Episode 58 - Relax.

Han slickade sina läppar igen och drog blicken ner till mina bröst igen.
'' Gillar du de?''. sade jag och bet retligt på en av mina fingrar.
Justins ögon blev - om nu möjligt - ännu större innan han nickade.
'' Aa..''. Hans ord var i princip en viskning när han såg mitt finger i min mun. '' Sluta reta mig.''. stönade han.
Jag fnissade till innan jag kände hans läppar mot mitt bröst.
Jag såg honom i ögonen medans ett svagt stön lämnade min strupe.
Hans läppar gick runt över mina bröst medans hans blick var i min.
'' Fuck.. Jag vill ha dig.. ''. mumlade han mot mitt bröst, medans hans händer smekte mina lår ursinnigt.
'' Baby.. Ta mig då..''. sade jag och bet mig orsäket i läppen.

 


VARNING: Sexscene (läs inte om du tycker det är obehagligt). 

Helt plötsligt var jag på rygg, små fnitter lämnade mina läppar när han kysste mitt ansikte på flera ställen.
Han lutade sig ner helt och placerade kyssar från min axel till halsen och sedan strax under mitt öra där han började suga på min svaga punkt, jag lät et högt stön lämna min strupe innan jag lindade min armar om hans hals och lät benen lindas om honom när han lade sig över mig.
Han drog sig mot mig, vilket gjorde att mina stön blev högre.
Ljudet av våra jeans gnugga ihop, grymtar och stönar gjorde mitt huvud snurra med lust. 
Han drog upp min jeansknapp och drog ner dragkedjan medans den andra handen drogs genom hans hår.
Åh gud, han är så sexig just nu, tänkte jag mig för och bet hårt i min läpp när jag checkat ut hans mycket synliga sex-pack. 
Jag såg då hans otroligt sexiga arm musklar, gud han dödar mig.
Jag tröck upp mina höfter när han drog ner mina jeans som avslöjar mina matchande underkläer.
Jag sprkade av den sista delen av jeansen så dem hamnade på golvet och hörde Justin grymta till.
'' Fuck..''. sade han och skådade min kropp.
Bara att hans blick låg på min kropp gjorde mig mer upphetsad.
Frivilligt flyttade jag benen bredare, för att visa att det är där jag vill ha honom som mest.
Och strax efter kände jag hur hans högra hand smekte mitt lår.
Han flinade snett och började kyssa mitt nyckelben upp till min svaga punkt igen samtidigt som hans finger släpade sig upp mot min egendom. 
Jag släppte ut ett stön av förväntan när han kom närmre, han drog det lilla spets tyget som tänkte min lilla del och flyttade den åt sida.
'' Åh..''. stönade han när han känner hur våt jag var med sina fingrar.
Det känns lite pinsamt att han får mig såhär så lätt, men det är Justin Bieber. Har ni sett honom?
Han masserar mig med två fingrar i en cirkelrörelse vilket gör att mian ögon stänger sig och flera ljusa stön flyr från mina läppar.
Han började samtidigt suga på min hals, vilket gjorde att jag stönade ännu hägre.
En flämtning lämnade min strupe då två fingrar gled in i mig.
Han stönade själv som jag började dra i hans hår sexuellt medans den andra handen drogs upp och ner för hans muskulösa arm. 
'' Baby..''. flämtade han.
'' Aa?''. svarade jag andlöst med mina ögon fortfarande stängda.
'' Baby jag.. behöver dig så jävla illa..''. sade han mot min svettiga hals.
'' Ta mig..Justin.. Ta mig..'. stönade jag.
Han stönade till innan han drog ut fingrarna och jag öppnar ögonen och lutar lite framåt när jag knäppte upp hans jeans.
Dem gled ner tillsammans med hans kallsonger, vilket gjorde så jag såg hela paketet. 
Han var alltför otålig, innan jeansen kunde nå hans knä knuffade han ner mig mot madrassen igen och sprakade snabbt av dem snabbt som jag glidit ur mina underkläder helt.
Han vände sin uppmärksamhet tillbaka till mig och placerade sig framför min entré.
Såklart retade han den med sin 'spets' att se att han var på rätt plats innan han trycker den in långsamt.
VI båda lät höga stön lämnade våra strupar. 
Även fast det inte var länge sen vi gjorde det här fanns det lite smärta.
Min hand drog jag igenom mitt svettiga hår medan han såg sig jälv skjuta sig in och ut långsamt.
'' Justin..''. stönade jag.. Han såg upp på mig..'' S-snabbare..''.
Han lydde och tog fart, mina stön blev högre och desamma med Justin.
'' Shit..''.svor han tyst, han pumpade sig in och ut ur mig några gånger innan han drar ut den.
JAg tittar på honom förvirrat innan han tillbaka vinkade mig framåt med en hand.
Aha.. 
JAg reste mig upp och lät han lägga sig ner innan jag satte mig på honom med mina händer på hans axlar, höll han sig med ena handen medan hans andra var på min korsrygg när jag sänkte mig på honom.
'' Oh gud..''. sade jag och mitt hår föll framför mitt ansikte eftersom jag glömt hur stor han var.
Den senaste gången hade jag inte tänkt på det över huvud taget.
'' Gör de ont babe?''. frågade han medans hans händer smeker min rygg ner till min rumpa.
JAg skakade på huvudet. Han flyttade mitt hår ur vägen medan jag bet mig hårt i läppen.
Jag började röra mig upp och ner i en rytmisk takt vilket gjorde så Justin stönade högt.
Strax där på plockade jag upp min takt och kände hur den lilla smärtan som fanns försvan.
'' Baby..''. stönade han innan jag böjde mig ner och anslöt våra läppar tillsammans.
Jag bet honom i hans underläpp och drog lite i den vilket gjorde att hans höfter rörde sig snabbare mot mina.
Jag bröt kyssen med all min kraft i behov av luft och började sedan kyssa Justins hals.
Jag visste att han vart galen när jag gjorde det.
Medans flyttade jag mian höfter i en cirkulär rörlse vilket gjorde att han lutade sit tillbaka med ögonen hårt stängda. 
Hans sexiga stön gjorde mig galen.
Jag började suga lite lätt på hans hals vilket gjorde att hans händer smekte min rumpa hårt.
'' baby, inte halsen..''. stönade han. 
Jag drog min tunga över hans hud vid nacken. '' Fuck..'. stönade han.
Mina läppar gick över hans käkben mot huden strax under örat, där placerade jag lätta kyssar vilket gjorde att han drog efter andan.
Jag kysste hans svaga punkt och drog min tunga över de, sedan nafsade jag lite på hans örsnibb.
Han stönade högt och rörde våra höfter snabbare mot varandra.
Jag slickade lite lätt på hans hals vilket gjorde att han växte ännu mer inom mig.
Han var nära. Och det var jag också.
Jag sög hårdare på hans hals, ett högt stön behövdes bara för att jag skulle plocka upp min takt.
Höga stön lämnade min strupe.  Jag var nära på att skrika.
Jag kände hur orgasmen byggdes upp inom mig, jag sneglade ner på Justin och såg hur han spände sig.
Han var också nära. 
'' Oh.. Justin..''. stönade jag nära hans öra.
Han tog tag om min rumpa och ett högt stön lämnade min strupe innan den himmelska känslan sköljde över mig. 
Jag föll platask ner på Justins svettiga bröst, innan ett leende spreds på mina läppar.
Justin tröck sig in mig en sista gång innan han släppte ut ett lätt stön och hela han fyllde mig.
HAn släppte ut andan och drog sig ur mig.
Vi båda släppande av och det ända man hörde var våra häftiga andetag.
 
VARNING: Sexscene över.
 
Justin la sina armar om mig medans jag låg helt slut över hans bröst.
Våra kroppar var fast klibbade i varandra, men ingen verkade bry sig.
Jag la min haka på hans bröst och tittade upp på honom.
Han låg med huvudet bakåt och ögonen slutna. 
Ett leende spreds över mina läppar. Han var så snygg. Så perfekt.
Han öppnade sina ögon och dem mötte genast mina.
Ett leende spreds över hans läppar med.
'' Jag älskar dig baby, fan förlåt att jag blev så jävla arg..''. sade han och drog bort lite hår från mitt ansikte.
'' Det är lugnt. Jag förstår att du ville betala. Jag älskar dig med..''. log jag.
Han böjde sig ner och placerade en mjuk kyss på mina läppar innan han la sig ner bekvämare.
Jag tog täcket och drog det över våra kroppar innan jag la mig ner bekvämare på hans bröst.
Jag ville inget annat än att stoppa tiden och bara ligga här för evigt.
Även fast både jag och Justin är bestämda och tjuriga älskade jag honom lika mycket.
Det var otroligt hur han fick mig att må. 
'' Är du nervös inför imorgon?''. sade jag lite osäker på hans reaktion.
'' Ärligt talat? Ja.. Lite faktist.. Fan det var ju så länge sen jag såg dem..''. sade han och drog sin lediga hand genom sitt hår.
Jag nickade. '' Det är okej att vara nervös. Men jag kommer vara vid din sida, så va lugn!''.
Han placerade en mjuk puss på min hjässa.
'' Tack baby..''. 
En gäspning smet ut ur min mun. Men jag ville inte sova.
Jag ville mysa med Justin.
'' Baby, sov.. ''. sade Justin och drog min kropp närmre sin.
'' Jag vill inte..''. mumlade jag
'' Sov.. ''.
Jag suckade och slöt mina ögon.
Strax efter kände jag hur jag föll i en djup dvala.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Skuldkänslorna tog över mig. Jag kände mig så dum mot Cass. 
Jag vet inte vad som tog åt mig, helt plötsligt började jag skrika. Jag kunde inte kontrollera det.
Det var något som triggade i gång det.
Kanske att jag var så nervös över imorgon. 
Hur kunde hon hitta dem igentligen? 
Och tänk om dem inte gillar mig? 
Det kanske därför dem aldrig tagit kontakt med mig? 
För dem hatar mig?
Tusen frågor for runt i mitt huvud. Cass låg på mitt bröst och sov som en stock.
Jag drog min hand över hennes kind och flyttade henne av mig försiktigt innan jag klev upp ur sängen.
JAg drog på mig ett par kallingar och ett par mjukis innan jag tog mitt ciggpaket och gick ut på den stora balkongen.
Kunde jag inte sova är de onödigt att försöka.
Jag satte ciggen i munnen och tände sedan på.
Sedan tog jag ett djupt bloss och kände hur en lugnande känsla tog över mig.
På den senaste tiden har jag rökt mindre, har fan ingen anning om det är bra eller dåligt.
Jag satt ute på balkongen i ett par trasiga mjukis, shirtless mitt i vintern.
Vafan håller jag på med?
Jag fimpade ciggen och gick in i hotellrummet igen och stängde dörren bakom mig.
I sängen låg Cass med täcket över sin vackra kropp och sov.
Jag kunde inte fatta att just jag kunde få hennes hjärta, jag.
Efter allt jag gjort och sagt till henne, ändå vill hon vara med mig.
Ett litet leende spreds på mina läppar innan jag smög in på toaletten.
Jag tog en snabb dusch bara för att rensa tankarna lite innan jag drog på mig ett par rena kallingar och kröp ner under sängen igen.
Genast kände jag Cass flytta sig nära mig, för att sedan lägga huvudet på mitt bröst och krama om mig.
Bara det gjorde mig löjligt glad.
Hon påverkade mig på att sätt som jag eller grabbarna inte visste om det var bra eller inte.
Men ändå älskar jag henne så jävla mcyket.
Jag har ingen anning vad jag skulle göra utan henne. 
Hon kan man säga 'rädda mig' ur mitt hemska liv. Hon gav mig en sak att kämpa för.
Och det är jag otroligt tacksam över.
Även om allt det här låter jävligt löjligt.
Hon är mitt allt. Hon är mitt liv.
Jag hoppas bara hon själv förstår det.
Jag la mig bekvämare innan jag slöt mina ögon.
Imorgon gällde det.
Imorgon är den dagen jag kommer träffa min familj efter flera år. 
SKulle jag klara de?
Eller skulle jag bryta ihop?

 
KORT JAG VET! FÖRLÅT!

Är väldigt deprimerad just nu, läs lite om det här www.nattstad.se/mayalindberg (längre ner på bloggen). 
Skriver inte det här.
Bara så mycket i mitt liv just nu som jag inte orkar med.. 
 
Men iallefall. 
Ska skriva lite på nästa direkt, få se när de kommer upp! :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Zara

Mer💕💕



2013-03-15 @ 16:52:48
Vanja !

Åherregud. Du. Måste. Skriva. Mer. Nu.



2013-03-16 @ 11:58:53
Hanna💗

Super bra😊
När kommer nästa..?❤



2013-03-16 @ 16:06:43
Haya

Mer snälla🌸☺



2013-03-17 @ 14:01:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback