JUSTIN RÖKER INTE PÅ!

Hey!

Tänkte bara klar göra att bilderna och rykterna från TMX om att Justin röker på är FEJK!
FEJK!

Det är INTE Justin! Det är en kille som heter Robin Verrecas. 
Han liknar Justin något så otroligt och har samma klädstil +  hår.
Och han använder NIKE SKOR, som visas på bilden.
 
Jag tror inte Justin bärt NIKE SKOR i hela sitt liv! Jag har inte sett en ända bild med ett par såna på.

DET ÄR INTE JUSTIN!

Han skulle aldrig göra det mot oss. Och jag VET att han inte skulle röka på med en paparazzi i rummet.
Eftersom det tydligen sägs att dem är i ett hotell rum.
Och det skulle sitta vakter runt honom, ¨och åtminstånde någon VI kände igen.
Men det gör det inte för det är INTE Justin! :) 

Klar gör bara det för er som är förvirrade! :) 

Kram!
 

Kommentarer
Emma

Jag är en true BELIEBER men såg på nyhetsmorgon, där han
Erkände att han hade rökt. Han ville inte såra någon men ja. Men såklart kan det va Robin på bilden eftersom. Dem är rätt lika!



Blogg: http://picsbyemma.blogg.se
2013-01-11 @ 09:54:33
Julia <3

Jag är också en riktigt belieber och vill inte tro att det var sant. Men som Emma sa så har han rökt. Men bilderna är fejk som du säger :( ledsen att höra men alla har motgångar och jag tänker inte låta detta påvärka mitt stöd till Jusin! Då är man ingen Belieber <3 once a belieber always a belieber <3



2013-01-11 @ 15:23:22
Anonym

Jag håller med justin tröker inte! Jag har sakt detta till mina vänner men vissa förstår. Det finns jävla killhatare i våra skola de ba jo han röker inte och bla bla... Jag säger att detta är Robin V men de tror inte på det jävla facking idioter liksom. Om man ens var ett fan eller beliber ska man tro på att justin inte skulle röka och att tmz ljög. Men aja jag står alltid på han sida. Alla gör misstager och ingen är perfekt. Men justin är perfekt för mig jag älskar honom. Aja måst dra och käka:)
// ida



2013-01-11 @ 16:23:26
Emma

Justin HAR rökt men RÖKER Inte!
Håller med Ida lite. True beliebers står kvar endå, stöttar han.
Han har rökt men det har dem flesta gjort i hans ålder.. Förstår inte hur det kunde bli en så stor grej av det. Han är myndig och bestämmer över sig själv. Tycker det är otroligt taskigt mot justin av hans 'före detta' beliebers att skära sig för en sån sak jag skulle aldrig fatta hur svårt eller tungt för han att få detta förfärliga över sig...#oncebelieberforeverbelieber.
Jag gillar inte att justin o Lil 'twist umgås. Det var
Lil' Twist som tog med justin till vs modellen, (Jelena gjorde slut)
Nu var det Lil ' Twist som fick justin att röka.
Sen körde Lil' Teist över en paparazzi med Justina bil. Och det står nu under Justins namn.

Svar: Det är inte Justin, snälla. True beliebers vet att det inte är Justin.
Maya Lindberg



2013-01-11 @ 17:41:42
Anonym

Robin sa på sin instagram att det inte va han och att alla skulle lägga ner med att skapa falska rykten typ men han sa att det inte va Justin heller. Sen är det inte så svårt att photoshop:a en bild heller det kan vara Justin på bilderna eller inte :)



2013-01-11 @ 18:44:11
Beliebern<3

Håller helt med Emma, jag älskar justin och har gjort det sen typ 2008 men jag tror att han har kommit i en dålig fas på sistånde med lil´twist och att han saknar selena! Det var endå lil' twist som fick justin att röka och gjorde så att jelena gjorde slut. Jaag är en TRUE belieber men tror bara att justin behöver komma bort från allt och satsa på sin musik och sina fans (som han alltid gör och han finns alltid där för sina Beliebers) och ta en paus från lil' twist och allt sånt! Jag älskar justin mer än allt på denna jord !!! Men jag tror inte att Justin någonsin skulle göra om det. Och Robyn verrcas har pratat ut på både twitter och instagram att det inte var han och att han aldrig skulle göra det, och att han tror att inte justin heller skulle göra det. Men jag menar endå att Det ÄR lil' twist som är dum i huvudet... PS. ÄLSKAR DIN BLOGG ÄR VÄRSTA FANET!!! DU ÄGER OCH GLÖM ALDRIG DET!!



2013-01-11 @ 19:56:54
Amanda Bieber<3

Jag tror verkligen inte det var han!!! :( En riktig belieber tror inte på sånt skit, dessutom har TMZ ljugit om att Justin dött flera gånger och massa saker med andra artister.!



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2013-01-11 @ 21:17:44
Kajsa

jopp. Det var han som rökte.



2013-01-11 @ 22:24:10
Stella

Tror inte heller Justin har rökt !
Bara en fråga, när kommer nästa inlägg ?



Blogg: http://stellamatildalindstrii.blogg.se
2013-01-11 @ 22:44:47
MARIE

när kommer nästa kapitel? :*



2013-01-11 @ 23:57:58
Emma

vill inte heller tro att det r justin . älskar han verkligen. men jag såg på NYHETERNA att han erkände. men bilderna är falska.

Svar: Han erkände inte. HAn bad om ursäkt för rykterna.
Maya Lindberg



2013-01-12 @ 15:42:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback