Episode 23 - It was only just a dream.

Fick ju hjälp av Pattie och Scooter så!
Jag var ju inte så jätte trött så jag tog upp min mobil och loggade in på facebook.
* In bed with my buddy @justinbieber watching the notebook, good movie!:* *
Sedan checkade jag in i min säng. Allt det där kunde misstolkas, men dem jag har på facebook vet att jag och Jsutin bara är vänner.
Tror jag?
Jag gjorde sedan samma sak på tiwtter, men checkade inte in då.
Sedan såg jag att Justin också twittrat, för 18 sekunder sedan att han låg i sängen med mig coh kollade på film.
Jag skrattade lite och loggade sedan ur och tittade på Justin som höll på med sin mobil.
Nån sekund senare loggade han också ur och la sig bekvämare.
Jag slöt mina ögon och kröp några snepp närmare Justin och somnade sedan.'


Jag vaknade och skulle precis väcka Justin då jag insåg att han inte var här? 
Vart var han?
Jag tog tag i min mobil och såg att jag hade ett nytt medelande. 
Från Justin! 
'' Godmorning beautiful, jag älskar dig ! :) <3 '' .
Stog det. Inget mer.
Snabbt svarade jag.
'' Godmorning! Vart är du? <3 ''.
Efter nån minut senare fick ajg ett svar.
'' Var tvungen att gå! Ringer sen! :/<3''.
'' Lugnt! Vart lite orolig när inte du låg brevid mig, haha!:)<3''.
'' Naw, men jag ringer dig sen så hittar vi på något!:) <3''.
'' Okej, puss <3''.
'' Puss <3''.
Sedan slutade vi smsa.
Jag drog upp gardinerna och solen lös upp mitt rum.
'' Bra väder, yees!''. sade jag och tog på mig en söt klänning och min jeans jacka.
Jag beslöt att gå till parken. Ingen andledning. Bara vara där. Det var trevligt för det var alltid folk där. 
Idag och imorgon var vi lediga. För lärarna hade möten och sånt!
Jag gjorde mig klar och sprang ner och mötte Nath coh Camille i köket.
'' Ehm.. Jag går till parken eller nått!''. log jag.
'' Okej! Ses!''. sade Nath och jag tog min mobil, nyckalr och plåmbok och lämnade huset.
Det var varmt, riktigt skönt.
Det var ungefär tre gator till parken, men det var skönt att få gå lite.
i parken var det massa barn som sprang runt och skrattade och skrek.
Och sen fanns det massa familjer som hade picknick. Jag såg ett par. Som såg precis ut som mig och Jordan.
dom låg och kastade vindruvor på varandra och försökte fånga dom.
En tår föll ner för min kind. Hur kunde jag sakna en kille som sårat mig så djupt?
Jag gick och slog mig ner på bänken jag alltid suttit på och tittade på alla söta barn som sprang runt.
Efter ett tag reste jag mig upp och gick till lekparken där alla barnen lekte.
Jag slog mig ner på en annan bänk och skådade dem.
Dom var så söta. Jag log bara att se dom.
Min mobil började ringa. Det var Justin. 
'' Heey !''. sade jag glatt.
'' TJaba! Jag är klar var är du? ''. sade han.
'' Parken, kom hit!''.
'' Okej kommer om 5! puss!''.
'' Puss!''.
Jag la på och väntade.
Någon slog sig ner brevid mig.
Jag vände mitt huvud och mötte Justins blick.
'' Tja!''. sade han och jag loog.
'' hej! Vart var du?''. sade  jag och kramade han snabbt.
'' Var hem och böt om och duschade, städade huset lite och så!''. log han.
Jag nickade lite lätt.
'' Kom!!''. Justin reste sig upp och drog med mig. 
Vi gick en bit då jag insåg att vi skulle till stranden. Folk badade, det var faktist riktigt varmt då. 
'' vill du ha glass?''. sade Justin och jag  nickade.
Han flätade samman mina händer och gick mot glasskoisken.
'' Vad får det lov att vara?''. sade en tjej i kasnke 30 års olden.
'' Tre kulor. Choklad, jordgubb och daim!''. sade Justin.
'' Och tre kulor till, Jordgubb, Blåbär och Choklad!''. sade jag och log.
'' Det blir 50 kr!''. sade hon.
Justin la fram en 50kr sedel och tog glassarna. Han räcktemig den ena och vi började äta medans vi gick längs stranden.
Justin skrev ett par autografer och tog några få bilder, med hjälp av mig.
Tiden gick och vi hade suttit på stranden hela dagen.
Klockanv ar nu strax före 7 och mina ögonlock blev tyngre och tyngre.
'' Kan jag sova hos dig?''. log han.
Jag nickade. '' Visst!''.
'' bra, ska vi dra till dig? Är rätt trött!''.
'' Samma här!''. 
Vi reste oss upp och Justin flätade samman våra händer igen, varför gjorde han de?
Det var mörkt ute.Fast klockan var 7.
När vi gick genom parken var det mörkt, det fanns några få lampor men hjälpte inte mycket.
I nästa sekund föll jag mot marken och ramlade med en smäll.
'' Shit!''. skrek jag chockat och kände hur min fot vrickades.
'' Hur gick det?!?''. sade Justin och hukade sig.
'' Tror jag vrickade foten!!''. sadej ag och han hjälpte mig upp.
Och ja det hade jag.
'' Vänta jag bär det sötnos!''. sade han och bar upp mig. 
Jag log och nästa sekund var jag i hans famn.
Snabbt drog jag min arm runt hans nacke för att hålla i mig.
hur orkade han mig?
Justin bar mig hela vägen hem och upp till mitt rum. Det var bara Nath och Camille hemma, pappa och mamma var uta på middag och skulle komma hem i natt nån gång.
Justin släppte ner mig i sängen och stängde dörren.
'' Vad ska vi göra?''. sade jag och drog av mig min jacka coh slängde den på golvet.
'' Vet inte.. Vi kan.. hm..  rå hångla!''. sade Justin och la sig tätt över mig med ett busigt flin.
Men la inte all sin vikt över mig.
'' Justin.. Selena kommer döda mig och dig, hon gillar dig! Jag ser det. Och du gillar henne.!' sade jag och log.
'' Hon behöver inte veta!''. viskade Justin och drog av sig tröjan.
'' Justin! jag har ringen!!''. sade jag. 
Men jag ville. Jätte mycket.
'' Ta av dig den då!''. sade han busigt.
Jag tittade på hans underbara mage och bet mig i läppen.
Sagta drog jag av mig ringen och la den på säng bordet.
Han log sexigt och närmade sig mina läppar.
Sagta möttes dom och började massera varandra.
Jag la mina armar runt hans nacke och drog honom närmre mig.
Strax övergick det till hångel, galet hångel.
Hungern att villja ha honom steg mer och mer. 
Han smekte hela mig och jag dorg hårt i hans nackhår.
Justin drog av min klänning så jag låg i underkläder, då knäppte jag upp hans jeans och drog av dem.
Sedan la vi täcket över oss och fortsattes kyssas.
'' Jag.. vill.. ha dig.. NU!''. sade jag mellan kyssarna.
Hans händer fattade min rygg och han knäppte upp min bh.
Sedan försvann mina trosor. 
vi fortsattes kyssas medans jag drog av hans kalsonger.
'' nu nu nu!''. sade jag och han slank smidigt in i mig.
Vi båda stönade lågt, han fortsatte kyssa mig medans han drog den snabbare och snabbare in och ut. 
Jag bet mig hårt i läppen för att inte stöna högt så Nath och Camille där nere skulle höra.
'' Justin!''. tjöt jag och vi blev mer och mer svettigare. 
Och täcket gjorde det värre.
'' åh jag älskar dig!!''. stönade jag.
'' jag älskar dig med!''. stönade Justin fram och körde några snepp sagtare.
Jag vaknade till med ett ryck och satte mig hastigt upp. Sedan gnuggade jag mina ögon och kände en arm runt mig.
'' Vad hände?''. sade Justin trött.
'' åh.. gud..''. sade jag.
'' gud du är helt svettig vad har du gjort?''. sade han skrattandes och jag kände hur hans arm om mig klibbades fast.
'' Okej.. shit.. ''. sade jag och kunde itne låta bli att le. 
Drömmen var faktist underbar.
'' Sääg! Vad drömde du?''. skrattade Justin.
'' Skratta inte okej?''. sade jag.
Han skakade på huvudet.'' Nej jag lovar!''.
'' hah.. jag drömde att vi hade sex! ''. sade jag och log lite smått.
'' Ofta? Var det skönt? var jag bra?''. sade Justin och jag slog lätt till honom.
'' Kanske..''. viskade jag.
'' Säg nuuuu!!''. tjöt han.
'' OKEJ OKEJ! Ja det var skönt.. Och duu var bra..''. mumlade jag.
'' Yes!''. sade han och jag borrade ner huvudet i kudden.
Det var skönt eftersom vi var lediga Torsdag och Fredag, lärarna hade möten och massa!
Jag reste mig upp från sängen och drog upp rullgardinen och såg att solen lös starkt. I tidningarna hade det st¨tt om vädret, det var det bästa på flera hudnra år sade dom!
Inte för jag vet om man ska tro på det. Men det hade varit sol sen mars!
Med ett leende gick jag in i min walkincloset och tog fram ett par vita mönstrade shorts, ett ljusrosa linne och en jeans shorta. 
Sedan vart mitt hår i en lös snygg knut. Sminket vart det bara mascara och eyeliner.
'' ey vill du hänga med och träffa Selena? Hon är i stan tills sommarlovet börjar?''. sade Justin.
'' Mm visst!''. sade jag.
'' Bra, skirver att vi ska möta henne i parken om 20min!''.
Justin gick up ur sängen och dor gpå sig sina kläder..
Jag packade ner solgalsögon, läppglans, mobil, plåmbok och nycklar i en liten portmoné och tittade sedan på Justin som stog och skådade sig i spegeln.
'' Kom nu spegelapa!''. fnissade jag och han log mot mig och vi gick ner.
Nath satt i köket med Camille och åt frukost. Jag var inte så värst hungrig så jag tog ett äpple.
Desamma gjorde Justin.
'' Vi går till parken!''. log jag och dom nickade och fortsatte prata det dom nu pratade om.
Jag tog på mig mina vita slitna convers och öppnade dörren och gick ut.
Solen lös starkt mot mina ben, och nej det var itne sommar än. Men snart så! 
Lite mer än 1 månad är det sommarlov.
'' Åh älskar Stratford nu alltså, så underbart väder!''. asde Justin och jag log.
Med ett leende gick jag mot parken som låg två-tre gator ifrån mig.
Det var fullt emd springande barn, skratt, prat.
Vi såg ett par som vfar lugnt över 20 med en liten flicka och pojke.
'' Du och j..''. Jag avbröt mig själv och tittade ner.
'' Vad skulle du säga?''.
'' Inget!!''. sade jag.
'' Haha okej, men bara så du ver hörde jag vad du tänkte säga!''.
Jag boxade till honom på axeln och skrattade.
Jag tänkte säga att det där var jag och Justin om några år, men insåg sen att vi bara var vänner.
Fast det inte kändes så. Det kändes mer. Men jag kanske hade fel?
Jag tittade runt i parken och såg Selena sitta med nån blond korthårig tjej och en brunhårig kille på en bänk lite längre bort.
'' Där är dom!''. sad eJsutin.
'' Vem är dem andra ?''.
'' Vanessa hudgens och Zac Efron tror jag!!''.
Jag nickade glatt, iiihh jag skulle få träffa snyggingen Zac efron. Ärligt talat var det coolt att umgås med kändisar.
Justin la armen om mig och gick fort fram.
'' Och va snäll!''. viskade Justin nära mitt öra.
'' jaja!''. viskade jag tillbaka.
När vi kom fram log jag stort mot dom båda.
'' Hey, Tiffany Justins super snygga bästavän!''. skojade jag och sträckte fram handen mot Selena.
Hon skrattade lite lätt och tog i den sedan.
'' Selena. Aa Justins vän!''. skrattade hon.
'' Trevligt att träffas!''. log jag.
'' Desamma!''. sade hon.
Sedan hälsade jag på Vanessa, gud båda två var sjukt fina.
Sedan hälsade jag på Zac, och daaaamn han var snygg.
Han hade en vanlig t.shirt med en shorta i massa starka snygga olika färger. 
Sedan ett par matchande jeans.
Vi alla satt och pratade ett tag. Selena var inte som jag trott. Hon var riktigt snäll och rolig.
'' Ska vi gå och äta nån stans?''. sade Justin och alla nickade.
Vi började gå mot stan. Vanessa pratade med Selena och Justin och det var bara jag och Zac kvar. 
Vi gick tysta.
Nån måste säga nått?
'' så.. är du och Vanessa tillsammans eller nått?''. sade jag och tittade på Zac.
Han log stort.
'' Nope! Hehe vi är bara vänner!''. log han.
'' jaha okej!''. sade jag och log. '' är det inte konstigt att umgås med ditt ex?''.
'' Njaae, lite kanske. Men är rätt van. hon har gått vidare och jag med. Är singel och det är skönt!''. log han.
Och där började en typ 15 minuters lång konversation.
Zac var en trevlig kille, verkligen. En som man lätt kunde falla för.
( vi säger att Zac är 20-21år)
När vi kom in till resturangen var det faktist riktigt mysigt.
Vi slog oss ner vid ett bord. Justin och Selena såklart brevid varandra, sen jag brevid Zac.
Och Vanessa på kanten.
Tydligen hade Vanessa känslor för nån annan kille så det skadade väl inte att jag flörtade lite med snygge Zac?
'' Zac ska vi dela på nån pizza? kommer inte orka hela?''. sade jag och tittade på Justin för att se hans reaktion.
Han tittade lite små chockat på mig och jag bara log.
'' Visst, hawaii?''. log han.
'' Gärna!''.
Justin och Selena delade på en pizza, såklart. Härmapor. 
'' Här!''. sade selena och räckte en pizza. Han tog en tugga och dom båda skrattade.
Jag kände hur avundsjukan steg, varför gjorde den det? 
Justin och jag var ju ändå bara vänner?
Jag bet mig hårt i läppen och andades tungt för att itne freaka ur.
'' avis?'' viskade Zac nära mitt öra.
'' hur visste du?''. viskade jag.
'' biter dig i läppen, andas tungt? Har varit där hjärtat!''. fnissade han tätt intill mitt öra.
'' Åh..Aha.. ''.
'' Men gör dom dig avis gör vi dom avis!''. viskade han och skärde en trekantig pizza bit.
Han la på lite sallad och log snett mot mig.
'' Gapa sötnos!''. sade han och jag kunde inte låta bli att le.
Jag tog en tugga av pizzan och sedan tog han en.
'' Mm!''. sade jag och slickade mig runt munnen.
'' Gott?''.
'' Alltid! Iallefall när en snygg kille som du ger mig det.!''. sade jag och fnissade till.
Jag tittade lite på Justin och såg hur han tittiade hit lite då och då.
'' tack Zac!''. viskade jag.
'' allt för en söt tjej som du!''. sade han sexigt.
Jag smälte, hans röst gjorde så jag rös. Så sexig.
Selena och Justin satt och pratade och skrattade hela tiden, Justin glömde totalt bort mig.
Okej jag hade ärligt talat riktigt trevligt med Zac och Nessa.
Men att Justin ignorerade mgi som han gjort i skolan förut så gjorde det ont.
'' Ursäkta mig!''. sade jag och reste mig upp.
Snabbt gav jag Zac en ledsen blick och han gav mig en.
Justin märkte inte mig förns nu. Han mötte min blick och jag tittade hastigt bort och gick mot toan.
Jag gick in på tjej toan och slog mig ner på toaletten och låste båset om mig.
Vad var det för fel på mig ? Varför vart jag avundsjuk? 
Jag andades tungt och fällde en tår. Nu när Selena var med glömde Justin bort mig.
Han var lycklig med henne. Man såg hur han sken upp så fort han såg henne. 
Förut brukade det vara mig. Men nu är jag som ett svart regn moln som alla springer ifrån.
Det var tyst på toan, ingen var här utom jag.
Sedan reste jag mig upp och låste upp. Jag lutade mig fram över handfatet och skådade mig själv i spegeln.
Jag var inte direkt nöjd med mitt utseende. Inte min kropp heller. 
Jag tyckte ajg var knubbig, inte mycket. Men lite.
Jag bara stog där. Skådade mig själv. Varför blev inte jag lika fin som Selena? Hon kunde få vilken kille hon ville? 
Som nu Justin. Han kommer falla för henne och glömma bort mig. Som vanligt.
'' Tiff?''. ropade en bekant röst och sköt upp toalett dörren.
Jag tittade mot dörren och in kom Justin.
'' vad gör du? Det är tjejtoan!'' sade jag chockat.
'' men inga tjejer är här utom du!''. log han och jag kollade mig i spegeln.
'' vad är det?''. sade han och vände mig mot honom.
'' inget!''. mumlade jag och tittade ner.
'' har det hänt nått?''.
'' Ja..''.
Han drog upp mitt ansikte och mötte min blick, men jag drog ner huvudet.
'' Säg.. snälla!''.
'' men inget!''. sade jag och gick mot dörren.
'' Nej!''. sade Justin och tog tag i min hand och drog mig in i sin famn.
'' Justin! dom väntar!''. mumlade jag.
'' Jag ska ha en kram först!''. viskade han sexigt och jag la armarna runt hans nacke. 
Han satte sina händer på min rumpa och bar upp mig.
Justin visste verkligen hur man fick mig på bra humör.
'' Tjena snygging!''. sade han när vi hade pannorna mot varadra.
'' Justin!!''. viskade jag och fnissade till lite.
Varför ville jag kyssa honom? Varför? Hade jag känslor för honom eller vadå?
'' Ja?''. log han.
'' Kys.. Vi kanske borde gå..''.
Han tittade busigt på mig och log snett. Fan, han visste vad jag skulle säga..
Jag var så himla nära på att säga dom två orden. som kan göra så stor reaktion. 
Dom två orden kan få våran realtion förstöras.
Bara genom att säga ' Kyss Mig '.
'' jag vet vad du tänkte säga..  Men du får gå baaaara om jag får sova hos dig inatt!''. sade han och jag log.
'' Jaja! ''. mumlade jag och han log.
'' Bra, kom nu!''. sade han och släppte ner mig.
'' Du.. Justin..''. sade jag och han stannade och vände sig om.
'' Aa?''.
'' vad skulle hända om vi kysstes?''. sade jag och han smålog.
'' det ser vi! kom nu, jag är hungrig!''. log han och jag gick fram och han pussade mig på kinden.
Sedan gick vi ut.
Jag mötte Selenas blick, hon såg orolig ut. Hon undrade säkert om vad som hade hänt.
Vi slog oss ner på våra platser och fortsatte äta.
'' Vad har hänt?''. sade Selena nyfiket.
'' Mådde bara illa, men det gick över!!''. ljög jag och tittade på Justin med ett leende.
'' Jaha!''. log hon lättat och Justin log mot mig.
Dagen flöt på. Vi hade riktigt kul. Men fortfarande ignorerade Justin mig lite.
Men jag sket i det och började snacka med Zac som också gillade att göra folk avis.
'' Aja ska vi dra till hotellet?''. sade Nessa.
'' Aa är ganska trött!'' sade Sell.
'' Hejdå vi ses nog imrogon!'' sade Nessa och kramade mig.
Jag kramade glatt tillbaka. Hon  hade jag inget problem med. Men selena var lite sådär.
'' Hejdå!''. sade jag och kramade henne.
'' Men vi ses imorgon eller?''. sade Selena.
Justin nickade och dom kramades.
Sedan pussade han henne på kinden.
Men då tittade jag snabbt och lite smått äcklat bort.
'' Hejdå Tiff, roligt att träffas!'. sade hon och kramade mig.
'' Desamma! hoppas vi träffas mer!''. sade jag men ljög lite smått.
Nu var de Zac kvar.
'' Hejdå Zac, tack för idag! Riktigt roligt!''. sade jag och kramade han mjukt.
Jag passade då på att dra in hans underbara parfym. Yummy!
'' Hejdå, tyckte jag med! Vi måste träffas imorgon! Föresten här är mitt nummer!''. han gav mig en lapp med ett nummer på och jag log.
'' Tack! Jag messar dig sen!''.
Han log och gav mig en mjuk puss på kinden och hoppade in i deras bil.
Sedan körde dom iväg. Jag saknade Zac lite. Han var trevlig, gullig och fick mig le.
'' Får jag fortfarande sova hos dig?''. sade Justin och log.
'' Nej!''. sade jag och började gå mot mitt hus som låg några gator bort.
Jag skojade, jag ville att han skulle sova hos mig. Men jag visste också hur jag fick honom reagera.
'' Skojar du?''. sade han och jag skrattade.
'' Nej!''. sade jag seriöst och fortsatte gå.
Han började springa efter mig och stannade mig.
'' Men.. Men!! Jag.. Vill ju?''. sade han.
'' Så synd! ska du inte gå till Sell?''. sade jag och log kaxigt. Men jag skojade. Och det hade han ingen anning om.
'' Okej då!''. sade han och vände på klacken och började gå åt andra gatan mot stan.
Var han seriös?.
'' Okej, då ringer jag Zac!. Han är jävligt snygg.. Shit höll på att dö..!''. skrek jag efter honom.
Och ärligt, Zac var faktist riktigt snygg.
Jag såg hur Justin stannade till men fortsatte sedan gå.
Jag tog upp min mobil och låssades slå Zac's nummer.
'' Hey Zac!!''. sade jag glatt.
'' Ska du göra nått i kväll?''.
'' Bra! Vill du sova hos mig?''. sade jag. 
Justin stannade till och vände sig om och tittade på mig.
'' Åh va bra! Men jag har bara 1 säng så vi får dela, om det går bra? det blir väl bara mysigt eller?''.
'' hehe gullig du är, men det är varmt i mitt rum så jag måste sova i underkläder tror jag! Om det går bra? Och tänk på att jag brukar lägga mig över folk och sånt!''. fnissade jag.
Nu såg jag hur Justin kom springades mot mig.
'' Okej, nu bestämmer jag att jag sover hos dig!!!''. sade han bestämt och jag skrattade.
'' Men jag vill ha Zac hos mig??''. ljög jag.
'' Nej, Nej, Nej!!! Säg att han inte kan!!'. sade Justin och jag låssades lägga på.
Justin flätade samman våra händer och började gå.
'' Jag ringde inte ens..''. viskade jag och han stannade upp och tittade på mig.
'' Skojar du?''. sade han och jag började garva.
'' Nope!''.
'' Åh.. du din!!'. sade han och bar upp mig och jag skrek.
Han bar mig den sista biten hem och upp till mitt rum.
'' Jag ska ha revansch!''. sade han och drog av sig sina byxor och tröja. 
Jag log lite och försökte att inte  kolla, men det gick åt skogen.
Han tittade på mig och märkte antagligen att ajg tittade på hans mage.
'' Hello? mitt face är här uppe!''. sade Justin och viftade med handen.
Jag skakade på huvudet och reste mig upp från sängen och gick in till garderoben.
jag drog på mig en stor tröja som jag fått av Jordan för ett tag sen.
Hans lukt var otrolig, precis som Justin.
När jag kom ut låg Justin i sängen och var på väg att sova.
Jag kröp ner och la mig på mage och skådade hans små små rörelse.
Han öppnade ögonen och log.
'' vad är de?''. skrattade han.
'' inget..''. sade jag och log.
'' Vad tänker du på barbie?''. asde han och smekte min kind.
jag röck lite löst på axlarna och han drog bort en blondhårslinga ur mitt ansikte.
'' gillar du Selena?''.
'' vet inte.. lite grann kanske..''.
'' jag ser hur du skiner upp, glad hela tiden och dina ögon är bara på henne!''. sade jag.
Och det gjorde lite ont att säga de.
'' ooooh, nån lite avis?''. fnissade Justin.
'' neeej!''. tjöt jag och log lite.
'' Jooohooo! Du behöver inte vara avis! Jag kommer adlrig lämna dig, du är alltid i mitt hjärta! jag älskar dig okej Barbie?''.
Jag nickade.'' okej.. om du säger de så..''. sade jag och vände mig med ryggen mot hononm.
Han dök upp om min sida och al armen om mig.
Sedan började han gnugga sin haka vid min hals, vilket ktitlades.
'' JUSTIN!''. tjöt jag och försökte putta bort honom.
'' Säg ' Jag älskar dig Justin och jag vet att du aldrig kommer glömma mig! att du alltid finns vid min sida' !''.
Jag skrattade.
'' Jag älskar dig Justin och jag vet att du aldrig kommer glömma mig! att du alltid finns vid min sida!!''. tjöt jag och han slutade.
Han skrattade lite och jag suckade.
'' Tack! och jag älskar dig med!''. log han.
Jag skrattade och skakade sedan på huvudet.

UPPDATERING PÅ HÖGNIVÅ!!:D


När jag mår dåligt skriver jag och hamnar i en helt annan värld (a) 

Kommentera nu!
Kram <3

Kommentarer
ebba

i just want a kiss<3 but its relly good you know how to make youre readers stuck and cant quitt reading:) not soo good för my grades thoe:P



2012-04-15 @ 22:48:37
mayima

tycker den e bra man ler när man läser dina men vissa grejer. Verkar overkligt överdrivet eller smått mobbad men annars älskar jag dina noveller <3



2012-04-16 @ 00:02:38
madicken

aaaaaaawwwww meeer !!:]<3



2012-04-16 @ 07:42:11
Amina

Mer? =)<3 Kan inte VÄNTA!!!! SKIIIITBRAAAAAA!!!!!!!!!!! <3



2012-04-16 @ 17:23:37
Vanessa

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!



2012-04-17 @ 19:15:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback