Episode 55 - Tearing me apart.

Nån sekund senare sparkades toalett dörren upp och där stog Justin med ett retligt flin på läpparna.
Mina ögon for upp. '' Vafan gör du?''.
Han skrattade. '' Du är så jävla bestämd, så kommer inte du ut kommer jag in!''.
Han gick fram till mig och drog mig in till hans famn.
'' Jag älskar dig, det vet du va?''.
Jag nickade.
'' Jag älskar dig med..''.
'' Men en sak..''. sade han.
Jag tittade upp på honom och mötte hans blick. '' Aa?''.
'' Sluta va så jävla bestämd..''.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag gav honom en mjuk kyss.

 
 
 
Dagen spenderades i soffan framför tv:n tillsammans med grabbarna.
Dem hade bett om ursäkt för att dem skrattade åt mig och sa att dem aldrig skulle göra det igen.
Men tro mig, dem kommer göra det.
Justin hade tvingat Bruce fixa dörren till badrummet osm han sparkat sönder.
Han skyllde på att '' han inte kunde böja sig ner för han hade så ont i ryggen ''.
Men jag visste att han inte hade det, han ville bara se Bruce jobba under Justins kommando.
Man såg verkligen hur Justin stog där och njöt.
Iallefall just nu sitter grabbarna inne i vardagsrummet och glor på fotboll medans jag sitter inne i köket och planerar vad vi skulle äta.
Jag hade en sån otrolig värk i höfterna och där nere.
Men jag ville inte visa det eftersom då skulle Roy börja retas igen.
Till lunch åt vi pizza, och killarna ville gärna äta det igen.
Vilket jag vägrade.
Så jag blir antagligen tvungen att laga mat.
Dock har jag inte något emot det, jag vill inte ligga nerbäddad i soffan hela dagen.
Jag slog upp Alex data som stog på köksbordet och slog upp 'pannkaks smet '.
Det var de lättaste att göra just nu.
Jag hittade receptet och ställde datan på köksbänken medans jag tog fram en bunke och ingredienserna.
Jag tror inte ens killarna märkte att jag lämnade rummet.
Innan jag började laga maten tog jag en värktablett åt min höft.
Att stå upp och steka pannkakor med min höft visste jag redan nu inte skulle vara det lättaste.
Jag gjorde klart smeten och tog en stekpanna och lite smör och skruvade upp värmen på plattan.
'' JAAAA!!''. hörde jag killarna skrika från vardagsrummet.
Ett skratt lämnade min strupe innan jag tog lite av smeten och hällde i den i stekpannan.

Efter att ha gjort en hel hög med pannkakor, och gjort runt 4 mer bunkar med smet räckte det.
Det var verkligen ett berg av pannkakor.
Sen bara för att göra det lite godare hällde jag på lite smält choklad så det rann ner längs pannkakorna.
Jag ställde den sedan på bordet tillsammans med dukningen.
'' MAT!''. skrek jag och genast hörde man snabba fotsteg mot köket.
'' Oh shit!''. hörde jag Roy säga.
'' Har du gjort de här babe?''. sade Justin och la sina hände rom min midja.
Jag nickade.
'' åh.. du hade inte behövt!''. sade han och kramade om mig försiktigt.
'' Men jag ville. Ät nu!''.
Dem alla slog sig ner vid bordet och började äta.
Jag tog en av mina särtstillande tabletter och svalde en.
Jag visste att jag inte skulle ta dem så ofta.
Men smärtan var otrolig.
Jag slog mig sedan ner brevid Justin och Seth innan tog två pannkakor och började käka.
Det ända grabbarna snackade om var fotbollen.
Har dem helt glömt bort att Slyder fortfarande är där ute?
Och att han troligtvis kommer starta ett nytt gäng? Och hur kan vi vara så säkra på att vi dödade alla.
Tänk så överlevde några?
Jag kände hur mitt huvud höll på att explodera av tankar.
Slyder hade varit i mitt hus.
Han hade kunnat döda mig.
Dödat Jenna.
Killarna började sagta men säkert lämna köket och gick tillbaka till fotbollen.
Medans jag satt ensam kvar med Bruce.
'' Cass?''. sade han.
Jag vaknade till ur mina tankar och mötte hans blick.
'' Aa?''.
'' Är du okej?''.
Jag bet mig hårt i läppen innan jag röck på axlarna.
'' Jag vet inte vad jag ska göra Bruce. Smärtan jag känner just nu är obeskrivlig. Skuldkänslorna. Jag har dödat folk Bruce! Det är inte likt mig. Jag håller på att bli någon jag inte vill bli.. Slyder är fortfarande där ute och... och han kan döda mig bara sådär, eller Jenna! Hon är den ända jag har kvar i min familj Bruce!''. sade jag.
Jag hade inte märkt att tårar börjat rinna ner för mina kinder.
'' Hey. Cass ingen kan skada dig när du är med oss. Ingen i det här huset tänker låta någon skada dig! Okej?''. sade Bruce och la sina händer om mina kinder.
Jag nickade och kände hur tårarna sagta slutade rinna.
Jag var så fast i Bruce ögon att jag inte märkte att Justin stog och tittade på oss.
Bruce vart genast nervös och reste sig upp.
'' jag lämnar er ensamma..''. mumlade han innan han försvann utom synhåll.
'' Vad var de där om?''. sade Justin smått surt.
Jag tårkade genast tårarna.
'' J-jag vet.. inte..''.stammade jag fram.
Justin gick fram och slog sig ner brevid mig.
'' Cass har de hänt något?''. sade han och bet sig i läppen.
'' Om det har hänt något? Justin jag har dödat flera personer! JAG! ''. tjöt jag och drog handen frustrerat genom håret.
Han drog mig genast in mig i sin famn och kramade om mig hårt.
'' Jag vet inte vad jag håller på att bli.. Justin det känns som jag är en hetl annan person!''. tjöt jag och kände hur mina ögon vattnades.
'' Cass.. Du har inte förendrats. Du.. bara är lite annorlunda. Jag hamnade i chock efter jag dödat min första person. Dem förtjänade det Cass. DOM hade tänkt dödat DIG om inte vi hade gjort något!''. sade han och smekte min rygg.
JAg kände hur tårar började rinna ner för mina kinder.
'' Det ända jag känner just nu är smärta och skuldkänslor. Dem hade också en familj Justin. Dem hade syskon, föräldrar?''. tjöt jag och tårarna blev bara mer och mer.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Det gjorde ont att se henne såhär. Jag visste inte att det skulle bli så här illa.
Hon var förkrossad över att ha dödat dem där personerna.
Och det gjorde mig förkrossad.
Efter några minuter gråtandes i min famn kände jag hur hennes kropp slappnade av och snyftningarna slutade.
Hon hade somnat.
Jag bar upp henne i min famn och började gå ut från köket upp för trappan mot mitt rum.
Hennes maskara hade runnit ner för hennes kinder.
Men trotts det var hon fortfarande lika vacker.
Jag sköt försiktigt upp dörren och gick fram till sängen och la henne ner försiktigt.
Jag drog av hennes mjukis byxor försiktigt och la dem på en stol i hörnet.
Sedan tog jag täcket och la det över hennes smala perfekta kropp.
Det ända jag kunde tänka på var hur vacker hon var.
Hon var så perfekt.
Jag satte mig på sängkanten och smekte hennes kind.
'' Godnatt baby..''. viskade jag innan jag gav henne en mjuk kyss på pannan innan jag lämnade rummet.
JAg stängde igen dörren innan jag gick ner in till vardagsrummet fram till skäpet där vi förvarade all sprit och wiskey.
Snabbt hällde jag upp lite wiskey i ett glas och drack snabbt upp det.
Jag kunde inte undgå att tänka på att allt det här var mitt fel.
Att hon mådde så här dåligt, att hon har skadat sig.
Allt är mitt fel.
Om jag bara undvikit henne i skolan, eller bytt skola tillochmed.
Jag har förstört hennes liv.
Hastigt hällde jag upp mer wiskey och tog allt i en klunk så det brände till i halsen.
Just nu brydde jag mig inte ett skit.
Jag behövde glömma det här för ett tag.
Fuck. Vafan har jag gjort?
Snabbt hälde jag upp ännu mer wiskey, trotts att jag kände blickarna från grabbarna bränna mot min hud.
'' Justin drick inge mer nu!''.sade Nick.
'' Jag gör vafan jag vill!''. fräste jag och drack några klunkar av wiskeyn.
En suck hördes från honom vilket bara gjorde mig irriterad.
Ingen av dem bestämmer över mig.
Jag tog glaset och tog ett av ciggpaketen på bordet och gick ut till altanen på baksidan.
Jag slog mig ner i soffan vi hade och tog upp en cigg och stoppade den i munnen.
Sedan tände jag på den och tog ett stort bloss.
Det var verkligen länge sen jag rökte.
Senaste gången var dagen då vi skulle till Slyders hus.
En våg av lättnad flög över mig. Musklerrna spändes av och jag lutade mig bakåt i soffan.
 Tankar for runt i mitt huvud som höll på att få mig galen.
Har Bruce känslor för Cassandra?
Eller tvärt om?
För den senaste tiden har dem gjort fler och fler saker, och blivit mer närgångna.
 Och det som gör mig mest förbannad är Bruce blickar mot Cass.
Hur han ser på henne, hur han beter sig runt henne.
Han är förfan inte hennes kille. Jag är!
Av ilska slog jag till en krukväxt som stog på altenen hårt så hela den gick sönder.
JAg brydde mig inte. Jag var förbannad.
Han hade inte rätt att hålla på som han gör. Hon är min. Bara min!
Ingen får röra henne utom jag.
Frustrerat tog jag ännu ett till bloss och drog in röken så långt jag kunde innan jag blåste ut den.
Den kalla luften träffade min hud.
Trotts det stannade jag kvar här ute.
Jag visste att julen snart var här och jag längtade inte speciellt mycket.
Jag hatar julen.
Fattar inte varför man har såna här skit högtider.
Dock firade min familj och jag alltid det.
På ett sätt saknade jag de. Det fanns så mycket minnen.
Minnen jag aldrig skulle glömma.
Hastigt skakade jag av tanken och släppte ner fimpen i askoppen och lämnade altanen.
Jag gick in till köket och ställde ner wiskey glaset i diskkon innan jag lämnade köket.
'' Justin, är du okej?''. sade en röst.
Jag vände mig om och mötte Alex blick.
'' Ja Alex.. ''. mumlade jag.
Han bet sig nervöst i läppen innan han gick in till vardagsrummet.
Jag suckade lätt innan jag gick upp för trappan mot mitt rum.
Försiktigt öppnade jag dörren och såg Cass ligga i sängen och sova.
Jag stängde dörren bakom mig och gick fram till sängen.
JAg tog av mig kläderna så jag bara var i mina boxer's och kröp ner under täcket brevid Cass.
Sedan la jag mig bakom henne och la armen om hennes lilla kropp innan jag stängde ögonen och somnade.
 
 
CASSANDRAS PERSPEKTIV/DAGEN EFTER:

Jag slog sagta upp ögonen och gav ifrån mig en tyst gäspning.
När jag fått upp ögonen märkte jag att Justin låg halft på mig med ansiktet begravt mellan mina bröst.
Ett litet fnitter lämnade min strupe.
Han var så underbar.
Jag sneglade ner på vår ställning.
Han låg med ena benet mellan mina och huvudet tryckt mellan min bröst.
Min ena arm låg på hans rygg, den andra ut rakt åt sidan.
En frustrerad suck kom från Justin innan han lyfte upp huvudet och mötte min blick.
Hans hår var helt ruffsigt enligt mig otroligt sexigt.
'' Godmorgon!''. sade han förvirrat när han insåg vilken position han låg i.
'' Godmorgon!''. flinade jag. '' Sovit gott?''.
Han nickade. '' Faktist, ja!''.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Bra!''.
Hans blick var fast i min för ett tag.
'' Ska du flytta på dig kanske?''. fortsatte jag.
'' Nä, ligger bra så här!''. flinade han.
Jag himlade med ögonen och tittade ner på honom.
Han log innan han borrade ner ansiktet mellan mina bröst igen.
En kittlande känsla spreds genom kroppen vilket orsakade att jag skrattade till.
'' Justin det kittlas!''.
Han tittade upp och höjde ena ögonbrynet. '' Jasså?''.
Jag visste precis vad han tänkte.
'' Är du kittlig?''. fortsatte han.
Min ögon for upp och jag skakade hastigt på huvudet. '' Nej!''.
'' Hmm..''. sade han och började kittla mig på sidorna av min mage.
Skratt efter skratt lämnade min strupe och hela jag började röra på mig som en fisk på land.
'' Justin!! Sluta!''. fick jag fram.
Han började också skratta med sitt underbara skratt. Men han slutade inte kittla mig.
Han låg frotfarande över mig och kittlade mig på alla möjliga ställen.
Höga och pipiga skratt lämnade min strupe.
Och det var förvånande att Justin skrattade ungefär lika mycket fast han inte blev kittlad.
Jag kände hur det började bli svårt att andas och såklart märkte Justin det och slutade.
Tack och lov.
'' tack..''. andades jag ut.
Ett löjligt leende spreds över hans läppar. Bara det gjorde mig lycklig.
Att höra han skratta, eller att se han le.
'' Vad är de?''. flinade jag.
'' Jag älskar dig.. Så jävla mycket!''. sade han och tröck sina läppar mot min.
Jag var först väldigt chockad av hans plötsliga rörelse men strax efter kysste jag tillbaka.
JAg avslutade chockat kyssen och mötte hans blick.
'' j-jag älskar dig med!''. flinade jag.
Han började le igen.
Så vacker.
'' Så imorgon bär det av till Atlanta..''. mumlade jag.
Justin nickade.
'' Är du nervös?''. sade jag.
Han bet sig i läppen. '' Ärligt talat? Jag vet inte. ''.
Jag tog hans ansikte i mina händer.
'' Det är okej att vara nervös. Oavsett om du är så 'badass' som du tror att du är kan du fortfarande vara nervös och visa känslor..''. 
Jusitn nickade och bet sig återigen i läppen.
Vilket var för mig otroligt sexigt.
'' Hur länge är vi där?''.
'' Till onsdag? Jag måste verkligen tillbaka till skolan och jobba igen allt vi missat..''. 
Justin nickade. '' Det blir bra..''.
När vi kommer till Atlanta visste jag precis vad jag skulle göra.
Men jag skulle göra det själv. 
Utan Justin. 
För det var så speciellt att jag inte ens ville ha Jenna med mig. Även om hon var min syster.
'' Vad tänker du på?''. sade Jusitn.
'' Inget.. Ska vi klä på oss? Jag måste hem och packa..''. 
Han nickade.
Vi båda klev upp ur sängen trotts att vi ville stanna och klädde på oss.
Jag visste att direkt när jag kom ner skulle jag ta en värk tablett.
Min höft värkte något så otroligt tack vare att Justin legat på den. Men jag ska igentligen inte klaga, jag gillade att ha honom nära mig.
Det kände mig trygg.
Jag tog mina kryckor och gick tillsammans med Justin till nedervåningen.
Klockan närmade sig 11 och gillarna satt såklart i vardagsrummet och glodde på tv.
'' Hejdå grabbar. Syns om några dagar!''.
'' Vart ska du?''. frågade Alex.
'' Till Atlanta med Justin imorgon.. Tror flyget går runt 14,00 taget!''.
Han nickade.'' Ha så kul..''.
Jag gav han ett leende innan jag tog min jacka och drog på mig skorna innan vi lämnade huset.

Bil resan hem till mig var tyst. Men inte pinsamt tyst, utan skön tystnad.
Den tystnaden bara jag och Justin kunde ha.
När just äntligen stannade utanför mitt hus vände jag blicken från fönstret till honom.
'' Tack för skjusen!''. log jag.
'' Är de okej om jag sover själv inatt? Behöver packa och så..''.
Jag nickade. '' Självklart!''.
Han log innan han böjde sig framåt och gav mig en mjuk kyss.
'' Ses imorgon!''. log jag.
'' JAg hämtar upp dig runt 12!''. 
JAg nickade innan jag öppnade bildörren coh klev ut med mina kryckor och väska.
Jag skyndade mig sedan upp för den hala gången till ytterdörren.
Jennas bil stog på uppfarten så hon var antagligen hemma.
När jag kommit in innanför dörren möttes jag av Jenna.
'' Hej!''. log hon.
Ett leende spreds på mina läppar. '' Hej!''.
'' Hur är höften?''.
'' Sådär. Jag har tagit några värktabletter!''.
Hon nickade. '' Bra! Vill du ha hjälp med något?''.
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Jag klarar mig själv!''.
Jag tog av mig jackan och skorna innan jag tog allting och gick upp till mitt rum.
Dirket slängde jag mig i sängen och pustade ut.
Bara att gå upp för trappan var svårt när man hade väskan och allt, och det gjorde riktigt ont i höften också.
Jag la mina kryckor på golvet, tillsammans med väskan innan jag försiktigt drog av mig mina kläder.
Jag gick sagta och försiktigt bort till min garderob och tog på mig en t-shirt som tillhörde Justin.
Förut när jag var där snodde jag med mig ett par, haha.
Tror inte ens han märkt något.
Sedan började jag ta fram rena kläder som jag skulle ta med mig. 
Det var bara 3 dagar, inte så länge. 
Jag packade ner min neccesär, kläder, platttång, smycken, mm innan jag la väskan vid dörren.
Jag pustade lättat ut och kröp ner under täcket.
Klockan var redan snart 11 och sömnheten började ta över mig.
Jag tog min mobil som låg i väskan och såg att jag hade två medelanden från Bonnie, ett från Kate och ett från Justin.
Jag började med Bonnies två sms.
'' Ha så trevligt med Justin nu, och ta det försiktigt med höften. xx''. 
'' Föresten hörde från Alex att du och Justin hade haft det lite kul, remember the condom babe! ;) x''.
Ett högt skratt lämnade min strupe.
Det där var typiskt henne. 
Jag öppnade därefter Katelyns sms som gjorde så jag log.
'' Ha det bäst i Atlanta, ta hand om dig, och Justin. Du vet ju hur han är! :) love u xx''. 
Sist men inte minst öppnade jag Justins sms som skickades för någon minut sedan.
'' Godnatt babe, känns så jävla tomt utan dig! ;) Kan inte heller gosa ner mig mellan dina bröst! ;) Älskar dig x''. 
Med ett leende skrev jag in ett svar.
'' Ha-ha Justin, riktigt roligt! ;) Godnatt, älskar dig med! xx ''. 
Jag ställde sedan alarmet på 10.00 innan jag satte mobilen på laddning och la mig ner bekvämare.
Jag kände mig smått nervös för resan.
Så mycket kommer hända, och så mycket känslor kommer uppstå.
Hoppas bara jag klarar det.
 

 
Gud, är så himla trött! 

Var på akademiska nästan hela eftermiddagen idag och pratade en massa och grejer.
Så nu är jag helt slut.
Men fick ut ett kapitel iallefall! :) 

KOMMENTERA!

KRAM! 
 

Kommentarer
Celebnovell

Jättebra kapitel!
Jag undrar vad du har för planer mellan Cass och Bruce.



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-02-27 @ 18:46:02
Anonym

Asbra! Älskar de älskar varandra! Hatar att jag tror att Bruce snart kommer röra till det och att det kommer hända nåt jobbigt i Atlanta... Men vi får se! Längtar tills nästa!



2013-02-27 @ 18:48:48
marie

OMG SJUKT BRA KAPITEL!!
hahah älskar delarna när justin vaknar med sina konstiga positioner hahah så gulliga älskar dom! :'D <3
sjukt bra längtar redan till nästa måste veta vad Cass ska göra!! <3 :*



2013-02-27 @ 18:50:14
Olivia

Verkligen Jättebra!! Älskar den här berättelsen, det är nog den bästa jag har läst! Ett tag efter att dem har kommit tillbaka från Atlanta så borde det börja handla lite mer om Justin, Cass och Bruce "kärleks triangel".. Det skulle vara kul! Och att det händer något mellan Cass och Bruce.. ;) <3



2013-02-27 @ 19:03:14
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-02-27 @ 20:43:42
Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEER



2013-02-27 @ 20:49:05
Emma

Du använder dig mycket av vampire diaries ser jag :) Jätte bra kapitel



2013-02-27 @ 23:28:30
Matilda

Gash!!!! Love love love love love!!!! Du är bäst och älskar novellen!!! Kraaaaaam



2013-02-28 @ 16:17:19
ann-britt

Kan dt nt hända ngt mellan bruce & cass? och att cass nt ångrar dt...



2013-03-01 @ 16:24:38
emma

när kommer nästa kapitel?
och nej, det får inte hända ngt mellan cass och bruce,. det ska vara justin och cass.. föralltid.
de passar så bra tillsammans, <3



Blogg: http://picsbyemma.blogg.se
2013-03-02 @ 17:29:42
elli

Var har du gjort bilden till kapitlet?



2013-03-02 @ 19:26:48
Linnea

Jag ääälskar din novell,du skriver så bra kapitel och det är inte många som gör.
När kommer nästa kan inte vänta !! :)



2013-03-03 @ 14:17:24
marie

när kommer nästa kapitel? :*



2013-03-03 @ 15:48:07
Broow

NEEEJ, Bruce och Cass får inte få känslor för varandra😁



2013-03-04 @ 01:35:15
Matilda

Läser om det massa! Sjukt bra! När kommer nästa? Längtar sjukt mycket



2013-03-04 @ 08:57:29
.

Är det bara jag s inte ser att om du har svarat på frågorna på dom som ställer till



2013-03-04 @ 20:34:36
Anonym

Är det bara jag som inte ser frågorna?

Svar: Vem har sagt att jag svarar på alla?:)
Maya Lindberg



2013-03-04 @ 20:34:59
Emma

När kommer nästa kapitel?



2013-03-05 @ 07:10:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback