Episode 31 - Hurry!

Sedan rotade jag efter mitt ciggpaket tills jag kände ett par armar om min midja bakifrån. 
'' Så.. Justin, är hemma själv ikväll, lust att sova hos mig?''. 
Jag sneglade bak och mötte Jessicas blågröna ögon.
En suck lämnade min strupe. Jag var så trött på att höra hennes röst.
'' Fuck Jess. Vad är det du inte förstår? Jag låg med dig EN gång, EN fucking gång, har jag sagt att jag vill ligga med dig mer eller? Nej! Gå till Seth jag vet att han gärna knullar dig!''. fräste jag. 
Hon drog efter andan och tog ett steg bakåt.
'' Förlåt.. J-jag trodde bara..''.
Jag avbröt henne. '' Du trodde fel, vi är INTE tillsammans okej? Jag gillar fucking inte dig, jag gillar en anna okej? Jag är bara så trött på din pigiga röst och ditt bitchiga beteende!''. 
 
 

 
 
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:

När det äntligen vart rast från dansen gick jag till skåpen.
Jessica mötte min blick innan hon skyndade sig fram och la armarna om Justins midja.
Jag himlade med ögon. Bitch. 
Jag gick fram till skåpet och slog in kombinationen och öppnade.
'' Så.. Justin, är hemma själv ikväll, lust att sova hos mig?''.sade JEssica med pipig röst.
En rysning for längs min ryggrad, hon är vidrig.
Men jag kunde inte undvika att känna en stynga svartsjuka. Tänk så säger Justin Ja?
Jag hörde hur Justin drog efter andan och suckade. '' Fuck Jess. Vad är det du inte förstår? Jag låg med dig EN gång, EN fucking gång, har jag sagt att jag vill ligga med dig mer eller? Nej! Gå till Seth jag vet att han gärna knullar dig!''.fräste Justin.
Hela jag stelnade till, hade han just sagt det där. 
JAg spetsade öronen och lyssnade noga vad dem sa. 
'' Förlåt.. J-jag trodde bara..''. pep Jessica.
Jag sneglade bak och såg henne stå gråtfärdig framför Justin. Hela hon skakade av rädlsa.
Tror vem som helst skulle bli rädd för Justin om han skrek på en, till och med jag vart en stynga rädd.
'' Du trodde fel, vi är INTE tillsammans okej? Jag gillar fucking inte dig, jag gillar en anna okej? Jag är bara så trött på din pigiga röst och ditt bitchiga beteende!''. röt Justin.
Jag kunde inte undgå att le. 
Var det mig han gillade? Eller hur?
'' F-förlåt Justin! J-ag visste inte..''. sade Jessica och lsäppte en tår.
Hon mötte min blick i en sekund, jag kunde inte undgå att le bitchigt mot henne. Rätt åt henne.
'' Fuck Jess, låt mig bara vara ett tag. Måste få vara själv!''. sade Justin och lugnade ner sig.
'' Går v-vi fortfarande p-på ba-alen?''. stammade Jessica fram.
Justin nickade med spänd käke. '' Ja det gör vi, men som vänner!''. 
Hon nickade hastigt och sprang in på tjejtoan.
Jag bet mig hårt i läppen och drog mitt hår bakom örat. 
Allas blickar var på Justin, alla stog helt stilla med munnarna vidöppna.
'' Vafan glor ni på?''. röt Justin och alla vände sig hastigt om.
Jag såg hur Justin spände sina knytnävar hårt.
Hans andetag var tunga och hans käke var spänd.
Justin såg att jag kollade på honom, hans ögon vart från svarta till den där underbara hazzelbruna färgen.
'' Hälsa Mrs Carlow att jag spydde coh gick hem!''. sade Justin och smällde igen skåpdörren oh gick iväg längs korridoren.
Jag stängde snabbt mitt skåp och skyndade mig efter.
'' Vart ska du?''. sade jag.
Jusitn fortsatte gå ut på skolgåden.
'' Bort här ifrån!''. sade han och  tvästannade så jag sprang in i honom.
Han stoppade in en cigg i munnen coh tände på den. 
Han drog efter andan och andes ut all rök.
'' Vart ska du Justin?''. 
'' Jag måste slå av mig lite!''. sade han och tog ännu ett blåss av ciggen och vände sig om.
JAg rynkade på ögonbrynen. '' Slå av dig?''.
'' Ja, måste slåss mot någon, ta ut min fucking ilska!''.
'' Det är inte ett bra sätt att ta ut din ilska på Justin!''. 
Han skrattade till. '' Fan skiter jag i de!''. 
Jag himlade med ögonen. '' Jaja, fine gör som du vill!''. mumlade jag.
Justin mötte min blick. '' Yup. Men jag måste dra babe, vi ses sen!''. 
'' Sluta kalla mig babe!''. sade jag. Men jag kunde inte undgå att le.
Han börjde gå.
'' Jag vet att du gillar de!''. ropade han. 
Jag himlade med ögonen. Han sneglade bak med ett snett leende innan han försvann bort till parkeingen.
Sen skyndade jag mig in i korridoren igen och mötte upp Bonnie vid hennes skåp.
'' Vart var du?''. sade hon.
'' Pratade bara lite med en kompis..''. sade jag och log.
Hon nickade. '' Kom nu vi börjar snart!''. 
Sedan drog hon med mig tillbaka till idrottssalen.
 
Flera timmars dans. Ingen höjdare. 
Klockan var runt 3 och alla elever rusade ut från skolan. 
Alla var väl lättade över att det äntligen var över. 
Jag gick ut till skåpen och drog på mig min jacka och tog min väska.
'' Vi ses väl imorgon?''. sade Bonnie.
Jag nickade. '' Det gör vi, jag ringer!''. sade jag.
Hon log. '' Bra!''. 
Hon kramade snabbt om mig innan hon gick ut till parkeringen.
Imorgon var det äntligen bal, längtaden steg bara mer och mer för vare minut.
Jag lämnade skolan bakom mig och började gå hemåt.
Det tog bara ungefär 10 minuter att gå, och lyckligtvis var inte Jenna hemma så jag slapp laga mat.
Hon hade skrivit en lapp att hon var på något möte med sin avdelning på sjukhuset tydligen.
Jag skyndade mgi upp på mitt rum, drog av mig kläderna och skyndade mgi in i garderoben.
Sedan drog jag på mig ett par skinnyjeans i svartfärg och en snygg vit topp.
Sedan lockade jag mitt hår lite slarvigt och bättrade på sminket innan jag tog på mina Jeffrey Cambell skor och sprang ner.
Förhoppningsvis var han kvar dit jag var på väg.
Jag drog på mig min skinjacka och tog mina nycklar och mobil innan jag gick ut. 
Tack och lov var det inte så kallt. 
Mina skor klickade lätt mot asfalten där jag gick ner mot min bil. 
Jag tröck på knappen och bilen låstes upp innan jag klev in i den.
Bilen var kall, jag har ju inte kört den på ett tag dock.
Jag stoppade in nyckeln och vred om så ett brummande ljud lät till och bilen var igång.
Ett leende spreds på mina läppar, jag hade inte kört bilen sen kvällen då jag såg Justin på boxnings stället.
Jag satte i en cd och skruvade upp på högsta nivån.
Sedan körde jagut från uppfarten och ut på vägen med gasen i botten.
Jag körde ut på motrovägen för att gasa på lite, att köra sagta är verkligen inte min grej.
Det ska gå fort och låta mycket.
När jag såg avfarten jag skulle svänga av vid sagtade jag av och svängde fint.
Det var länge sen jag var här, men jag kommer dock väldigt bra ihåg vägen och hur det såg ut.
Dem gamla byggnaderna, skogen som låg brevid och alla läskiga gränder.
När jag kom fram till stället gasade jag på och parkerade bilen på parkeringen.
Parkeringn var halvfull, antagligen har någon någon match nu.
Jag drog ut nyckeln och bilen slocknae innan jag klev ur.
Blickarna for på mig, vadå är dem inte vana att se en tjej här eller?
Killarna som stog utanför och rökte hade alla blickarna på mig.
Jag himlade med ögonen och läste skylten. '' The Box!''. 
Sedan bet jag mig nervöst i läppen och gick mot ingången.
Snabbt öppnade jag dörren och gick in.
I 'ringen' stog Bruce med någon annan kille och tränade olika slag och taktiker. 
Hans blick mötte min och han sken upp i ett leende.
Jag log mot honom medans jag gick fram.
'' Hej!''. flinade jag.
'' Nämen hej, vad gör du här?''. sade han.
'' Ska bara kolla till Justin. Han var så förbannad över något sista gången jag träffade honom!''. sade jag och log milt.
Jag kunde inte hålla mig borta från Jusitn, jag var tvungen att se honom. 
Han var som en drog för mig, jag måste se honom varje dag annars får jag panik. 
Antar att mina känslor för honom fortfarande är kvar.
Bruce nickade. '' Han är i gymmet!''. 
Jag nickade. '' Tack!''. 
 
Tumblr_ljcpqx0svo1qb5voho1_500_large
 
Det var då jag insåg att han stog bara i shorts, ingen tröja. Hastigt skakade jag på huvudet och gick in till korridoren till gymmet.
Jag stannade och kollade igenom glaset in till gymmet. 
Hela gänget stog och tränade, men min blick fastnade på Justin som stog och slog på en boxningskudde, shirtless med sina röda boxnings handskar.
Jag öppnade dörren in till rummet. 
Jag gick först fram till Alex och Nick som tog och bar på tyngder.
'' Hey!''. flinade jag.
Deras ögon for upp.
'' Hej på dig!'. flinade Alex.
'' Vad gör du här?''. fortsatte Nick.
Det jag inte märkt tidigare att deras röster var otroligt lika, okej dem var bröder. Men på utseendet liknade dem inte varandra, bara på ögonen då. 
'' Ska bara kolla till Justin!''. sade jag och tittade runt i rummet för att undvika deras blickar.
'' Hm.. Eller så kan du inte bara hålla dig borta från honom!''. sade Nick med ett snett flin.
'' Sluta!''. sade jag och slog till honom på axeln.
Ett skratt ämnade deras läppar. '' Han har varit frustrerad och arg hela dagen, kanske du kan få han glad!''. 
'' Kanske? Hon kommer få honom som en liten pojke på julafton!''. fyllde Alex i. 
Jag kunde inte undgå att rodna. Jag förstog inte varför just JAG hade sån effekt på Justin.
Så fort han såg mig vart han lugn, ingen annan kunde få honom lugn på det sättet som jag kunde.
'' Okey det räcker, vi ses sen grabbar!''. flinade jag och gick över det stora gymmet.
Jag vinkade lite lätt till Seth och Roy som stog chockade vid springbanden.
Jag gav dem ett leende innan jag gick mot rummet där boxnings sakerna var, och där Justin var.
Försiktigt öppnade jag dörren in till rummet, tack och lov märkte han mig inte.
Jag stängde den tyst och lutade mig mot väggen brevid och skådade han när han slog med all sin kraft på kudden.
Hans muskler var spända och svett ran ner för hans panna. Han var så snygg. 
Specielt svettig, utan tröja och slog hårt på en kudde.
'' Jag hoppas du duschar sen!''. sade jag och hela han hoppade till.
Han vände sig hastigt om men blev geanst lugnare då han såg att de bara var jag.
'' Vad gör du här?''. 
Jag tog några kliv fram i rummet så jag fick en bättre skymt av hans underbart sexiga muskler.
'' Tänkte se till så du inte dödat någon!''. Lögn. Jag kom hit för jag saknade dig. 
Hans ögonbryn höjdes. '' Eller?''. 
Jag bet mig i läppen och började fippla med mina naglar.
Fan den här killen ser verkligen när jag ljuger. Det är något jag måste träna på.
'' Sluta.''. mumlade jag.
Han tog några kliv fram till mig, man såg svettpärlorna i hans panna. Men just nu var det bara otroligt sexigt.
'' Varför ljuger du för mig?''. sade han med ett snett flin på läpparna.
'' Jag ljuger inte!''. ljög jag.
'' Inte? Varför bet du dig i läppen och pillar med dina naglar som du alltid gör när du ljuger?''. sade han och tog ännu ett kliv fram så vi var otroligt nära varandra.
'' J-jag.. kände för de..''. stammade jag fram.
Hans blick gick ner till mina läppar, automatiskt gick min blick ner till hans.
Jag närmade mig hans läppar. Skulle jag verkligen göra det här? 
Min blick gled till hans ögon, till hans läppar och upp och ner.
'' Fuck this!''. sade Justin och tröck sina läppar hårt mot mina.
Fjärilarna i magen vaknade till liv och gladen sprudlade inom mig.
Jag la mina armar om hans nacke och drog honom närmre mig.
Hans tunga bad om entre till min mun vilket jag gärna accepterade. 
Justin tröck mig upp mot väggen och började smeka mitt ena bröst vilket fick mig stöna lågt.
Min hand drogs över hans nakna mage vilket gjorde mig bara mer och mer upphetsad.
Han drog av mig min topp och stirrade på mina bröst.
Han stönade lågt innan han kysste mig ännu en gång.
Jag ville ha honom, här och nu.
 
 
 
'' Cass! Cassandra! Vafan.. Cassie vakna!''. sade en röst.
Hastigt satte jag mig upp och insåg att jag låg på en bänk i idrottssalen.
Säg inte att jag nyss drömt om Justin. 
Jag mötte Bonnies bruna ögon och en rodnad spreds över mina kinder.
'' Vad hände?''.
'' Vi hade teori och Mr Carlow förklarade lite om vad som kommer hända i morgon och du somnade!''. sade Bonnie och fnittrade till.
Jag drog handen genom håret. '' Gud va pinsamt, snarkade jag?''.
Ett retligt leende spreds på hennes läppar.
'' Njaa, men du sa Justin några gånger!''.
Mina ögon for upp. '' Va?''. 
Hon nickade. '' Jo, men ingen hörde utom jag!''.
Jag pustade lättat ut. '' Tack och lov!''. 
Det var helt tomt i idrottssalen antagligen hade alla gått.
'' Kom nu, jag vill hem!''. flinade Bonnie.
Vi reste oss upp, tog våra grejer och gick till våra skåp.
Gud va pinsamt, jag hade somnat på en ungefär lektion, och drömt om Justin. Sjukt.
Jag öppnade mitt skåp, tog på mig jackan och tog min väska innan jag vände mig till Bonnie som var på väg mot mitt håll.
'' Vi ses imorgon va?''. 
Jag nickade. '' Japp, visst var vi lediga?''.
Hon nickade med ett leende. ''  Japp, men vi möts vid 3 utanför frissören?''.
Bonnies moster var frisör så hon och hennes kolega skulle fixa till våra hår lite innan balen.
'' Det gör vi!''.
Jag gav henne en kram innan jag stoppade i hörlurarna i öronen och började gå ut från skolansområde.
 
 Musiken pumpade i mina öron medans jag gick längstrottoaren.
Det kändes som en evighet hem sen var det kallt.
Jag kände hur en bil stannade till vid vägkanten, men jag var för rädd för att kolla.
'' Cass!''. hörde jag någon skrika.
Jag vände huvudet åt sidan och mötte Zac's blick. Jag tog fort ur hörlorarna och gick fram till hans bil.
'' Hej!''. sade jag.
'' Vill du ha skjus?''.
Jag nickade. '' Ja tack!''.
Sedan skuttade jag runt och hoppade in i den varma bilen.
Han log mot mig.
'' Såg att du omnsade på teorin!''. 
Jag himlade med ögonen. '' Mm.. Var så trött..''. flinade jag.
'' Haha men det var rätt gulligt!''. flinade han.
En liten röd nyans spreds på mina kinder.
'' Sluta!''.
'' Haha rodnar du?''. retades jag.
'' Nej! Jag fryser bara om kinderna!'. sade jag och han skrattade. 
'' Jo visst!''. Innan han började köra.
Vi små pratade lite på vägen hem innan han stannade utanför mitt hus.
''Så..''. sade han nervöst.
Jag bet mig hårt i läppen innan jag mötte hans blick. Hans ögon tittade djupt inne i mina ögon innan han böjde sig sagta framåt mot mig.
Åhnej, det här fick inte hända! Jag har inte dem känslorna för honom.
Paniken steg inom mig, vad skulle jag göra?
Han var några centimeter ifrån mina läppar tog jag backade bakåt lite.
'' Jag kan inte..''. sade jag.
Han lutade sig frustrerat bakåt i sätet. '' varför inte? Jag trodde du gilllade mig?''. sade han.
'' Jo det gör jag men.. jag kan bara inte. Mina känslor för Justin är fortfarande kvar!''. sade jag nervös.
Han suckade frustrerat. '' Fine.''.
'' Förlåt..Tro inte att jag inte gillar dig, för de gör jag. Men de blir så fel!''.
Liam nickade. '' Okej.''.
'' Vi ses!''.sade jag och hoppade ur bilen.
Han tittade på mig en sista gång innan han tog gasen i botten och lämnad emig kvar ensam.
Jag hoppas inte han blev sur. 
Jag skyndade mig upp till ytterdörren och öppnade den och gick in.
Värmen träffade mig genast vilket fick mig pusta ut.
SEdan stängde jag dörren bakom mig och tog av mig min jacka och skor.
'' Hallå!''. ropade jag.
Inget svar. Antagligen jobbade Jenna.
Jag gick in till köket och läste på hennes schema. Hon slutade klockan 9 idag. Gud att jobba från 9 till 9. 
Ingen höjdare.
Jag öppnade kylen, skannade den, inget gott, sen stängde jag.
Med en suck gick jag ut till vardagsrummet och slängde mig trött i soffan.
Mina fötter värkte över pumpsen vi var tvungna att använda på dansen. 
Jag slog igång tv:n och såg att det var AFV på tv:n. Ett flin spreds på mina läppar. 
Att skratta lite nu skulle inte direkt skada.
Min mobil vibrerade till. Jag tog upp den ur fickan - låste upp den - och läste smset.
Det var från ' Okänt ¨.
'' Ser att du har roligt? Men synd att de snart kommer förstöras!''. 
Sedan var det en bild på mig skrattandes i soffan. Paniken steg inom mig. Vem hade skrivit de ?
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag sprang och låste ytterdörren, bakdörren och alla möjliga fönster, sedan sprang jag in i köket och tog en kött kniv och rusade sedan in i vardagsrummet och la mig i soffan.
Jag hörde hur någon knackade på ytterdörren. Jag tnkte inte öppna.
Tårarna började rinna ner för mina kinder, skulle dem döda mig?
Min mobil plingade till ännu en gång. Fortfarande från ' Okänt'. 
'' Gråter lilla Cassie, ska jag ringa mamma? Nej juste du har ju ingen! Hur dum får du vara? Tror du inte jag kommer in även fast du låsit alla dörrar? ''. 
Tårarna forsade ner för kinderna. Jag tog fram Justins nummer på mobilen och signaler gick fram.
'' Svara!''. tjöt jag.
Signalerna fortsatte, han svarade inte!
Jag skrek frutstrerat till och letade efter någon att ringa.
Då dök Liams nummer upp.
Jag tröck snabbt på ring och signlar gick fram.
'' Liam !''. sade han.
'' Liam!! Det är någon som vill döda mig!!''. tjöt jag med tårarna rinnandes ner för mina kinder.
'' Va? Vad snackar du om?''. sade han.
''' Någon vill döda mig! Dem försöker ta sig in!''. 
'' Va? Jag kommer direkt!''. tjöt han.
Jag hörde hur någon försökte öppna ytterdörren. 
'' Skynda!'. tjöt jag och la på.
Jag tog en filt och drog den tätt intill min kropp och tårkade tårarna.
Han är här snart, ingen kommer skada dig, intalade jag mig själv.
Jag satt säkert i 5 minuter, livrädd med en kniv i handen innan det började bankas på dörren.
'' CASS!! ÖPPNA!''. skrek Liam.
Jag skyndade mig ut till hallen och slet upp dörren.
Jag släppte kniven och slängde mig i hans famn.
'' Hey!''. sade han och kramade om mig hårt.
Tårarna rann ner för mina kinder. Hjärtat dunkade oendligt fort.
'' D-dem försö-ökte d-döda-a mig!''. stammade jag fram.
'' Shh! Jag är här, shh! Dem kommer inte röra mig när jag är här, jag lovar!''. sade han.
Han stängde dörren och låste bakom sig innan vi gick in till vardagsrummet.

 
Vem var utanför? Varför svarade inte Justin, kanske de var han som var utanför?
Kanske de är han som skickat alla smsen? :o 

KOMMENTERA LOVIES!


Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
emma

ÅHHHHHHH! varför var det bara en dröm? där blev jag lurad! vill ha mer!



2012-12-03 @ 20:48:50
Ellen

Snälla skriv meer!! UPPDATERA SNABBT ÄLSKAR DIN BLOGG !!!!!! <3



Blogg: http://www.ellen.webboken.se
2012-12-03 @ 20:53:02
Zelma

jättebra!



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-12-03 @ 20:56:49
Anonym

lova att det kommer ett på torsdag !!!!!!!



2012-12-03 @ 21:04:21
Amanda Bieber<3

men guud det fåår bara nt vara justin som skickade alla sms..:// Skitbra kram<33



2012-12-03 @ 21:24:31
Amanda Bieber<3

men guud det fåår bara nt vara justin som skickade alla sms..:// Skitbra kram<33



2012-12-03 @ 21:24:41
Romina

Jag tror inte det är Justin för det första har han boxningsmatch så det är nog därför han inte svarar och för det andra verkar han inte vara den typen. Jag har mina funderingar på att det är Liam som var utanför dörren men jag är inte säker.



2012-12-03 @ 21:31:22
Sofiaaa <3

MEER!! :D



Blogg: http://Biebercrew.blogg.se
2012-12-03 @ 21:45:38
Emelie

Jätte bra! <3
Tror inte det är Justin men kanske det var Liam ..
Hoppas Justin kommer till henne eller något innan något händer!



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-03 @ 22:08:24
Anonym

Du är bästttttttt



2012-12-03 @ 22:25:33
Matilda

OMG!!! Jag älskar dig!!!!!! Jag älskar din novell!!!! Jag älskar Justin!!!!!! Asså Gud!!!!! Det är ju Liam som är med i Cains gäng och bara lurar Cass!! Han är med henne ensam, i hennes hus och han vill ta dö på henne!! Snälla Justin, gå till Cass!!! Rädda henne!! Döda Cain och Liam och alla i deras gäng!! Jag vill inte att Cass ska dö!!!! Fast det kommer hon ju inte för då blir det ingen bra novell... Men gash! Ligger här i min säng, mitt hjärta du dunkar så sjukt hårt och snabbt!! Jag ligger och skakar och är jätte rädd för Liam och dom!!! Käre barn vad du kan skriva verkligt!!!! Gash! Du är braaaaaa!!!!!! Jag älskar att du skrive r så långt och uppdaterar så mycket!!!! Love love love love love youuuuu!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaam



2012-12-03 @ 23:21:01
roza97

Åhh, nästa kapitel snabbt och jag är hundra på att Liam spelar... :S Justin kansler hade en match men det får inte vara Justin... Längtar till nästa kapitel!!! <3



2012-12-04 @ 10:54:23
Anonym

Mer när kommer nästa



2012-12-04 @ 11:44:33
Anonym

Jag tror att det va Liam som var utanför.. Jättebra!



2012-12-04 @ 15:41:04
jasmine

Meer när kommer nästa



2012-12-05 @ 15:48:24
Anonym

nästa kommer imorrn ! i know that ;)



2012-12-05 @ 19:30:34
Anonym

När kommer nästa. Snäll idag



2012-12-06 @ 18:04:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback