Episode 83 - I'll be yours forever!

'' hm.. upp satt lockigt du vet som typ bröllops frisyr haha!''. flinade jag.
'' Jaha, så som min mamma hade?''.
Jag nickade. Vi gick sedan in till sovrummet och jag slog mig ner vid smink bordet.
Hon började med att locka mitt åhr för att sedan sätta upp det i en toffs där bak. Hon lockade sedan min lugg på varsin sida i perfekta lockar.
Sedan smetade hon ut fondation i mitt ansikte med tunnt lager puder över. Sedan lite ögonskugga, eyeliner och rouge! Mascaran gjorde vi i slutet + läppglanset.
'' Nu till klänningen!''. tjöt Shay glatt.
Jag flinade innan jag drog  på mig ett par sexiga underkläder, för att sedan flytta blicken till min WIC:
Där klänningen hängde, helt perfekt..
Kvällen skulle bli perfekt, inget eller ingen skulle förstöra det, inte nu!

 '' Så, ha en bra kväll nu !!''. tjtö Shay glatt.
'' Det ska jag!''. sade jag och kramade om henne.
Papsen stog några meter bort och fottade oss för fullt.
'' Ring eller smsa mig effter dejten, jag vill höra detaljer!''. flinade hon.
'' Det ska du också, menn jag måste åka nu, älskar dig!''.
'' Älskar dig meed!''. log hon och jag hoppade in i limmon.
Den började köra och jag tog upp min mobil. Jag loggade in på twitter och skrev seedan.

* Going on a dejt with my boyfriend! xoxo *

Jag vet att jag inte borde skriva sånt, men det är min twitter och jag skriver oavsett vad dem tycker.
Dem kan inte döma mig när dem inte känner mig, eller hur?
Efter kanske 15-20 minuter i limmon fick jag nog, vart var vi på väg*?
Jag böjde mig fram till chaffören och drog bort luckan.
'' vart ska vi?''.
'' Det kan jag tyvärr inte säga Miss Jones! Vi är snart framme!''. sade han.
Jag suckade och tog ännu ett glas champange.
Efter 5 minuter till sagtade limmon äntligen av och dörren öppnades.
Jag klev ur, vi var mitt ute i ingen stans, det var skog sen en gång ner med nassa ljus vid sidorna.
'' Följ ljusen!''.
Jag nickade och följde ljusen ner för den lilla vägen.
I slutändan fick jag syn på en strand, en strand här ute?
När jag äntkligen kom fram var jag vid en strand, vattnet var korallbl¨ått och sanden nästan vit!
''woow..''. mumlade jag och följde efter ljusen.
Jag höjde upp huvudet  när jag hörde en vacker stämma börja sjunga.
Framför mig var det på tre olika ställen var de några fackla-liknande stavar som stod på sanden i kors med varandra. Längst ut stod två långa vita sorts kuddar utan ryggstöd och runt dem massa ljus!
På en av dem satt Justin med en gitarr i famnen och sjöng '' Be alright '' med ett brett leende.
Blicken flög från bordet till sängen brevid. Den hade nån sorts pelare runt sig som en stor ram.
Sen hängde vita långa sorts gardiner ner för dem. På sängen stog det  '' I love you '' med röda rosen blad.
Min mun föll vid öppen, tänk att han gjort allt det här för mig.
 
Beautiful-fairmont-mayakoba-resort-10_large
 
'' Gillar du det?''. sade Justin som precis slutat sjunga.
Jag stog mållös och nickade.
'' Kom !''. sade han och klappade på soffan han satt på.
Jag gick nervöst fram och satte mig ner brevid honom.
Han tog mina händer i sina och mötte min blick.
'' jag älskar dig!''. sade han jag log.
'' Jag älskar dig med !''. flinade jag.
'' Men nu äter vi!''. flinade han och jag tittade ner på bordet där det låg kött och potatis med någon sås.
 
När vi ätit klart tog jag snabbt upp en mint tablett från min väska, ocg jag såg hur Justin gjorde desamma.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag log mot honom.
'' Ska vi gå en bit?''. sade Justin.
Jag nickade. Han tog min ena hand och vi började gå barfota längs stranden.
Leendet på mina läppar försvann inte, denna stund var för perfekt.
Det var solned gång coh jag gick hand i hand med killen jag aldrig ville lämna.
Justin började vifta med våra samma flätade händer fram och tillbaka och ajg började ksratta.
'' Det där är så töntig!''. skrattade jag,
Han stannade upp och tog båda mina händer. '' Tror nog att du är lite töntigare, har hello kitty trosor?''. flinade han.
En pinsam rodnad bröts ut på mina kinder. '' Justin.. Har du kollat igenom mina undekrläder lådor?''.
Han nickade, '' Måste ju se hur sexiga under kläder min sexiga flickvän har, så har du hello kitty?''. skrattade han.
Rodnaden blev ännu värre. '' Faktist så hade är dem jätte söta, ljusrosa med små vita rosetter vid svanken och fram vid kanten, och sen en söt hello kitty på!''. sade jag och tittade ner.
'' Det är väldigt töntigt, men gulligt! En 18 årig tjej har hello kitty trosor? Men ett plus är att det är string, vilket är väldigt sexigt!''. flinade han.
Jag rodnade ännu mer, antagligen var jag som en tomat, om inte rödare.
Snabbt begravde jag mitt ansikte i hans hals och la mina armar om hans nacke.
'' kan vi släppa det där snälla? ''. sade jag mot hans hals.
Jag kände hur hela han rös, sedan nickade han mot mit hår. Han tog sitt pekfinger och lyfte upp min haka ås jag möte hans blick.
'' du är så vacker..''. mumlade han coh tog bort en hårslinga från mitt ansikte.
'' det är du med!''. flinade jag.
Hans vackra ögon mötte mina och vi bara stog där och tittad epå varandra.
Ingen sa ett ord, det var som ögonen pratade. Vid det här tillfället kunde inget bli bättre.
Allt var perfekt, jag var lycklig, för lycklig!
Just nu vill jag pausa och vara här för alltid.
Justin andades långsamt, han var nervös! Han är aldrig nervös?
Han mötte min blick i nån sekund innan han föll ner på knä och åter igen mötte min blick.
Andetagen blev svårare, syret var på väg bort.
JAg visste vad som skulle ske här näst.
'' Tiff.. Jag vill ge dig allt, och då menar jag allt..''. sade han och drog upp en sammetsliknande ask ur byxfickan.
Sagta öppnade han locket, jag kunde inte se ringen. Mina ögon var fast i Justins.
'' Jag vet att du kanske inte vill det här, men jag älskar dig, och jag skiter i om vi är för unga. Men jag älskar dig, och vill ha dig vid min sida tills mitt hjärta slutar slå.. Tiffany Ann Jones - Vill du gifta dig med mig?''. sade han med len mjuk röst.
Allt stannade för nån sekund. Leendet blev likt ett clown leende på mina läppar.
Jag hann inte svara försn Justin öppnade munnen. '' Men vi behöver inte ha bröllopet direkt den här veckan eller månaden, du bestämmer! Det ända jag vill är att ha dig vid min sida oavsett vad! ''.
Han tog ett till djupt andetag och började ännu en mening. '' Jag vill att du mår bra, att din far lämnar dig vid altaret vid mig, att folk gråter av lycka, trä ringen på ditt finger ännu en gång.. ''.
'' Men jag vill inte att det här ska bli för töntigt så ja-..''.
''..- Ja.. ''. avbröt jag honom. Hans mun föll vidöppen. Jag log. '' Jag säger ja..''. sade ajg tydligare.
Han sken upp i ett stort leende och jag såg hur han blev tårögd, precis som jag.
'' säker ?''.
Jag nickade. '' helt säker!''. Han tog ur ringen ur asken och tog min vänster hand och trädde på den.
Ett par tårar föll ner för mina kinder. Justin ställde sig upp och la sina händer om mina kinder och tårkade mina tårar.
En tår slank ner för hans kind precis innan han tröck sina läppar mjukt mot mina.
Jag la mina armar om hans nacke och drog honom betydligt närmre mig. Ett stort leende spreds på våra läppar så vi var tvunga att avbryta kyssen.
'' Jag vill vara din föralltid.. Såklart jag vill gifta mig med dig Justin!''. sade jag likt en viskning.
'' Såå.. Vad säger du.. Fortsätta i sängen?''. sade han med hes sexig röst.
Jag nickade och bet mig löst i läppen. Hans händer fattade min rumpa innan han drog upp mig i sin famn.
Han började röra sig och efter några steg kände jag hur jag landade på något mjukt. Sängen.
ETt flin spreds på mina läppar då jag tröck mina läppar hårt och hungrigt mot hans.
Han slickade mig om läpparna för att fråg aom han fick komma in i min mun. Vilket jag välkomnade.
Hans tunga fattade min och dem började genast dansa.
Min hand gled igenom hans hår så han stönade lågt. Jag drog av hans kavaj och smekte han från hans bröst upp till nacken.
'' tänk om nån ser oss..''. mumlade jag mellan kyssarna.
'' den här stranden är vår, jag har köpt den! Ingen är här!''. sade han andfådd.
'' typiskt du!''. mumlade jag med ett flin p åläpparna innan jag kysste honom.
Han drog snabbt av mig min klänning och slängde den i sanden, jag flinade innan jag kände hans hand smeka mitt ena bröst.
Allt var annorlunda. Justin var försiktig, inte som han brukar. Han brukar vara på och på, nu är han.. mjuk, försiktig.. Men jag gillade det.
Justins hand klev ner från min kind öve rmin mage till min midja.
Ett lågt stön lämnade mina läppar vilket fick Justin flina brett. Hans läppar trycktes mot min nacke och han började pussa mig smått, han fortsatte genom att suga lite, vilket var farligt skönt.
Jag lutad emig mot ena armbågen för att ge Justin chansen att knäppa upp min behå. Vilket han gjorde direkt.

Det känns som jag skall sprängas inombords, och jag ger ifrån mig ett kvavt stön innan våra läppar möts.

Jag placerar min hand på hennes högra bröst, och hör hur hennes andhämtning blir snabbare och snabbare!
Ett flin spreds på mina läppar innan jag sticker in min tunga i hennes mun.
Det var smak av mint och chapmange, men det störde inte mig något!
Eftersom jag säkert smakade likadant!.

Värmen dunkar mellan oss som den aldrig gjort förr! Den här gången var det specielt.
Hon knäpper upp knappen på mina jeans och hasar ned dem en bit, sedan drar jag av dem helt.

Jag kan inte vänta längre, och hon stönar högt - en inbjudan.
Snabbt sliter jag av hennes små spets trosor och sedan mina kallingar, tålamodet var på väg att ta slut!

Jag tar tag om hennes midja och ryser sedan till av välbehag när jag tränger in i henne.

Jag tog tag om hennes hand och höjde den över hennes huvud. Hon stönar högt och tar samtidigt ett hårdare

grepp om min hand.

 

Tumblr_m8mco7ritj1qke3gjo1_500_large


Vi fortsätter kyssas, mjukt och romantiskt.

Jag stöter djupt in i henne och hör ett stön av bekräftelse från hennes läppar. Jag kysser hennes vidöppna mun  medan våra höfter rör sig mot varandras. Rör sig med varandra.

Allt jag kan tänka på för stunden är våra kroppar  och hur mycket jag älskar den här tjejen. Jag tar ett stadigt grepp om hennes höfter och rullar runt, så hon inte längre ligger underst.

 

När hon väl var på mig såg jag hur svettet rann ner för hennes kropp.
Vilket var otroligt sexigt.

Jag såg hur Tiffanys energi flödade bort. Jag tog tag om henne och rullade runt så hon låg ner.

Mjukt gav jag henne en blöt kysss för att sedan lägga mig andfådd ner brevid.

Leendet på mina läppar blev större och större.

Den här gången var helt otrolig.

'' jag älskar dig..''. sade jag i en viskning.

Jag vred mitt huvud åt hennes håll och mötte hennes blick, ' Jag älskar dig med!''. sade hon.

Hon kom och la sig på mitt bröst och jag med armen om henne.

'' så vad säger du mo att ta ett dopp?''. flinade jag.

Ett vackert skratt lämnade Tiffanys läppar. '' Gärna!'.

Jag reste mig upp, naken och tog tiffanys hand. Vi började springa ut till vattnet och slängde oss i.

Svettet som vart på kroppen försvan coh det kalla vatttnet tog över.

 

 Jag började skvätta vatten på henne, vilket fick henne skrika och springa mot mig.
'' Jusitn!!'. tjöt ho ncoh jag fortsatte skvätta.
Hon slängde sig i min famn så jag föll bakåt.
'' Vad var det bra för?''. flinade jag när vi kom till ytan.
'' så du skulle sluta skvätta..''. fnissade hon.
'' jag är så lycklig Tiffany..''. sade jag.
'' jag med.. Verkligen..''.
Jag kysste hennes läppar innan jag började gå mot stranden.
Som tur var hde jag tagit ut tvp handukar som vi torkade oss med innan vi la oss ne ri sängen.
Solnedgången var nästan helt borta, men på himlen var det en svag ljusrosa färg.
'' Det är så vackert..''. sade hon.
JAg nickade och drog in henne i min famn och la täcket över oss.
'' verkligen.''.
Tiffany la hakan på mitt bröst och tittade upp på mig.
Hin hade en svag linje av maskara under ögonen och lite fondation här och där.
Men hon var fortfarande lika vacker.
'' har jag utmsetat smink?''. flinade hon,
Jag nickade.
Hon suckade och drog handen över ansiktet så det flesta av sminket försvann.!
 Jag flinade och tog hennes ansikte mot mitt.
" du är vacker hur än du ser ut!". sade jag.
En ljusrosa nyans spreds på hennes kinder. När hon Rodnar och ler är de vavkraste som finns.
" tack!". fnissade hon och pussade mina läppar innan ho la sig ner på mitt bröst.
Nu var de bara hon och jag, ingen annan!
Vi föralltid! 
____________________________________________________
 
 Haha de här skulle vara ett bra slut, men de är de inte! 
Eller så blir de det. Fubderar på om ja ska skriva 2-3 kapittel till och sedan en Epilog.! :)
Men vi får se, imoron åker jag till LONDON!
 OCH SOM NI MÄRKT ÄR JUSTIN BIEBER INLONDON NU!
 
MIN ÄLSKLING ÄR I LONDON DIT JA SKA IMORGN!
 
OTROLIGT!!!
Älskar er!
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Mera!!!!



2012-09-12 @ 22:03:54
MRS.Bieber

Assså aaaahhhh!!!!!! Du är så jävla underbar!!! Du är fan bäst på o göra noveller du borde bli författare elr ngt älskar dig så himla mkt, går typ inte att beskriva med ord!! <3<3<3<3



2012-09-13 @ 15:13:10
Zelma

Bra, du är jätteduktig på att skriva!



2012-09-15 @ 23:32:02
JustinDBieberstory

hej jag undrar om du vill länka mig? Jag länkar tillbaks!



Blogg: http://justindbieberstory.blogg.se
2012-09-16 @ 17:27:45
Heeej

Ska du göra en ny efter denna?? Du är sjukt bra!!



2012-09-18 @ 19:57:37
Anonym

Bääääääst!!



2012-09-18 @ 21:01:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback