Jag är så ledsen...

Och ja ja ska sluta komma med bort förklaringar.
 
Men det är faktist så att jag har högt blodtryck och jag äter nu tabletter som ska göra att det sjunker.
Och av dem tabletterna kan man lixom svimma, spy, vara oendligt trött, huvudvärk, hosta.
Allt möjligt.

Och när jag anstränger mig typ går ett par meter, blir jag andfådd ( & jag har bra kondis) och blir helt yr.
Så jag har mest vilat hela förra veckan och helgen.
MEn jag har ett nästan helt klart kapittel på G som jag sitter och små skriver på ibland.
Men det är rätt jobbigt när jag är otroligt trött och inte kan tänka klart.
 
Men det kommer upp innan Fredag, LOVAR!

Ledsen att ni får vänta.
 
kram

Kommentarer
Anonym

Vi väntar ...:)



2013-03-05 @ 07:27:11
Saga

Eehh.... min pappa har högt blodtryck och han gör/får inte nått av dom medicinerna, så jag tror inte på det, men längtar tills nästa ändå!!!<3

Svar: Haha jag är en ungdom och får bättre mediciner antar jag. Och du har ingen jävla aning om vad jag får för tabletterna.
Det finns olika. Snälla. Sluta lek smart.
Skulle ändå aldrig ljuga.
Maya Lindberg



2013-03-05 @ 09:03:34
Saga

(hoppas du inte tar det dåligt, fr det vill jag inte. det kan ju vara att pappa vant sig vid dom)



2013-03-05 @ 09:04:42
Matilda

Oj! Krya på dej och skriv när u orkar! Din hälsa är viktigare än bloggen! Vi kan vänta i några dagar till så kan du vila ut dig! Kraaaaam



2013-03-05 @ 16:01:25
Celebnovell

Krya på dig! ♥



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-03-05 @ 17:09:32
Anonym

Hej, ville bara säga att jag har haft det och det är jätte jobbigt! Förstår att du inte kunnat lägga upp ett nytt så snabbt ! Krya ! <3



2013-03-05 @ 18:01:26
marie

Lugnt gumman :) bara du mår bra :D och hoppas att du blir bättre :)
och längtar som FAAAN till nästa kapitel <3 <3 <3



2013-03-05 @ 18:20:45
Emilia ❤

Åh! Vad jobbigt :( hoppas de går över snart! Eller iallafall så att du kan skriva ett nytt kap ❤ puss & kram



2013-03-05 @ 19:03:52
Saga

Nej, jag vet inte vad då får för några jävla mediciner och jag leker inte smart. tror fan inte att du får bättre. Tror det är ganska lika + jag vet att det finns olika ( jag är inte dum) jag vet att jag inte borde säga nått för jag har ingen jävla aning om hur det är, men jag står för vad jag säger men ibland känns det bara att det går lite över gränsen, jag säger inte att jag har rätt men det känns så. Om det är så så beklagar jag värlkligen, jag har det själv jävligt jobbigt. Men jag vill bara att du ska veta att jag inte är nån bitch utan jag förstår exakt hur du har det och hur du mår, jag har själv nästan tagit självmord mm... om du vill veta varför är det bara att fråga. Jag är sjukt öppen och vill igentligen bara allas bästa. Kanske inte ser ut så men jag är den sånn. Kram

Svar: Du vet inte alls hur jag har det och mår. Du känner inte mig. Och över internet lär man inte känna någon.
Just sayin'.
Maya Lindberg



2013-03-05 @ 22:23:52
Saga

Jag har aldrig sagt att jag vet hur du har det men jag fattar som lite ändå, om du vill veta varför har jag sagt att det bara är att fråga. Jag känner inte dig och kommer nog aldrig göra heller och jag vet att man inte lär känna nån genom internet. Men jag förstår att du mår skit och jag tänker inte säga nått mer bara jag är ledsen. Hade sjukt dålig dag igår och jag är ledsen över att jag skrev så som jag gjorde. Skämms sjukt mkt och när jag är på dåligt humör blir jag en annan.... Hatar mig själv för att jag är en person men FÖRLÅT!!



2013-03-06 @ 21:48:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback