Episode 34 - Prom, Part 2.

Jag närmade mig hans läppar, skulle jag verkligen göra det här?
Justin rörde sig inte ur fläcken, antagligen ville han att det skulle vara jag som kysste honom.
Vad skulle hända efter om jag kysste honom?
Skulle jag kunna lita på honom.
Just nu sket jag i det. 
Jag tröck mina läppar mjukt mot Justin's och han var snabb på att besvara den genom att trycka min kropp ännu närmre mot hans.
Fjärilarna i magen vaknade till liv och en rysing for genom ryggraden. 
Jag drog sedan mina händer om hans nacke och drog hans kropp - om nu möjligt - ännu närmre min. 
 

 
 
 
Hans tunga drogs över min underläpp och bad om entré till min mun vilket jag glatt accepterade.
Våra tungor började genast leka med varandra och Justin vart helt galen.
Han tröck mig mot tegelväggen bakom och började kyssa om ner längs min hals.
Ett lätt stön lämnade mina läppar när han började suga och göra små bitmärken.
Mina stön blev högre och högre ju mer han träffade det stället jag var svagast på.
Jag hörde hur dörrena till baksidan öppnades.
'' Justin!''. stönade jag fram.
Han mm:ade mot min nacke.
'' Det kommer.. några!''.
Han tittade upp och suckade. 
Vadå hade han tänkt att göra det, här?
'' Vi borde gå in! Dem väntar!''. sade jag och smekte hans kind.
Han nickade. '' OM du sover hos mig ikväll!''. sade han.
Jag kunde inte låta bli att le. '' Sjävlklart!''.
Ett leende spreds på hans läppar. '' Bra! Kom nu baby!''. sade han och kysste mig mjukt.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

Vi vände oss om och skulle precis gå in när jag såg någon stå lite längre bort vänd mot oss. 
'' Gå in före du, ska bara röka!''. ljög jag.
Hon nickade och kysste mig mjukt innan hon gick in.
Person gick mot mig. Det kunde inte. 
'' Hej!''. sade han.
'' Liam!''. fräste jag.
'' Ser att du och Cass har blivit vänner igen!''. sade han.
'' Du dissade henne bög, jag räddade henne!''. sade jag surt.
'' Jo jag såg de!'.
Jag rynkade på pannan. '' Du gjorde vad?''.
'' Jag stog och glodde på er är du trög eller?''. fräste han.
Jag skrattade. '' Tydligen!''. 
'' Jaja ska gå in till min dejt nu!'. sade han med ett retligt flin på läpparna.
Jag stoppade honom genom att putta bak honom.
'' Hon är MIN nu! Du håller dig borta förstår de?''. fräste jag.
'' Hah glöm de!''. sade han och skulle rpecis gå då jag slog till honom över kinden.
'' Vafan !''. röt han argt.
'' Du låter henne vara fattar du? Hon vill inte ha något med dig att göra!''. 
'' Haha har hon berättat att vi kysstes? Att vi låg?''. sade Liam.
Mina ögon for upp. Va? 
Ilskan kokade upp inom mig.
'' Varför ljuger du?''. röt jag och tog ett kliv närmre honom.
'' Jag ljuger inte, du skulle hört när hon skrek mitt namn!''. sade han.
Hela jag spändes och andetagen blev tyngre.
'' Hon har inte alls legat med dig!''. spottade jag fram.
Han skrattade högt. '' Vems rivmärken är de på ryggen då?''. 
Jag spände hårt mina knytnävar, det kunde inte vara sant.
'' Hon vill inte ha dig Justin, vad är de du inte fattar?''. sade Liam och log snett.
'' Ska vi slå vad?''. 
'' Visst!''. 
'' Ses i skolan äckel!''. fräste jag och vände mig om.
'' Lycka till!'. skrek han efter mig.
Jag öppnade dörren och gick in till värmen.
Varför var de så bekant? Varför var rösten så bekant?
Vänta nu. Det kunde inte.
Ilskan jag äntligen fått ner vaknade till liv igen. Den här killen skulle dö.
Jag slet upp dörren och sprang ut till Liam och slog hårt till honom över kinder.
'' Ser att du fattat!''. sade Liam med ett snett äckligt flin.
Jag sprakade honom hårt i magen. '' Du kommer ångra det här Liam.!''. skrek jag och sprakade honom återigen i magen.
Jag drog upp honom från marken och tröck han hårt mot tegelväggen.
'' Vem säger att de var jag?''. sade han och blod rann ur hans mun och från hans ögonbryn.
'' Justin vad är det som händer?''. sade Bruce och kom springandes mot oss med resten av gänget bakom oss.
'' DEN VAR DEN HÄR ÄCKLIGA FITTAN SOM SKICKADE SMSEN BRUCE!''. 
'' Va?''. sade Bruce chockat.
Liam skrattade högt. '' Trodde inte du skulle komma på mig Justin! Jag är riktigt imponerad!''. sade han.
Jag slog till honom över kinden ännu en gång.
'' Man, säg att du skojar?''. sade Roy.
Jag skakade på huvudet innan jag tog Liam runt halsen och höll honom i ett stryp grepp
'' Hade de inte varit för Justin hade Cassie Passie varit död just nu !''. sade Liam.
Jag drog mina armar tätare om hans hals vilket fick honom svårare att andas.
'' Va? Åh fuck.''. sade Bruce och drog sig i håret.
'' Alex gå in och se till så inte Cass kommer hit! Hitta på någon jävla förklaring varför jag inte kommer på ett tag!''. röt jag.
Alex nickade och skyndade sig in. Liam skulle dö.
Killarna hjälpte mig sedan att dra in Liam i närmsta rum och binda fast honom i en av stolarna.
 
'' Varför gjorde du de?''. sade jag med pistolen riktad mot Liams panna.
'' Revansch! Det DU gjorde mot Cain och rester av Slyders gäng!''. sade Liam med blod rinnandes från hans ögonbryn och läpp.
Jag laddade pistolen. '' Du vet väl att jag sa att jag skulle sätta en kula i killen som gjort det här panna?
Liam skrattade. '' Jo det var inget man kunde missa!''.
'' Men eftersom du var en ' vän ' till Cassandra ger jag dig ett till liv! Lämna stan och kom aldrig tillbaka! Gör du det lovar jag dig att jag slår i hjäl dig! Eller kanske värre, jag kanske skjuter dig tills du tar ditt sista andetag!''. fräste jag med spänd käke.
'' Du skulle aldrig göra det!''. sade Liam med ett äckligt flin.
Vafan är det för fel på honom? Ville han dö eller?
'' Skulle jag inte? Watch me!''. sade jag och riktade pistolen mot hans huvud.
Jag kunde inte skjuta honom, det ända som for upp i mitt huvud var Cassandra.
Istället sköt jag honom i axeln vilket resulterade att han skrek högt.
'' JÄVLA FITTA!''. skrek han argt och försökte ta sig upp från stolen jag bundit fast honom i.
Ett snett flin lekte på mina läppar, jag ville så gärna skjuta ihjäl idioten.
JAg gav pistolen till Nick innan jag vände mig mot gänget.
'' Ni får avsluta det här, jag går till Cass!''. sade jag.
Läskiga flin spreds på deras läppar, oboy. Jag skulle vilja se det här men jag var tvungen att gå till Cass. 
'' Trodde aldrig du skulle säga det!''. sade Bruce.
'' Ha så kul PapaBear!''. sade jag med ett retligt flin på mina läppar.
Han hatade när jag sa de, men det var bara för att retas lite.
Jag skrattade till innan jag lämnade grabbarna ensam med Liam. 
Snabbt rättade jag till kostymen innan jag gick förbi alla som stog och dansade och pratade.
Blickarna brände på mig, men jag valde att ignorera dem. 
Ute på dansgolvet stog Bonnie, Cass och Alex och dansade och skrattade.
Jag valde att stå här ett tag och titta på dem. Hon var så lycklig.
Hennes skratt ekade i salen vilket fick mig le. 
Jag hade fått tillbaka henne, de var det ända jag brydde mig om.
Jag smög fram till henne bakifrån och la mina armar om hennes midja.
Hon vände sig om och la sina armar om min nacke.
'' Hej!''. flinade hon.
'' Hej beauiful!''. sade jag och log snett.
'' Dansa med mig?''. 
Jag bet mig i läppen. 
'' Snälla!''. fortsate hon och prutade med läppen.
Hon var ju bara tvungen.
'' Okej då!''. sade jag och la min arm om hennes midja och den andra i hennes hand.
Musiken blev genast lugnare och vi började dansa.
Jag tröck hennes kropp närmre min och tittade henne djupt i ögonen.
Hon var så himla vacker. 
'' Vad tänker du på?''. sade hon.
Jag flinade. '' Hur vacker du är!'.
 
 
Hon rynkade på pannan innan hon tog ett kliv ännu närmre mig vilket gjorde så våra näsor nuddades.
Jag tröck automatiskt mina läppar mot hennes och hon var snabb med att besvara den.
Jag smekte henne lätt på rumpan vilket fick henne börja le.
Vilket gjorde så kyssen förstörde.
'' Du är sämst!''. skrattade jag.
'' Förlåt!''. sade hon och en röd nyans spreds på hennes kinder.
'' Varför började du le?''. retades jag.
'' För jag saknat dig.. och dina kyssar!''. 
'' Något mer?''. sade jag med ett ögonbryn höjt.
'' Och... dina berörningar, nöjd?'.
Jag nickade. '' Väldigt!''.  Innan jag tröck mina läppar mot hennes igen.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
 
 
 
Vi satt nu i Justin's bil på väg till honom. Kvällen hade faktist blivit riktigt lyckad.
Jag hade inte sett till Liam på hela kvällen, vilket var skönt.
Hela bilresan var tyst. Men inte obehagligt tyst, det var den sköna tysntade som vi brukade ha när allt var normalt.
Den tystnade jag älskade.
Nick och resten av killarna skulle tydligen stanna kvar på balen ett tag till, vilket jag inte förstog varför.
När vi äntligen var på Justin's uppfart klev vi ur bilen.
Jag hade knappt fått plats tack vare min super stora klänning.
Justin kom runt vid min sida och öppnade bildörren som en gentleman.
'' Nähmen hej!''. flinade jag.
Han skrattade och stängde dörren efter mig.
'' Jag försöker vara en gentleman ser du väl?''.
'' Ja, tack herrn!'. sade jag och lyfte upp min klänning och böjde mig ner.
Han skrattade tilll innan han böjde sig framåt med händerna på ryggen.
Ett fnitter lämnade min strupe.
'' Kom nu tönt!''. sade jag och började gå längs stengången.
Jag kände en hand ta tag i min arm och drog mig bakåt i en hastig rörelse.
Jag for in i Justins famn med läpparna tryckta mot honom.
Undra hur länge han tränat på det där, det var riktigt snyggt.
Det for som blixtar genom kroppen. 
Den här känslan var annorlunda. Men på ett bra sett.
Mina armar slingrade sig om hans nacke och drog honom närmre mig.
Han avsluta kyssen i någon ynka sekund för att bära upp mig i hans famn med sin ena arm vid mina knäveck och den andra om min midja. Precis den stilen som man har när man gift sig.
Hans läppar mötte återigen mina, men denna gång med tungan.
Justin lyckades låsa upp dörren, öppna den och stänga medans vara läppar maserade varandra.
Jag kunde inte undgå att le, han var riktigt duktig på att hitta utan att kolla.
Han började gå upp för trappan utan att snubbla till.
Sedan öppnade han ännu en dör, antagligen till hans rum.
Sekunden senare kände jag hur jag landade i hans säng.
'' Jag är imponerad!''. sade jag och bet mig i läppen.
Justin flinade sett. '' Tack!''.  Innan han tröck sina läppar återigen mot mina.
Hans händer drogs ner längs min midja bak till min rygg där han började dra ner min dragkedja på klänningen.
Hans berörningar var annorlunda, dem var inte lika hetsiga som förut.
Nu var han mer försiktig och visade mer kärlek vilket gjorde mig mer och mer uppgetsad.
Jag satte mig upp och hjälpte honom att dra ner den hela vägen innan jag la mig ner igen.
Frusterationen efter honom steg, jag ville så gärna ha honom. NU!
Han började sagta dra av min klänning, bara för att reta mig.
'' Ta bara av den!''. fräste jag fram.
Jag blev själv chockad över vad jag sa. Men jag kunde inte kontrollera mig. Jag var.. exalterad.
Ett hest skratt hördes från Justin innan han drog av mig den och slängde den på en stol i hörnet.
Sedan kom han upp till min nivå och började med att kyssa mig på läpparna och börja vandra ner till min hals.
Hans läppar började kyssa mig över halsen. Jag lutade huvudet åt sidan så han fick bättre tillgång till min hals. Gåshuden ryste över mina armar när jag kände hans varma tunga glida över min nakna hud, lätt sög på den och naffsade.
Killen har verkligen lärt sig vad jag blir frustrerad av.
Han började göra små sugmärken och bita lite löst innan han gav mig blöta kyssar ner mellan brösten. 
Att jag låg i underkläder under en fullt påklädd Justin var orättvist. 
Så nu var det tur för honom att få det sim han precis gett mig om inte mer.
Jag puttade ner Justin från mig och satte mig gränsle över hans höfter innan jag böjde mig ner och kysste hungrigt hans läppar.
Jag drog snabbt av honom hans kavaj och slängde den ner på golvet.
Jag tog tag om hans slips och drog honom upp till min höjd.
Han bet sig hårt i läppen och skådade min kropp.
'' Like what you see?''. retades jag.
'' Mhm!''. sade han och slickade sig runt munnen för att reta mig.
Jag drog av honom hans slips och t-shirt i ett och samma ryck och slängde ner den på golvet.
Min blick for på Justins mage, hans muskler har blivit mer synligare och hans mage var brunare.
Så sexigt.
Ett retligt flin spreds på Justins läppar då han märkte att jag dreglade över hans mage, men innan han hann öppna munnen tröck jag mina läppar mot hans och stack in min tunga i hans mun.
Genast välkomnade han den med sin och hungrigt började dem brottas om domenans.
Jag kände hur han började växa mot mitt lår vilket fick mig le retligt. 
Jag började min väg ner för hans käkben med blöta kyssar, sedan ner för hans hals. 
När jag äntligen hittade hans svaga punkt stannade jag till och började göra sugmärken och nafsa.
Vilket jag visste att han älskade.
Svaga stön lämnade hans läppar vilket gjorde mig ännu mer upphetsad.
Vad var de med mig? Jag som förut var den blyga tjejen som var oskuld.
Nu ligger jag över en av Startfords kriminellaste kille och rå hånglar och vem vet inte vad det leder till?
Men jag var som i en sorts trans, jag kunde inte sluta.
Lusten efter honom steg ju mer hans stön ekade i mitt huvud.
Jag började genast kyssa honom ner över hans bröst och abs vilket orsakade att hela han rös av välbehag.
'' Du behöver inte göra.. det här!''. stönade han fram.
Jag ignorerade honom och fortsatte att kyssa honom ner mot hans bröstkorg, det var då jag insåg att jag lämnade läppstift kyssar över hela hans kropp.
När jag nådde hans V-linje stannade jag upp och sneglade upp mot honom. Innan han hann säga något knäppte jag upp hans byxor och drog av honom dem på någon sekund.. Min blick föll ner mot hans kalsonger, jag höjde på ögonbrynen när ett stort flin spreds på mina läppar. Han var hårdare än vad jag trodde.
Mycket hårdare.
Han sneglade ner på mig där jag låg framför hans privata del.
Jag vet vad han ville och jag var beredd på att göra det.
Hårt bet jag mig i läppen innan jag drog ner hans kalsonger och tog honom först mjukt i handen.
'' Fuck.. ''. stönade han fram.
Ett nöjt flin spreds på mina läppar. Det här har jag en bra erfarenhet av, iallefall vad killar säger.
När han minst anade det tog jag honom i munnen vilket orsakade att ett högt stön lämnade hans läppar.
'' Cass! Fuck.''. stönade han fram.
Jag flinade till lite och fortsatte suga tills hela han var på väg att komma då jag stoppade.
Ett frustrerat stön lämnade hans strupe. 
Jag flinade innan jag la mig över honom - med fortfarande underkläder på - och tröck mina läppar mot hans.
Han tog övertaget och knuffade mig under honom och hans läppar började genast ta sin väg ner mellan mina bröst då jag kände bh:n knäppas upp.
Hans ena hand smekte mitt bröst medans den andra drogs ner mot mitt underliv.
'' Fan va vacker du är!''. sade Justin och bet sig i läppen. Men hans blick släppte inte min. 
Justins hand slank sedan in under mina små spets trosor och började smeka mig.
Hela jag njöt och stön efter stön välde ut ur min mun.
Hans berörningar var så annorlunda, men så magiska. Jag älskade den här Justin.
Den Justin som är så lugn och snäll.
'' Fuck du är så jävla vacker''. sade Justin och tröck sina läppar mot mina.
En röd nyans spreds på mina kinder även fast det var fel tillfälle kunde jag inte låta bli.
Hans ord fick mig bli hel, fick hela mig rodna och bli helt sprallig av gladhet.
Jag la mina armar om hans nacke och drog hans kropp närmre min. 
Ett lätt stön lämnade hans läppar vilket orskade mig bli helt galen.
Jag höjde min mun till hans öra.
'' Jag vill ha dig!''. viskade jag och hela Justin rös till.
'' Är du säker babe?''. sade han och mötte min blick.
Jag bet mig i läppen och nickade. '' Helt säker!'.
Han fortsatte kyssa mig hungrigt, hungrigare än någonsin.
Lätte stön lämnade mina läppar då han fortfarande hade sin hand innanför mina trosor.
JAg drog mina naglar över hans rygg och stönade mot hans läppar.
 
Tumblr_m3u237fu8y1rvg7n9o1_500_large
 
Jag kunde verkligen inte hålla inne stönen, det var omöjligt.
'' Är du 100% säker, baby? Fortsätter vi nu kommer jag inte kunna backa ur!''. sade han mot mina läppar.
Ett brett leende spreds på mina läppar.
'' Jag är säker. Jag vill ha dig, nu!''. sade jag och hela han blev galen.
Nervositeten steg inom mig. Var de rätt val jag verkligen gjorde? 
Han gav mig blöta kyssar på halsen och trog hastigt av mig mina trosor.
Japp, jag gjorde rätt val, tänkte jag och tröck mina läppar mot hans.
Hans hand klev upp och ner för min kropp och små små stön lämnade mina läppar.
Justin var väldigt noga med att inte lägga ner all sin vikt på mig, vilket jag var tacksam över.
Jag la mig bekvämare och kände hur Justin placerade sig själv mellan mina ben.
'' Redo?''. sade han.
Jag bet mig hårt i läppen innan jag nickade.
Han spred isär mina ben lite till innan han tröck sig sagt in i mig.

En obskrivlig smarta ilade genom kroppen. Justin tittade plågnades in i mina ögon innan han sagta började dra sig in och ut i mig. 
Hela jag rös och min röst blev helt darrig. Jag kände hur tårarna bildades i ögonen av smärtan som ilade i min kropp.
'' Fuck förlåt babe!''. sade Justin och stannade upp.
Jag kunde inte svara, min hals var helt törr och smärtan tog över allt. 
'' Förlåt Cass, smärtan kommer gå bort snart! Jag lovar''. 
Jag nickade hastigt och kände hur han började röra sig inom mig igen.
Smärtan var tillbaka, jag knep ihop med ögonen och kände hur en tår trillade ner för min kind.
'' Cass, jag kan sluta! ''. tjöt Justin. 
Jag hörde något nytt i Justins röst, jag hörde smärta.
'' Nej!''. fick jag fram. Han rynkade på pannan. '' Är du säker?''. 
Jag nickade återigen.
Nu kan jag inte backa ur, Justin kommer bli förtvivlad. Min lust efter honom var fortfarande kvar men smärtan tog all plats.
Jag tröck mina läppar hårt mot Justins för ett försök att inte tänka på smärtan.
Justin stönade mot mina läppar. '' Jävlar. Du.. är så tajt!''. stönade han fram i vibrationer mot mina läppar.
Hans sexiga röst ekade i mitt huvud, bara det fick mig bli mer upphetsad.
Det var en sak jag inte kunde förstå. Hur kan folk tycka om det här?  Det är ju nästan fruktansvärt.
'' Jag lovar dig.. smärtan går över.. snart! Lita på mig Cass!''. stönade Justin fram och drog sig lite snabbare inom mig.
Jag kunde inte slappna av, smärtan slutade aldrig gå iväg. När skulle den de? 
Att lita på honom i den här sekunden kändes meningslöst. Men jag lovade honom att ge de en chans.

Justins blick var inborrad i min, det kändes som jag skulle svimma när som helst. Jag vet inte hur länge vi hållit på men det kändes som en evighet enligt mig.
Smärta speglades i Justins ögon. 
'' Jag slutar Cass!''. sade Justin och skullee precis tränga sig ut ur mig då jag kände något konstigt.
Smärtan var borta. Det var något annat som togs över.. lust.
'' Nej!''. utbrast jag med ett litet stön.
Justin höjde sitt ena ögonbryn.
'' Ska jag fortsätta?''. sade han och trängde in i mig.
Ett stön lämnade mina läppar. '' Mm!''. 
Ett flin spreds på hans läppar innan han började föra sig själv in och ut i mig.
Smärtan var borta, det var otroligt.
Känslan var otrolig. Det var... skönt.
Jag drog mina händer om Justins nacke och drog honom närmre mig så jag kunde kyssa hans läppar.
Stön efter stön lämnade mina läppar.
Justin tog det försiktigt, kyssarna, hur han drog sig själv inom mig. Det gjorde mig väldigt frustrerad.
'' Jag går inte sönder Justin!''. stönade jag fram.
Justins leende blev bredare innan han började röra sig snabbare och längre in i mig.
Jag kände hur hela min kropp spändes vilket gjorde så jag drog mina fingrar över hans rygg vilket fick honom stöna till.
En våg av njutningar sköldje över mig och Justin började genast le.
'' Grattis babe, din första orgams!''. sade han och en liten rodnad spreds över mina kinder.
 

 
 
Ojoj, första gången för Cassandra? ;)

Har förstått att vissa av er har längtat efter den där delen mellan Cassandra och Justin?;) 
 
Förlåt att det dröjde, har bara mycket att göra! 
Sorry.
 
KOMMENTERA!

Kommentarer
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER



2012-12-11 @ 18:23:59
Romina

Jävla fucking Liam!
Jättebra kapitel, mer ikväll/imorgon? =)



2012-12-11 @ 18:29:39
Anonym

skit bra. meeer



2012-12-11 @ 19:16:06
marie

Äntligen lite jerry hahahahaahah!! meeeeeeeeeeeeeer :* <3



2012-12-11 @ 20:15:09
Emilia

Sååå bra!!! MEEERR!!! <3



2012-12-11 @ 20:16:23
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-11 @ 20:19:13
roza97

Älskar dig fan vad bra kapitel... Bry dig inte om att vissa skriver att du tar någon annans idee för du är grym oavsett...och du skriver som en Gud.. plus det tror jag inte att du gör alltså...
Snälla nästa kapitel snart typ ikväll elr imorn... :)<3



2012-12-11 @ 20:32:56
Matilda

Jaja sluta klaga om att hon tar andras?! Om hon säger att hon inte gör det så hör hon väl inte det?! Och om ni nu tycker det, varför inte prata med/skriva till henne personligt eller iaf skriva erat namn i komentaren så hon kan prata med er om det! Och vadå?! Ni säger väl saker som jag också gör eller?! Ska jag inte få säga saker bara för någon annan gör det?! Det finns ord/meningar som använda dagligen, och det man tänker säger man och det man tänker skriver man? Såååååååååå inte konstigt ifall dom skriver lika? Just saying :)

Jag tycker iaf att det va as grymt!! Du skriver så sjukt bra!! Och jg älskar din novell! :) Kraaaaaaaaam



2012-12-11 @ 21:27:56
Sonja

Asså shit! Tjejen du är fan gryyyyyym!! Tillomed jag vart lite upphetsad måste jag säga!!!:o shiiiiit!! Älskar detta!! De är så himla verkligt liksom! Man kan föreställa sig exakt hur allt är!! Älskar denna novell! Och kommer aldrig sluta läsa dina noveller!!!! Lääängtar som en tok på nästa kapitel!!!:D vill veta vad dom två säger dagen efter och vad de andra killarna gör/säger !XD och cass kanske sover där hela helgen:D hahah!!!:) looove youuuuu!!!



2012-12-11 @ 23:36:38
Sonja

Skrev en lång kommentar nyss..:/ men den verkar inte synas:( men iaf! Du skriver så jävla bra! Tillomed jag vart lite upphetsad måste jag säga!! XD hihi!! Så jävla grym är du!!! Love you! Längtat till denna delen lääänge nu! Längtar massor till nästa!!:) vill se vad dom gör i helgen^^ du är gryym!!



2012-12-11 @ 23:43:20
Anonym

Fucking gdhgfhjdbcfdhfkdf så jävla bra blev lite upphetsad där måste jag erkänna!!Du skriver som jag vet inte vad. Men du är så jävla bra!! Pusss.:*************



2012-12-13 @ 14:02:38
Sonja

Snälla mer!!:( idag!??? Snälla



2012-12-14 @ 13:34:59

Please??! Meter idag??:(



2012-12-14 @ 13:35:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback