Lyssna..

Hej..
 
 
Nu kan alla ta och sluta skriva att ja härmar den där jssmn bloggen för så här är de.
Ja läser massa noveller på Justinbieberfanfiction sidan och ta ideer där ifrån och mixar ihop dem.
Jag har också FRÅGAT dem om jag får ta ett par ideer och jag har FÅTT de!

SÅ SLUTA KLAGA VARENDA GÅNG!

Blir så less. 

Börjar fundera på att lägga ner bloggen för ni klagar så himla mycket på att JAG härmar andra.
Vafan händer om jag kom på iden först? 

TRÖTT.. 

Förlåt men blir förbannad.. 

Ska fortsätta fundera på att lägga ner bloggen. 

Kram.
 
 

Kommentarer
Amanda Bieber<3

Asså jävla fittungar-.- Sluta INTE med bloggen! Jag skiter i om du härmar elr inte för om du nu härmar så är det ju för att du gillar deras ideér.. Tänk idioter, det som i skolan när man lär sig nåt och använder det när det behövs, är inte det att härma vad läraren lärde er?
Fan, du får inte lägga ner bloggen! Du är asgrym, och om det kmr en till sån där fkn kommentar då jävlar, STOP IT IDIOTS!

Älskar iaf din blogg och tkr inte att du ska lägga ner den!! <3333
Kram <3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-11 @ 21:51:56
belieber

NEJ ASSÅ DU FÅR VERKLIGEN INTE LÄGGA NER DEN! JAG ÄLSKAR DEN SÅ JÄVLA MYCKET. GÅR IN TYP 10 GÅNGER VARJE DAG OCH KOLLAR OM DU HAR LAGT UPP NÅGOT NYTT. FÖRSTÅR ATT JAG KANSKE INTE KOMMER GÖRA DIG NÅGON SKILLNAD MEN JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DEN HÄR BLOGGEN. JAG ÄR VERKLIGEN INNE I TEXTEN NÄR JAG LÄDER DEN SÅ SNÄLLA SÖTA MAYA LÄGG INTE NER DEN!PUSS



2012-12-11 @ 21:55:12
marie

NEEEJ SNÄLLA LÄGGGG INTE NER DEN DU ÄR SJUKT BRAAA!!! :(
bry dig inte om vad handra säger! bara för att man har samma eller tar från andra och gör det sitt egna så betyder det inte att man härmar snälla lägg inte ner bloggen! :'( du är sjukt bra på att skriva och om nån än lägger sonna kommentarer så är det bara bevis på advensjuka (stavning) men snälla lägg inte ner den. du är bra snälla du.. du fick mig att gråta på ett kapitel! såå lägg inte ner det du e sjukt bra och bry dig inte om vad andra tycker! lägg inte ner tid på att bry dig om vad dom tycker om din blogg vi älskar den så snälla fortsätt + så finns det SJUKT MÅNGA bloggar om justin så vad man än skriver så kommer nån härma den andra! så SNÄLLLLLA baby lägg inte ner bloggen :'( ÄLSKAR DIG OCH DIN NOVELL SJUKT MYCKET <3 <3



2012-12-11 @ 22:17:13
Sandra

VAD DU ÄN GÖR, LÄGG INTE NER BLOGGEN! DÅ SERIÖST DÖR JAG PÅ RIKTIGT!!
Själv läser jag inte jssmn eller vad bloggen nu hette, men jag tror ärligt talat att du inte är en sån som tar idéer från folk, speciellt utan att fråga heller. Och dessutom har jag också hört att den där bloggen, har härmat andra, VAD JAG HÖRT, så aah! Men lägg inte ner bloggen, älskar bloggen och älskar novellen och älskar aaaaalllaaaa noveller, helt seriöst. LÄGG INTE NER BLOGGEN!!!! :(:(



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-12-11 @ 22:17:59
:)

NEJ DU FÅR INTE LÄGGA NER BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'



2012-12-11 @ 22:27:33
Tova

Hej, asså jag har följt din blogg så länge som jag kan komma ihåg! Har sagt det tidigare men kan säga det igen. Om du slutar skriva har jag ingenting att läsa. You are the one and only! Tack för mig!



2012-12-11 @ 22:30:14
Emma Hultgren

NEJ LÄGG INTE NER BLOGGEN!!! din novell är så jävla bra maya,och du vet ju sanningen så skit i alla snorungar som tror nåttt annar. SLUTA INTE!



Blogg: http://emmmaofsweden.blogg.se
2012-12-11 @ 22:39:26
Jbieberstories fan

Asså neeeeeej! FUCk dom som skriver såååå, dom förstör bara för dig Och oss MOGNA läsare! Läser jssmn blogg också och bryr mig 0% om du eller hon härmar varandra eller inte!!! Du är BÄST och om du slutar med bloggen kommer mina dagar vara SÄMST kommer seriöst börja grina!!! :( WE LOVE YOU BABE <33333333



2012-12-11 @ 22:44:35
Ewweh

Kommenterade aldrig på de kapitlet, Men för att vara ärlig, Så var de likt jssmns, Men Whatafuq? who the fuck cares anyway? De är ju inte så att du har kopierat eller så, Men föfan, Bara för några ungar som inte förstår att de säkert är 100 bloggar som har något som är lik en annan, Du ska inte låta dem trycka ner dig, Seriöst, Tänk på dem som faktiskt älskar din novell? Menar inget illa alls med denna kommentaren, Men shit. VIll inte att du ska lägga ner



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se
2012-12-11 @ 22:45:13
MARIE

jag läser jssmn och den är oxå sjukt bra och dom är ganska lika men( asså din och jssmn) det betyder inte att du har härmt så SNÄLLLLA BABY fortsätt du får inte sluta jag förbjuder dig att lägga ner den du är sjukt bra bry dig inte om vad andra tycker okej habibi <3 :*



2012-12-11 @ 22:48:31
Sonja

Nej!!! Lägg inte ner!!:o skiter facktist i om du läser den eller kopierar eller vafan!!! Du är grym!!! Och du liksom gör ändå om de till ditt!!!! Du äger!! Fortsätt med de du gör!:D skit i alla dom som säger så! Varför ska dom läsa din då? Då kan väll som läsa den andra istället om dom tycker så?:s fattar inte riktigt hur tröga dom kan vara! Men du äger fan! Sluta absolut IIIINTEEE!!!



2012-12-11 @ 23:40:39
Zandra

Neeej lägg inte ner bloggen
Skit i vad andra säger



2012-12-12 @ 00:00:18
Anna

NEJ!!!! Snäll sluta inte skriva, din novell är en av dom bästa ja läser!



2012-12-12 @ 00:17:12
Anonym

Neeeej lägg inte ner :(



2012-12-12 @ 00:51:04
Anonym

Snälla lägg inte ner! Detta är den bästa jbff jag läser! Jag går in flera gånger om dan för att se fall du uppdaterat för det är såååå bra! Så skit i vad dom andra säger! Bara du vet att du inte härmar någon annans novell! Skit i dom! Sluta inte skriva på denna för den är sååååå bra!!!



2012-12-12 @ 08:53:37
J O S S I E.^^

ASSÅ INGEN VILL ATT DU LÄGGER NER BLOGGEN JAG VILL INTE HELLER ATT DU GÖR DET. DOM SOM KLAGAR SKIIT I DOM. MAYA DU FÅR INTE LÄGGA NER BLOGGEN!!!SÅ LÄGG BARA INTE NER BLOGGEN DOM SOM KLAGAR ÄR BARA JÄVLA HORUNGAR!! Älskar dig! :*



2012-12-12 @ 13:55:02
Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! SNÄLLA LÄGG INTE NER BLOGGEN! DIN ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN JSSMN OCH INTE ETT DUGG LIKA! SNÄLLA LÄGG INTE NER DEN



2012-12-12 @ 14:39:22
Me+Bieber

ÅHhh neeeeeeeeeej du fåååååår INTE LÄGGA NER BLOGGEN! DU ÖR SÅ GRYMT BRA OCH TÄNK PÅ HUR MÅNGA BRA KOMMENTARER DU FÅR JÄMFÖRT MED DÅLIGA!! KOMMER DÖÖ OM DU LÄGGER NER BLOGGE, DET HÄR ÄR SVERIGES BÄSTA BLOGG! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN, LÄGG INTE NER DEN!! JAG GRÅTER NÄSTAN AV ENS TÄNKA TANKEN PÅ ATT DU LÄGGER NER BLOGGEN! DEN HÄR BLOGGEN HAR HJÄLPT MIG ATT INSEE SÅ MYCKET OCH JAG KOMMER INTE KLARA MIG ANNARS, SNÄLLA SNÄLLA, LÄGG INTE NER BLOGGEN! :','(
LOVE YOU<3



2012-12-12 @ 15:18:40
Biebers tjej

Maya du får verkligen inte lägga ner den!Jag säger allt det här från djupet av mitt hjärta<3 Jag har följt din blogg från första början och om du lägger ner den kommer jag fan inte ha nåt liv kvar..
Jag checkar din blogg mer än 10 gånger per dag och det är verkligen sant!
Jag tycker din novell slår alla andra noveller som jag läser!
Jag tycker du är en jättebra författare/novellskrivare whatever det kallas för du uttrycker dig så himla bra, den är så spännande!
Tänk på att du har fler som gillar din blogg än ogillar din blogg right? Så varför lägga ner en underbar blogg som du har flera hundra läsare på?
Du är så sjukt underbar och jag hoppas VERKLIGEN att du INTE slutar för då är hela mitt liv skit.. seriöst den här bloggen hjälper mig att hålla mig på benen (har haft mkt svårigheter i mitt liv)..
Den här korta lilla texten kanske inte hjälper så mycket, men om du nu lägger ner bloggen vill jag att du ska vet att: DU ÄR GRYM OCH JAG ÄLSKAR DIG!!<333



2012-12-12 @ 15:30:18
Anonym

Neej du får inte lägga ner du är jätte bra please lag inte ner!! :(



2012-12-12 @ 15:59:02
Nadin

NEJ ÄR DU DUM ELLER!!! OMG MITT LIVÄR ÖVER OM DU LÄGGER NER BLOGGEN :::* POKVDIODJLFKDÖCJL
FJNDKSLHIOSIJOUFJOSIPD¨



Blogg: http://igotbieberfever.blogg.se
2012-12-12 @ 16:16:10
Jessica

SNÄLLA!! Lägg INTE ner bloggen! Skit i vad andra säger! Dem är bara avundsjuka! Du får inte lägga ner bloggen! Du är så sjukt bra på att skriva noveller så du får inte lägga ner den! Ser du inte hur många mer som älskar bloggen än hatar? Vad du än gör så får du inte lägga ner bloggen!



2012-12-12 @ 16:39:05
roza97

Neeeeeej du får inte lägga ner den... Jag älskar verkligen din blogg och tycker den är hur bra som helst.. jag går in på din blogg typ 20 gånger om Dan så tänk inte ens tanken att lägga ner den för då kommer jag inte överleva en dag för jag tänker på den hela tiden för att DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!! SHIT I VAD DET SKRIVER FÖR DU ÄR GRYMMMMMMMMMMMMM................ :(<3



2012-12-12 @ 17:11:43
Astriid<3

Hejsiii! Jag började läösa din förra novell för nån månad sen, jag blev helt fast och läste ut den ganska fort. Sen tog det inte lång tid före jag började läsa den du har nu, och jag läste ikapp på två kvällar. DU ÄR SÅ JÄVLA BRA! Jag fattar inte? Jag är helt fast. Jag gråter typ om du slutar:(



Blogg: http://stallbrudar.blogg.se
2012-12-12 @ 18:03:07
Jssmn

Herregud...



Blogg: http://jssmn.blogg.se
2012-12-14 @ 23:16:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback