Episode 74 - Leave.

Jag gjorde som dem sa och öppnade kuveret och såg en flygbiljett till Las vegas.
'' Vafan är de här?''. frågade jag förvirrat.
'' Vi måste till Vegas..''. sade Nick.
'' Öh? Och varför de?''. 
Jag kan säga att jag var rätt pissed off just nu. Förväntade dem att jag bara ska dra till Las vegas och lämna Cassandra här? 
'' Du vet varför..''. 
Mina ögon spärrades upp.
Jag visste precis varför vi skulle dit. 
'' Slyder...''. röt jag förbannat.

 
 
 
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV:
 
Jag hade legat i Justins säng och inte fått sömn på flera dagar.
Jag visste att jag stängt ute alla.
Men jag orkade inte prata.
Helt ärligt orkade jag inte ett skit.
Jag var så trött på allt.
Speciellt all den smärtan som jag känt dygnet runt.
Bruce hade kommit och pratat med mig ett par gånger, och jag visst att det störde Justin.
Men det är inget mellan mig och Bruce.
Han försöker bara få mig prata ut om allt som hänt.
Eftersom han var där förstår han mer än dem andra.
Han berättade också att dem kommit på en historia om att Jenna ramlat ner förtrappan och dragit sig blodig och letat efter en telefon.
Och polisen trodde på det.
Kate och Bonnie höll på att planera en begravning som skulle hållas om någon vecka.
Jag kan inte tacka dem nog över det dem håller på med.
Och såklart har hela Stratford fått reda på vad som hänt min syster och ringt och smsat mig dygnet runt om att dem var så ledsna över de som hänt.
Jag satt uppe i Justins rum med täcket om min kropp och lyssnade på svag musik när jag hörde ett glas smällas.
Jag funderade på att gå ner och kolla va det var, men jag visste att jag skulle få reda på det sen ändå.
Röster hördes innan det sen vart tyst igen.
Jag antog något hade hänt. 
Efter ungefär 15 minuter hördes röster igen. Denna gång mycket längre tid.
Jag var otroligt nyfiken på vad som hände där nere men hade ingen ork att gå ner.
Min mage kurrade till.
Ja, jag var hungrig jag har varit det dem senaste dagarna men mått så illa när jag sett maten framför mig.
Rösterna på nedervåningen höjdes efter några ord och jag hörde att en av dem var Justin.
Jag antog att något hade hänt som gjort honom förbannad eller något liknanade.
Sedan hörde jag hur fotsteg kom upp för trappan.
'' Du måste Justin! Det vet du själv!''. hörde jag Roy säga.
'' Måste? Jag kan inte bara fucking åka iväg?''. fräste Justin frustrerat.
Sedan öppnades dörren in till Justins rum och Justin stannade chockat till när han såg att jag satt och tittade på honom.
'' Aha, trodde du sov..''. mumlade han.
Jag skakade på huvudet och bet mig hårt i läppen.
'' Har de hänt något?''. sade jag med hes röst.
Justin drog handen frustrerat genom håret innan han nickade.
Han gick fram till sängen och slog sig ner.
'' J-jag.. Jag måste åka iväg ett tag..''. sade han och bet sig i läppen.
'' Aha..''. sade jag och tittade ner. '' Vart?''. 
'' Las Vegas..''. 
Mina ögon for upp. '' Va? Varför?''. 
'' Jag har några saker där som jag måste fixa..''. 
Han tittade in i mina ögon och jag såg att han verkligen inte ville åka, men var tvungen.
'' Aha..''. 
Jag ville på något sett följa med, men jag visste att jag inte skulle orka och troligt vis inte få.
'' Hur länge?''. 
'' 2 veckor ungefär, kanske mindre om vi fixar jobbet fortare..''.
'' Vi?''.
'' Jag, Roy, Seth och Nick..''. 
Jag nickade. 
Han la sin hand om min kind och böjde sig fram och placerade sina läppar mot mina.
Jag hade saknat dem.
Så otroligt mycket.
Men det var något som inte stämde till.
Hans läppar smakade annorlunda. 
Jag slickade mig om läpparna och kände smak av wiskey. 
Hade han börjat dricka igen?.
'' Jag älskar dig, men jag måste åka iväg.''. 
Jag nickade. '' Vilka kommer vara här?''.
'' Bruce och Alex. Sen ringde jag hit Bonnie och bad henne stanna med dig. Vilket hon ville göra..''. 
En våg av lättnad sköljde över mig.
Jag hade trott att jag skulle vara här själv.
Men att få veta att Bruce och dom är här med mig var en skön känsla.
Helt ärligt var jag för rädd för att vara själv.
Efter allt som hänt var det ända jag inte ville var att vara själv. 
'' Okej..''. sade jag och tittade ner på mina fingrar.
'' Jag är så ledsen baby att jag måste åka. Men jag lovar att jag kommer hem så fort som möjligt!''. 
Jag nickade. '' När åker du?''. 
'' Imorgon runt 4 eller 5!''. 
Med en suck lutade jag mig tillbaka i sängen och kunde inte undvika att tänka på varför han drack.
'' Vad är de?''. sade han oroligt.
'' Inget..''. viskade jag.
'' Babe.. Jag ser att något stör dig..''.
'' Har du druckit?''. 
Hela han stelnade till och bet sig hårt i läppen.
'' Ja, men bara något glas..''. 
Jag nickade. Jag trodde på honom. Det gjorde jag.
Men jag visste att han brukade dricka minst 2 glas varje gång han drack wiskey.
Men jag beslöt att inte säga något.
Att få honom förbannad precis innan han åker var det sista jag ville.
En gäspning for ur min mun.
Trots att jag legat i sängen hela dagen var jag fortfarande trött på kvällen.
'' Sov baby..''. sade Justin och placerade en mjuk puss på min panna.
'' Stanna..''. viskade jag.
Han nickade. '' Okej, jag ska bara borsta tänderna!''. 
Jag gav han en lätt nickning innan jag la mig bekvämare i sängen.
Han skyndade in sig på toan och gjrode de han behövde innan han kom ut i bara kallingar.
Jag kunde inte undvika att titta på hans sexiga abs och V linje. 
Hans kropp var att döda för.
Justin log snett mot mig innan han kröp ner brevid mig. 
Jag la mig direkt på hans bröst och han la armen om mig.
'' Jag lovar dig att all smärta kommer försvinna!''. viskade Justin. 
JAg hade ingen lust att svara så jag nickade bara.
'' Godnatt baby girl!''. sade Justin innan jag kände hur jag sagta somnade.
 
...

Jag satt på Justins säng och skådade honom när han packade sin väska med kläder.
Han och grabbarna skulle dra om nån minut och Justin hade glömt packa.
Jag var såklart ledsen över att han skulle åka men han var tvungen.
'' Så klar!'. sade Justin och slängde sin resväska på golvet.
Jag gav han ett litet leende innan jag tittade ner.
'' Hey!''. sade Justin och lyfte upp mitt ansikte. '' Det kommer gå bra!''. 
Jag nickade.
Helt  ärligt var jag riktigt orolig för att vara här utan Justin.
Han har aldrig åkt bort sen vi vart tillsammans. 
'' Jag kommer sakna dig!''. mumlade jag.
'' Jag kommer sakna dig med baby, men jag lovar att ringa!''. 
Jag nickade.'' Lovar du?''.
Han log mot mig och nickade. '' Jag lovar!''. 
Han tog sedan min hand och reste mig upp. '' Följer du med ner och säger hejdå till dem adnra?''.
Med en suck nickade jag.
Jag hade ingen lust att gå ner.
Jag ville bara lägga mig i sängen och sova. Få bort all smärta som jag hade inom mig.
Han flätade in våra händer i varandra innan vi gick tillsammans ner.
I hallen stog alla redan klarade och väntade på Justin som var seg som vanligt.
Dem vart lite chockad att se mig.
Jag gick knappt aldrig ut ur rummet. 
Dem gav mig osäkra leende som jag besvarade innan jag kände hur Justin kramade om mig.
'' Jag älskar dig baby!''. 
Jag kramade direkt tillbaka. '' Jag älskar dig med!''.
Hans läppar mötte mina i en mjuk kyss som jag genast besvarade.
Hans läppar var som en drog för mig, och att jag klarat mig utan dem på flera dagar var ett mirakel.
Jag avslutade kyssen och kramade om killarna.
'' Jag kommer sakna er även fast jag inte lämnar rummet!''. sade jag och skrattade hest.
'' Vi kommer sakna dig med Cassie!''. flinade Nick. 
Jag gav dem ett varmt leende innan Jusitn tog min hand och placerade en puss på den.
'' Hejdå baby, jag kommer vara hemma innan du minst anar de!''.
Ett litet fnitter lämnade min strupe innan jag nickade.
'' Gå nu!''. 
Han skrattade hest innan han tog sin väska och gick ut.
Katelyn kom inspringandes från ytterdörren och slängde armarna om Roy.
'' Jag kommer sakna dig såååå mycket Royi!''. tjöt hon.
Ett högt skratt lämnade allas strupe när vi hörde hennes smeknamn.
Roy vart illröd i ansiktet direkt och gömde ansiktet i hennes nacke.
'' Kommer sakna dig med Kate bear!''. 
Jag log åt deras gullighet mot varandra och ställde mig sedan brevid Bonnie som stog lutad mot väggen.
Kate släppte snabbt Roy och lät han gå ut till bilen.
Jag, Bonnie, Kate, Alex och Bruce ställde oss vid dörren och vinkade åt dom när dem åkte iväg.
Hekt ärligt saknade jag Justin redan. 
Med en suck gick jag in till köket och tog fram ett paket glass och en sked och gick in till vardagsrummet med allas blickar på mig och slog ner mig i soffan.
Jag slog sedan igång tv:n och började käka av glassen.
Att sitta i Jusitns kläder och äta glass var nog det bästa som fanns, men självklart skulle det vara så mycket bättre om själva Jusitn låg brevid.
Jag kände hur soffan åkte ner och hur Bonnie och Kate satte sig ner.
'' Hej!''. log dem.
Jag tvingade fram ett leende. '' Hej!''. 
'' Är du okej? Jag menar att Justin lämnar.. dig.. för första gången..''. sade Kate nervöst.
Jag antog att hon trodde jag skulle bryta ihop och gråta.
Men mina tårar var slut så jag kunde inte.
Även fast jag hade lust.
'' Ärligt, jag kommer inte vara en av dom tjejerna vars liv stannar på grund av någon kille!''. sade jag och tog en sked med glass in i min mun.
 
Tumblr_mak53fstb61qay5ogo1_500_large
 
Båda två log mot mig.
'' Bra, för vi ska ut och shoppa!''. 
Mina ögon for upp. '' Nu?!?''.
Dem nickade. 
 
Efter att ha shoppat hela eftermiddagen var jag helt slut.
Jag, Bonnie och Kate slängde kassarna om kring oss i vardagsrummet och satte oss i soffan.
Vi hade verkligen sprungit runt i gallerian eftersom vi visste att den stängde rätt tidigt.
'' Wow, har ni sprungit ett maraton eller?''.sade en röst.
Vi vände huvudet och såg Alex stå där och skratta.
Jag gav honom ett svagt leende men beslöt att inte svara.
'' Vi har shoppat!''. flinade Bonnie.
Alex nickade. '' Förstår, Cass vi tänkte beställa pizza sen och kolla på nån film, är du med?''.
Jag nickade. '' visst..''. 
'' Ja, men jag ska ta och åka hem, måste lägga in alla nya kläder i garderoben!'. sade Kate och reste sig upp.
Hon gav mig och Bonnie en varsin kram innan hon drog hem till sig.
Jag satt kvar i soffan medans Bonnie, Alex och Bruce gick ut till köket och beställde pizza.
Jag tog snabbt upp min mobil för att se om Justin ringt eller smsat.
Men det hade han inte.
Kanske han inte landat än? 
Med en suck låste jag mobilen och tog mina kassar och gick upp till Justins rum för att sedan lägga dem i hans skinsoffa i ena hörnet av hans rum.
Med en suck böt jag om till ett av Justins mjukisbyxor och en t-shirt.
Sen satte jag upp håret i en knut.
Jag hade inte sminkat mig idag så jag tog min mobil och gick ner till nedervåningen.
I köket stog Bonnie och fixade snacks medans Bruce och Alex stog och försökte få igång någon film.
Jag slog mig tyst ner i soffan och drog en filt om min kropp.
Bonnie kom strax efter in i vardagsrummet och slog sig ner brevid mig med allt snacks och dricka.
Bruce kom och slog sig ner på soffan brevid mig sedan Alex brevid Bonnie.
'' Är du okej?'' frågade Bruce.
Jag nickade. '' Jag försöker..''. 
Han gav mig en medlidande blick innan han vände blicken till tv:n.
 
 ...
 
 
Halvvägs in i filmen la jag mitt huvud mot Bruce axel.
Jag var så trött att jag inte orkade nånting.
'' Jag bär upp henne!''. sade Bruce.
Jag hörde Bonnie och Alex mumla något tillbaka innan jag kände hur Bruce bar upp mig.
Ljudet från tv:n kom längre och längre bort och hur någon gick upp för något som jag antog var trappan till övervåningen.
Bruce gick in till Justins rum och la mig ner i hans säng.
'' Vänta.''. viskade jag och satte mig upp i sängen.
Jag kände hur tårarna var på väg upp i mina ögon.
'' Vad är de?''. sade han och satte sig på sängkanten.
'' Älskar Justin mig?''. 
Bruce nickade hastigt. '' Mer än någon annan..''.
Jag nickade med en suck och tittade ner.
'' Hey..''.sade han och tog mitt ansikte i sina händer.
'' Han älskar dig. Och all smärta du känner kommer försvinna, jag lovar!''. 
Jag slickade  mig om mina läppar innan jag insåg hur nära vi var.
Min blick pendlade mella hans ögon och läppar.
Varför hade jag den konstiga känslan att jag ville kyssa honom?
 
(62) Tumblr
 
Hans hand smekte min kind innan han tittade mig djupt i ögonen.
Jag vart helt försvunnen i hans ögon.
Och jag hade ingen anning om vad som hände.
Jag lutade mig atomatiskt fram så våra läppar möttes i en kraftfull kyss.
På något sett gillade jag att våra älppar var mot varandra.
Han kysste genast tillbaka och lät sin tunga försiktigt glida in i min mun.
Med ett litet stön lät jag våra tungor slåss om domenans medans jag drog ner hans kropp över min.
Hans händer började röra sig över allt på min kropp medans jag drog min hand genom hans lena hår.
Jag visste att det var fel, men de kändes så rätt på något sett.
Han stönade lågt mot mina läppar och tröck sin höft mot min.
Jag tog tag om t-shirt kanten om hans tröja och drog av den.
Mina händer drogs över hans mage vilket gjorde så han stönade emot mina läppar.
Hans läppra lämnade mina och fortsatte ner över min hals tills han hittade min svaga punkt.
Han började direkt bita lite och placera små kyssar.
På n¨got sett blev jag helt knäsvag av hans försiktiga beröringar om min kropp.
Det var som hans händer tillhörde min kropp.
Jag slöt mina ögon och njöt av hans läppar mot min hals tills nåogn började kalla mitt namn.
'' Cass!''. 
Jag lyssnade inte utan hade mina ögon fortfaradne slutna.
'' CASS!!'. sade någon lite högre.
Ett frustrerat stön lämnade min strupe innan jag fokuserade på Bruce läppar mot min hals.
'' CASSANDRA!''. 
Denna gång skrek någon vilket fick mig hastigt sätta mig upp.
Jag öppnade direkt mina ögon och insåg att jag var i vardagsrummet.
Jag måste ha somnat.
Det var då det slog mig.
Jag har nyss drömt en sexdröm om Bruce.
Vilket ingen någonsin kommer få veta..

 
 
lurade er lite där, va?;)
 
haha!

förlåt att de dröjt, dem senaste dagarna har varit kaos!:/
så mått rätt dåligt.
 
sen har jag fått sommar lov också, så träffar mina vänner väldigt mycket!
 
kram
 
 
OCH SLUTA LJUG, JAG SER ATT DE ÄR SAMMA PERSON SOM KOMMENTERA.
SKÄRP DIG, OCH SLUTA LJUG SNÄLLA....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Omg, höll på att dö där i slutet!



2013-06-12 @ 17:33:52
Anonym

Oj herre Gud! Var nära på att dö!



2013-06-12 @ 18:44:17
Anonym

När kommer nästa



2013-06-12 @ 18:44:39
Emelie

Omg, jätte bra! :)

Asså Emma, tror inte på dig, och om det hade varit sant så kommer man få veta det om två veckor. Du vet när du ska dit.., det kommer stå överallt i så fall... just sayin'



2013-06-12 @ 19:33:14
Emelie

så bara lägg ner Emma..., ingen tror nog på dig ändå..



2013-06-12 @ 19:34:14
Thilda

omg!! jag trodde verkligen det hände på riktigt där i slutet och jag ska var ärlig önskade jag inget annat än att det var en dröm! vilket det som tur var, men snälla dom får inte gå så långt som i drömmen! tycker om när bruce bryr sig om cass men liksom justin och cass passar så bra ihop! :(... men annars riktigt bra kapitel och längtar till nästa! :) din novell äger.



2013-06-12 @ 19:40:12
Oliwia

OMG! Skit bra! Det som hände i drömmen MÅSTE hända "på riktigt".. <3



2013-06-12 @ 20:59:33
Celebnovell

OMG blev så lurad där på slutet, haha!



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-06-12 @ 21:43:56
Anonym

Omg skrämde livet av mig där



2013-06-12 @ 22:19:39
Anonym

Mer<3



2013-06-13 @ 09:33:08
Michelle

Jag var nära på att skrika NEEEEJ i slutet haha. Tack och lov var det bara en dröm eller jag en väldig pinsam dröm :)



2013-06-13 @ 12:07:51
Astriid<3

gud vad chockad jag blev före jag läste att det bara var en dröm:O



2013-06-13 @ 12:19:59
Emilia<3

Haha skit vad du skrämde mig!! Men i alla fall, sjukt bra som vanligt!!

Och Emma lägg ner! Om det är sant kan du skicka en länk till mig så jag får se det?



2013-06-13 @ 13:00:28
Emma

Okey jag ljög om det! Men jag var där och hade m&g och satt längst fram! Jag fick rn massa ögon kontakt och min kompis blev one less lonely girl! När jag var på m&g så sa jag I love you justin and you are so sexy and your music are so nice! Då svarade han you are sexy and I love you too babe! Så jag tror ändå han gillar mig mer sorry!



2013-06-14 @ 10:02:42
Emma

Okey jag ljög men jag har träffat han! Jag hade m&g och satt längst fram! Fick en massa ögonkontakt och han flörtade med mig! Min lillasyster blev one less lonely girl och jag kan säga att jag blev väldigt avensjuk! Min i alla fall på m&g så sa jag i love you justin and you are so sexy and your music are so nice! Du svarade han you are sexy and i love you too babe! Så jag tror ändå att han gillar mig mer!

Svar: Hahahahahahahahahaahahhahhahahahahahha! Du får mig gråta av skratt, allvarligt. :')
Visa mig M&G bilden då? haha!
Maya Lindberg



2013-06-14 @ 10:07:54
Jessica

Skulle du kunna få upp ett kapitel idag? Det är min födelsedag och jagfyller 13. Och min bror och pappa är inte ens hemma! Så det skulle betyda mycket för mig om du la upp et kapitel idag!



2013-06-15 @ 09:44:40
Anonym

JÄTTE BRA :)
Och Emma bestäm dig var det din lillasyster eller kompis som blev one less lonely girl? och dessutom var det så jävla lågt att ljuga sådär !!!!!!!!!!!!



2013-06-15 @ 20:26:11
Ellen

OMG 😱 trodde inte först de var en dröm så blev jätte chockad. Men jätte bra 😍👏👏👏



2013-06-15 @ 20:47:03
Anonym

Emma kan du välja?, först sa du något och sen något annat och vissa bilden!



2013-06-16 @ 16:19:57
Emma

Hur fan ska jag visa bilden? Och det var min lilla syster som blev one less lonely girl och hon är väll för fan min kompis

Svar: Skicka din facebook så kan vi kolla!
Maya Lindberg



2013-06-17 @ 11:56:51
Emma

Tror du att jag skickar min Facebook till er som jag inte känner och jag har gjort så om vi inte är vänner så kan man inte se mina bilder sorry!:)

Svar: Haha så jävla feg. Du har ljugit p12
Maya Lindberg



2013-06-17 @ 16:27:46
Anonym

Exakt



2013-06-19 @ 10:01:40
Anonym

Du äger! Bästa novellen jag läst i hela mitt liv.



2013-06-19 @ 22:17:14
Frida

Hon får inte kyssa Bruce eller nått sånt. Då förstörs ju hela berättelsen :'(

Annars är den sjukt bra! Hittade din blogg för 12h sen och redan läst hela! Sjuuukt bra! Fortsätt med det du gör, enormt begåvad är du!!



2013-06-20 @ 16:40:56
Anonym

När kommer nästa?



2013-06-26 @ 17:02:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback