Episode 8 - No Details !

Jag öppnade toa dörren och beslöt mig för att ta en dusch.
N'r jag fått av mig kläderna hoppadde jag in i duschen och slog på vattnet. 
Vattnet var varmt mot min hud och skölde ner hela min kropp. Jag drog händerna genom håret och spottade ut lite vatten som kommit i min mun.  Sedan tog jag shampoo och gnuggade in det i håret. Nogrannt skölde jag ut det och tog sedan i Balsam. Jag lät det vara i medans jag tvättade min kropp och skjölde sedan ur det.
När jag var klar tog jag en handuk och ruffsade till håret så det skulle bli något torrt.
Sedan lindade jag den runt  midjan och klev ut från den stora duschen. 
Spegeln var helt dimmig så jag tog min hand och drog bort allt så jag kunde skåda mg själv.
Jag la kläderna i tvättkorgen och öppnade sedan min dörr.
När jag tagit ett kliv ut ur badrummet kände jag den kalla luften mot min hy och jag rös lätt.
Sedan hörde jag ett dålt skrik.


Framför mig i sängen satt Tiffany i skräddarsällning med en kudde i famnen där hon gömt ansiktet.
'' Oj gud förlåt!''. Jag röck åt mig en morgonrock och blev illröd i ansiktet.
'' Lugnt! föresten vad gör jag här?''. 
Hon tittade sig runt och andades tungt.
'' Du sloog huvudet, välidgt hårt i skåpdörren och svimmade, jag ville inte lämna dig så tog med dig hit... Om eh.. det var okej?'' sade jag nervöst.
Hon log. '' Jadå! ''.
Hon satte handen på huvude och tittade sedan på den blodiga handflatan.
'' Aj shit!''.
'' Jag hjälper dig vänta!''.
Hon tittade på handen ännu en gång och snurrade på hennes huvud.
Sedan ramlade hon bak i sängen. Tydligen var hon känslig för blod.
Jag skrattade lite lätt och dorg snabbt på mig ett par mjukis och och t-shirt.
Tiffany låg lavsvimmad och jag bar försiktigt upp henne.
Jag var tvungen att tvätta rent hennes sår i huvudet. Hon slog sig verkligen reält. Jag a henne ner i soffan och la hennes huvud högt och la en flt om henne.
'' tiffany?''. Jag skakade lite lätt på henne och hon öppnade sagta ögonen.
'' oj..''. var det ända hon sa och satte sig up. Hon tittade sig runt med kisade ögon sedan på mig.
'' förlåt! ja gkanske inte skulle tagit hem dig hit?''.
Hon skakade på hyuvudet och log.
'' Det är lugnt!"
Jag log.
'' Luta dig framåt så ska jag tvätta rent ditt sår på huvudet!''.
Hopn gjorde som jag sa och böjde sig fram¨t och jag tvättade med allsholsprit och en bommulstuss.
"aj!!" jag röck till och vi båda skrattade till.
" förlåt glömde säga att det svider lite!"
En liten rodnad steg och hon vände sig om och tittade på mig.
" jag sitter här i soffan med Justin Bieber! " ficl hon fram och jag log.
" ja! Det gör du"
Jag tvättade rent hennes sår, som tur var var det inte sp djupt.
" vill du ha nått att äta?"
Hon tittade på mog och nickade.
" går toast bra?"
Hon nickade ännu en gång och jag lo. När jag tagit
Fram allting gjorde jag iordning två toaster och la dem i toastrosten!(sägermanså?)
Efter 1 min var dom klara, jag la dom snyggt på två fat och hällde upp cola i två glas.
Sedan la jag det på en bricka och gick ut till vardagsrummet.
Jag slig mig ner och gav henne den ena. " tack!"
Ettt leende Spred sig på hennes läppar, därefter mina.
" var så lite!"
Vi slogp å tvn och tittade på nån film på en film kanal!
I tysntnad satt vi och glodde på tv:n. Kanske lite pinsamt då..
Att sitta i en soffa med Justin var konstigt, med tanke på att vi kyssts.
Men han inte visste om det. När jag såg han utan tröja stannade allting.
Han var så snygg, ärligt!
Och välidgt otänksam och snäll!
Efter ett tag kom frågan jag fruktat..
" vet du vem hon på balen var? Hon i vit klänning? Vackert hår, perfekt leende! Hon såg lite ut som dig om jag tänker efter!"
" ingen anning! Jag var inte där!" ljög jag. " lik mig? Okej! Heh då måste hon vara riktigt snygg?"
Han skrattade " ja hon var riktgt snygg! "
Jag kände hur mina kinder hettade till, och tittade genast bort!
Han fick inte märka att det var jag som var 'hon'.
Allt kommer bli kaos antar ja!
Klockan närmade sig 22.23 och jag var fortfarande lite smått yr och huvudvärk.
'' Justin?''.
Han nckade.
'' Kan jag få en huvudvärks tablett?''.
'' Ja visst!''.
Jag log som tack och han frsvan ut till köket. Medans passade jag på att gå upp till hans rum och leta efter min mobil.
Jag letade genom sängen och suckade när den låg på sängbrdet.
Tre nya medelenaden, och 7 missade samtal.
Smsen var från Meg, Brianna och Pappa. Samtalen från mamma.
Jag började läsa smsen från Meg och briannas.  
Och svarade på dem.
'' Bri <3: Vart är du? Trodde vi skulle göra något efter skolan? Du är inte hemma ? gumman vi är oroliga ! <3 x
Jag: Bri ta't lugnt! Hände en liten olycka i skolan efter ni gått så är hos Justin!:) Han hjälpte mig och så! xd <3 x
Meg<3: Gumman vart är du? <3
Jag: Hos Justin! <3
Pappa: Tiffany!! Svara när mamma ringer! Vi är väldigt oroliga! Vart är du? Kram! ''
Jag suckade och slog mammas nummer och ringde.
'' TIFFANY!''. skrek mamma i andra änden.
'' Hej!''.
'' Vart är du? vi har varit så oroliga!!''.
'' Det är lugnt! Är hos en kompis! Jag mår bra!!''.
'' åh gumman! vi var så oroligA! ''
'' det är lugnt! tror det är en bit hem, så jag sover nog över här..atar jag!''.
'' Okej! Men var försiktigt! Ring imorgon!!! ''.
'' Jaa! Kram!''.
När jag lagt på reste jag mig snabbt och sprang ut från hans rum. Allt blev svart, jag såg inget förutom svart.
'' Aah!!!''. småskrek jag ch det snurrade till.
Det svarta var fortfarande kvar men jag kände att jag stog och rörde väggen.
När jag skulle ta ett steg föll jag bakåt  i en hög smäll. 
Antagligen reste jag mig förfort så inte blodet hunnit ner!
Snabba fotsteg upp för trappan kom närmre och närmre och jag började se igen.
'' Tiffany!! Hur gick det?''. sa Justin och små skrattade.
'' Aj! Jag har otur idag! ''. Jag började små skratta innan Justin hjälpt mig upp.
Han la handen runt min midja vilket fick mig få fjärilar i magen.
Sedan gick vi ner och han la mig i soffan.
Jag tog huvudvärkstabletten och svalde den med ett glas vatten, sedan la jag mig bekvämare i soffan.
'' har du någon anning om vem hon tjejen är? det fanns ingen på skolan som gissade rätt..''.
'' jag vet inte.. var ju inte där så..''. 
Det kändes taskigt att ljuga, men vad skulle jag göra ? säga sanningen och förstöra det jag och Justin har.. Eller om vi har något ens?
'' Mm.. vill så gärna hitta henne..''.
Jag nickade och Justin la sig brevid mig på den delen av soffan som var lång.
Våra axlar nuddades och en stöt gick egnom kroppen.
Jag tittade på Justin som var fokuserad på tv:n, han fuktade sina läppar och sprack upp i ett leende.
Han var så perfekt. Lycko den som har honom.
Mina ögon lock blev tyngre och tyngre och jag började gäspa.
Justin somnade och jag log, då kun de jag sovA? Eller hur?
Jag slöt mina ögon och somnade på direkten.
Jag vaknade av att solen sken starkt in i vardagsrummet.
När jag fått upp ögonen helt märkte jag att Justins arm var runt min nacke, och jag låg på hans nakna bröst. 
Uh-oh.
Försiktigt tog jag bort hans arm och la mig ner brevid.
'' Heey!''. sade han med sexig hes röst och jag röck lite smått till.
'' oj hej!''. svarade jag och log.
'' Sovit gott?''.
Jag nickade. '' faktist så jag!''.
'' Mår du bättre?''.'
'' Ja, har inte direkt någon huvudvärk eller yrsel!''.
Han nickade och log. '' bra!''.
Hoppas inte någon kommer hit just nu. Det skulle inte bli ett bra första intryck!
Jag skämdes inte att vara med Justin, men det kändes konstigt! 
Vi åt varsi toast till frukost och pratade lite. Men jag var nogrann med att inte avslöja något om att jag var hon! 
'' Men du.. Jag måste gå hem! ''. 
Justin nickade. '' Okej ! Men vi ses i skolan va?''.
Jag nickade och stor log. '' Jo det gör vi!''.
Han följde mig till hallen och jag dor gpå mig mina skor och jacka.
'' Ska jag följa med en bt?''.
'' Om du vill?''.
Jag nickade. 
Han log och drog på sig en tröja och sedan ytterkläderna.
Vi gick ut och gick ut fårn hans gård, hans hus var verkligen vackert. Men välidgt bekant. 
Vi gick längsgatan då jag insåg att det var min gata.
'' Vänta.. Jag bor ju där?'' jag pekade på mittt vita hus och Justin höjde ögonbrynet.
'' Haha va nära vi bor varandra, ungefär 5 hus imellan!''.
Vi började små skratta. '' Trevligt!''.
'' Men.. Hejdå!''. sade  han och kramade om mig.
'' Hejdå!''.
Jag ville inte släppa. Men var tvungn.
När Justin vänt om och börjat gått mot sitt hus gick jag in till mitt.
'' HALLÅ?''. skrrek jag när jag kommit in.
'' Heeej!''. skrek mamma och pappa från köket.
Jag lutade mig mot ytter dörren och log.
Var jag kär? Eller vad var det?

Whats going to haaaappeeend? :D
Kommer Justin få reda på att det var Tiffany?:D
Har Tiffany känslor för Justin?:D

Koommentera!:*


btw, bilderna är fuckde, kan inte lägga upp några :( 
får adhd :(

Kommentarer
Amina

Mer!



2012-03-12 @ 17:28:03
Linnea

OMB!! Bästa delen! MEEEEEERR!



2012-03-12 @ 17:28:37
johanna

MER MER MER MER !!!!!



2012-03-12 @ 17:29:08
Vendela

SKIIITBRA !! SNÄLLA GÖR EN TILL, KAN BA INTE VÄNTA PÅ NÄSTA DELEN!!



2012-03-12 @ 17:29:53
Vanessa

meeeeeeeeeeeeeer.......!!!!11 ;D



2012-03-12 @ 17:30:38
soffia

mer!



2012-03-12 @ 17:30:55
Julia

snälla kan du göra en till IDAG snälllllla!!!!! <3



2012-03-12 @ 17:31:21
emma

BÄSTA DELEN EVER !! MEEEER! <3



2012-03-12 @ 17:31:45
Emelie

mer mer mer mer mer!



2012-03-12 @ 17:32:19
Anonym

Snälllllaa aeeen tilll kom igeen!



2012-03-12 @ 17:32:46
Bella

Kan du göra mer? ;D



2012-03-12 @ 17:33:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback