Eisode 24 Teasing!

Vi låg i tystnad ett tag, vilket bara var skönt.
'' Justin..''.
'' Mm?''.
'' Vafan hände igår?''.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Kommer du inte ihåg?''.
Jag skakade på huvudet.
'' Oboy, det här blir kul!''. flinade han.
'' Vadå?''. sade jag chockat.
'' Vad är det sista du minns?''. flinade han.
'' Att jag skulle hämta dricka till oss..'. mummlade han.
'' Oboy, dethär skulle bli roligare än vad jag trott!''.sade han.
 

 
 
 
'' Säg!''. tjöt jag .
'' Okej.. Efter du hämtat våra drickor, så vart du helt galen. Du ställde dig upp vid stripp stången och puttade ner alla tjejer som stog där och började strippa. Själv. Du stog i underkläder och alla killar slängde pengar efter dig. ''. sade Justin och pekade på golvet.
Jag tittade ner på golvet och såg en kasse full med pengar.
'' Sen så bar jag ner dig och du sprang iväg till baren och ställde dig där och dansade. I underkläder. Jag drog med dig till bilen och du ville ligga. ''. sade Justin.
'' Låg vi?''. sade jag.
Han skakade på huvudet. '' Nej, för jag vill gärna att du minns hur det var att ligga med mig!''. 
Jag himlade med ögonen. '' Sen då?''.
'' Sen tog jag hem dig hit med killarna. Du tog en wiskey flaska och klunkade upp den, sedan somnade du..''. sade Justin.
'' Va?''. sade jag.
Han nickade. '' Yup. Du såg ut att njuta iallefall!''. 
'' Allvarligt Justin?''. 
'' Ja jag är seriös!''. skrattade han.
Jag borrade in mitt ansikte i kudden och skrek till.
'' Fan va jag skämt ut mig!''. tjöt jag.
Justin skrattade högt. ' Du skämde inte ut dig, killarna gillade det! Tjejerna vart avundsjuka!''.
Jag tittade upp. '' Jag skämde ut mig.''. 
''Nej babe! Du var riktigt sexig!''. flinade han.
Jag himlade med ögonen. '' Jo säkert.''. 
Han la sig över mig. '' Ja, riktigt sexig. Jag var seriöst nära på att ta dig där och nu!''. sade han med sexig röst.
Jag flinade och kysste hans mjuka läppar.
Han smekte min kind och tröck mina läppar hårdare mot mina.
'' Kan vi inte äta något?''. sade jag.
Justin suckade . '' Visst!''. 
Vi tog på oss litekläder innan vi gick ner. Röster hördes från köket. Fan dem var vakna.
Justin tog min hand och vi gick in i köket.
Blickarna fästes på oss och stora leenden dök upp.
'' Inte ett ord!''. röt jag och gick fram till kylskåpet.
Dolda skratt hördes. 
'' Skärp er okej? Jag var jävligt full och kommer inte ens ihåg att jag gjort allt det där!''. röt jag och dem alla brast ut i skratt.
'' Förlåt Cass, men det var riktigt roligt!''. sade Roy.
Jag spände blicken i honom. '' Sluta roy!''. 
'' Men hade du kul?''. fortsatte Bruce.
Jag nickade. Jag kom ihåg hur jag och han dansade, hur hans kropp kom närmre och närmre mig.
'' Tror det iallefall.. Det jag kom ihåg iallefall..''. mumlade jag.
Han skrattade och nickade sedan.
'' Jag är väl inte den ädna med huvud värk?''. 
Dem alla skakade på huvudet. '' Bra då var jag inte den ända fulla..''.
'' MEn du var den fullaste!''. sade Jusitn och kramade mig bakiåfrån och kysste mig på min bara axel.
Jag stönade lågt. 
'' Mm.''. 
Han fortsatte kyssa mig ner över halsen. Jag skulle precis vände mig om och kyssa honom då han backade bakåt.
'' Så vad har vi att äta?''. sade han coh skådade matbordet.
JAg suckade frustrerat. Ska han retas med mig, retas jag med honom.
Let the game begin. 
Jag gick fram och slog mig ner brevid Nick vid bordet och tog en macka och brädde på den med smör och ägg.
Sedan tog jag kaviar och kände Juustins blickar bränna på mig.
Jag tog mitt finger och drog det över kaviaren och slickade upp det med fingret och samtidigt kollade jag på Justin.
Man såg hur han svalde hårt och kämpade med att titta åt ett annat håll.
Ett brett flin spreds på mina läppar innan jag åt upp mackan.
'' Så, blir det häng dag idag?''. sade jag och drack lite av min oboy.
'' Ja tack, vill bara lägga mig i soffan och chilla..'. mumlade Nick.
'' Samma här..''. mumlade Seth.
'' Bra, jag väljer film!''.
'' NEJ!''. utrbast alla i mun på varandra.
Jag låtsades gråta. '' Förlåt då!''. 
'' Vi väljer!''. skrattade Nick.
'' Jaja..''. sade jag och låtsades vara ledsen. 
 
 
Vi började plocka av bordet, eller i stort sett gjorde jag det. Killarna snackade tjejer och fotboll och om gårdagen.
Jag kände hur Justins blickar brände på mig. 
Det här skulle bli kul.
Jag låsades tappa en gaffel på golvet.
Och böjde mig ner med rumpan mot hans håll och tog upp den. 
Sedan ställde jag mig upp och la gaffeln i diskmasiken.
Jag mötte Justins blick. Han hade fattat vad jag höll på att göra. 
Jag fortsatte plocka i disken i diskmaskinen då jag kände ett par armar om min midja.
'' Varför håller du på att retas?''. viskade han
'' För du gör det mot mig!''.
'' Kanske!''.flinade han.
JAg vände mig om och bet mig i läppen. '' Dåsa. Den som kysser den andra först förlorar. ''. 
'' Vadvinner man?''. flinade Justin.
'' De diskuterar vi då!''. flinade jag.
'' Visst.''.
'' Dåsa. Let the game begin!''. flinade jag.
Justin gav mig ett snett leende innan han gick ut till vardagsrummet. Jag plockade i det sista innan jag gick ut till vardagsrummet där alla killar satt och valde film.
Jag slog mig ner i mitten av Justin och Nick. Det här skulle bli kul.
Dem satte i gång '' Hangover '', den första filmen. Jag hade sett den hur många gånger som helst och skrattat lika mycket varje gång.
Jag tog en stor filt och la den över mig och Justin.
Ett snett leende spreds på Jusitns läppar. Han förstog vad jag tänkte göra.
Men bara för att inte göra så han skulle fatta väntade jag tlls typ halva filmen.
Min hand drogs sagta till hans lår, vilket orsakade att han stelnade till.
Ett fnitter lämnade mina läppar så alla kollade hit, sedan på tv:n
Jag drog min hand längs hans lår och hela han rös.
'' Sluta!''. viskade han mot mitt öra.
Jag skakade på huvudet.
'' Fine!''. 
Hans han drogs till min midja, innanför mina byxor ner till mitt underliv. 
Åh nej.
Han började smeka mig försiktigt på mina trosor vilket orsakade att jag stönade. Men tack och lov han jag ta filten över munnen.
Nick skrattade till.
Jag mötte hans blick, han höjde ena ögon brynet. 
'' Vad?''.fick jag fram.
'' Varför stönade du?''. sade han med ett retligt flin.
Justin skrattade till.
'' Åh! Fyfan! Gör det nån annan stans!'' utbrast Nick.
Allas blickar for på oss.
'' Nick driver bara med er!'. sade jag och drog upp Justins hand ur mina byxor och gick ut till köket.
Rodnaden spreds över mina kinder medans jag öppnade kylen och letade efter något att dricka.
När jag vänt mig om stog Justin lutad mot dörrkarmen med ett sexigt flin på läpparna.
'' Stönade lite högt?''. sade han.
'' Käft Justin!''. sade jag öppnade cola burken.
'' Upphetsad?'. retades han.
'' Inte ett dugg..''. mumlade jag och gick mot honom.
'' Men du kanske är?''. sade jag och drog fingret över hans bröst och slickade mig runt munnen.
Han svarade inte. Jag fnissade till och skulle precis gå ut fårn köket då hans arm slingrades runt min midja och drog mig bakåt.
'' Gör inte så där..''. mumlade han.
'' Vadå? Såhär!''. sade jag och tröck min rumpa mot hans skrev.
Han stönade lågt innan han vände mig om.
'' Mhm! sluta med det!''.
'' Vi hade en deal Justin!''. 
Han bet sig hårt i läppen.
'' Fan!''. mumlade han.
Jag drog min rumpa åt sidorna vilket orsakade att jag sedan var tryckt upp mot väggen.
'' Sluta!''. sade han och bet sig i läppen.
Ett flin spreds på mina läppar. 
'' Varför? Rädd att förlora?''.sade jag och drog min hand ner från hans bröst till hans skrev.
Jag knäppte upp knäppen vilket fick honom stelna till.
'' Cass! Du vet inte vad du ger in dig på!''. mumlade han med ett retligt flin.
'' Jasså?'. 
Han tröck mig hårdare mot väggen. '' Nope!''. 
Han började sedan kyssa mig på halsen ner mot brösten.
Jag försökte putta bort honom men han var för stark.
'' J-justin!''. sade jag.
'' Jag tänker inte sluta babe!'. 
Ett stön lämnade mina läppar. '' Sluta!''. 
Jag drog upp hans ansikte mot mitt och andades häfigt.
'' Upphetsad?''. flinade Justin.
'' Håll käft bara!''. sade jag och tröck mina läppar mot Justins.
Han kysste genast tillbaka och bar upp mig med benen på varsin sida om honom.
Fotsteg hördes men just nu sket vi båda i det.
'' ÅH! Kom igen! Sluta!''. tjöt en röst.
Justin och jag tittade åt sidan där Alex stog med handen för ögonen.
'' Ey bro dra!'. röt Justin.
'' Fan eller! Jag ska ha en dricka!''. sade han ochg ick till kylen.
Jag hoppade ner från Justins famn och gick ut till vardagsrummet.
Gud va jag skämde ut mig hela tiden.
Killarna hade småläskiga flin på läpparna, typiskt.
'' Vad?''. röt jag.
'' Inget!''. flinade Bruce.
Jag suckade. Strax efter kom Justin in i rummet tillsammans med Alex.
Dem slog sig ner på sina platser och vi fortsatte titta  på filmen.
Jag lutade mitt huvud mot Justins axel medans mina ögon ville slås ihop. 
Jag var så trött efter gårdagen och huvudet värkte.
Min mobil började vibrera från bak fickan.
'' Jenna''. stog det. Fan.
Sedan tröck jag på grön lur.
'' Hallå?''.
'' Hej! Cass vart är du?''. sade Jenna.
'' Ehm.. Jag är hos Bonnie! Vart är du?''. sade jag nervöst.
'' Hemma! Jag kom nyss in!''. 
Mina ögon for upp. '' Okej, öh. Jag kommer nu!''.
'' Bra, hejdå!''.
'' Hejdå!''.
Jag la snabbt på coh mötte Jutins blick.
'' Jag måste hem! Jenna kom nyss hem !''. tjöt jag.
'' Va? Nu?''. 
Jag nickade. '' Nu! Kan du skjusa mig?''.
Han nickade. '' Visst!''.
Jag rusade upp till Justins rum och slängde av migkläderna. Då insåg jag att jag inte hade några andra kläder än min klänning.
'' JUSTIN!''. skrek jag stressat.
Justin kom inrusandes i rummet på någon minut.
'' Va har hänt?''. sade han.
Ett skratt lämnade mina läpar. '' Har du några kläder att låna ut?''. 
Han himlade med ögonen. '' Fan trodde du hade gjort illa dig..''. 
Jag log. '' Nej, men snälla?''. 
Han nickade. '' Visst!''. 
Hans blick gled över min nakna kropp, jag stog i underkläder framför honom.
'' Eller så kan du gå så där!''. 
'' Justin!''. mumlade jag.
Han skrattade. 
Han tog fram ett par jeans och ett linne. Det var lite stort men det fick duga.
'' Justy, jag ser ut som en pundare.''. mumlade jag.
Justin höjde ögonbrynen. '' Justy?''. 
En rodnad spreds över mina kinder. '' Förlåt, Justin!''. sade jag.
'' Ja du ser ut som en pundare, men en snygg pundare. Ärligt talat ser du jävligt sexig ut i mina kläder!''. 
Jag slog till honom på bröstet. '' Kom nu!''. 
 
 
 
Justin sagtade av utanför mitt hus och stängde av bilen.
'' Är du säker på att du inte vill stanna hos mig?''.flinade han.
'' Ja Justin! Jag är säker!''. skrattade jag.
'' Synd.. ''. 
Jag höjde ögonbrynen. '' Synd för att?''. 
Ett busigt flin spreds på hans läppar och jag förstog.
'' Åh perv!''. sade jag och pussade honom på kindeninnan jag klev ut ur bilen.
Han klev strax efter ut och följde med mig till dörren.
Jag låste upp och öppnade dörren.
'' Vi ses imorgon.''. sade jag och kramade honom. 
'' Det gör vi babe!''. sade han och pussade mig på kinden. 
Sedan gick jag in ochs tängde efter mig.
'' Hallå?''. skrek jag.
Inget svar.
Jag röck på axlarna och hängde av mig jackan och tog av mig skorna.
Ärligt talat kände jag mig bekväm i Justins kläder. Dem var mysiga och påminde om honom.
'' Jenna?''. ropade jag, inget svar.
Jag gick in till vardagsrummet, tv:n stog på men det var ingen där.
'' Jenna?''. skrek jag ännu en gång fast högre.
Inget svar.
Jag gick in till köket och såg henne ligga på golvet.
Ett högt skrik lämnade mina läppar.
Jag skyndade mig fram till henne och såg hur henne hud var kritvit och hur hon blödde lite från pannan.
'' Jenna?''. sade jag och skakade på henne.
Tårar började rinna ner för mina kinder.
Ytter dörren for upp och in kom Justin springandes.
'' Vad hände?''. sade han.
'' Jenna..''. sade jag.
Han skyndade sig fram till oss och kände pulsen på henne. 
'' Hon lever, hon måste ha svimmat!'' sade Justin.
'' H-hur hörde du mig?''. sade jag förvånat.
'' Ditt skrik hördes säkert över hela kvarteret, plus jag var inte ens vid bilen när du skrek!''. sade han.
Jag nickade.
Vi bar upp henne tillsammans och bar ut henne till vardagsrummet.
Jag bäddade ner henne i soffan och drog handen över ansiktet. Sedan sneglade jag mot Justin som läste något på en lapp.
'' Vad är de?''. sade jag och skulle precis läsa då han knögglade ihop lappen och slängde in den i den påtända brasan.
'' Inget, bara.. ett.. brev från polisen..''. mumlade han.
Jag nickade. 
Justin kom fram till mig och kramade hårt om mig.
'' DEt kommer bli bra Cass! Jag skyddar dig!''. sade han mot mitt huvud.
'' Tack..''. sade jag och kramade om honom.
'' Men tyvärr måste jag gå, har affärer att fixa..''. sade han.
'' Vi ses imorgon..''. sade jag.
Han pussade mig snabbt innan han försvann ut till sin bil.
Jag slog mig ner vid sidan av henne och tog hennes hand.
'' Jenna..''. sade jag.
Hon slog sagta upp ögonen och mötte min blick.
'' Vad hände?''. 
'' Du svimmade..''. sdde jag osäkert.
 
Tumblr_mdounkju111qehsoxo1_500_large
 
'' Aha.. Åh, jag har knappt sovit eller ätit något dem senaste dagarna, det har varit så mycket!''. sade hon och satte sig upp.
'' Ska jag laga något att äta?''.
Hon nickade.'' Ja tack!''.
Jag kramade om henne innan jag gick in till köket och började ta fram mat tillbehör.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon skulle inte få veta. Hon skulle bryta ihop. Hon har tillräkligt med problem om kring sig.
Jag gillar henne, otroligt mycket, och jag kan ge upp mitt eget liv för henne.
Vilket jag gjort dem senaste dagarna.
Den killen som lägger ett finger på henne nästa gång är dödens. Ingen rör henne. 
Jag tog upp min mobil och ringde Bruce.
'' Bruce?''. sade han dirket.
'' Idioten har varit hemma hos Cassandra och slaigt ner Jenna hennes syster och lämnade en lapp, allvarligt talat Bruce! Nästa gång idioten gör någonting ska jag slå ihjäl honom!''. röt jag argt medans jag gasade på mer och mer på motorvägen

 
 
Vad håller Justin på med? ;)
Sorry för dålig uppdatering, och tycker det är lågt av er att kommentera '' Lägg ut mer vi förtjänar det!''. osv.. 
Jag mår jätte dåligt, jag orkar knappt resa mig ur sängen.
Ni ska vara tacksamma att jag inte lägger ner bloggen. SÅ dåligt mår jag.
 
Älskar er.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linn

Ååå JÄTTE BRA TA DIN TID MEN LÄGG INTE NER FÖR DEN E JÄTTE BRA <3<3<3



Blogg: http://teamelc.blogg.se
2012-11-19 @ 20:11:25
MARIE

O-M-G finner inga ord!! så bra e du.. meeeeeeeer <3



2012-11-19 @ 20:31:52
Desirée

Jag älskar de nya kapitlet! Jag hade själv en novell en gång och så var det detsamma för mig... Jag vet! Det är skit jobbigt! Men om du vill prata med någon så är det bara att kika mig! Namn: IveGot_BieberFever (om du har kik då) ta all tid du behöver! Du ska inte känna dig pressad! Även fast du mår så dåligt så är du typ alltid ute i tid med novellen :') stressa inte för vår skull :) du kommer så klart först :') tänk positivt och va stark! Jag vet inte vad det är du mår dåligt av men jag hoppas du känner dig bättre snart!




("I PRAY FOR YOU" 😉❤)



2012-11-19 @ 20:35:19
FARIN

DU SKRIVER ÄRLIGT GULD! MEN HATERS GON HATE, RIGHT? DU FÖRTJÄNAR FAN INGEN JÄVLA SKIT! DE IDIOTERNA KAN GÅ OCH LÄSA NÅGON ANNAN JÄVLA NOVELL, FÖR SLUTAR DU DÖR JAG, OKAY? ;)



2012-11-19 @ 20:42:43
Emma

Du är så jävla bra!, du är jättesjuk men ändå skriver du ett LÅNGT kapitel som är så bra så jag tror jag dör.
Jag är mållös. Jag finner inga ord. Alltså, man kan verkligen se in i dina kapitel och förstå hur du vill att dina karaktärer ska ara och känna sig..
Man sitter och läser och när man ser de sista meningarna så gapar man, jag gjorde!
Du är bara för bra alltså!
Jag hoppas verkligen att du blir frisk så du kan skriva mer igen! Lägg ALDRIG ner bloggen, för då vet jag inte vad jag ska göra..



2012-11-19 @ 20:49:22
Stella

Detta är den grymmaste novellen jag någonsin läst !



Blogg: http://stellamatildalindstrii.blogg.se
2012-11-19 @ 21:44:39
Linnéa

Du är bäst, och har bäst update. Ibland vill man bara läsa mer och mer, det är därför <3



Blogg: http://arwens.blogg.se/
2012-11-19 @ 21:58:20
nicole

Snälla lyssna inte p de där idioterna din blogg äger!! <33333333



2012-11-19 @ 22:25:20
Anonym

Ta den tid du behöver!! Då bra som du skriver kan vi vänta flera år!! Det viktigaste är att du mår bra! Kram på dig :)



2012-11-19 @ 22:28:21
Sonja

Åh Gud så himla bra!!:D du är fan bäst!! Alla vi uppskattar att du skriver!!:) och duär grym!! Finns ingen bättre novell!!! Hoppas du mår bättre snart!



2012-11-19 @ 22:46:15
roza97

Jag älskar din novell, så snälla lägg inte ner den... Jag tror att de som skriver så gör det för att de vill läsa mer och inte kan hålla sig till nästa kapitel... Alla vi som läser din novell älskar den och tycker den är hur bra som helst så keep it up girl!!! Ta den tid du behöver för vi blir aldrig besvikna för du skriver hur bra som helst!!! :)<3



2012-11-20 @ 10:00:52
Wilma

Din blogg är JÄTTE BRA och du skriver också super bra! Min bästa vän visade mig bloggen och jag älskade den direkt! Sen senare på kvällen läste jag så mycket som jag hann! Dagen efter skulle jag på äventyrsbad men det enda jag längtade till var att läsa färdigt! Hoppas absolut INTE att du lägger ner bloggen! :)



2012-11-20 @ 15:08:59
Ilham sabah

Ignorera alla dåliga kommentarer för du är värd mera + mycket mera <3 vi älskar dig <3



2012-11-20 @ 17:01:55
ANONYM

Känn ingen press! Det är bara att du är såååå BRA! <3 Hoppas du mår bättre snart <3 Älskar dig! Stäng INTE ner bloggen :( <3



2012-11-20 @ 19:07:12
Marriz

Det är klart att vi längtar efter ett nytt kapitel, men du ska inte känna dig pressad. Om du mår dåligt kan vi vänta, det gör inget! Du ska inte behöva känna att du måste lägga ut ett kapitel, när du knappt orkar gå upp ur sängen. Kapitlen är värda att vänta på!
Hoppas du mår bättre snart <3



2012-11-20 @ 21:47:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback