Episode 56 - Atlanta!

Jag öppnade därefter Katelyns sms som gjorde så jag log.
'' Ha det bäst i Atlanta, ta hand om dig, och Justin. Du vet ju hur han är! :) love u xx''. 
Sist men inte minst öppnade jag Justins sms som skickades för någon minut sedan.
'' Godnatt babe, känns så jävla tomt utan dig! ;) Kan inte heller gosa ner mig mellan dina bröst! ;) Älskar dig x''. 
Med ett leende skrev jag in ett svar.
'' Ha-ha Justin, riktigt roligt! ;) Godnatt, älskar dig med! xx ''. 
Jag ställde sedan alarmet på 10.00 innan jag satte mobilen på laddning och la mig ner bekvämare.
Jag kände mig smått nervös för resan.
Så mycket kommer hända, och så mycket känslor kommer uppstå.
Hoppas bara jag klarar det.

 
 
 
 
Alarmsignalen tjöt för full volym vilket gjorde att jag vaknade till med ett litet skrik.
Jag hade sovit så otroligt skönt inatt.
Det var verkligen länge sen jag legat i min egna säng.
Och sen var de nästan så att jag inte ville gå upp. Ville bara ligga kvar hela dagen.
Men det skulle aldrig hända.
Jag reste mig upp ur sängen och gick in på toan för att ta en snabb dusch.
Sen tog jag på mig rena underkläder och drog på mig ett par ljusa jeans och en svart skjorta.
Mitt hår fick självtorka i 10 minuter innan jag plattade det och drog på lite puder om ansiktet och mascara.
Som sagt, Justin gillar inte när jag har för mycket smink.
Igentligen vill han att jag inte ska ha något alls, men det skulle aldrig hända.
När jag var klar tog jag mina kryckor och väskan och gick ner till nedervåningen.
Tack och lov var JEnna hemma och stog coh stekte ägg.
'' Godmorgon!''. log hon.
'' Godmorgon!''. sade jag och ställde väskan på en av köksstolarna och gick fram till medicin skåpet och tog lite av mina smärtstillande tabletter och la ner dem i väskan.
Sen tog jag en nu samt ett glas med vatten och svalde ner en.
Sedan tog jag en tablett av mina p-piller och svalde direkt efter.
Jag har ätit p-piller i flera år. 
Jenna var den personen som ungefär ''tvingade'' mig in i det innan vi åkte till Stratford.
Även fast jag var oskuld åt jag dem. 
Allt blev så mycket lättare, man kunde kontrollera sin vecka, slapp ha mensvärkar. Och slippa bli gravid.
'' Har du ont i höften?''. frågade hon och väckte mig ur mina tankar.
Jag nickade. '' Har legat på den i natt så det gör extra ont..''. 
'' Du tar med dig tabletterna till Atlanta va?''.
JAg nickade igen. '' Självklart!''. 
' Jo vill du ha stekt ägg?''. 
'' Visst!''.  sade jag och otog ett glas och gjorde i ordning oboy.
Sen slog jag ner mig vid köksbordet och väntade på att Jenna skulle lägga fram en taldrik med stekt ägg på.
Jag gjorde samtidigt en macka och tog en skål med flingor.
Jag var verkligen hungrig.
Och dem senaste dagarna har jag snålat med frukosten också.
Jenna slog sig ner vid bordet och vi båda började käka.
Det var länge sen vi åt frukost tillsammans. Och det var riktigt skönt faktist.
Vi pratade om allt möjligt.
'' Så vad gjorde ni när ni kom hem från sjukhuset?''. frågade Jenna och drack lite av sitt kaffe.
Mina ögon spärrades upp.
Vad skulle jag säga? 
JAg kunde inte direkt säga att jag och Justin gjorde det direkt.
'' Ehm.. Vi.. Eh.. Kollade på.. Eh.. Tv!''. sade jag och log nervöst.
Ett retligt flin spreds på hennes läppar.
'' Ni gjorde det eller hur?''. 
Ett leende spreds över mina läppar. '' Ja okej!! Förlåt! Jag vet att vi skulle ta det lugnt men.. de bara hände.''. sade jag.
Hon skrattade högt. '' Jag visste det! På sjukhuset såg det ut som Justin skulle äta upp dig närsomhelst!''. 
Jag himlade med ögonen. '' VI hade inte gjort det på ett tag okej?''. 
'' Haha jag förstår..''.
'' Föresten har du träffat någon?''. flinade jag.
'' Jag träffade en kille här för några dagar sen på krogen, och han gav mig sitt nummer men jag har inte ringt!''.
Min mun föll vidöppen. '' Kom igen! Ring!!''. 
'' Neeej! Det har gått för lång tid!''. flinade hon.
Jag tittade menande på henne. '' Jenna, ring honom!''.
'' Jaja, gör det sen!''. flinade hon.
Jag himlade med ögonen och nåt upp det sista av frukosten innan min mobil börjde ringa.
Jag drog snabbt upp den ur fickan och kollade på skärmen.
'' Justin.''. mumlade jag med ett leende.
Snabbt tröck jag på 'svara' innan jag la mobilen mot örat.
'' Hej!''. sade jag.
'' Hej babe..''. 
Bara det gjorde mig gladare.
'' Jag sitter i bilen nu, du kan gå ut snart!''.
'' Okej, bra!''. 
'' älskar dig!''.
Ett litet fnitter lämnade min strupe.
'' älskar dig med!''. 
Innan jag la på.
Jag såg Jenna resa sig upp med ett snett leende på läpparna.
Eftersom jag inte haft så många seriösa förhållanden blir hon helt överlycklig när jag har ett och beter sig som en liten flicka på julafton.
Men det är min syster och jag måste acceptera det.
'' Föresten, Julafton är på fredag.. Ska du fira med Justin?''. sade Jenna.
'' Ehm..Jag vet inte.. Har inte direkt tänkt på de.. ''.
Jenna nickade.
'' Det är ju den 19:onde idag, så du har ju ett par dagar, kommer du hem på Onsdag?''.
Jag nickade. '' Aa på eftermiddagen.''. 
'' Okej. Men tänk på det tills onsdag då..''.
'' Visst. Men jag måste gå ut, Justin är här snart!''.sade jag och reste mig upp.
'' vänta kolla!'' flinade Jenna och tittade på dataskärmen som var framför henne.
Jag gick över till hennes sida coh tittade på skärmen.
Där var en bild på mig och Jenna som unga, vi satt i sandlådan i vårat gamla hus fulla med sand och skrattade.
'' Aw.. Jag kommer ihåg det där!''.flinade jag.
'' Du var så envis, du ville inte ge mig hinken!''. skrattade JEnna.
'' Vadå! Du hade en egen!''. skrattade jag.
'' Ja men min var trasig, du delade aldrig med dig av något du hade!''. 
'' Nej! För du hade precis lika dant!''. 
Vi båda skrattade men avbröts när en bil tutade utanför.
'' Justin är här..''. sade jag och gick ut till hallen.
Jag drog på mig min underbara svarta vinterjacka med vitt fluff inuti och sedan ett par svarta skinstövlar.
Jenna kom ut i hallen med ett leende på läpparna.
' Ha så kul nu..''. sade hon och omfamnade mig.
'' Det ska vi!''. flinade jag och kramade tillbaka.
SEdan tog jag mina grejer och öppnade dörren och gick ut.
Där stog Justins blåa mustang. 
Ett leende spreds på mina läppar innan jag skyndade mig ner längs gången mot honom.



Justin klev ut ur bilen och gick runt den för att möta mig.
'' Hej babe!''. flinade han och la armarna om min midja.
'' Hej!''. flinade jag och la mina om hans nacke.
'' Sovit gott?''.
'' Faktist ja, var riktigt skönt att slippa sova brevid dig för en gång!''. skojade jag.
Hans mun föll vidöppen och han låtsades spela ledsen.
'' Det där sårade mina känslor!''. sade han.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag mötte hans blick.
'' Jag skojade, det var skönt. Men tomt!''. 
'' Bättre!''. flinade han och tröck sina underbara läppar mot mina.
Jag kysste genast tillbaka och drog hans kropp närmre min.
Mina kryckor for i marken tillsammans med väskan ,men det sket vi båda i.
Han skulle precis dra in sin tunga i min mun då jag avslutade kyssen.
'' Vi har ett flyg att passa!''. 
'' Fan, visst ja!'. 
JAg skrattade till och böjde mig ner för kryckorna.
Justin, gentlemannen han är tog min väska och la in den i baksätet innan vi båda hoppade in i bilen.
Han startade bilen direkt och körde bort från min gata.
Jag skådade varenda hans rörelse.
Hans ena hand rörde sig mot ratten snabbt, den andra drog han igenom sitt hår, då och då bet han sig själv i läppen.
Han var nervös.
Jag kunde inte undgå att le. 
'' Vad ler du åt då?''. sade Justin och jag vaknade till ur mina tankar.
'' Inget speciellt!''. 
Justin skakade på huvudet innan han vände blicken till vägen.
När vi äntligen kom fram till flygplatsen parkerade Justin bilen på parkeringen.
Tydligen skulle någon av grabbarna hämta bilen sen ikväll.
Vi gick in till flyplatsen med våra väskor.
Det var rätt lite folk, skönt. Slippa trängas.
Vi gick fram och checkade in väskorna sedan gick vi igenom en säkerhets kontroll och visade passen och biljetterna.
Det var så spännande, jag såg verkligej fram emot att träffa Justins familj.
Nu får vi hoppas på att dem är hemma.

Jag spände fast säkerhetsbältet och satte mig bekvämare i stolen.
Snart skulle vi lyfta och lämna Stratford bakom oss.
Justin hade bitit sin läpp var 5minut, och trummat på sina knän hela tiden.
Han var verkligen nervös.
Jag tog hans hand och flätade in den i min.
'' Dem kommer älska dig..''. sade jag.
'' Jag vet inte.. Efter allt jag gjort..''. sade han.
'' Dem är din familj ,dem kommer förlåta dig! Tro mig!''. sade jag
Han nickade innan han slickade sig runt munnen och tittade ut genom fönstret.
Jag satt längst ut, Justin längst in.
Jag hade inget emot att sitta längst ut. Jag brydde mig bara om Jusitn just nu.
 
Hela flygresan var skakig och tråkig.
Dock tog det inte så lång tid, tack och lov.
Vi gick hand i hand av flygplanet till stället där man hämtar sina väskor.
Efter runt 10minuter kom dem äntligen och vi begav oss ut för att ta en taxi.
När vi väl fick en hoppade vi båda in.
Justin letade upp gatuadressen och berättade den för föraren.
Snart på hotellet.
Imorgon var de dags att åka till adressen det stog på internet.
Det var något med adressen som var bekant. 
Men jag visste itne vad det var.
Taxin stannade och vi klev ut ur bilen.
Ärligt talat så inte hotellet dumt ut. Jag undrar vad Bruce igentligen köpte för rum och på vilket hotell.
Justin såg på mig med ett lite läskigt leende.
Jag tittade frågandes på honom där vi gick in mot hotell entrén.
Han bara skrattade och skakade på huvudet.
När vi kom in till receptionen hamnade jag i chock.
Det var verkligen inte som jag trott.
Bruce hade bokat hotell rum på ett av dem dyraste hotellen i Atlanta.
Justin tog min hand och drog mig med fram till receptionen.
Jag var fortfarande i chock. Hur hade dem råd med det här? Det borde kostat hur mycket som helst.
'' Hej vad kan jag hjälpa er med?''. frågade en rödhårig tjej som stog i kassan.
'' Vi har bokat ett rum, på Bieber!''.
Hon nickade glatt innnan hon vände blicken till data skärmen framför sig.
'' Jaha, ja ni!''. sade hon och vände sig om och tog två rumkort och nått papper.
'' Här är era nycklar och lite information om vad som finns på hotellet!''. log hon.
'' Tack!''. sade vi samtidigt och tog dem.
Hon log mot oss båda innan hon började skriva på datan.
'' Jo juste, nummrerna till roomservicen, spat och lite andra grejer är uppe i rummet!''.
'' Room service?''. sade jag och tappade hakan.
'' Ja, precis! Room service!'.' log hon.
'' Tack så mycket.''. sade Justin och skrattade till innan vi gick mot hissarna.
Room service?
Var dem seriösa?
Det borde kostat så mycket. Bara tänka på det gjorde så jag fick skuldkänslor.
Det var ju jag som skulle betala resan, inte dem.
'' Babe, jag vet att du tänker på priset, men det var inte mycket.. Jag lovar!''. sade Juistin och placerade en liten puss på min kind.
Jag gav han en lätt nickning innan hissdörrarna öppnades och vi gick in i hissen.
Justin tröck på våning 8 av 10. 
Nästan högst upp. 
Jag var nervös över att rummet skulle vara lika snyggt och lyxigt som receptionen och entrén.
Det skulle göra så skuldkänslorna bubblade upp ännu mer.
Hissen stannade äntligen och vi gick båda ut tillsammans.
Jag hade en av mina kryckor som jag lutade mig mot.
Höften gjorde riktigt ont, och att sitta mycket var inte direkt skönt.
'' Här!''. sade Justin och stannade utanför rum nummer 810. 
Jag nickade spänt och såg hur han satte i kortet och dörren låstes upp.
Han höll upp dörren åt mig medans jag gick in.
Mina ögon blev som ballonger och hakan åkte ända ner till kina.
Det var otroligt. 
Rummet var hur vackert som helst.
Det hade jag verkligen inte förväntat mig. 
'' Wow Justin..''. sade jag och släppte väskan i golvet.
Rummet var verkligen perfekt. Det går inte ens att beskriva.
Sov rummet var hur stort som helst med högt tak, stora fönstrer med utsikt över Atlanta.
Toaletten var som mitt rum hemma i Staratford.
Sedan fanns det ett litet rum som var precis vid hallen där det stog en vit lädersoffa med en stor platt tv. 
Jag var mållös. Det var så underbart.
'' Justin v-vad är-r d-det här-r?''. stammade jag chockat fram.
'' Ett hotellrum babe?''. sade han som om jag var dum i huvudet.
Jag himlade med ögonen. '' Det här rummet måste kost-..''.
Justin avbröt mig genom att skynda sig fram till mgi och trycka sina läppar mot mina.
Såklart vart jag väldigt chockad men kysste genast tilbaka.
ETt leende spreds över Justins läppar innan han avslutade den heta kyssen.
'' Du pratar för mycket...''. flinade han.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag nickade. '' Förlåt..''.
'' Det är lugnt, så babe.. ska vi gå ut och äta nån stans?''.
Leendet på mina läppar växte. '' Absolut!''.
Justin la våra väskor på sängen innan vi båda tog våra grejer och lämnade hotellet.
Han behövde få sin familj av sina tankar. 
Bara för ikväll..
 


 
 
Heeeey!  
Fick ut ett! 

Men det var riktigt dåligt.. Men som ni vet kommer det ett par tråkiga då och då.
Ledsen för de..
 
Jaja i nästa kapitell kommer dem träffa Justins familj, SPÄNNANDE?:D 

KOMMENTERA ! 

Kommentarer
Matilda

Detta var ju inte alls tråkigt!! Jg älskar det!! Men kan dom inte ha typ 'WILD SEX' ikväll? Så himla roligt att läsa!! Haha LOL! Men aah jätte roligt att du fick ut ett och hoppas att du mår bättre och att medicinerna hjälper! Löv ya! Kraaaaam



2013-03-05 @ 22:26:07
Anonym

FÖÖÖÖR BRA, BROOOW



2013-03-05 @ 22:28:10
Astriid<3

good



2013-03-05 @ 22:39:24
Anonym

jäääääätte bra :D som alltid <3 men det går för segt och det finns ingen spänning i det. :/



2013-03-05 @ 23:19:40
Celebnovell

Bässt!
Jag undrar verkligen vad som är så bekant med adressen för Cass. =S



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-03-06 @ 14:09:09
maie

jätte bra!! undra vad som kommer att hända i det där rummet hahah



2013-03-06 @ 19:30:38
aya

mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeer du e sååå bra!! du har verkligen talang!!



2013-03-06 @ 19:42:19
Anonym

Jobbar Justins föräldrar på hotellet eller😉



2013-03-06 @ 20:56:36
Emelie

Bra!! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-03-06 @ 21:32:25
Filippa

Super bra❤



2013-03-07 @ 19:42:08
Therese

Så himla sjukt bra du är! lust att göra ett länk byte btw? :)



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2013-03-08 @ 22:38:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback