Episode 35 - Shopping!

Jag drog mina händer om Justins nacke och drog honom närmre mig så jag kunde kyssa hans läppar.
Stön efter stön lämnade mina läppar.
Justin tog det försiktigt, kyssarna, hur han drog sig själv inom mig. Det gjorde mig väldigt frustrerad.
'' Jag går inte sönder Justin!''. stönade jag fram.
Justins leende blev bredare innan han började röra sig snabbare och längre in i mig.
Jag kände hur hela min kropp spändes vilket gjorde så jag drog mina fingrar över hans rygg vilket fick honom stöna till.
En våg av njutningar sköldje över mig och Justin började genast le.
'' Grattis babe, din första orgams!''. sade han och en liten rodnad spreds över mina kinder.

 
 
 
DAGEN EFTER:
 
Jag kände hur mina ögonlocks sagta slogs upp. Ett leende spreds på mina läppar.
Igår var fantastiskt. Jag har aldrig upplevt något sådant i hela mitt liv förut.
Solen sken upp hela rummet vilket resulterade att jag var tvungen att blinka några gånger för att få till synen.
Jag låg naken under ett av Justins vita täcken som täckte min kropp.
Brevid mig låg Justin på mage med täcket till midjan.
Hans ögonlock var stängda, hans hår tillruffsat och hans mun lite vidöppen. Trots det var han så himla snygg.
Jag böjde mig fram mot honom och gav honom en lätt puss på axeln innan jag vände mig om och virrvlade täcket runt min nakna kropp.
Sedan reste jag mig tyst och försiktigt upp och smärtan ilade upp genom benet till min intima del.
'' Aj!''. pep jag till och slog mig ner på sängkanten igen.
Justin grumlade till något. Fan jag väckte honom. Jag vände mig om och såg honom fortfarande ligga med ögonlocken stängda.
Jag pustade ut. Tack och lov.
Jag gjorde ännu ett försök att ställa mig upp men smärtan var kvar.
En svordom lämnade mina läppar tyst innan jag tog steg för steg.
Smärtan dunkade i mitt underliv, jag bet mig hårt i underläppen för att inte skrika rakt ut och väcka Justin.
Jag såg säkert ut som en pingvin där jag gick mot badrummet. Men smärtan var så obeskrivlig och det gjorde så himlans ont.
Försiktigt öppnade jag dörren och gick tyst in och stängde dörren efter mig.
Sedan slängde jag täcket på golvet och gick in till duschen.
Jag slog på det varma vattnet och lät det rinna över min kropp. 
Sedan tvättade jag mitt hår med shampoo och sköldje sedan ut de.
Jag såg hur toalett dörren öppnades, antagligen Justin som skulle försöka smyga.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag drog glasdörren åt sidan och skådade Justin som stog där naken framför mig.
Jag höjde en ögonbrynet och la huvudet på sne. '' Vill du joina?''. 
 
Tumblr_lvlgnpnsox1r3a6lp_large_large
 
Hans ögonbryn for upp medans han skådade min nakna kropp.
'' Om jag vill!''. sade han innan han gick mot mig.
Ett fnitter lämnade mina läpper innan jag backade bak lite så han fick lite plats att komma in.
Vad var de med mig? Helt plötsligt skämdes jag inte över min kropp. 
Det har aldrig hänt förtut.
Vattnet ran ner för hans kropp, bara det gjorde så jag började dregla.
Jag la mina armar om hans nacke och drog hans blöta kropp närmre min.
Ett försök att skymma min kropp så fort som möjligt.
'' Gör de ont?''. sade Justin och sneglade ner.
Jag bet mig i läppen. '' Mm lite..''. mumlade jag.
Han smekte min kind och mötte min blick.
'' Förlåt för de..''. 
Jag skakade på huvudet. '' Sluta säg förlåt, jag är faktist glad över vad som hände igår!''. sade jag coh liten ljusrosa nyans spreds på mina kinder.
Han höjde sitt ena ögonbryn.
'' Jasså?''. 
Jag nickade. 
Ett leende spreds på hans läppar. '' vad tyckte du då? Var jag bra?''. retades han.
Jag slog löst till honom på bröstet innan jag kramade om honom.
Våra blöta kroppar gneds mot varandra och hela han var hal mot mig.
Jag mötte hans blick och tröck mina läppar mot hans i en kraftfull kyss.
Hans händer fattade min rumpa och klämde åt vilket gjorde så jag stönade till.
Justins tunga gled in i min mun och dem började genast brottas, känslan var så overklig.
Lusten efter honom vaknade till liv trots smärtan.
Jag tröck han hårt mot väggen och insåg hur varmt det blev med det heta vattnet.
'' Cass!''. stönade han fram.
'' Mm?''. sade jag och kysste hans hals.
'' D-det är för tidigt!''. sade han.
En suck lämnade min strupe innan jag mötte hans blick.
'' Synd!''. mumlade jag och började smörja in mitt hår med balsam.
Justin suckade frustrerat bakom mig. Kanske det var bäst att inte göra det ännu en gång. Smärtan var fortfarnade kvar. Jag rörde mig som en robot verkligen.
Ett par armar slingrades om min midja och en haka lutades mot min axel.
'' Jag skulle gärna knullat skiten ur dig just nu, men det är för tidigt. Jag vet att du har ont så in i helvete, och jag vill inte att min babe ska få ondare!''. sade han och pussade mig på halsen.
''' Jag rör mig som en robot!''. fnissade jag till.
'' Ja men en sexig robot!''. sade han. 
Jag vände mig om och la mina armar om hans nacke.
'' Jag gillar den här Jusitn..'. sade jag men ångrade mig direkt. Saker börjar flyga ur munnen på mig. 
'' Jasså? vilken Justin? Finns det fler? Trodde det bara fanns en?''. retades han.
Jag himlade med ögonen. '' Det finns den här Justin, den som bryr sig, som älskar, skrattar, ler, och är lycklig. Sen finns det en annan Justin som blir irriterad över inget, är uppkäftig och ler aldrig!''. flinade jag.
Han höjde ena ögonbrynet och tänkte till.
'' Så du gillar inte badboy Justin?''. flinade han.
'' Jo, jag gillar kombinationen mellan dem två Justin, lite mystisk, kärleksfull, badboy..'. flinade jag.
Han pussade mig. '' Bra!'.
Jag flinade innan jag sköldje ut håret från balsam och tvättade sedan kroppen.
Justins blick låg på mig hela tiden då han tvättade sitt hår och kropp.
Jag tog en handuk och virvlade den runt kroppen innan jag klev ut ur duschen.
'' Fortsätt duscha du!''. sade jag till en blöt sexig Justin bakom mig.
Han nickade innan han ställde sig under vattnet igen.
Jag gick ut från toaletten och gick in till Justins garderob för att låna lite kläder.
Jag kan inte direkt sätta på mig min klänning.
Jag fick lov att ta underkläderna ifrån igår, vad skulle jag annars ta?
Sedan tog jag på mig ett av Justins mjukisbyxor och ett linne som var lite stort.
Toalett dörren öppnades och Justin kom ut med vattendropper som droppade ner från håret över hans bara mage. 
Han stog just nu i stort sett naken framför mig om han inte hade haft handuken.
'' Tja sexy!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Ska du säga!''. sade han och gav mig en snabb puss innan han drog på sig nya kläder.
Medans la jag mig i sängen på rygg och stirrade upp i taket.
Jag kunde inte släppa vad som hade hänt i går.
Det var min första gång och med Jusitn, jag ångrar det inte ett ända dugg.
'' Vad tänker du på?'.' sade Justin och stog framför mig med kläder på sig.
'' Det som hände i går!''. erkände jag.
Han log. '' Jasså?''. 
Jag nickade. 
'' Men! Ska vi gå ner och äta?''. sade jag och försökte undvika samtalsämnet.
Han nickade innan han tog min hand och vi gick hand i hand ner för trappan.
Smärtan ilade i mina ben men jag gjorde allt för att ignorera den.
Röster hördes från vardagsrummet, dem var vakna nu?
Vi gick in till vardagsrummet och allas blickar for på oss.
Först var hakorna ner i marken men när dem såg våra sammanflätnade händer spreds stora leenden på deras läppar.
'' Godmorgon!''. sade jag blygt och skådade alla personer i rummet.
Men det jag inte var beredd på var att det satt en tjej i Roy's knä.
Hennes hår var blont, rätt kort med lockar, hon hade blå vackra ögon och ett sött leende.
'' Vem är hon?'. sade Justin precis innan jag tänkte fråga.
'' Det här är Katelyn, eller ja, Kate! ''. sade Roy och pussade hennes kind.
Jag gick fram till henne, medans Justin slog sig direkt ner i soffan.
'' Hej, Cassandra!''. sade jag och sträckte fram handen.
'' Katelyn, men kalla mig Kate. Jag tror vi går på samma skola va?''. sade hon med ett sött leende.
Jag tänkte efter. '' Jo det gör vi, vi har väl idrott och engelska tillsammans?''. 
'' Och geografi!''. sade hon och fnissade till.
'' Jaha, aa!''. sade jag och slog mig ner i Justins knä.
Allas blickar var på oss. Vad hade jag förväntat mig?
'' Så ni är tillsammans nu?''. sade Bruce och ett snett leende spreds på hans läppar. 

Tumblr_mesaqyctgx1r1us2q_large

Jag bet mig i läppen och sneglade på Justin.
'' Vi har inte pratat om det än, men hon är fortfarande min så håll er borta!''. sade Justin och jag fnissade till.
'' Så.. Hade ni det trevligt igår?''. sade Nick och blinka med ena ögat. 
En röd nyans spreds på mina kinder och jag borrade genast in ansiktet i Justins hals.
Justin skrattade till. '' Non of your damn business!''. 
Ett skratt hördes från alla i rummet. 
'' Åh Justin! Åh Justin!''. skrek Nick med tjej röst.
'' Ta mig! Ta mig ÅÅH!''. skrek Seth.
Tillslut hängde Roy på. 
'' DU ÄR SÅ STOR, ÅH KNULLA MIG HÅRT JUSTIN!''. skrek han och dem alla stönade.
'' Fan sluta!'. röt jag och slängde kuddar rakt i deras ansikten. 
Men ett leende lekte på mina läppar.
Dem alla brast ut i skratt, till och med Jusitn vilket fick mig bli tomatröd i ansiktet.
'' Sluta!''. mumlade jag och tog en filt och la mig under den.
Justin drog filten över sitt huvud så bara han och jag var under filten.
'' Hey..''. flinade han.
Ett leeende spreds på mina läppar .'' Hej!''. 
Hans hand drogs upp till min kind och smekte den.
'' Du är så vacker utan smink!''. sade han.
Tack Justin, nu vart jag ju ännu rödare i ansiktet tänkte jag.
Han närmade sig mina läppar och tryckte dem mjukt mot varandra. 
Jag la automatiskt min arm om hans nacke och drog honom närmre mig.
Sedan drog jag undan mitt ena ben lite så han kunde lägga sig mellan dem och få bättre tillgång till mina läppar.
Hans hand drogs ner till min privata del och han började dra handen utan på mjukisarna, vilket orsakade att ett litet stön lämnade mina läppar.
Både av smärta och frustration.
'' Åh jag vill inte veta vad som händer under den där filten!''. sade Bruce äcklat.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag avslutade min och Justins kyss och tog bort filten från våra huvuden.
'' Inget hände, vi viskade bara med varandra!''. sade jag och flinade.
'' Aa vad var de som smackade då?''. skrattade Roy.
'' Jag smackade med munnen för att reta Justin!''. sade jag och rynkade själv på ögonbrynet åt mitt dumma svar.
''  Justin kan vi grabbar snacka i köket?''. sade Bruce och avbröt vår konversation.
Justin nickade och lyfte upp mig sedan släppte han ner mig i soffan.
'' Kommer strax babe!''. sad ehan och gav mig en puss på pannan innan han coh killarna gick ut till köket och lämnade mig själv med Katelyn..
Det var tyst. 
Ingen av oss visste vad vi skulle säga, vi kände ju inte direkt varandra.
'' Så.. hur känner du Roy?''. sade jag och tittade på Katelyn.
'' Genom skolan, har haft en liten små chrush på honom ett tag och igår på balen träffades vi och ja dansade och lite så!''. flinade hon.
'' Du vet vad han och killarna gör va?''. 
Hon fnissade till. '' Klart. Har hört lite sen så berättade han en hel del igår efter några glas champange!''. 
Jag nickade. '' Och du gillar honom ändå?''. 
'' Du gillar ju Justin även för de han gjort, det är väl samma sak?''. flinade hon.
Tjejen var inte dum. 
'' Heh, jo.. ''. sade jag och en ljusrosa nyans spreds på mina kinder.
'' Jag gillar badboys, det är mer action än att vara tilsammans med en vanlig tråkig kille!''. sade hon.
Jag sken upp i ett leende. '' Ja precis! Det händer mer saker när man umgås med badboys!''.
Min blick gled mot tv:n. Det var nån gammal dokusåpa som var i svartvit. Kollar killarna på sånt här?
Man hörde hur dem höjde rösten till varandra från köket, sedan hörde man Justin säga en svordom väldigt högt.
Efter några minuter kom dem sedna ut till vardagsrummet.
'' Babe, måste fixa en grej! Klarar du dig?''. sade Justin och lutade sig över soffans ryggstöd.
'' Ehm.. Aa.''. sade jag osäkert och sneglade på Katelyn som stog och pratade med Roy.
Justin kysste mig mjukt på kinden innan han började snacka med Roy.
'' Ey tjejer, ni två kan väl åka och shoppa? Lära känna varandra bättre?'. sade Roy.
Jag mötte Katelyns blick som sken upp i ett leende.
'' Visst!''. utbrast hon.
Sedan flög allas blickar på mig. 
'' Eh.. Aa visst!''. sade jag och log.
Jag hade inte shoppat på länge, och om det är något mellan Roy och Katelyn så kommer hon stanna, vilket gör så jag måste lära känna henne.
'' Bra, här Cass ta mitt kreditkort och shoppa på!''. sade Justin och gav mig sitt kreditkort.
'' Nej Justin! Du ska inte slösa pengar på mig själv! Jag kan springa hem och hämta ett par hundra kr..''. mumlade jag och gav tillbaka det.
'' Nej, ta det! Jag har gott om pengar efter massa arv av mina morföreldrar och sånt!''.
Jag suckade. '' Allvarligt Justin. Nej!''.
Jag såg direkt att han blev irriterad. Och det skulle jag inte vilja ha honom hela dagen.
'' Okej okej! Jag tar de!''. 
Han log. '' Tack!''. 
Jag ställde mig upp och mötte Justins läppar i en mjuk kyss.
'' Fuck du får mig vilja stanna!''. mumlade Justin mot mina läppar.
Ett fnitter lämnade mina läppar. '' Gå nu kåtbock!''.
Justin gav mig ännu en kyss innan han gick ut med killarna efter sig.
'' Ha så kul girls!''. ropade Nick.
'' De ska vi!''. ropade vi i kör.
Jag vände mig mot Katelyn med ett leende. '' Ska vi gå upp och sätta på oss något snyggare och dra till stan?''.
Hon nickade glatt innan vi gick upp till rummen.
Igår hade jag haft på en korsett under min klänning så den kunde jag ha på mig. 
Till det fick de bli ett par av Justins trasiga jeans som var dock lite stora men det funkade.
Sedan fick jag ta mina svarta pumps från i går och min skinjacka.
Det såg inte dumt ut. 
Mitt hår fick vara i en slarvig knut, sedan kletade jag på lite läppglans på läpparna.
När jag var klar skådade jag min outfit i spegeln, inte dumt faktist. Det var riktigt snyggt.
Med ett leende gick jag ut från Justins rum och mötte precis på Katelyn.
'' Klar?''. frågade hon.
Jag nickade.
Hon gav mig ett stort leende innan vi gick ner för trappan.
Smärtan i mitt underliv var näst intill borta, tack och lov.
'' vänta! Hade grabbarna tänkt att vi ska gå in till stan?''. sade Katelyn.
'' Tydligen!''. sade jag med en suck och sneglade ner på mina pumps.
'' Hm.. ''. sade hon och tittade runt i rummet.
Min blick fastnade på Justins Fisker Karma nycklar.
Skulle han bli arg?
'' Kom jag vet!''. sade jag och tog nycklarna och gick ut.
Katelyn gick chockat efter mig in till garaget.
Jag tröck på en knapp och garage dörren slogs upp. Där stog hans bil.
Jag skulle säkert bli ihjäl slagen om jag körde den, men fan att jag ska gå.
'' Det där är väl Justins bil?''. sade hon.
Jag nickade. 
'' M-men kommer han inte bli sur?''. sade hon nervöst.
Jag skakade på huvudet. '' Blir han de kommer jag bara ge honom vad han vill ikväll! ''. 
Hon skrattade till. '' Jag förstår vad du menar!''. 
JAg log stort innan jag hoppade in i förar sätet.
Sätet var ner sjunket över att Justin suttit här och små handavtryck på ratten.
Jag tröck in nyckeln och startade bilen med ett högt ljud.
Ärligt talat har jag allti velat köra den här bilen.
Jag körde ut från garaget och ut på gatan. 
Det kändes som att bilen svävade fram.
'' wow vilken bil!''. sade Katelyn.
'' Jag vet, den är underbar!''. 
Hon satte i en cd med massor med dunk musik med massa bas i. Rutorna skakade och vara huvuden åkte åt alla håll och vi sjöng glatt med.
Den här bilen var ju hur underbar som helst att köra.
Men obekväm att sitta i.
 
 
När vi äntligen kom in till stan var alla blickar på oss. För det första var det inte Justin som körde bilen, för det andra var den hur snygg som helst.
Jag körde in på ett parkeringshus under gallerian och stängde av bilen.
'' Dags ATT SHOPPA!''. tjöt Katelyn.
'' Absolut!''. flinade jag och vi hoppade ut ur bilen.
Vi sprang nästan in till gallerian. Har man varsitt kreditkort med säkert hur mycket pengar som helst shoppar man förfullt.

Vi började med att gå in på Forever 21, sedan alla möjliga affärer.
Handlederna värkte av alla kassar, fötterna också av allt springandes i pumpsen och svettet rann ner för min panna.
'' Okej, ska vi gå in på Victoria Secret sedan äta något?''. sade Katelyn när vi gått in i hälften av alla affärer i gallerian.
JAg nickade. '' Ja bra, måste köpa lite snygga underkläder nu när jag och Justin är til-.. umgås igen!''. sade jag och avbröt mig själv.
Jag hade ingen anning om vad jag och Justin stog. Jag tror jag börja falla för honom, det jag hade lovat Bonnie första dagen i skolan att jag inte skulle göra.
Jag hade också lovat henne att inte släppa in han i mitt liv, men ändå gjorde jag de.
Det var som det var meningen att vi skulle träffas.
Att jag och Jenna skulle flytta just hit.
När vi kom in till VS gick jag runt och började leta efter något sexigt som kommer få Justin dregla för mig. 
Jag hittade ett par svarta spets string och en spets bh med lite push up, vid bh-bandet var det lite nitar och ärligt talat såg dem riktigt sexiga ut.
Jag plockade åt mig ett par i min storlek innan jag gick runt och hittade lite annat i andra färger.
Katelyn hade hittat ett par bh:ar och trosor, som enligt mig var jätte söta.
Ett par ljusrosa, turkosa och vita!
Vi betalade våra grejer, och det var mycket dyrare än va vi trott. 
Men killarna skulle älska de.
När vi lämnat Victoria Secret gick vi till en salads bar lite lägnre ner i gallerian.
Jag hade inte ätit sallad på länge.
 
'' Så.. Hur länge har du och Justin haft något?''. sade Katelyn när vi satt och åt sallad.
Jag log. '' Ett tag..''.
Hennes ögonbryn höjdes och hon vickade lite på huvudet.



'' Hur började de?''.
Jag bet mig i läppen. '' Du får lova att inte freaka ut?''. 
Hon nickade. '' Självklart berätta!''.
'' Det började med att jag och Justin krockade in i varandra-..''. 
Sedan berättade jag allt från kvällen med Cain, Liam, boxnings matchen, när vi var på bron, allt! Det bara flög ur mig. Men det var verkligen skönt att prata ut. Och berätta allt det här för någon.
''..- Sen igår ja myste vi lite och så!''. sade jag och en röd nyans spreds på mina kinder.
'' Olalaaaah!''. sde hon.
Jag skrattade högt. '' Sluta Katelyn!''. 
'' Var han bra?''. sade hon sedan med ett busigt leende på läpparna.
JAg himlade med ögonen. '' Kanske!''. 
'' Säg nu!!''. tjöt hon och skrattade till.
'' Okej okej! Han var helt fantastisk!''. sade jag.
Hon gav ifrån sig ett litet pip innan hon sken upp i ett leende.
'' Så gulligt! Han gillar dig verkligen!''. 
En rynka bildades mellan mina ögonbryn. '' Hur vet du de?''.
'' Sättet han ser på dig, hur ett leende sprids på hans läppar så fort han ser dig, sättet han tar på dig, hur han kysser dig. Allt!''. 
Jag tittade ner i min sallad och började äta lite. Var de sant? Märktes de så tydligt.
'' Han gör inte sånt där Katelyn Ser på tjejer med speciella blickar, tar på dem på specellt sett. Jag vet inte om han haft ett seriöst förhållande någon gång!''.
Hennes ögonbryn höjdes och hon tittade på mig som jag var dum i huvudet.
'' Snälla Cass! Jag ser när killar gillar någon, han hade den glimten i ögat som killar har när dem är kära i någon!''.
JAg kunde inte tro henne. Att Justin gillade mig så mycket fick jag inte in i huvudet.
'' Nej han tittar på mig som alla killar gör?''. 
Hon skakade bestämt på huvudet. '' Lyssna på mig. Han gillar dig! Jag lovar, jag kan svära på mitt liv!''. 
'' Okej Okej! Kanske han gillar mig!''. 
'' Bra, slut pratat om de!''. flinade hon.
Vi fortsatte äta våra sallader men jag kunde inte koncentrera mig. Det kändes som någon iaktog mig.
En obehaglig känsla for genom kroppen, det var någon som kollade på mig
Jag var nästan säker på de.
Katelyn var snart klar så jag skyndade mig att äta upp allting så vi kunde gå härifrån så fort som möjligt.
'' Klar?''. flinade jag.
Hon nickade. '' Japp!''.
Jag tog snabbt mina påsar och la lite dricks på bordet innan vi gick ut från sallads baren.
Känslan att någon iaktog mig var fortfarnade kvar. Men kanske bara jag inbillade mig?
Vi gick längs affärerna, Kate värkade inte märka att jag letade efter någon med blicken fast på oss.
Hon var glad och gick och vifftade med sina påsar.
Jag såg hur en kille med svart luvtröja gå in i min axel med en hård smäll.
'' Aj!''. tjöt jag.
'' Förlåt!''. sade han med mörk röst.
Rösten var så bekant. Vart hade jag hört den? 
Jag rynkade på pannan och vände mig halft om men fortsatte gå.
Personen vände sig samtidigt som mig och våra blickar möttes.
Det kunde inte.

 
Dun, dun, duuun! :o 

Vem tror ni de är?:o 
 
Kommentera älsklingar, kan säga såhär, Katelyn (Kate) är inte i något gäng, hon är en tjej från skolan.
Inget annat, så ni inte tror att de blir samma sak som Liam ungefär! ;) 

KOMMENTERA ! :D 
 

Kommentarer
Anonym

Liam kanske? :O



2012-12-14 @ 22:25:43
Romina

Cain...eller nån från hans gäng tror jag :s



2012-12-14 @ 22:28:53
Jag älskar din blogg

Justin kanske? venne eller hennes pappa? hahah men iaf awsomee



Blogg: http://mylifeandbieber.blogg.se
2012-12-14 @ 22:33:21
Julia:))

Asbraaaaa!<3 snälla skriv mer fort, jag freakar alltid ut varje gång ett kapitel tar slut...:pp
Jag tror att dt är Cain eller John eller nån annan av dom, men jag tror faktiskt inte att dt är Liam, dt känns som att hon skulle känt igen hans röst snabbare å sen skulle hon väl inte typ blivit "rädd" eller tänkt så om Liam, för vad jag vet så har väl inte Justin sagt till henne om vilken som skickade alla bilder å sms..?://
Snälla skriv mer snart:)) älskar novellen <3



2012-12-14 @ 22:39:32
Julia:))

Asbraaaaa!<3 snälla skriv mer fort, jag freakar alltid ut varje gång ett kapitel tar slut...:pp
Jag tror att dt är Cain eller John eller nån annan av dom, men jag tror faktiskt inte att dt är Liam, dt känns som att hon skulle känt igen hans röst snabbare å sen skulle hon väl inte typ blivit "rädd" eller tänkt så om Liam, för vad jag vet så har väl inte Justin sagt till henne om vilken som skickade alla bilder å sms..?://
Snälla skriv mer snart:)) älskar novellen <3



2012-12-14 @ 22:39:34
Julia:))

Asbraaaaa!<3 snälla skriv mer fort, jag freakar alltid ut varje gång ett kapitel tar slut...:pp
Jag tror att dt är Cain eller John eller nån annan av dom, men jag tror faktiskt inte att dt är Liam, dt känns som att hon skulle känt igen hans röst snabbare å sen skulle hon väl inte typ blivit "rädd" eller tänkt så om Liam, för vad jag vet så har väl inte Justin sagt till henne om vilken som skickade alla bilder å sms..?://
Snälla skriv mer snart:)) älskar novellen <3



2012-12-14 @ 22:39:35
marie

OMG :O DET ÄR LIAM!!!!! CVGBHNJHBGVFYGVBHNJ DÖÖÖR MER MER MER MER!!! <3 SJUKT BRA KAPITEL GUMMAN :* <3



2012-12-14 @ 22:43:26
Sara Mähler

ÅH HELVETE! sjukt braaa och sååå jävla spännande o: <3



2012-12-14 @ 22:44:35
Anonym

Fett braaaaaaaa



2012-12-15 @ 00:26:17
Emelie

Sjukt bra! <3
Tror det e Liam! :)



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-15 @ 01:04:28
Emilia

:OOOO det måste va nån i cains gäng :OOO <33333 NÄSTA <3



2012-12-15 @ 10:18:52
Romina

Har du tips på några Justin Bieber noveller där Justin är kriminell? Jag läser redan JJSMN, Swaggielicious & din såklart =)



2012-12-15 @ 13:35:33
Astriid<3

Älskar denna novellen, önskar att du uppdaterade mer bara...:/
De kanske är nån från Cains gäng?



Blogg: http://stallbrudar.blogg.se
2012-12-15 @ 13:39:55
Josefine!!^^

Jag tror det är Liam!! mer vill jag ha nu!! <3



2012-12-15 @ 13:49:27
nikita

Bra!



2012-12-16 @ 10:48:47
Zaga

Meeer, ass bra ju. Du skriver som en gud(på ett bra sätt):)



2012-12-16 @ 14:18:38
AmandaBieber

Haha insåg just att jg satt o storlog föe mig själv efter att läst klart:P<3 Alltid lika bra men skriv nästa innan jag döööör<3333



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-16 @ 17:49:29
Anonym

LLLLLIIIIIIIAAAAAAMMMMMM!!!!!!!!



2012-12-17 @ 12:10:05
Stella <3

Vill bara säga att din blogg är så sjukligt bra och din novell är så sjuuuuukt grym. sluta ALDRIG skriva. Du är grym. Men asså kolla din blogg typ 4 gånger varje dag för nya inlägg. När man lixom läst ett inlägg vill man bara ja ett inlägg till och läsa. Asså om fastnar. Puss



Blogg: http://stellamatildalindstrii.blogg.se
2012-12-17 @ 17:46:33
Sonja

Asså kan inte berätta hur Grymt de är!!!!!! När kommer nästa??:) hoppas ikväll!!:D



2012-12-17 @ 20:39:21
Linnéa

Alltid lika grym, har läst typ 10 ggr nu.... Kollar heela tiden efter update och jag tycker du är superduktig, skulle aldrig klara pressen sj. :D



2012-12-17 @ 21:35:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback