Epilog - Life Goes On !

 
''Babe vart har du ställt lådan med leksakerna?''. ropade Justin från hallen.
'' I skåpet, det vart för fullt så jag tröck in den där medans!''. ropade jag tillbaka och doppade penseln i ljusrosa färg och fortsatte måla på väggen.
'' Tack!''. sade han coh ställde den mitt i rummet.
Jag klev svettig ner från stegen och började måla i mitten av väggen.
ETt par armar slingrade sig runt min midja. '' Hon kommer älska rummet..''. sade Justin och lutade huvudet mot min axel. '' Verkligen, det kommer bli så fint..''. sade jag och skådade det hel rosa rummet med en vit trä ram i mitten av väggarna.
'' Våran lilla flicka..''. sade Justin och smekte min rätt stora mage.
Ja ni hörde rätt. '' våran lila flicka''. Jag är gravid. Efter nån vecka eller två efter Justin friat till mig spydde jag, var trött, orkade ingenting!
VI bad Shay springa och köpa ett Graviditets test och det visade sig att jag var gravid.
OCh jag hade varit det sen kvällen på La Exchange, vilket var väldigt överaskande. Visst jag hade känt mig konstig, men inte trott att det varit nått.
Antingen kommer hon heta Amy eller Elle! Vi har inte bestämt.
Jag kunde inte vara lyckligare just nu, Jusitn hade bett ett pa designers att göra ett till rum näst intill vårat rum, vilket var inga problem. Det skulle våran lilla flicka få.
Vi fick veta för två dagare sen att det var en flicka, vilket fick mig brista ut i tårar. Justin med!
Oavsett könet hade vi älskat den lika mycket, men att ha en flicka var lite specielt!
Jag var bara i 4:de veckan, så magen var inte direkt stor, men en liten bulle är det. Och de vae bara Pattie, Jeremy, Mamma, Scooter, Alfredo, Shay, Emma, Ryan, Chaz och Brianna visste!
Vi ville inte gå ut med det än, pressen visste ju att vi var gifta, med tanke på ringen men vi skulle vänta lite med att jag var gravid!
 

Inte släppa ut allt på en gång.
Justin släppte min min mage och tog en pensel med vit färg och började måla själva trä-raden mitt på väggen.
Med ett busigt leende doppade jag hela penseln i vit färg och drog ett sträck på Justins kind.
'' Eyy!''. sade han och mötte min blick.
Ett skratt lämnade mina läppar innan jag kände hur hans pensel drog längs min arm.
Mina ögon spärrades upp och jag målade ett sträck på hans hals.
Han målade ett på min panna och ett krig startade.
'' SLUTA!''. skrek jag när han kom med en burk färg mot mig.
Ett vackert skratt lämnade hans läppar och han fortsatte gå emot mig.
'' Sluta, jag get upp! Du vinner!''.
Vi båade hade förg lite här och var. Som tur var hade jag ett vitt linne med ett par mörkblå hängselbyxor som jag inte var rädd om. Så dem hade både rosa och vit färg på sig.
Sen mitt blonda hår som var uppsatt i en toffs var också väldigt rosa. Justin var däremot lite färigare.
Han hade massa i sitt vackra hår, ansiktet och armarna.
Medans han öppnade locket på burken tog jag en och gick mot honom. Han hade som tur var problem med att få upp locket vilket jag inte hade.
Jag stog nån decimeter i från honom med ett läskigt leende.
'' Våga du bara!''. sade han med stora ögaon.
'' JAg vågar, men gör du?''. flinade jag.
'' Okej, babe ! VI lägger av det var en dålig ide!''. sade han nervöst.
Jag skrattade. '' Banga inte nu!''.
Han skakade på huvudet. '' JAg gör inte det, vi förstör golvet..''.
'' Hah, det är papper på det blondie!''.
Han svalde hårt och jag gick närmre honom. Istället för att hälla färgen över honom tröck jag mina läppar mot hans. 
 
118430665171008902_fcoclfjt_c_large_large
 
Vi båda släppte färgburkarna mot golvet och han bar upp mig i sin famn.
Mina ben slingrades om hans midja och hans händer fästes på min rumpa.
Min tunga gled in i hans mun och han välkomnade den med sin.
'' vi måste.. fortsätta.. måla!''. sade jag mellan kyssanra.
'' mm!''. mumlade han och jag skrattade.
'' allvarligt!''.
Han nickade och avslutade kyssen och släppte ner mig. Vi målad eklart det sista och stängde sedan dörren till rummet så det får tårka tills imorn.
Klockan var 14.23 och vid 16.00 var det dags för oss att möta upp Mamma , Pattie, Alison, Carin och någon designer för att planera lite inför bröllopet nästa helg.
Justins och mitt bröllopp faktist..
Jag vände mig om och såg Justin sitta vid det svarta pianot vi har i hörnet av vardagsrummet.
Han började spela med färg på händerna´så tangenterna blev helt färgiga. .
 '' du förstör ju pianot!''.
'' nej kom!''. sade han coh jag satte mig ner brevid honom.
Jag började spela med honom, den senaste tiden har vi spelat väldigt mycket piano, och sjungit tillsammans.
Vilket var en nyhet för oss båda, men vi båda gillar de. Det gör oss båda glada.
Mest på eftermiddagarna då Justin jobbar och jag slutat skola. Tack och lov var det lördag idag!
Vi slutade spela poch Justin mötte min blick.
'' Så ska vi duscha och sedan åka till din mammas hus?''. log Justin.
Jag nickade och tittade upp och ner för våra förstörda kläder.
'' Gärna!''.
 
När vi duschat klart tog jag på mig ett par jeans med en pösig stickad tröja så man inte såg magen.
Jag och Justin var väldigt noga med att skymma magen så gott som möjligt.
Justin kom ut från sovrummet med ett par vanliga jeans och en grå tshirt sen frillan perfekt fixad.
Typsikt Justin. Han och sitt hår. Ibland kan man tro att han älskar det mer än mig. Haha!
'' Klar nu freak?''. flinade jag.
'' Jasså? Nu är jag ett freak? Har du inte slut på smeknamn snart?''. flinad ehan och la armarna om min midja och drog mig närmre sig.
'' Jo faktist, borde fråga alla Beliebers vad jag ska fortsätta kalla dig!''.
Han skakad epå huvudet och kysste mig mjukt.
Vi tog våra grejer och lämnade läganheten.
Det var ett par fans utanför, och två-tre paps. Lagom faktist.
Vi tog våran rangerover och körde fort ut från våran gata.
Brianna var i stan, tillsammans med Ryan och Chaz. Vi hade pratat ut här om dagen.
Vi hade börjat tappat kontakten, hon berättade vad som hänt. Tydligen hade hon varit otrogen mot Chaz med nån kille när hon var på någon fest. Men varöfr hon inte ringde upp senare var att hon var rädd att jag skulle dömma henne, vilket jag aldrig skulle göra!
Emma och jag har också pratat, hon har bett om ursäkt om den kvällen då vi alla körde Sanning och Konka och lovat mig att det inte ska hända igen.
Allt var bra nu, Zac har kommit hem från kriget tillsammans med Nate, Shay's bror. Jag och Shay var på flygplatsen och väntade och grät. Vi båda trodde vi förlorat dem. MEn minuten senare passerade dem genom dörrarna.
Zac var inte glad över att jag och Justin blivit förlovade, men jag älskade honom och Zac skulle aldrig komma ivägen! Aldrig!
Innan jag visste ordet av hade Justin saktade ner och stog parkerad på Mammas uppfart!
VI båda klev ur och gick hand i hand in.
 
'' Åh hej gumman!''. sade mamma och kramade om mig.
'' hej!''. log jag.
'' Hur mår du och lilla bebisen?''. flinade hon.
'' Bra! Väldigt bra!''.
Jag hälsade på alla innan vi slöt oss ner i vardagsrummet.
Mamma och Pattie började prata om hur själva kyrkan skulle se ut, vilket spelade inte mig nån roll.
'' Hur hade ni tänk att bröllopet ska vara?''. log Alison.
Jag röck på axlarna. '' VI har inte pratat om det, då vi har haft väldigt fullt upp..''. flinade jag.
'' Jaha, okej. Men Jan kan du visa lite förslag?''. log Alison.
Desginen som tydligen hette Jan gav oss en stor bok med en stor tjcok text där det stog '' Bröllopp ''. på.
Justin la armen om mig och vi började kolla igenom boken tillsammans.
'' Den kanske?''. sade vi samtidigt och pekade på en av bilderna.
En rödnyns spreds på mina kinder.
Justin log stort smatidigt som ett sött skratt lämnade hans läppar.
 
 
'' Naw så gulligt!''. sade Pattie.
'' Men den här är perfekt!''.sade jag.
Dem skådade bilden på kyrkan som var klädd i vitt med rosenblad på marken och ett par röda buketter.
Dem nickade och vi började planera.
 
Temat för själva kyrkan var klart, Vitt och rött. Alla kvinnor som skuille komma skulle bära rött, männen skulle bära en svart kostym med rött.
Jag skulle bära vitt tillsammans med Justin som kommer ha en röd slips.
Min blombukett ska vara röd och det skulle vara rosor.
Jag började tänka tillbaka på tiden då jag Megan och Brianna planerade mitt bröllopp vid 6års åldern.
 
'' Du borde ha rosa i hela kyrkan, sen massa glitter!''. tjöt Brianna.
'' Jaa!! Sen blommor!!''. tjöt Megan och vi började genast måla på pappret som vi sedan skulle sätta in i våran bok där vi planerat alla våra bröllop.
'' Hihi hoppas min kille är en prins! Och vi rider till kyrkan!''. fnittrade jag glatt.
Mitt blonda hår räkte då ner till min midja och var i två långa fläter. Medans Briannas hår var uppsatt och Megans utsläppt.
Vi alla bar rosa, som vi nästan alltid gjorde.
'' Kom ! Kom! vi visar mamma!''. tjtö jag och tog pappret och vi sprang ut ur min lekstuga och upp mot huset.
'' MAMMA!''. tjötjag medans jag sprang in till köket till henne och Pappa.
''Vad är det gumman?''. sade hon.
Jag gav henne boken där vi planerat allting, med våra fula andstilar och slarviga bilder.
Mamma skrattade och visade pappa. Dem började bläddra igenom boken och log stort.
'' Va fint gumman! Har ni gjort det här?''. sade mamma och tittade på mgi Megan och Brianna.
Vi nickade stolta och tog sedan imot boken.
'' Det var jätte fint, vilka ska ni bjuda då?''. log Pappa.
'' Ehm.. Vi tre ska gå, sen ni två, och våra fmailjer! NAthaniel, hans tjej, och våra dockor!''. log jag.
'' Sen våra nallar!''. sade Brianna blygt.
'' Det kommer bli jätte bra!''. log mamma.
Vi tog boken och sprang sedan upp till mitt rum.
'' Det kommer bli perfeeeeekt!''. tjöt MEgan och vi alla kramades.
'' JAa!! Sen har vi alla env arsin prins!''. skrattade jag.
Jag la boken sedan boken i min byrrålåda för att hålla den säker till framtiden.
 
'' Ursäkta mig..''. mumlade jag och reste mig upp och gick upp till mitt gamla rum.
Jag joggade upp för trappan och in i mitt rum.
Snabbt tog jag en av flyttlådorna från garderoben och satte mig mitt på golvet och började leta efter boken.
Här i låg massa täckningar, kort, saker jag gjort. Och till sist våran gamla bok.
Jag tog den och blåste av all damm. Den var sig lik.
Rosa, med massa glitter på och våra tre namn. '' Tiffany Brianna och Megan BFF!''.
Jag log och släppte en tår.
Sagta öppnade jag boken och insåg att allt var som det var då. Flera år sedan.
Jag skådade klänningarna vi ritade i alla möjliga färger, dem var inte direkt fina, men då tyckte vi dem var det finaste som fanns.
Jag såg hur våranhandstil var. Gullig men ful. Jag flinade lite innan jag började läsa.
Skratt lämnade mina läppar, att jag hade kvar boken. Det var helt offatbart.
'' Ser att du har kvar den..''.
Jag röck till av en bekant röst och tittade upp. Där stog mamma lutad mot dörrkarmen.
Jag nickade.
Hon gick fram och satte sig ner brevid mig. '' Tänk att en av dina drömmar går i uppfyllelse.. igen.''. flinade hon och tittade igenom boken med mig.
'' Jag kan inte vara lyckligare. Jag har Justin. Snart ett barn. Jag är snart gift..''. sade jag tårögd.
Mamma la en arm om mig och drog in mig i sinfamn.
'' Och jag är stolt vöer dig. Även fast ud är för ung är jag ändå lika stolt.''.
Jag log och kramade om henne.
Jag var lycklig, lyckligare än någonsin.
 
Det har nu gått ett par dagar sen vi var hemma hos Tiffanys mamma och planerade brölloppet.
Det var nu fredag, 1 vecka kvar till brölloppet. Jag var nervös. Väldigt nervös.
Även om jag vet att det skulle bli perfekt.
Hela veckan har jag jobbat, interjuver, små konserter i ett par städer nära LA osv..
Tiffany har jobbat i skolan, som tur är har inte märkt atthon är gravid!
Hon jobbar väldigt hårt, läxor varje dag och sånt!
Tycker nästan synd om henne! Vi alla har bett henne ta de lugnt med tanke på bebisen, men hon är fast besluten med att plugga.
När barnet kommer är det högsta prioritet.
Klockan var nsart halv 5 och Tiffany skulle säkert komma innanför dörren närsom helst.
Dörren öppnades och in kom Tiffnay, precis so jag förutspott.
Jag lämnade mitt glas med oboy i diskkon och omfamnade en stressad Tiffany.
'' Hey babe!''. sade jag.
'' Jag har inte tid Justin jag måste plugga!''. sade hon och la en hög med böcker på köksön.
'' Tiff..''. suckad jag. Hon tittad eupp på mig.
'' Ja?''.
'' Sluta.. Du måste vila.. Det sa vi alla, lyssna! Du stressar dig så mycket ! Snälla ta det lugnt, för mitt och barnets skull. Den här kvällen ska du och jag mysa bara okej?''.
Hon suckade. Sedan nickade hon.
JAg bar upp henne i min famn och gick till soffan.
Försiktigt la jag henne ner och la enf ilt om henne. '' Tack Jusitn..''. sade hon.
'' Ey, det är lugnt! Du har stressat som bara den emd bröllopet och skolan den här veckan, du förtjärnar en lugn dag!''. log jag
Hon kysste mig mjukt innan hon slöt sina ögon.
Jag log och gick till köket för att göra te. Men när jag kom tillbaka låg hon och sov.
'' sötnos..''. viskade jag och smekte hennes kind.
Sedan la jag mig ner brevid henne. Direkt la hon sig på mitt bröst och jag log.
Jag älskade det här.
 
 
 


 Klockan var 09.00, den 5:te October 2012. Den dagen då jag och Justin Drew Bieber ska gifta oss.
Den dagen då alla mina drömmar slår in.
Såklart hade alla fått reda på brölloppet så vi kommer vara tvungna att ha massa poliser och vakter runt kyrkan.
Men det stör inte mig, inte Justin heller.
Jag satt i ett stort lyxigt hotellrum med Pattie, Mamma, Alison, Carin, Shay och Emma.
Klockan 13.00 börjar cermonin, då jag och min pappa ska åka med häst och vagn till kyrkan.
Alison och Carin hade hängt upp massor med klänningar osm jag älskade framför mig på väggen.
'' Vilken tycker ni?''.
Dem alla pekade på den med glitter. Jag flinade.
'' Jag prövar den.''. flinade jag.
'' Jag älskar den, den måste du ha!''. tjöt Shay och räckte den till mig.
Jag drog smitidgt på mig den och skådade den i spegeln.
Toppen var ´med glitter och vitt som gick up till ena axeln.
Sen ner längs själva klänningen var den fluffig, stor och slikeslent tyg.
 
 
'' D-den tar jag!'. sade jag mållös.
'' Åh du är så vacker!''. sade Emma och skådade min klänning.
'' Tack, hoppas bara inte magen syns..''. sade jag och skådade den lilla magen som stack ut.
'' Nejdå! ''. sade Carin.
'' Folk kanske tror du är tjock istället?''. sade Shay.
Ett skratt lämnade mina läppar. '' Det var ju bättre..''.
Jag prövade alla klänningar, men inget so föll mig i smaken. Den första var den ända som jag gillade.
Vi valde ut skor, smycken och slöja till klänningen. Men först var det dags att få sminkningen klar och håret.
Vi la alla grejer på sängen medans jag slog mig ner vi ett stort sminkbord. Carin och Alison, samt ett par till tjejer som skulle fixa mig började genast börja med allt på en gång.
'' Hur vill du ha de?''. sade alla i min på varandra.
Vilket var förvirrande . '' Överaska mig!''.
 
Efter några timmar svingade dem runt mig med stolen så jag kunde se mig själv i spegeln.
Min haka föll ända ner till golvet. Jag var vacker, vackrare än någonsin om jag måste erkänna.
Mitt hår var upp satt med ett par blommor och hängde lockigt ner över ryggen, sminkningen var med ljusbrun ögonskugga med lite glitter.
Så vackert.
'' Wow.. Vad ska jag säga?''. sade jag med tårfyllda ögon.
''  Aw gumman gråt inte du förstör sminket!''. sade Pattie och smekte min kind.
Jag andades tungt och höll in tårarna.
'' Tack för allt, det har varit stressigt den senaste tiden och.. jag kunde inte vara gladare än att ha er här, och att vara här!''. sade jag och log stort.
'' Vi kunde inte vara gladare att vara här med dig!'''. sade dem och vi alla kramades.
'' Okej, vad är klockan?''. flinade jag.
'' Den är 11.47! Din pappa kommer om 10min, ni måste börja åka till kyrkan!''. sade Mamma.
Jag nickade.
Sedan tog jag på mig min klänning samt skor och smycken.
Mamma hjälpte mig på med slöjan som skulle ligga över mitt ansikte.
Sedan gick vi ner till lobbyn där Pappa stog, med massa papparazzis utanför tillsammans med ett par fans.
'' Redo gumman?''. sade pappa.
Jag kramade om honom coh nickade. '' Redo.. Nu gör vi det här..''. sade jag och tog hans arm och vi gick ut till vagnen.
Den var vit och stor, framför stog det två vita vackra hästar.
Selen till hästarna var röda, och gardinerna i vagnen också. Det var så overkligt.
Vi klev in i vagnen och den började köra.
 
'' Varsegod Miss Jones!''. sade mannen som kört oss till kyrkan.
'' Tack, men kalla mig Mrs Bieber!''. flinade jag.
Han log stort. '' Förlåt, mitt fel!''.
Jag flinade lite innan vi skyndade oss in i kyrkan.
Framför oss stog dem två dörrarna som lädde in till kyrkan. Där alla människorna satt, där min blivande man skulle stå.
'' Klarar du det?''. sade pappa.
JAg tog ett djupt andetag. '' Ja det gör jag!''. log jag.
Nervositet tog över innan en kvinna öppnade dörrarna och den typiska bröllopps musiken sattes igång.
 
Tillsammans med Ryan, Chaz och Alfredo stog jag framme vid altaret och väntade på Tiffany och hennes pappa.
Nervositeten steg. Jag kunde inte stå still. Snart skulle kvinnan i mitt liv gå längs den här gången och vi skulle förhoppningsvis gifta oss.
På andra sidan om prästen stog Brianna, Emma och Shay som brudtärnor.
Kyrkan var fullsatt av släkt och vänner, våra fmiljer satt längst fram och vissa hade redan börjat gråtit.
Dörrarna öppnades och musik börjad espelades.
In i kyrkan kom Tiffany och hennes pappa. Men just då var min blick fastklistrad på Tiffany.
Så vacker, så otroligt vacker.
En vit långslöja prydde hennes ansikte, men man såg ändå hur tårögd hon var.
'' wow, damn va snygg hon är!''. sade Ryan och klappade mig på axel.n
Leendet på mina läppar växte och min blick var fortfarande på henne.
Hennes pappa lämnade henne vid altaret och slog sig ner brevid tiffanys mamma.
Jag tog hennes hand och ställde henne brevid mig.
Våra blickar bröts och vi fokuserade på prästen som stog framför oss.
'' Vi har samlats här i dag för att samman föra Justin Drew Bieber och Tiffany Ann Jones i ett. Justin, du får börja med din kärleksförklaring!''. sade prästen och mötte min blick.
Jag nickade. Sedan tog jag upp en liten lapp där jag ksrivit ned stödord för texten.
Sedan vände jag mig mot Tiffany för att möta hennes blick.
Jag harklad emig lite för att få tilbaka rösten som nästan var försvunnen innan jag började prata.
'' Tiffany Ann Jones, eller ska jag säga Bieber! Inte ens den här kärlekförklaringen räcker att förklara min kärlek för dig. Sen första dagen då vi träffades visste jag att du var speciel, att du var den personen jag ville ha i mitt liv och aldrig släppa! Jag kämpade för dig, även om det kändes lönlöst! Men se vart det räckte, se vart vi är idag. Att se dig le gör mig hel, att höra dig skratta gör mig lycklig, bara du säger dem tre små orden till mig sprängs jag inombords. Jag kan inte vara lyckligare, jag har aldrig haft såna här känslor som jag har för dig till någon annan! Och dem känslorna dör aldrig ut, och det kommer dem inte heller! Jag älskar dig, och det är ett löfte jag alltid kommer hålla!''. sade jag utan att bryta ögon kontakten med Tiffany.
Ett par tårar rann ner för hennes kinder innan prästen började tala.
'' Tack Justin! Tiffany, din tur!''. sade han.
Hon log stort innan hon också tog upp en liten lapp och mötte min blick.
'' Justin Drew Bieber.. Killen som tog mitt hjärta. Vad du än gör får du mig glad, eller snarare lycklig. Oavsett om vi bråkat har du alltid kommit till mig, och bara gett mig ett leende så är allt bort på nån sekund. Efter alltd vi gått igenom älskar jag dig ändå lika mycket, tillochmed mer! Jag kommer ihåg kvällen på balen då du avslöjade vem du var vilket fick mig bli mållös. Jag hade kysst Justin Bieber, den killen alla tjejer drömmer om att ens få röra! Sen när du kommit till min skola för att söka upp mig gjorde mig så glad så jag vet inte vart jag skulle ta vägen.
Även fast jag inte vågade erkänna att det var jag, ville jag det ås gärna.
Men rädslan tog över! Men tack vare att jag gjorde det står vi här idag, lyckliga.
Jag älskar dig Justin, det kommer jag alltid göra! I promise!''. sade hon och jag blev tårögd.
Prästen log stort innan han började återigen tala.
”Ni har förklarat att ni vill ingå äktenskap med varandra.
Tar alltså du, Justin Drew Bieber, denna kvinna Tiffany Ann Jones till din hustru att älska i nöd och lust?”.
Jag log stort,. '' Ja!''.
”Tar du, Tiffany Ann Jones, denna man Justin Drew Bieber till din äkta make att älska i nöd och lust?”
Tiffany mötte min blick och gav mig sedan ett leende.
'' Ja!''.
 
 
Jag sneglade på Ryan som kom med ringarna. Ett stort lyckorus for genom kroppen när jag tog ringen i min hand.
Jag tog hennes hand och trädde på ringen på hennes finger.
Sedan gjorde hon desamma med mig.
'' Nu kan ni kyssas!''. sade prästen och jag tog hennes ansikte i mina händer och tröck mina läppar mot hennes.
En hög applåd och ljubel startade inne i kyrkan och båda vi började le vilket förstörde kyssen.
'' Jag älskar dig!''. sade jag och smekte hennes kind.
'' Jag älskar dig med!''. log hon och hon tog min hand och vi började gå längs gången ut från kyrkan.
Nu kommer jag hålla om henne och aldrig släppa henne!

THE END!


Kanske lite förutspott ? Inte vet jag, men jag är okej med slutet.! KAnske blev ett typiskt slut men nu blev det så!:)

Känns det bra?:)

ÄLSKAR ER!
 
 

Kommentarer
emma

jätte bra slut. kommer du blrja på rn ny novell? snälla säg stydu gör det!:)



2012-09-24 @ 00:07:55
Hanna Hoflin

Kommer du skriva en till novell?



2012-09-24 @ 17:02:08
Romina

Så himla bra slut! ^^



2012-09-24 @ 17:20:34
Vanja

Jättebra! Men i nåt kapitel, kommer inte ihåg vilket, så ringde brianna och sa ubgefär "jag har gjort något hemskt och behöver dig nu." Det kan bara vara jag som har missat det, men du har inte skrivit vad det var som hade hänt. Jag vill veta det och har tänkt på drt varje gång jag läser! Om du har skrivit det, vilket kapitel? Eller om inte, vad hade hänt?

Svar: åh gud förlåt! jag hade planerat skriva det i Epilogen här, men glömde helt bort de!Har tänkt så mycket på den nya novellen! :)
Men jag skrev in det om du läser Epilogen ännu en gång!
Maya Lindberg



2012-09-24 @ 17:47:33
Vanja

Tack!



2012-09-25 @ 19:29:50
Anonym

Jättebra slut! Föresten hella novelen e sjukt bra! Och de som gjorde slutet extra bra va att dom gifte sig på mitt födelsedag hihihihi <3
Du skriver novelen så verklig så att den känns som en "film" som utspelar sig i huvet<3 Du borde bli en förfatare eller nåt.



2013-01-09 @ 23:29:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback