Episode 46 - Panic!

Alla gick nästan i ett led fram till huset.
Det var upplyst och riktigt stort och läskigt.
Det var precis som ett hus i en skräckfilm. Mörkt, det snöade, och huset var en stor gammal herrgård och var också typiskt svart.
Rädlsan spred inom mig, det var som allt i mitt huvud raderades. 
Planen, knepen, allt. 
Rädlsan tog över.
'' Det kommer gå bra babe, ingen kommer röra dig!''. sade Justin och kramade min hand hårdare.
Jag nickade nervöst.
Vi alla gick och ställde oss vid skogskanten.
'' Alla vet vart dem ska. Då kör vi!''. sade Bruce och rädlsan steg - om nu möjligt - ännu m
 
er inom mig. 

 
 
 
Jag och Justin smög runt huset och jag stannade till framför fönstret jag skulle in i.
Det var ett fönster till toan. 
Men jag insåg nu att det var högre upp än jag trodde.
'' Justin? Jag kommer aldrig komma upp där?''. viskade jag.
'' Jag hjälper dig!'. sade han och tog tag om min midja och lyfte upp mig.
Jag tog tag om fönsterkarmen och drog mig upp.
Strax efter kände jag Justin händer på min rumpa och han tryckte upp mig. 
Jag började klättre lite eftersom toaletten var på övervåningen.
Ett litet fnitter lämnade min strupe, det här såg säkert helt idiotiskt ut.
Jag tittade in genom fönstret och såg att det var släckt och tomt. Prefekt.
Försiktigt puttade jag upp fönstret som tack och lov stått öppet och gled in.
Sedan skyndade jag mig att ställa mig på toaletten och titta ut på Justin.
'' Hur kommer du in?''. sade jag.
Han kliade sig nervöst i nacken. '' Jag måste ta en annan väg!'.
Mina ögon for upp. '' Va?''. Nej!''. tjöt jag.
Han nickade. '' Jag måste, jag lovar att möta dig där inne om några minuter!''.
Paniken steg inom mig. '' Lämna mig inte Justin!''. 
'' Du klarar det Cass, ta upp din pistol och smyg ut från toan. Du kommer antagligen möta på nån ur gänget som kan vara med dig tills jag kommer!''.
'' Va? Nej? Justin!''. sade jag och paniken steg ännu mer.
'' Jag måste, du klarar det!''. sade han och började gå.
'' Justin!''. småskrek jag. Han stannade till och tittade på mig. '' Aa?''.
'' Jag älskar dig!''.
'' Jag älskar dig med!''. Innan han försvan bakom husknuten.
Jag tog djupa andetag och klev ner från toaletten och tittade mig runt i rummet. Vad gör jag nu?
Aldrig i livet trodde jag att jag skulle bli själv, jag hade trott att Justin skulle följa med in.
Men tydligen inte. Och nu måste jag klara mig själv.
Vad ska jag göra? Vad ska jag göra? Vad ska jag göra? 
Paniken steg inom mig, jag kunde itne få panik nu. Dem litar på mig.
Jag tog ytterligare ett par djupa andetag och kände hur paniken försvan sagta.
Sedan drog jag upp min pistol ur bakfickan och laddade den precis som Justin visat mig.
Jag öppnad sedan dörren försikitgt och tittade ut åt båda sidorna.
Tomt. 
Jag hörde röster från nedervåningen, antagligen Cain och dem.
Jag gick med pistolen riktad uppåt längs en stor korridor. 
Med tysta steg gick jag längs väggen bort mot stället som skulle ha en trappa ner och upp till vinden.
En dörr öppnades vilket orsakade att jag ställde mig tättintill väggen.
En man som jag aldrig sett förut gick ut ur rummet och tack och lov åt andra hållet.
Jag skyndade mig fram bakom honom och skulle precis dra min arm om hans nacke då han föll ihop på marken.
Framför mig stog Roy med en kniv i handen. 
Mannen föll mot makren och blod rann ut från hans bröst. 
Jag blev chockad, men på något sett arg. Jag hade tänkt dödat honom.
'' HEj!''. sade jag tyst.
'' Hej, är du okej?''.
Jag nickade.
'' Jag måste gå, klarar du dig själv?''. 
Innan jag hann svara försvann han bort längs korridoren. 
En suck lämnade min strupe innan jag tittade in i rummet som var ett sovrum, och som var tomt.
Jag fortsatte längs korridoren och hörde röster från rummet åt höger. 
Dörren stog på klänt, jag såg två personer gå fram och tilbaka i rummet.
Jag tog ett hårdare tag om pistolen och sparkade upp dörren coh skulle precis skjuta då ena personen skrek till.
'' SKJUT INTE!''. 
Jag sköt inte och insåg att det var Chris och Matthew. 
'' Vafan, vad gör ni?''. tjöt jag chockat. '' Jag hade skjutit er!''. 
'' Vi stog och snackade bara!''.
'' Varför gör ni inte det ni ska?''. 
Chris pekade på en person som låg ihjälslagen på golvet. '' Vi håller på.''.
Min mun formades till ett 'o'. '' Aha.''. 
'' Kan jag gå med er? Jag är helt ensam och huset är större än vad jag trodde.
Dem nickade.
Vi skulle precis lämna rummet då pistolskott hördes längre ner längs korridoren.
Mina ögon for upp och jag samt killarna började springa ner för korridoren.
Vi hamnade i ett stort rum med två soffor, ett bord, några bokhyllor och en stor brasa.
I mitten av rummet stog Noelle och Daniel med en skjuten kille nedanför sig.
'' Bra gjort! Nu vet alla att någon är i huset!''. sade Matthew och suckade.
'' Vafan skulle vi gjort? Han kom upp bakifrån!''. tjöt Noelle.
'' Fuck. Vi måste ta det lugnt, dem har antalgligen fattat att vi är här nu! ''. sade Daniel.
VI hörde hur snabba fotsteg hördes längs korridoren vilket orsakade att alla slängde sig bakom soffan och var beredda med vapnet.
In i rummet kom två killar, jag kände inte igen dem men dem var antagligen av Slyders gäng.
Chris ställde sig upp oh avlossade flera skott i båda personerna tills dem båda låg på marken i en stor blodfläck.
'' Fuck vi måste skynda oss!''. sade Matthew.
'' Cass du går åt det håller, Noelle Daniel ni tar de, Jag coh Matthew går här!''. sade Chris och pekade åt alla möjliga håll.
'' Kul. Ska jag gå själv?''.
Dem nickade.
Jag himlade med ögonen och gick längs en annan korridor som hade rum på sidorna som tack och lov var tomma.
Hela tiden tänkte jag tankar om Cain som bara gjorde mig argare och argare.
'' Vafan gör du här?''. sade en röst. 
Jag vände mig hastigt om och såg en av killarna som varit med då jag och Justin var i omklädningsrummet på ' The Box '. 
Tänk snabbt Cass. Jag höll min pistol bakom ryggen och log gulligt mot honom.
'' Min bensin tog slut och jag skulle leta efter en mottagning i mobilen oc började gå igenom skogen och det slutade med att jag hamnade här!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Aha.. Eh.. Vill du låna telefon?''. 
Jag nickade. '' Gärna!''. 
'' Följ mig!''. 
Jag gav han ett leende innan jag lät han gå före mig.
Då passade jag på att ta tag om hans arm och svinga honom runt så han hamnade på golvet.
Då satte jag mig fort över hans mage och drog min hand mot hans hals så han kvävdes.

Tumblr_md8nxvhggc1qch8u0o1_500_large


Han slog mig med sin fria hand rakt i ansiktet så jag for åt sidan. 
Då satte han sig på mig och låste fast mina händer och log snett.
'' Du tror inte jag är så dum bitch?''. 
Jag röck på axlarna. 
'' Jag har fattat att något skumt var på gång..''. sade han.
'' Trevligt..''. mumlade jag.
I mitt huvud började jag klura ut ett sett att komma låss. Då slog det mig.
Jag började röra på mig uppåt så han hamnade vid mina knän. Perfekt.
'' Du kommer inte komma låss babe!''. 
Jag bara rös av hans röst, han var så vidrig. Och riktigt ful också.
'' Inte?''. 
Han skakade på huvudet.
Jag drog upp mitt knä o all fart så jag slog honom mellan benen.
 VIlket resulterade att han föll ihop i en liten boll.
Jag skyndade mig att resa mig upp och ta fram min pistol.
'' Rör dig inte.''. sade jag.
JAg såg hur han tänkte ta sin pistol ur midjan men jag stoppade honom genom att skjuta honom i knät.
DEt påminde mig om när jag sköt Cain, hur jag vågade.
Då var jag verkligen inte den personen som jag är nu.
En skrek till av smärta vilket gav mig skuldkänslor. Jag kunde bara tänka mig smärtan han känner nu.
Jag såg hur islkan speglades i hans ögon och hur han tog upp sin pistol och skulle precis skjuta då jag var snabb att avfyra ett skott som träffade honom rakt i bröstet.
Han tappade pistolen och började hosta. 
'' Bitch!''. fräste han innan hans andetag slutade och hjärtat stannade.
Hade jag precis dödat någon?
Paniken steg inom mig. Jag hade dödat honom. Men. Det var ju bara i försvar? Eller?
Jag såg hur Ella och någon rätt ung kille stog och slogs i rummet nästan intill.
Jag höjde min pistol och sköt till killen rakt i ryggen.
 
Tumblr_mes23oioar1qeuabco1_500_large
 
Han föll ner till marken och Ella stog där chockad.
'' Tack!''.
Jag var chockad själv. Vad hade jag precis gjort? dödat en till?
Tårar började rinna ner för mina kinder. Jag har just dödat två personer.
vad händer med mig? Vem håller jag på att bli?
Skuldkänslorna bubblade upp och jag började gråta häftigt.
'' Cass..''. sade Ella och gick fram till mig.
'' Är du okej?'''.
Jag skakade på huvudet. '' Jag har just dödat två personer. Jag!''. tjöt jag.
Hon kramade hårtom mig. '' Shh. Dem förtjänade det. Dem skulle gå efter dig, och döda dig! ''. sade hon.
'' Va?''.
Hon nickade. '' Justin berättade det, han var tvungen att göra nånting. Alla här gör det här för dig!''. 
Jag blev chockad över det hon sa. Hade alla tänkt att döda mig?
'' Jag vet att du är chockad, men vi kan inte stå här och få oss själv bli skjutna. Vi måste döda dem!''.
Jag nickade och tårkade mina tårar. '' Nu gör vi det här!''.
Strac efter skildes jag och Ella ifrån varandra. Hon fortsatte söka på övervåningen och jag gick ner tyst för trappan till nedervåningen.
Röster hördes från det som var vardagsrummet. Både från en tv och från människor.
Jag tänkte precis kliva ner för sista trappsteget då jag hörde hur några började bråka inne i vardsagsrummet.
Saker gick sönder och pistolskott hördes.
Antagligen var någon från mitt gäng där.
Jag hörde snabba fotsteg från köket som var på väg ut till hallen där jag stog.
En kille med blondt hår kom ut från köket med en pistol i handen.
Snabbt sparkade jag till hans hand så hans pistol flög iväg.
'' Vafan!''. sade han chockat.
Jag slog till honom hårt över kinden så han föll ner på marken. 
Men chockerande var han snabbt uppe på fötter och slog mig i magen, vilket orsakade att jag böjde mgi ner av ren smärta.
Han knäade mig i ansikte så jag flög bakåt ner på golvet.
Han skulle precis sparka mig då  jag tog upp min kniv ur strumpan och stack in den i hans lår.
Ett högt skrik lämnade hans strupe innn han föll ihop brevid mig.
Jag ställde mig fort upp och sparkade honom hårt i magen flera gånger.
'' Jävla fitta!''. skrek han förbannat och slog till med sitt andra ben på mina så jag föll om kull och slog hastigt till min ena höft vilket orskade att ett högt pipigt skrik lämnade min strupe.
Smärtan tog över och jag kände hru tårarna ville upp.
Jag kunde inte ge upp .Jag kunde bara inte.
Killen var upp på stadiga fötter och drog ut kniven ur låret.
Jag rullade runt så jag kom en bit ifrån hono mch ställde mig upp, trotts smärtan i min höft.
Han kom mot mig med kniven i handen. Vad skulle jag göra?
Nrä han var tillräckligt nära slog jag till honom mellan benen så han skrek högt.
'' JÄVLA BITCH!''. 
Han var arg, väldigt arg. 
Jag slängde mig efter min pistol som låg nån meter ifrån mig och riktade den mot honom.
Han skulle precis slänga sig över mig då jag sköt honom i magen flera gånger.
Han föll ihop ner över mig. Död.
Äcklad puttade jag bort honom och reste mgi upp och borstade av lite smutts från mina byxor.
Jag kände hur mitt huvud värkte och hur blod rann ner längs min arm och panna, min läpp måste vara sprucken och min höft gjorde så ont som bara den.
Jag haltade in mot köket och såg en kille sitta vid bordet. 
Han drog snabbt upp sin pistol och riktade den mot mig.
'' Stop!''. sade han.
Jag stannade till och mina ögon for upp. 
Jag tänkte ta min pistol men hörde hur han laddade sin.
Fuck.
Han reste sig upp och gick fram till mig och placerade pistolen mot min tinning.
Oboy, nu är det kört.
Hela jag började skaka av rädlsa. Nej nej, jag ville inte dö.
Ett skott avlossades och träffade mannen rakt i ryggen. Jag tittade åt sidan och såg Bruce stå ett par ,meter ifrån oss med pistolen riktade mot oss.
Jag mimade ' Tack '. Innan jag tog min pistol och sköt han ännu en gång så han slutade andas.
Jag skulle precis börja gå mot Bruce då jag såg att han var borta.
Det var runt 15 personer i huset så jag antar att alla är upptagna.
Jag haltade ut till vardagsrummet där jag såg två killer stå med ett fast grepp om Justins armar.
Tack och lov hade dem inte sett mig så jag gömde mig bakom en byrå i hallen.
'' Så, bieber! vart har du din sexiga lilla tjej?''. sade den ena.
Cain.
'' Det har förfan du ingen rätt att veta jävla äckel!''. fräste Justin.
Jag hörde allt dem sa. Vad skulle jag göra? 
Jag tog upp min pistol och laddade den eftersom den hade slut på skott.
Innan jag smög fram och sköt den ena killen som jag inte visste vem han var två-tre gånger i ryggen.
Cain vände sig hastigt om och ett läskigt flin spreds på hans läppar.
'' Här är jag!''. fräste jag och tittade äcklat på honom.
'' Nähmen! Ser att du blivit mycket sexigare!''. sade han och slickade sig om läpparna.
'' Du är äcklig vet du de?''. fräste jag ch  gick fram med pistolen riktad mot honom.
'' Försök döda mig du, du kommer aldrig lyckas!''.
Ett skratt lämnade Justins strupe vilket gjorde Cain förbannad.
Jag såg nu att dem hade bundit fast Justin i soffan så han inte kunde ta sig låss.
Fan.
Cain gick mot mgi och skulle precis slå mig över ansiktet då jag duckade och slog honom hårt i magen.
Han var snabb med att ta en kniv och sticka in den i min överarm. 
Ett ljust skrik lämnade min strupe. Jag kände Justins blickar bränna på mig.
Men jag visste att jag var tvungen att göra det här själv.
Smärtan tog över min arm och tårarna var på väg upp. 
Jag kände hur han slog till mig i ansiktet så jag flög bakåt och landade hårt mot golvet.
Jag skyndade mig att ta ut kniven ur min arm och sticka den hårt i hans mage.
Cain böjde sig ner av smärta och skrek högt.
'' JÄVLA FITTA!''. 
Jag passade då på att sparka honom på hans knän så han föll ner med huvudet först i golvet.
Det samlades en stor blod pöl runt honom och han rörade sig knappt inte.
JAg skyndade mig fram till Justin och låssade repet så han kom låss.
'' Förlåt att jag inte kom!''. sade han och drog in mig i sin famn.
'' Det är lugnt, jag klarade mig i stort sett själv!''. sade jag.
Ett pistol skott hördes vilket orsakade att jag blundade till.
Jag skulle precis vände mig om då Justin föll till marken.
'' JUSTIN!''. skrek jag och såg att han blev skjuten i magen.
DEnna gång strömmade tårarna ner för mina kinder. 
BLodet slutade aldrig rinna från honom. 
Jag tog hans pistol ur hans ficka och vände mig om och såg att Cain låg på marken med min pistol i handen.
Jag gick med bestämda steg fram till honom och trampade hårt på hans hand så han tillslut släppte pistolen.
'' Jag kommer aldrig lyckas döda dig?''. sade jag och tittade äcklat ner på honom.
Ett äckligt skratt lämnade hans strupe. '' Nope!''.
Jag sköt honom hårt i benet. '' Det där är för vad du gjorde åt mig!''. 
Sedan sköt jag honom i andra benet. '' Det är för att du stalkade mig!''. 
Jag såg hur han led, men precis så där kände jag när han misshandlade mig.
Denna gång riktade jag pistolen mot hans bröst korg. '' Och det här är för att skjuta min pojkvän!''. sade jag och sköt en gång.
Blod började komma upp ur hans hals, det var äckligt att se men jag bryddde mig inte.
Han hade precis skjutit min kille och det här förtjänade han.
'' Och det här är för att du ens föddes!''. fräste jag och sköt han ännu en gång 
Denna gång slutade han röra sig. Han var död.
Jag vände mig hastigt om och såg Justi ligga på golvet och hosta och vrida på sig.
'' Justin!''. tjöt jag och hukade mig ner brevid honom.


'' Fuck!' .sade han ooch tröck på sitt sår.
Jag slet upp hans t-shirt och såg att såret var djupare än vad jag trott. Han måste till sjukhuset.
Tårarna vällde upp i mina ögon och paniken steg.
Vad skulle jag göra?
'' BRUCE!!!! ROY!! NÅGON HJÄLP!!'. skrek jag och tårarna började rinna ner för mina kinder.
Jag drog min ena hand över Justins kind och tittade in i hans ögon.
'' Det kommer bli bra! '''. snyftade jag fram.
'' Fan va det gör ont!''. fräste han.
''' Shh! Prata inte!''. sade jag och la hans huvud i mitt knä.
Han började smått skaka av  smärta vilket gjorde så jag började gråta ännu mer.
Han fick inte dö. Jag skulle aldrig klara mig utan honom.
'' Jag älskar dig!''. sade jag och bet mig hårt i läppen.
'' J-jag älskar d-dig med!''. stammade han fram innan hans ögon sakta slog igen.
Tårarna blev häftigare och paniken steg ännu mer.
'' HJÄLP NÅGON!! BRUUUCE!!''. skrek jag med full hals.
Snabba fotsteg hördes och in i vardagsrummet kom Bruce.
'' Vad ä-..''.sade han men när hans ögon fann Justin avbröt han sig själv. ''..- Fuck!!''. skrek han ochs kyndade sig fram.
'' Jag visste inte vad jag skulle göra!''. snyftade jag fram.
'' Sh! det är inte ditt fel! ''. 
'' Han msåte till ett sjukhus Bruce! han kommer aldrig klara sig annars!''. sade jag.
'' Fan.. JAg vet! ROY SETH.. FUCK NÅGON KOM HIT NU!''. skrek Bruce.
Flera fotsteg hördes och in kom Seth, Roy, Daniel och Noelle!'. 
'' Justin?''. sade Noelle med skakig röst.
Hon skyndade sig fram till Justin och hukade sig precis som mig.
'' Vad hände?''. sade hon med gråten i halsen.
Just nu sket jag i allt, tårarna fick rinna så mycket dem ville! 
'' H-han blev sk-kjuten-n!''. stammade jag fram.
'' Cass, kom!''. sade Roy och tog tag om min arm.
'' Nej! Jag tänker inte lämna honom!''.
Roy gav Bruce en menade blick som jag inte riktigt förstog. Men det var något speciellt med den.
Roy och Seth gick fram till Justin och bar upp honom genom att hålla i hans armar.
Jag såg hur fler personer kom inspringandes i huset och kollade chockat på Cains döda kropp på marken.
'' Cass, kom!''. sade Bruce och sträckte ut sin hand.
Jag tog emot den och ställde mgi upp på skakiga ben.
Tårarna rann bara mer och mer när jag såg Justin avtuppad bäras ut från huset. 
'' J-jag skulle.. skulle sk-kydda h-honom-m!''. stammade jag fram mellan snyftningarna.
Bruce drog in mig i sin famn och kramade mig hårt.
Där brast allt, mina ben föll i hop och tårarna blev ännu värre.
Bruce var snabb med att bära upp mig i bröllops ställning i sin famn medans jag grät mot hans t.shirt.
Jag skulle gjort nånting. Jag skulle kollat så Cain verkligen var avtuppad.
Allt är mitt fel. Allt är mitt fel. Ekade i huvudet.
Bruce gick åt ett helt annat håll än vad gänget gick. 
'' V-vart ska v-vi?''. sade jag.
'' Vi går en bit. Gänget tar Justin till sjukhuset direkt!'. sade Bruce.
Jag började genast sprattla, jag ville inte lämna Justin. 
'' Släpp mig!''. skrek jag.
 
 
Han tog ett hårdare tag om mig och drog mig närmre sin kropp så jag lugnade ner mig.
'' Shh! Lugna dig! Han kommer bli okej! Vi går en bit okej? Du måste lugna ner dig!'. sade han med lugn röst.
Jag nickade och han släppte försiktigt ner mig på marken.
Vi började gå i tystnad ett tag. Den kalla luften drogs igenom mina kläder. 
Jag ville bara se Justin. Det är det ända.
Helt plötsligt kände jag hur Bruce la sin jacka om mina axlar.
'' Du fryser!''. sade han.
'' Nu fryser ju du?''. 
Ett snett leende spreds på hans läppar. '' Jag fryser hellre än att du fryser!''. 
Jag gav han ett milt leende innan jag drog hans jacka tätare om min kropp.
Jag kände hur smärtan kom igen som jag lyckats undvika då jag gråtit över Justin.
'' Är du okej?''. sade Bruce som antaligen märkte att jag bet mig i läppen och haltade.
'' Det gör bara lite ont.''. 
'' Få se!''. sade han och drog upp min tröja och kollade på min höft.
Jag sneglade ner och såg att hela höften var blå/lila. Och bara att se på det gjorde ont.
Han drog sedan ner min tröja och kollade knivsåret i armen.
'' Shit. Det här behövs sys!''. 
Fan. Jag som hatade sjukhus. 
'' Kom!''. sade han och bar upp mig i sin famn.
'' Jag kan gå själv Bruce!''. 
'' Jag bär dig!''. sade han bara och gick till bilen.
 
Han satte mig i passagerarsätet och satte på mig säkerthets bältet innan han hoppad in i förarsäte.
I tystnad startade han bilen och slog på hellyset och började göra längs den läskiga mörka vägen.
'' Ä-är alla d-döda?''. 
Han nickade. '' Alla förutom Slyder och en till. Dem var inte i huset överhuvud taget!''. sade han med blicken på vägen.
'' Oh.''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Du gjorde verkligen ett bra jobb idag. Jag såg dig slåss mot någon kille och du var riktigt duktig!''. 
'' Tack Bruce!''. sade jag och log svagt.
Jag kände hur allt började snurra och smärtan vart dubbelts så mycket.
'' Bruce!''. sade jag och vände på mitt huvud åt sidorna och knep i hop med ögonen.
'' Aa?''. sade han och sneglade på mig. '' Är du okej?''.
'' D-det snurrar-r!''. sade jag och drog handen över ansiktet.
'' Okej, du får inte somna! Håll dig vaken!''. 
Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre. Det ända jag ville var att stänga dem.
'' J-jag kan i..-''. 
Jag avbröt mig själv med att allt blev svart och Bruce's röst kom längre och längre bort.

 
FÖRLÅT ATT DET DRÖJDE!

OCH TACK FÖR ATT NI INTE TJATADE, JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT!
Men en kompis som bor i Skåne kom och hälsade på i Enköping i helgen, så jag umgicks med henne.
Och hon kommer hit typ 1 gång i månaden eller nått sånt :) 

Förlåt, men här är det!:*
 
kram
 

Kommentarer
Julia

Ord kan inte beskriva hur jävla bra det var!! Gash, och jag tycker det var väldigt bra uppdatering också! Så tack, snälla mer snart <3



2013-01-20 @ 20:45:14
Anonym

Så. Jävla. Bra.



2013-01-20 @ 21:01:04
Mimmi Larsson

Guuuuud! så jävla bra du skriver! vill bara ha mermermer och mer ! Gud vad jag längtar tills du uppdaterar igen! :D



2013-01-20 @ 21:02:49
Nadin

OMG JAG DÖR, NEJ JAG GRÅTER
NEJ JAG DÖR OCH GRÅTER OMG OMG NÄSTA KAPITEL SNABBT SOM MÖJLIGT!! ÖK5TJW-LREGF



Blogg: http://igotbieberfever.blogg.se
2013-01-20 @ 21:05:42
Emelie

Jätte bra!! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-01-20 @ 21:58:51
Tina!:))

Så sjukt braa!!:)meeeeeer!!!



2013-01-20 @ 22:13:36
MARIE

OMG!!! sjukt braaa kapitel!! seriöst du äget, det här kapitlet fick mig att gråta!! snälla kan nästa komma imon? :*:*:*:*:* <3 <3 <3 <3



2013-01-20 @ 22:28:37
Anonym

FUCK hell du gör minaaaaaa dagar TACK FÖR ATT DU FINNS <2



2013-01-20 @ 23:29:43
Sonja

Åh herregud ;o vet inte vad jag ska skriva :o så sjukt jäkla bra!!!:o men hoppas fan justin och cass blir bra!!! :( längtar till nästa!



2013-01-21 @ 00:27:40
Ditt största fan♥

OMG MAYA MEEEEEEEEER. SÅ.FUCKING.JÄVLA.BRA



2013-01-21 @ 06:14:44
Anonym

MEEER, du är grym tjejen



Blogg: http://biebers.blogg.se
2013-01-21 @ 07:47:03
zelma

Sjukt bra!



Blogg: http://swaggiebiebz.bloggplatsen.se
2013-01-21 @ 15:27:16
Celebnovell (Romina)

OMG VAD BRA!
Jag satt helt paralyserad vid skärmen xD



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-01-21 @ 15:48:39
Elin

Helt sjukt bra ! <33333



2013-01-21 @ 18:17:30
Elin

Helt sjukt bra ! <33333



2013-01-21 @ 18:17:34
Elin

Helt sjukt bra ! <33333



2013-01-21 @ 18:17:35
aya

AHHHH GASSH FAN VA BRA DEN VAR MEERR ÄLSKAR DEN SÅ OTROLIGT MYCKET DENNA ÄR VÄRKLIGEN MIN FAVORIT NOVELL !!! SLUTA ALDRIG!! <3



2013-01-21 @ 20:52:45
zelma

När ska de till Atlanta?

Svar: I helgen som kommer.
Maya Lindberg



Blogg: http://swaggiebiebz.bloggplatsen.se
2013-01-24 @ 18:34:19
Anonym

KAN DU SNÄLLA SKRIVA NYTT DÅ!!!!!!!!! JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!! KRAM



2013-01-24 @ 18:45:25
Sonja

När kommer nästa?:o snälla mer nu!:(



2013-01-25 @ 15:05:09
Isabelle

OMB, det här var helt otroligt jävla bra. Så spännande. Hoppas du blir författare. Vill ha nästa nuuuu



Blogg: http://isabellebieber.blogg.se
2013-01-25 @ 15:35:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback