Episode 13 - To much fun !

'' Ey Justin?''. Jag vaknade ut ur mitt tänkande.
'' Aa?''.
'' hänger du med hem till mig och gör något?''. sade ryan.
'' Kan inte ska hjälpa mamma med maten..''. ljög jag.
'' aha okej.. peace bro!''
Sedan försvann han.
Jag gick ut för entrén och såg Jordan och Tiffany knuffa varandra coh skrattade högt.
jag kunde inte låta bli att le, för att se Tiffany le fick mig le.
Snabbt gick jag till min bil och hoppade in och åkte hemåt.

Jag kunde inte koncenrera mig, jag var så glad att hittat Britney, hon var tjejen från balen!
Så sjukt glad.
Jag satt vid datan och twittrade lite och sånt, albumet ' Belive ' rullade på och allt gick bra.
Jag hade oxå skrivit klart boyfriend nästan, den skulle komma ut lite innan själva albumet!
Så dom får ett smakprov!
allt skulle bli bra.
Jag hade inte pratat med Tiffany på 1 vecka om inte mer, hon hade inte ens kollat på mig.
Och Hon och Jordan var väldigt tajta nu, dmo har spenderat dagarna och kvällarna tillsammans.
Undra om det var något, alltså förhållande?
Jag och Briteny var fortfarande vänner men hölll hand och så i skolan.
Hon var min.
Jag stog lutade mot skåpet med Britney framför och stog och gosade inann lektionen.
Jag såg hur Britney klängde på Justin. det gjorde mig illa mående.
Visst jag ska inet tycka det, men jag har lite känslor för Justin. Han är en underbar person, det vet jag.
Iallefall när man är själv med honom.
Och som på balen, helt underbar.
Men jag fattar fortfarande inte varför inte Jordan sagt till Justin att han gick med Britney på balen?
Varje gång jag nämnde det så tittad ehan bort och böt ämne?
hon stog och drog handen över hans mage och smekte honom. Äckligt.
Brianna och Megan stog vi sidan om mig och jag kokade snart över.
'' Seriöst klarar inte av att se henne så där! Hon är inte värd Justin!!!'' fräste jag argt.
'' Tiff chilla okej? ''. Megan la armen om mig och kramade mig.
'' Nej seriöst bitchen ska få skämmas!!!''. färste jag och gick argt fram och puttade bort henne från Justin.
'' Vafan håller du på med?''. tjöt hon.
'' hmm.. får se! Det var du som började äckelunge!!''. fräste jag åt henne.
Vilket fick Justin rycka till. Nu var jag arg. Hon skulle inte få Justin så lätt.
''Öhhh vad pratar du om?''. sa hon och låtsades som att hon inte visste vad jag snackade om.
'' Okej.. ska jag säga så här.. du ljuger för Justin.. berätta att du inte gick på balen med honom!''.
'' Äh jag gjorde de?''
'' tror inte det.. Okej ska jag säga vad som hände?''.
'' Nej du behöver inte vi behöver inte veta! kom jusitn!''. hon drog med Justin.
'' Nej jag vill höra!!''. han stannade och gick tillbaka till mig.
'' vi möttes vid bålen och vi dansade, du tog ut mig till den där lilla runden typ med lung musik, vi dansade till låten '' Death angel ''. sedan kysstes vi, du sa vem du var. Jag blev såklart chockad och sprang iväg!''. jag andades djupt och tittad sedan på Justin som stog coh log.
'' det är du alltså.. ''. sa han och jag nickade.
'' om du inte tror mig vill du se klänningen?''.
'' jag tror dig.. det var därför du var så himla bekant..''.
Jag log och gav honom en lätt kram.
'' älskar dina läppar!''. viskade han i mitt öra och jag rodnade.
'' älskar dina!'' .sedan gikc jag tillbaka till Brianna och Megan coh där stog Jordan.
Han stog chockad, väldigt chockad för den delen.
'' gillar du han eller?'' .sa han surt.
'' nej jordan!''. jag la armarna om hans nacke och la våra pannor mot varandra.
'' säkert?''.
'' du är den för mig!''. han log och pussade mig på kinden.
Vad höll jag på med? sade att jag älskade Justins läppar och sen Jordan? 
Jag hamnade i min egen lilla värld innan jag gick till lektionen med Jordan.
°°°
Skolan var slut och jag och Jordan stog ensamma i korridorens om vanligt. Vi var alltid här sist av alla.
'' Du ? '' Jag tittade på Jordan och nickade.
'' Aa?''.
Han reste sig upp från golvet och tröck mig mot skåpet och ställlde sig framför mig.
'' jag älskar dig!''. sade han och min mage började kittlas.
Jag log.
'' jag älskar dig med!''.
Han närmde sig mig med ett leende, jag stog blixt stilla tryckd mot skåpen.
våra näsor nuddades. 
skulle det hända? Det jag längtat efter som bara den ? 
Kyssen?
En sekund senare hände det. 
Våra läppar möttes och började massera varandra. Det var undebrart, jag har väntat på det här jag vet inte hur länge.
Strax därpå möttes tungorna och vårt saliv blandades.
Han tog ett halvt steg bakåt och tittade på mig med ett leende. 
'' vill du bli min flickvän?''. viskade han.
'' ja!''. viskade jag tillbaka och slängde mig runt hans hals och snurrade ett varv.
Han kramade hårt om mig coh släppte sedan ner mig på marken.
'' men du har träning om 1 timme, måste dra. Ringer dig sen! älskar dig!''.
'' okej älskar dig med!''. han kysste mig snabbt innan han sprang mot sin bil och körde iväg.
Vad skulle jag göra nu? Kan inte bara nån dyka upp från ingen stans och fråga om jag vill göra något med den?
'' Hey!''. Jag röck till och tittade upp och mötte Justins blick.
'' Oj hej!''. sa jag och log.
'' Är du och Jordan tillsammans nu?''.
Jag nickade.
'' Okej.. Va kul.. Men vill du göra något?''.
'' Visst!''. 
Jag tog min väska och låste skåpet och gick ut till bilen med Justin.
Eftersom min stog hemma tog vi hans bil.
'' Vem ska vi till?'' sade jag och knäppte på bältet.
'' mig?''.
Jag nickade.
Han gasade i båtten och inom en sekund var vi på hans uppfart.
'' Men.. Jag har mina två småsyskon hemma.. lovade att vara barnvakt.. men gör de något?''.
jag skskade på huvudet och log.
'' Nej verkligen inte!''.
Han log mot mig och vi gick in.
Justin blev attackerad av en liten tjej coh en liten kille.
Riktigt söta.
'' Tiff träffa mina småsyskon Jazmyn och Jaxon! ''.
'' Hej sötnosar!''. sade jag och hukade mig och dom tittade smsåchockat på mig.
'' bobbo.. ääj det däj din tjejj?''. sade flickan som var Jaazmyn.
Hon kunde inte säga '' R'' vilket var sjukt sött.
Jag och Justin tittade på varandraoch småskrattade.
'' Nej vi är bara vänner min ängel!''.
'' okej!''. saed hon och sprang ut till vardagsrummet.
Pattie justins mamma dök med ett leende.
'' Åh hej tiffany!''.
Hon kramade mig.
'' Hej Pattie!''.
'' Kul att se dig igen, Jusitn har varit deppig utan dig!''.
'' Mammaaaa!!''. sade Justin noch jag började skratta.
'' då får jag säkert han på bra humör!''.
Jag blinkade åt Justin ochhan bara skakade p åhuvuvdet.
'' Jag måste gå nu, men klarar ni er? Det finns mat  i kylen och allt ni behöver!''.
'' Tack mamma!''.
'' Hejdå!''. sade Pattie och försvann ut.
Jag gick nervöst ut till Justin i vardagsrummet och slog mig ner brevid honom.
Vi kollade på telletubbies med småbarnen, do älskade de.
Jaxon var Så sjukt gullig!
" vad ska vi göra?". Jag tittade på Justin och röck på axlarna.
" bakaaaaa!!". Tjöt Jazmyn.
Jag och Justin tittade på varandra med ett leende.
" ska vi baka något?".
Jag log stort, jag älskade att baka. Men sög däremot på det.
" gärna!."
Jazmyn sprang ut till köket med Justin efter sig.
" k-kan dju bäja meejjj?". Sade Jaxon och jag log.
" ja det kan jag sötnos!".
Sen bar jag upp honom och gick ut till köket.
Dom hade redan plockat fram recept och allt möjligt.
" nähmen, där ser man. Nån har hittat en vän!".
Justin blinkade med ena ögat och log snett. Det typiska Justin leendet.
Vi beslöt att baka en tårta med typ våningar med olika färger.
Vilket Jazmyn och Jaxon älskade !
Vi började med ameten som vart beige sen tog vi tårtbottnar och blandade smeten med
En karamellfärg.
Jag blandade en choklad smet som vi skulle ha över hela tårtan.
Den skulle bli sjukt god.
Jag kände hur nån ställde Sig bakom mig och doppade händerna i smeten och smetade in det i andiktet på mig.
Snabbt vände jag mig om och såg Justin stog och as garva.
Tumblr_lzhl9jvfur1r3ufxwo1_500_large
" åh duuu!!!!". Tjöt jag och doppade handen i den smeten som blev över tidgare.
Justin började springa och jag efter honom.
Han sprang till vardagsrummet och snubblade över en av Jaxons leksaker.
Jag som reagerar trögt ramlade över honom och hamnade på honom.
Hab tittade chockat på mig och jag log busigt.
Sedan drog jag sträck i ansiktet på honom med smeten och han kunde inte röra sig.
Justin började skrik och jag gjorde inte ens något?
" va?". sade jag fundersamt och sedan kände jag mjöl över hela mig och Justin!
Jag vände mig hastigt om och spg Jazmyn och Jaxon stog där med busiga flin.
" NEJ NU NI!!". Skrek jag och Justin i kör och därefter började ett underbart roligt krig.



KOMMENTERA!!!!:D
Kämpat juuuu ! Jag vet att jag lovade i söndags, men har tränat och mått dåligt!
Därför.. Förlååååt !:/
Älskar er :*
ja nu är Tiff å Jordan tillsammans!:)
Hur kommer de gå nu när Justin vet att de vsr Tiff på balen?;)


BTW HAR SLUT PÅ IDEER..
GE MIG IDEER ANNARS BLIR DET MYCKET SEGARE UPPDATERING...
BARA SÅ NI VET!!:/

Kommentarer
Emma

Älskar din novell!,skitbra är den!

Men ett förslag kan ju va att Justin Och Tiffany är med varandra ganska mycketc,sover över och såna saker.,

Och Jordan hade fått typ 3 veckor på sig stt bli tillsammans med Tiffany,han blev tvingad..,fast han egentligen inte gillade henne jättemycket..?

Bara ett förslag!



2012-03-27 @ 20:07:07
Anonym

Jätttebra!!! när kommer nästa kapitel?



2012-03-29 @ 20:44:37
Ebba

Jag håller på med en liten blog awards och det skulle vara jättekul om du ville vara med! :)

http://thatsmile.blogg.se/2012/march/blog-awards.html



Blogg: http://thatsmile.blogg.se/
2012-03-30 @ 07:24:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback