Episode 62 - Teasing game.

Vi hade inte sett Jeremy på hela kvällen, kanske det var lika bra.
Vi gick in till gästrummet. 
Just nu ville jag bara lägga mig ner och sova. Jag var otroligt trltt.
Jag drog av mig kläderna utom mitt linne och trosor innan jag kröp ner under täcket.
Strax efter kom Justin i bara kallingar, bara det får mig bli helt galen.
Han la sig ner och jag la mig direkt på hans bröst.
Det är såkallade 'min' plats. Ingen annans.
'' Godnatt baby!''. sade Justin och la armen om mig.
'' Godnatt!''. sade jag och la mig närmre honom.
Den kvällen somnade jag med ett leende på läpparna. 

 
 
 
Jag vaknade av att det var otroligt kallt. 
Sagta slog jag upp mina ögon och träffades av solens strålar. 
'' Godmor-..''. Jag avbröt mig själv när Justin inte låg brevid mig.
Vart var han?
Snabbt sneglade jag på klockan på sängbordet. 11.23. 
Mina ögon for upp.
Det var då jag hörde röster från köket.
Gud va pinsamt, varför har inte Justin väckt mig?
Jag skyndade mig med att dra på mig mina kläder och sätta upp håret i en slarvig knut innan jag gick ut från rummet.
Jag gick längs korridoren in till köket där Justin, Jazmyn, Jaxon, Pattie och förvånande Jeremy och pratade för fullt.
'' Godmorgon!''. flinade Justin glatt.
Jag blev chockad över hur glad han var. Och hur glad Jeremy var. 
Antar att dem pratat och blivit sams.
'' Godmorgon!''. sade jag och log svagt.
På köksbordet var det allt möjligt. Pannkakor, mackor, flingor och mjölk. 
Jag slog mig ner brevid Justin i en av stolarna och bet mig i läppen.
'' Ta vad du vill ha!''. flinade Pattie.
Jag nickade innan jag tog en macka. Jag var inte så värst hungrig.
Jag kände hur Justins arm slingrades runt min midja och han drog mig närmre sig.
'' Jag har inte fått min morgon kyss, babe!''. viskade han så bara jag hörde.
'' Trodde inte du ville ha en!''. flinade jag.
'' Pfft!''. sade han och jag vände mitt huvud så våra läppar möttes.
'' Euuuw!''. tjöt Jaxon och Jazmyn samtidigt vilket orsakade att alla började skratta.
Till och med Jeremy.
Jag log milt innan jag avslutade kyssen och fortsatte äta.

Efter frukosten så sprang JAzmyn och Jaxon tillsammans med mig och Justin ut på baksidan.
Dem började genast bygga snöskulturer och sprang runt och lekte.
Jag ställde mig mig lite åt sidan med jackan hårt dragen om min lilla kropp-
Det var riktigt kallt ute, men jag ville se JAzzy och Jaxon leka tillsammans med Justin.
Föresten vart är Justin.
Jag kände hur något hårt och kallt träffade min naccke.
Ett högt pipigt skrik lämnade min strupe.
HAstigt vände jag mig om och där stog Justin och as garvade.
Jag skulle precis böja mig ner och ta upp lite snö för att göra en snöboll då jag kände hur snön i min nacke smäkte och rann ner för min rygg.
Mina skrik blev högre medans jag kände den kalla snön rinna längs min rygg.
Jag slängde av mig min jacka och kofta innan jag tog mitt linne och tråkade min rygg.
När allt det kalla var borta vände jag blicken till Justin.
Han stog fortfarande och skrattade.
Jag skyndade mig med att ta på mig kläderna igen innan jag tog upp lite snö medans och gjorde en snöboll bakom min rygg, innan jag började gå mot honom.
'' Hey babe!''. sade jag.
Ilskan kokade inom mig, men jag var riktigt duktig på att gömma den.
'' Tja!''. sade han och slutade skratta.
När jag stog 1-2 meter ifrån honom tog jag snöbollen och slängde den hårt i hans anskte.
Ett litet skrik lämnade hans strupe. 
Snön rann ner över hans ansikte, vilket gjorde att jag började as garva.
Jag mötte hans blick och såg hur dem var en liten bit av svart.
Oboy.
Jag började springa för livet men jag kunde inte skratta.
JAg sprang till en stor häck och satte mig i den. 
Mitt hjärta dunkade fortare och fortare då jag hörde fotsteg närma sig mig.
Jag sprang till andra sidan husknuten och ställde mig och tittade åt sidorna av huset.
Tomt. 
När jag precis skulle börja springa kände jag en arm slingras runt min midja, och sekunden senare låg jag i snön med Justin över mig.
Hans ögon var den underbara hazelbruna färgen som jag älskade. 
'' Hej!''. sade jag och log stort.
Jag insåg då att han fortfarande var lite blöt i ansiktet efter snön som jag kastat.
'' du vet att du verkligen inte skulle gjort så där va?''. 
Ett fnitter lämnadde min strupe. 
'' Vad ska du göra?''. 
Han böjde sig fram vid mitt öra. 
'' Göra så du inte kan gå imorgon!''. viskade han med en otroligt hes sexig röst.
En flämtning lämnade min strupe innan jag kände Justins läppar tryckas mot mina.
Jag besvarade genast kyssen och la mina armar om hans nacke och tryckte honom närmre mig.
Ett litet stön lämnade hans strupe då våra nederdelar trycktes mot varandra.
Jag tog akten när han var lite svag att rulla runt. 
Min blick for runt.
Ingen kunde knappast se oss.
För dem hade en stor häck på framsidan av tomten samt på sidorna.
Och barnen lekte för fullt på baksidan.
Jag började dra mina höfter mot Justins sagta.
Jag såg hur hans ögon rullade bak i rent nöje.
'' Du gillar de va?''. retades jag.
Han nickade hastigt.
Jag drog mina höfter lite snabbare och böjde mig ner och började placera kyssar på hans hals.
Ett frustrerat stön lämnade hans strupe.
Och det roliga var att jag var knappt ett dugg upphetsad.
Det var bara otroligt rolig att göra Justin upphetsad och sedan lämna honom så.
Och den här gången tänkte jag inte hjälpa honom få bort sitt problem.
Hans händer fattade min rumpa och tröck den närmre hans skrev.
Ett busigt flin spreds på mina läppar. Jag kunde föreställa mig Justins irritation när jag dissar honom.
Jag gav honom ett sugmärke på halsen innan jag drog min kalla hand under hans t-shirt.
Jag kände hur han växte under mig vilket gjrode att flinet växte ännu mer.
Snabbt gav jag honom en kyss på läpparna innan jag reste mig upp och började gå ifrån honom.
'' Vafan gör du?''. tjöt han efter mig.
Ett högt skratt lämnade min strupe innan jag gick fram till Jazmyn och Jaxon och hjälpte dem med att bygga skulturer.
Jag hörde hur Justin gav ifrån sig en frustrerad suck vilket orskade att jag skrattade ännu mer.
'' Så vad gör i för  något?''. frågade jag Jazmyn.
'' En snögubbe!''. flinade hon.
'' Kan jag hjälpa till?''. 
Dem båda nickade.
Jag hjälpte dem med att rulla en boll som skulle vara huvudet.
Jaxon började leta efter grenar och stenar till ansiktet.
Strax efter kände jag en arm om min midja och hur någon la sin haka på min axel.
JAg sneglade åt sidan och såg Justins vackra ansikte med en liten ljusrosa färg omkinderna eftersom det var ganska kallt ute.
'' Bara så du vet kommer du inte undan med de du gjorde.. Vänta till ikväll baby!''. sade han med den sexiga rösten bara han kunde göra.
En rysning for längs ryggraden. 
'' Jag kommer inte göra något så länge din familj är i huset!''. flinade jag.
'' Då tar vi en taxi till hotellet så jag kan knulla skiten ur dig!''. 
Jag kunde höra hur han log. 
'' Glöm det Justin! ''. sade jag och vände mig om så jag kunde möta hans blick.
'' Det var ingen fråga!''. sade han och log snett.
Jag himlade med ögonen och böjde mig ner för att ta upp en pinne som jag skulle ge till Jaxon, då jag kände hur Justin ställde sig precis vid min rumpa och tröck sitt skrev mot den.
Hastigt ställde jag mig upp och tittade chockad på honom.
'' Justin!''. fräste jag, mne jag kunde inte undgå att le.
Ett högt skratt lämnade hans strupe innan han hjälpte Jazmyn med att rulla snöbollen till 'snögubbens' huvud.
 
Dagen gick åt att spendera tid med Jazmyn och Jaxon.
Man såg på Justin hela tiden hur lycklig han var. Och det gjorde mig lycklig.
Klockan närmde sig 16.00 och vi hade suttit inne i runt 2 timmar nu och pyntat granen, tagit fram hur mycket jul grejer som helst.
Pattie berättade att julen var Justins favorit högtid. 
Och tack och lov har jag inte köpt en prsent till honom, jag har inte hunnit snarare.
Men i över morgon på eftermiddag går mitt plan, så jag kanske har tid på dagen att hitta någonting.
Helt ärligt, vad skulle man köpa till honom? 
Vad behövde han?
Det var då det slog mig, jag hade den bästa presenten till honom.
Men just nu var det något annat jag skulle göra.
Något jag längtat efter i flera månader.
OCh jag behövde göra det själv. 
Och jag behövde ljuga för Justin, jag kunde inte berätta sanningen.
'' Justin, jag åker tillbaka till hotellet en snabbis! Är de okej?''. 
Justin nickade. '' Jag kan följa med om du vill?'',.
Hastigt skakade jag på huvudet. '' Nej nej! Jag ska bara dit och hämta lite grejer sen kommer jag igen..''. 
'' Okej babe, men va försiktigt okej?''. 
Jag nickade. '' Det är jag alltid!''. 
HAn gav mig en mjuk puss innan jag sprang in till gästrummet och slog upp google på deras 'gästdata'.
Jag skrev in namnet på stället och skrev sedan ut adressen.
Sedan skyndade jag mig ut till hallen och drog på mig mina skor.
'' Vart ska du?''. sade Patties ljusa stämma.
'' Eh.. hämta en grej på hotellet!''. 
Hon nickade. '' Var försiktig!''. 
'' Jag lovar!''.
Sedan öppnade jag dörren och gick ut i den kalla vintern.
Just nu var jag trött på vintern.
Jag var verkligen inte ett fan av vintern, otroligt kallt, och jag är alltid klumpig och ramlar. 
Snabbt slog jag nummret till en taxi och drog jackan om min kalla kropp.
'' Taxi!''. svarade en man.
'' Hej jag skulle vilja ha en taxi till beckley eve tack!''. 
'' Okej, en taxi kommer om 5minuter!''. 
Jag avsultade samtalet och slog mig ner på en bänk några meter bort. 
Sedan tog jag upp min handväska och tog ut min dagbok.
Jag hade inte skrivit i den sen jag kom till Stratford.
Det kändes annorlunda, men på något sett skönt.
JAg gick inte en dag utan att skriva i min dag bok förut.
Jag slog upp en sida ur boken. 
En av dom dagarna jag och Jenna hade det som tuffast.
Veckan efter mamma dog.
 
Kära dagbok.
 
Tårarna slutar inte rinna. Jag vet inte vad jag ska göra. Helt ärligt.
Jag har inte lust med något, äta, duscha. 
Det ända jag gör är gråter och sover.
Mitt hjärta har gått i tusen bitar.
Och det gör ännu ondare när jag ser Jenna gråta.
Vi har inte pratat med varandra på 4, snart 5 dagar. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
Pappa har vi inte sett till på snart en vecka, vem vet. Han kanske är i kina vid det här laget.
 
Laura och Emily har slutat prata med mig.
Men jag vet att jag är andledningen, jag har totalt stängt ut dem den sista tiden.
Vad ska jag göra?
Hjälp mig..
 
Kram Cassandra! 
 
JAg blev tårögd bara att tänka på det.
Laura och Emily. Mina dåvarande vänner. 
Helt ärligt saknade jag dom. Och det värsta var att jag inte hört av mig på flera år.
Jag tror inte ens dom skulle känna igen mig om vi träffades.
Men det är rätt omöjligt att träffa dem i Atlanta.
Det är ju hur stort som helst.
Jag vaknade till ur mina tankar då en taxi tutade till.
Min blick for upp och framför mig på gatan stog en taxi coh väntade på mig.
Jag skyndade mig in i bilen och stängde dörren efter mig.
'' Till Harmony Grove kyrkogård tack!''. 
Chaffören nickade innan han började göra.
Jag kommer snart mamma..

 
Inte så svårt att lista ut vad hon gör, vah?;) 

Kommentera nu älsklingar..
 
JAG FYLLER ÅR IMORGON, WIHOO! :D
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Nelly

Jätte bra! Men snälla kan du lägga in en ny episode innan fredag? Snälla!!! Gråter varje gång det kommer upp en ny episode för dem är så jävla bra!! Mer mer merrr!!!:)❤ snälla svara om du kan det! ❤❤



Blogg: http://nellyeriksson.blogg.se
2013-04-02 @ 18:44:09
Alexandra

Nu får du skynda på nästa kapitel lite! Det här var så jävla bra! Kan hon inte åka och tatuera sig sedan så tatuera in hennes mammas namn på under armen så undrar Justin vad hon hade gjort m.m även att hon sitter kvar på kyrkogården ett tag så Justin blir orolig, och när hon tatuerat sig och varit hos kyrkogården så har hon varit borta i 3timmar och juStin är skit orolig, aja jag hoppas att du fattar. Grattis i förskott <3



2013-04-02 @ 18:54:15
Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!



2013-04-02 @ 19:01:18
Nelly

Eller så tatuerar hon in ett hjärta där det står justin i och hon tatuerar den där svanskotan ligger och lite längre ner annars var det en bra id'e som du sa Alexandra!



Blogg: http://nellyeriksson.blogg.se
2013-04-02 @ 19:06:17
Nelly

Oj glömde! Grattis i förskott !!❤🎁🎈💝🎉🎉



Blogg: http://nellyeriksson.blogg.se
2013-04-02 @ 19:07:16
Celebnovell

Jättebra. Grattis i förskott! :))



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2013-04-02 @ 19:08:01
Ella!

Jättebra!
Grattis i förskott!<3



2013-04-02 @ 19:29:21
Emelie

Jätte bra! <3



2013-04-02 @ 19:50:11
s.

Jättebra♡ Grattis i förskott♡ kan nästa kapitel komma ut snabbare? Snällaaa!!



2013-04-02 @ 20:07:45
Anonym

Grattis :) fyller på fredag <3 :)



2013-04-02 @ 20:37:08
MARIE

SJUKT BRA KAPITEL OMG DÖÖÖR HAHAH ASSÅ ÄLSKAR DELEN NÄR CASS DISSAR JUSTIN HAHA :'D <3



2013-04-02 @ 20:53:20
Lanya

Mer
Grattis i förskott❤



2013-04-02 @ 21:29:08
Olivia

Åh jättebra!!! Och grattis i förskott!! :) <3



2013-04-02 @ 22:37:45
justbiebers.blogg.se

Älskar din novell.

Kanske kika in på min? Justbiebers.blogg.se



Blogg: http://justbiebers.blogg.se
2013-04-02 @ 22:57:26
Haya

Mer snälla!!;)
Grattis😘



2013-04-03 @ 09:33:14
Michelle

Jag älskar det :)



2013-04-04 @ 19:50:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback