SÅ LEDSEN!

Jag vet att jag brukar lägga upp kapitel en dag, sen efter 2-3 dagar.
Och nu har det säkert gått 3-4.. 
FÖRLÅT!

Men det är så stressigt i skolan. Försöker höja mina betyg. 
Går dock i 8:an och försöker ändå satsa på höga betyg..
 
Och jag har skrivit lite smått på 61:an, men det känns som att jag inte kommer nån stans.
Släng in någon ide hur det kan gå till mellan Justin och Jeremy.
Om Justin stromar ut ur huset, Jeremy och han börjar slåss.
Blablabla.
 
Har abosolut inga ideer.
Och btw, har fått lov nu. Men dagen imorgon kommer spenderas på Akademiska.
Göra ultra ljud, och massa prover.. 
Knäppt..
 
Sen fyller jag år nästa onsdag, HEHE!
Super uppspelt, så tisdagen, onsdagen och torsdagen kommer jag inte skriva så mycket på kapitlet som då är
Antar jag. :)

Hoppas ni förstår.

Älskar er! ;)) 

kraaaam!

Kommentarer
zelma

Dt har gått 5 dagar, snart 6. Men jag tycker att Jeremy ska bli typ arg men att justin inte typ försvarar sig så tror han att justin har typ förändrats haha



Blogg: http://swaggiebiebz.blogg.set
2013-03-27 @ 21:15:13
Marie

det är lugt gumman du har ju ett liva haha oroa dig inte :* Men jag tycker att typ Jeremy ska bli arg på Justin och skälla ut honom och sen kommer Justin att skrika tbx och sen så kommer pati emellan dom två och försöker att lugna ner dom men Jeremy lyssnar inte sen blir Pati arg och säger typ " kan du inte bara sluta och skrika Jeremy? du lämnade oss oxå en gång i tiden men jag gav dig en andra chans.. varför kan du inte ge en andra chans till Justin för?" nått sånt :*



2013-03-27 @ 21:44:03
Emily

Jag vill att dom ska börja slåss eller något sånt skulle vara lite spännande



2013-03-28 @ 15:28:53
Tova

jag tycker då iaf att han ska uppskatta att Justin är tillbaka!



Blogg: http://nattstad.se/tovalovgren
2013-03-28 @ 20:29:11
Lizliz

På ett lite mobbat sätt lever jag mig in i verkligheten o tänker att dom inte kan börja slåss framför Jazzy o Jaxon! Han behöver inte bli jätte glad men ändå att han förlåter :)



2013-03-29 @ 00:34:48
Vanja !

Grattis i förskott! Känn dig inte tvingad till att skriva istället för att göra annat, vi är glada hur ofta vi än får (även om det är bättre ju oftare det kommer ut)! Hihi, jag fyller år på samma dag som dig!



2013-03-29 @ 18:42:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback