen.SNÄLLASNÄLLA ett idag? :)



2012-11-05 @ 21:01:10
KARMEN

VLL HA MER, du e sjukt bra på att skriva,snällaaaaa skriv ett idaag? vill så gärna ha ett! vad heter nu hon där blondinen? rebecka? blir alltid kul när hon e med i novellen.SNÄLLASNÄLLA ett idag? :)



2012-11-05 @ 21:01:10
Sonja

Snälla Maya!! Mera nu!!!:(



2012-11-05 @ 21:58:10
L

ÅHH jag har redan kommenterat! Du är så gryyyymmmm!!! jag läst läst kapitlet typ tusen gånger nu!! Hahah och den är alltid lika bra!!! Kan du ha frågestund? Det skulle vara awesome!!!'vill ha mer drama och mer kärlek!! Har typ kommenterat på stora bloggar att läsa din novell Hahaha! ❤❤❤ kram från L



2012-11-05 @ 22:13:10
Lillian

Du kopierar jssmn bloggen jätte mycket ju! Då menar jag handlingen! Försök komma på egna idéer! Fast din novell är jätte bra men kom med egna idéer istället:)❤

Svar: Jag har allvarligt ingen jävla anning om va ni snackar om. Jag har sagt det flera gånger JAG LÄSER INGAS NOVELL BLOGGAR! Så sluta säg att jag gör de?
Den ända bloggen jag läser är Biebertime och myybieberstoory! Inte nån jssmn blogg?
Sluta anklaga mig för saker som jag redan sagt inte är sant.
Maya Lindberg



2012-11-06 @ 16:11:23
Julia igen ;)

Kmr dt ett nytt avsnitt idag?:DD



2012-11-06 @ 16:20:12
roza97 igen

Strunta i om någon säger att du kopierar någon annans blogg!!! Du skriver själv och det är det som räknas... Du äger på att skriva så fortsätt.!!
Och snälla säg att du håller på med nästa kapitel, dör av längtan!!! :)<3



2012-11-06 @ 22:12:23
Anonym

Stackars cass!!! Hon är oskuld och kan inget och så skäms hon Hahaha din novell är bara den grymmaste! Längtar verkligen till nästa kapitel!!!!



2012-11-07 @ 15:28:52
Anonym

Komigen!!! Meeeera!!:'(



2012-11-07 @ 18:13:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback