Episode 16 - It was the cutest thing ever!

Han reste sig upp och tog av sig sina byxor och tröja och skulle precis krypa ner i sängen men såg att jag låg i min klänning fortfarande.
'' Här ta på dig min tröja!'. 
Osäkert knäppte jag upp min klänning och såg hur Jusitn vände sig om för att jag skulle kunna byta om.
Snabbt drog jag på mig t-shirten och det kändes genast bättre. 
Sedan kröp jag ner under täcket igen. 
Justin kröp ner samtidigt som mig och la sig på sin sida, sängen var dock rätt trång så våra armar nuddade varandra.
Efter att ha släckt ner allt mumlade Justin ett svagt 'Godnatt' och slöt sina ögon. 
Själv låg jag med blicken i taket och ett leende på läpparna.
Vad hade precis hänt

 
 
 
 DAGEN EFTER/JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Jag vaknade av att jag låg läskigt bekvämt i sängen. 
Sagta slog jag upp mina ögon och kände hur något tugnt låg mot mitt bröst.
Irriterat förstog jag att det måste vara Veronica som legat på mig inatt. 
Men jag brukar aldrig sova såhär bekvämt med henne.
Jag tittade ner och såg det vackraste ansiktet jag någonsin sett i hela mitt liv.
På mitt bröst låg Cassandra och sov med ett osminkat vackert ansikte och ett plus i kanten var att hon hade satt upp sitt hår så hennes ansikte var i full vy. 
Hennes mun var halft öppen och hennes ögon stängda.
Jag kunde inte förstå hur jävla vacker hon var. 
Jag började sakta få tillbaka minnet om vad som hänt igår. 
Det hade, även om det låter så jäkla töntigt, varit en av dom bästa dagarna jag haft sedan min och Cassandras såkallade 'dåliga tid'. 
Min blick for runt i rummet som var upplyst av solen som tog sig igenom persiennerna. 
Min arm låg om Cassandras axlar och var placerad om hennes midja. 
Hennes kropp låg otroligt nära min och hennes ben var ihop trasslade med mina. 
Det var precis som förr i tiden. 
Jag svalde hårt och bet mig hårt i läppen. 
Skulle jag väcka henne? 
Kanske skulle jag riskera att hon började skrika på mig och bli arg.
Kanske var det bäst om jag lät henne vakna av sig själv, då kanske hon inte skulle tycka jag är ett creep som legat och stirrat på henne när hon sov. 
Men vadå? 
Jag kunde inte rå för det, hon var så jäkla vacker och jag kunde inte slösa bort en chans som denna. 
Och bara tanken på att kanske skulle jag få uppleva det här dem kommande dagarna, om inte veckor tills hennes rum blivit klart. 
Mitt hjärta dunkade genast fortare och jag såg hur Cassandra började röra på sig.
Genast rös jag till is och såg hur hon vände sig om så hennes huvud låg på min överarm och hennes ansikte mot mitt håll. 
Hon tog ett djupt andetag och slappnade sedan av. 
Tyst pustade jag ut över att hon inte vaknat, det ger mig mer tid att skåda hennes vackra ansikte. 
Jag tog min fria hand försiktigt och smekte hennes lena kind samtidigt som jag bet mig hårt i läppen för att inte göra något ljud så hon vaknade. 
Jag såg hur hennes läppar drogs uppåt vilket fick mig att le.
Log hon i sömnen? Eller var hon vaken? 
Jag fortsatte att smeka hennes kind försiktigt och strax efter började hon luta sin kind mot min hand och ett litet leende var placerat på hennes läppar.
Det var nog det gulligaste jag sett på evigheter.
Leende på mina läppar var större än någonsin och efter ett tag beslöt jag att ta bort min hand.
Genast försvann leendet och en suck lämnade hennes strupe. 
Jag skrattade tyst innan jag la mig ner bekvämare. 
Hur fan kunde det här hända?
Hur kunde allt igår hända?
Jag tänkte igenom hela kvällen igår, och det som fick mitt hjärta bulta mest var den delen när Cassandra började reta mig. 
Mitt hjärta dunkade fortare bara av tanken.
Vafan gjorde hon med mig igentligen. 
Den personen jag var igår har jag inte varit sen hon och jag var tillsammans. 
Den personen jag igentligen är var jag igår, efter så länge vart jag den personen för ett tag. 
Jag var den person som Jazmyn och Jackson älskade mest, den Cassandra älskade mest. 
Hur kunde jag låta honom bara sticka iväg?
Det var ett av alla bevis på att jag var eller jag är, en jävla idiot.
Jag skulle precis börja smeka hennes kind ännu en gång då hon sagta började röra på sig och göra små ljud. 
Paniken steg inom mig och jag beslöt mig för att ''sova''. 
Kanske då skulle hon inte bli så arg över att vi sov tillsammans.
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
Jag vaknade av att mitt huvud värkte något så fruktansvärt.
Försiktigt rörde jag mig i sängen och kände hur jag låg i stort sett på något.
Mitt hjärta började genast dunka fortare och försiktigt kisade jag med ögonen. 
Under mig låg ett naket muskelöst bröst.
Jag visste genast vem det var, Justin. 
Försiktigt tittade jag upp och såg att han hade ögonen stängda. 
Tack och lov att han fortfarande sov. 
Han skulle säkert blivit helt tokig och arg över att jag låg på honom.
Men det var inget jag kunde rå för. 
Jag tog ett djupt andetag och la mig ner igen i ren panik. 
Vad skulle jag göra? 
Vad skulle jag säga?
Hastigt lugnade jag ner mig och slappnade av.
Jag började tänka igenom gårdagens kaos. 
Jag kunde inte stoppa leendet som placerades på mina läppar när jag tänkte tillbaka på mig och Justin igår kväll här i hotell rummet. 
Jag mindes allt så starkt.
Trotts att jag var lite berusad och drogen jag fått i mig fortfarande var kvar.
Tack och lov kände jag mig helt okej förutom att huvudet värkte just nu.
Justin började röra på sig och jag tittade genast upp och såg hur han öppnade ögonen.
'' Godmorgon!''. sade han hest.
Jag tog snabbt ett djupt andetag. '' Godmorgon.''. 
D'refter väntade jag på att han skulle flippa ur över att jag låg nästan på honom, men det gjorde han inte.
Jag tänkte först ligga kvar men insåg vilket fel intryck det skulle ge. 
Hastigt flyttade jag mig så långt ifrån honom som möjligt.
Trotts att den andra sidan av sängen var iskall var jag tvungen.
Det kändes fel men jag var tvungen.
Jag satte mig lite upp i sängen och drog armarna om min kropp i obehag.
Jag såg hur Justin genast vände blicken till mig och såg hur obehaglig jag var.
Speciellt också när han satt utan tröja också. 
'' Hur mår du?''. sade han med den där otroligt sexiga rösten som fick mig rysa.
'' Lite ont i huvudet bara..''. sade jag och tittade inte ens på honom.
Jag kunde inte.
Det var för flera anledningar, en av dom var att jag visade mig svag för honom igår.
Det var något jag absolut inte fick göra.
Jag var tvungen att sätta på attityden och vara den person jag var tvungen att vara för att överleva i den här livsstilen.
Mina bara ben låg utanför täcket och t-shirten jag lånat hade åkt upp en bit så man såg en skymt av mina trosor.
Genast drog jag ner t-shirten och bet mig återigen i läppen. 
'' De som-...''.
''-.. Du behöver inte säga något! Drogen och alkoholen var fortfarande i mitt blod..''. avbröt jag honom.
Jag svalde min blyghet och tittade på honom. 
'' Jag var fortfarande påverkad av det jag fick i mig igår, så det som hände.. Kommer inte hända igen!''. sade jag trots hur ont det gjorde. 
Jag såg hur Justin spände käken och nickade stelt.
'' Okej visst.''. 
Han satte sig upp i sängen och vände ryggen till mig samtidigt som han tog sin mobil.
Snabbt tog jag en blick över hans muskelösa armar och rygg.
Han hade definitivt skaffat mer tatueringar sen sist jag såg honom och musklerna var mycket större.
Jag reste mig hastigt upp för att sedan gå in till toaletten och stänga dörren om mig.
Det gick bättre än vad jag trodde.
Jag hade trott att morgonen skulle börjas med massa tjafs och bråk.
Men tydligen inte. 
Jag tog av mig t-shirten jag lånat av Justin och la den på bänken i rummet och tog sedan av mina underkläder för att sedan kliva in i duschen.
Jag kände mig tvungen att duscha igen, svettet och allt sen igår satt fortfarande kvar på min kropp och mitt hår luktade fortfarande illa. 
Efter att vattnet blivit varmt klev jag under duschstrålen och började smörja in håret med shampoo och sedan skölja ur det. 
Jag tvättade rent mitt hår ännu en gång och tvättade kroppen med den lilla tvål som fanns kvar sen jag nästan använt upp allt igår. 
Sedan lät jag bara det varma vattnet rinna över min kropp.
Min huvudvärk började sagta försvinna och hela min kropp slappnade av.
Jag vet inte hur länge jag stog inne i duschen och lät vattnet bara rinna över min kropp.
Men minst 40 minuter.
Duscha fick mig rensa tankarna och slappna av.
Och det var de stället jag kunde få vara ifred på. 

'' Vafan Cassandra hu-..''. 
Justin avbröt sig själv när han ryckte i handtaget och till hans förvånad var dörren upplåst. 
Hans blick träffade min kropp genom glasdörren och dom blev stora som golfbollar.
Jag såg hur chockad han var men för mig spelade det ingen roll.
Visst, jag kanske inte skulle föredra att han såg min nakna kropp men jag hade glömt att låsa dörren så det var i stort sett mitt fel.
Sen var det inte första gången han såg min kropp, plus jag har tränat lite dem senaste månaderna så min kropp ser helt okej ut nu för en gångs skull så jag skämdes inte.
'' Shit.. Fuck, förlåt!''. sade han men han rörde inte en fluga. 
Han stog fastfrusen med blicken glida upp och ner för min kropp. 
 
Nina Dobrev

Jag slickade mig om läpparna och höjde mina ögonbryn samtidigt som jag tittade på honom. 
'' Det är inget du inte sett förut!''. flinade jag.
Jag såg hur han genast blev nervös och kliade sig i nacken.
'' Eh.. Jag tänkte bara.. eh.. fråga om du är klar snart!''. sade han och tvingade sig att dra bort blicken.
Det här var ett perfekt läge till att retas lite med honom, det var trotts allt min grej.
'' Tyvärr inte, men om du vill kan du duscha med mig?''. flinade jag och bet mig i läppen.
Hans min vart ännu mer chockad innan han skakade på huvudet.
'' Förfan Cassandra jag har flickvän!''. fräste han frustrerat.
Något sa mig att han igentligen ville, men var för tveksam för de.
'' Och? Hon behöver inte veta!''. 
Han spände käken och skakade på huvudet. '' Duscha klart, vi ska möta resten om 15 minuter nere i lobbyn!''.
'' Okej då, du förlorar på det!''. flinade jag.
Han gav ifrån sig något konstigt frustrerat ljud innan han smällde igen dörren.
Jag skrattade lite för mig själv och visste redan att vara den här personen inte skulle vara något problem.
Jag har ju trotts allt varit henne tidigare.

Snabbt duschade jag klart och lindade en av handukarna om min kropp. 
Dock var dom riktigt små så en del av min rumpa syntes, men det skulle inte Justin ha något emot. 
Med ett retligt flin på läpparna gick jag ut från toaletten och såg Justin ligga i sängen med blicken i mobilen.
Jag höll i kläderna i min hand bara för att visa att jag var naken under. 
Jag bet mig i läppen för att dölja leendet som var på mina läppar.
Min blick gick runt i rummet och jag såg min klänning och kavaj ligga på golvet.
Hastigt vände jag mig med ryggen mot Justin och böjde mig ner försiktigt och sagta och plockade upp kläderna.
Genast hörde jag Justin ge ifrån sig ett dovt ljud och flinet på mina läppar dök genast upp.
Sedan ställde jag mig upp och gick fram till honom och såg hur han hade blicken på mig hela tiden. 
'' Här!''. sade jag och höll mitt ansikte hårt samtidigt som jag böjde mig ner lite och gav honom hans tröja.
Jag såg hur hans ögon speglades av frustration och ilska.
Något som för mig var riktigt roligt.
Han sa inget utan gav mig en hård blick.
Jag vände mig om och började gå tillbaka mot toaletten men hann inte komma långt förens jag blev upp tryckt mot väggen. 
Hastigt drog jag efter andan i ren förvåning och såg Justin stå framför mig med mina armar hårt tryckta över mitt huvud.
Hans kropp var läskigt nära min och hans panna nuddade i stort sett min.
'' Vafan gör du med mig..''. röt han med en mix av frustration och ilska.
Jag tittade upp mot honom och såg oskyldig ut.
'' Ingen anning om vad du pratar om!''. sade jag och höll mitt hårda ansiktsutryck. 
'' Du vet precis vad jag snackar om, varför retas du för?''. röt han med sin hesa röst.
Jag höjde mina ögonbryn och slickade mig sagta om läpparna.
Ett frustrerat, likt ett morrande, lämnade hans strupe och han tröck sig genast närmre mig. 
Mitt hjärta dunkade fortare än någonsin. 
Jag hade fortfarande inte vant mig att vara så här nära Justin. 
Min blick gled ner och jag såg hur han tröck sin nederdel mot min.
Genast slank ett pirr genom min kropp och jag kunde inte undgå den läskiga känslan som bubblade upp i min mage.
Den känslan jag inte kännt på flera månader, år kändes det som.
Våra andetag blev tyngre och jag svär att jag kunde höra hans hjärta dunka mot hans bröst.
'' Jag retas inte!''. sade jag och la huvudet på sne och log smått.
Han spände käken och jag höjde handen för att dra mitt finger längs hans bröst.
'' Varför skulle jag retas när du har tjej?''. viskade jag med låg röst.
Hans andetag blev genast djupare och jag kände hur någon, eller något växte mot min nederdel. 
Jag ville så himla gärna le och skratta men jag kunde inte.
Just nu skulle jag hålla min min och leka oskyldig.
Det var en av dom sakerna jag visste Justin inte klarade. 
'' För det stoppar dig inte..''. sade han och närmrade sig mina läppar med sina.
Paniken steg inom mig, vad höll han på med?
Vad höll vi på med?
Jag kunde inte göra det här, men jag kunde inte motstå. 
Att känna hans läppar efter så länge var en av dom sakerna jag ville mest. 
När våra läppar var riktigt nära varandra spreds sig flinet som så länge velat komma fram på mina läppar.
'' Du borde fixa ditt lilla problem Justin, för jag tänker inte göra det åt dig!''. viskade jag innan jag puttade bort hans kropp från min och strax etfter knackade det på dörren. 
Han röt frustrerat till samtidigt som jag skrattade innan jag skyndade mig in på toan för att ta på mig kläderna.
Medans jag tog på mig kläderna öppnade Justin dörren och det visade sig vara Alex och Liam som skulle hämta upp oss.
Vi skulle bege oss till huset nu, vilket jag längtade efter.
När jag äntligen fått på mig kläderna skyndade jag mig ut från toan och tog mina grejer innan jag gick ut från rummet där Liam stog och väntade. 
'' Hej!''. sade jag och log stort.
Han sken genast upp i ett leende och gick fram till mig.
'' Hej på dig!''. 
Sedan kramade han om mig mjukt.
Jag fnissade till innan vi båda gick mot lobbyn. 
När vi kom fram satt stog Justin lutad mot väggen med ett surt ansiktis utryck.
Jag skrattade tyst innan jag kramade om Alex och Kim och hejade sedan på resten.
'' Ska vi dra nu eller jag vill duscha!''. muttrade Justin.
'' Vafan är du bitter för?''. sade Nick och skrattade. 
Jag skrattade igen och Justin mötte min blick i en sekund.
Strax efter såg jag hur dom vände blickarna till mig och jag satte genast handen för munnen. 
Kimberly tittade på mig med ett lömskt leende och resten små log.
Justin himlade med ögonen och började gå mot bilarna.
'' Kom nu innan jag slår ner er alla..''. muttrade han irriterat. 



Ojsan, lite bus där va?;) 
Vad tycker ni?:D 

Älskar er & kommentera på!:)



Kommentarer
Jessica

Omg, sjukt grymt kapitel!!! Bäst är du!!! Älskade hur hon retades med honom!



2014-01-20 @ 19:36:14
Ariana

HAHA omg! BÄSTA någonsin!👌😂😂
Jag skratta jätte mycket då hon retade honom! Du är grym på att skriva😲👍
Älskar dig!😝❤️



2014-01-20 @ 20:25:54
Celebnovell

Got to love Cass! HAHA så sjukt bra. ♥
Och att hon var retsticka var helt klockren. xD



Blogg: http://celebnovell.blogg.se/
2014-01-20 @ 20:29:21
Anonym

Hahaha bra kapitel :)



2014-01-20 @ 20:54:17
Anonym

Awww så gulliga❤️



2014-01-20 @ 20:57:26
Lmssy

Åhh Cass, den lilla retstickan! ;)
Hahah sjukt perfekt kapitel! xD



Blogg: http://lmssy.blogg.se
2014-01-20 @ 21:04:31
Mybiebslovestorys

Bäst :)



Blogg: http://mybiebslovestorys.blogg.se
2014-01-20 @ 21:16:53
Emelie

gryyymt bra ! :)



Blogg: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
2014-01-20 @ 21:18:04
Amanda

HAHA bästa jag läst, oh herregud, satt och log hela kapitlet, älskar det! Fortsätt så! :D



Blogg: http://amandamariajennifer.blogg.se/
2014-01-20 @ 21:18:54
justindrewnovell

Super bra!! :)



Blogg: http://justindrewnovell.blogg.se
2014-01-20 @ 21:54:57
Anonym

BäStaaaaa!! 😍👌



2014-01-20 @ 22:31:49
Anonym

Hahahahah JAG ÄLSKAR NÄR DOM RETAS ELR HON DÅ! 😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️



2014-01-20 @ 22:33:53
Linnea

Hahaha go Cassandra!! Blir alltid lika glad när ett kapitel kommit upp! :) Jättebra!! :D



2014-01-20 @ 22:35:56
Anonym

Ja döör sååå bra



2014-01-20 @ 23:03:37
anonym

vem är jackson??

Svar: what?:s
Maya Lindberg



2014-01-21 @ 19:19:15
Anonym

Skit bra kapitel! Älskade när hon retades lite med honom :D
Längtar tills nästa!



2014-01-21 @ 20:41:04
astrid

hahah så jävla klockrent kapitel :D



2014-01-21 @ 22:04:08
Fanny

Omg kvinna hur kan man skriva och komma på så bra idéer som du gör? Verkligen ett perfekt kapitel!



2014-01-22 @ 19:23:45
Anonym

'Jag var den person som Jazmyn och Jackson älskade mest, den Cassandra älskade mest.' skrev du, vem är jackson?

Svar: Jaxon, Justins bror?:s
Maya Lindberg



2014-01-23 @ 19:58:02
Anonym

Det var riktigt bra! kan det inte hända typ samma sak när de har kommit tillbaka sen? justin o cassandra måste ha sex. Så dumpar han veronica för kass



2014-01-26 @ 17:37:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback