Episode 14 - The kiss!

Sedan drog han min kropp närmre sin.
'' Så sexig..''. mumlade han mot mina läppar. 
Jag tittade på hans fylliga saftiga läppar, jag ville ha dem mot mina. Snabbt drog jag bort tanken och tittade upp och mötte hans blick.
Ett litet leende spreds på båda våra läppar, gud va han var snygg.
Man såg konturerna av hans magmuskler utan på hans vita tigta t-shirt. 
Jag bet mig hårt i läppen och kände hur mina andetag blev tyngre och tyngre, desamma med Justins.
Han flyttade sitt ansikte närmre mitt, närmre och närmre.
Hjärtat dunkade fortare och fortare, jag vet inte hur fort det dunkade men det dunkade fort.
Jag mötte hans blick en sista gång innan jag kände hur han placerade sina fylliga läppar mot mina. 
 

 
 
 
Jag vet inte vad som hände. Helt plötsligt var mina armar om hans nacke och hans kropp ännu närmre min.
Hans hungriga läppar var fortfarande pressade mot mina och dem började genast massera varandra.
Justin tröck mig mot väggen inne i provhytten och slickade mig om läppen om tillåtelse att komma in.
Direkt öppnade jag min mun och lät hans tunga möta min.
Jag tog av han hans svarta keps och slängde den på golvet för att sedan dra min hand genom hans hår och låta ett lätt stön lämnade hans läppar.
Hans händer fattade min rumpa och klämde åt lite innan han bar upp mig med varsitt ben om sin midja.
Vad höll vi på med? Hur mycket jag än ville sluta gick det inte, det var som våra läppar var magnetiska.
Han klämde till med sina händer ännu en gång på min rumpa vilket fick mig stöna.
Och det gjorde Justin galen.
Hans kropp drogs ännu närmre min och våra kyssar blev mer och mer intensivare.
Jag knäppte upp knapparna av hans ljusa jeans skojrta och drog handen innan för hans vita t-shirt.
Shit vilka muskler.
Jag skulle precis ta av hans tröja då jag insåg vad vi höll på med.
Vi stog och rå hånglade i en provhytt, när Bonnie och Eric kanske letade efter mig.
Jag puttade bort hans kropp löst från min. Sedan lutade jag min panna mot hans.
Båda två andades häftigt, det var som vi sprungit ett maraton.
'' Vad håller vi på med?''. viskade jag.
Justin ryckte på axlarna. '' Ingen anning, men jag gillar det!''.
Ett litet flin spreds på mina läppar. '' Ärligt talat.. Jag med.. Men.. ''. sade jag och mötte hans blick.
'' Men?''.  
Jag hörde hur någn skrek mitt namn inne  ifrån affären. 
Fan, det måste vara Bonnie.
'' Fan! Jag måste gå..''. mumlade jag och Justin släppte ner mig. 
'' Synd.. Vi hade ju så kul!''. sade Justin med ett sexigt leende.
'' Jag måste byta om till min bh, gå ut!''. 
Han tänkte precis öppna dörren till provhytten och gå ut då jag hörde Bonnies röst precis utanför.
'' Cass?''.
'' Här inne, jag prövar.. öh.. en bh!''. sade jag nervöst. 
'' Jaha okej! Jag väntar!''. 
'' Nej det behöver du inte, jag kommer snart!''. sade jag.
'' Okej! Jag går ut och kollar efter något snyggt till mig!''.
'' Gör det du!''. 
Justin stog mittemot mig med ett snett flin på läpparna. 
Typiskt han.
'' Jag ska byta bh, gå förfan inte ut nu ! Hon kommer se dig!!''. tjöt jag stressat.
'' Okej okej!''. skrattade han.
Jag vände mig med ryggen mot honom och knäppte upp bh:n. 
Jag letade efter min egna bh, som jag förstås inte hittade.
Ett skratt hördes från Justin, när jag sneglade bak stog han med min bh i handen.
En frustrerad suck lämnade min strupe.
'' Ge mig den!''. röt jag.
'' Nope!''. sade han och skådade min nakna rygg.
'' Justin!''. röt jag smått irriterat.
Han skakade på huvudet med ett gulligt flin.
Jag höll för min arm över mina bröst och vände mig hastigt om och tog bh:n snabbt ur hans hand.
'' Tack!''. mumlade jag och satte på den. Sedan drog jag på mitt linne och jacka.
Han stog lutad mot väggen fortfarande med det där gulliga flinet.
'' Okej.. Säg inte det här till någon..''. sade jag och han höjde sina ögonbryn.
'' Okej visst! Trodde du ville att hela Stratford skulle veta! ''. Jag skakade på huvudet.
'' Bonnie eller Eric gillar dig, dem tycker du är en självisk idiot ungefär.''.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Okej, dem får tycka vad dem vill!''.
Jag nickade och skulle precis gå ut då han tog tag i min arm, drog mig mot sig och tröcka sina läppar mot mina ännu en gång.
Ett pirrslank igenom min kropp, och något i min mage vaknade till liv. 
'' jag måste gå..''. viskade jag mellan kyssarna.
'' m-h-m!''. sade han och fortsatte kyssa mina läppar.
Ingen av oss ville sluta, men jag var tvungen.
Jag avslutade kyssen och backade bak ett steg.
'' Vi ses på måndag.. tredje gången gillt!''.
'' Eller imorgon! Vem vet!''. flinade Justin och tog på sin keps och sina svarta raybans!
Ett stort leende spreds på mina läppar innan jag kysste honom mjukt på kinden och tog underkläderna och gick ut. Jag tittade efter Bonnie som precis gick ut ur butiken och fram till Eric!
Jag gick fram till kassan och betalade dem. Då såg jag Justin göra tummen upp innan han gick ut från affären. 
Vad hade just fucking hänt? Hade jag och Justin just råhånglat i en provhytt?
Ett litet fnitter lämnade mina läppar innan jag tog min kasse och gick ut.
Jag såg hur Justin gick fram till Jessica och dem båda gick vidare i gallerian.
Eric och Bonnie satt och fortfarande käkade sina glassar på samma bänk.
Jag flinade och gick fram till dem coh slog mig ner.
'' Varför tog det så lång tid?''. sade Eric.
'' Ehm.. Hade svårt att välja!''. ljög jag.
'' Typiskt tjejer!''. sade han och skakade på huvudet.
Bonnie kollade lite konstigt på mig innan hon tittade ner på sin glass.
Jag ryckte på axllarna, sedan reste vi oss upp och började gå lite runt i gallerian.
Justin och jessica sågs inte till, antagligen har dem väll dragit.
'' Trodde du skulle köpa något på VS?''. 
Bonnie skakade på huvudet. '' Allt där inne var inte i min smak!''. 
Jag nickade.
Vi gick längs gallerians ena sida och tittade in i ett par affärer.
Inne på HM stog Jessica och kollade på Toppar medans Justin stog uttråkad brevid.
'' Asså.. Jag kan inte fatta hur Justin kan vara med blondie.. Han är lixom tuff, kriminell och hon, bitchig självisk och vem vet mer..''. mumlade Bonnie.
'' Båda är själviska, båda är rika, båda är spydiga Bon? Dem har faktist rätt mycket tillsammans!''. sade Eric.
'' Justin är inte självvisk? Eller spydig?''. spottade jag ur mig, men ångrade mig strax efter.
'' Han är väl fan självvisk?''. sade Eric. 
Jag kunde inte dra mig ur nu. '' Är han inte alls! Ni känner honom inte, han bryr sig mer än ni tror!!''. sade jag irriterat.
'' Så, du känner honom?''. sade Bonnie med höjda ögonbryn.
'' Öh.. Nej.. Men han.. är bara tuff i skolan.. så är.. alla..''. sade jag och kliade mig nervöst i nacken.
'' MEn hur vet du att just JUSTIN bryr sig utanför skolan?''.
Jag röck på axlarna. '' Känner det bara på mig..''. 
'' Okej?''. sade dem båda förvirrat i kör.
Jag bet mig hårt i läppen och tittad ner i marken.
Vi började åg mot utgången av gallerian, klockan närmade sig halv 5 och vid 17-18.30 skulle jag och Jenna äta något, antar att det var min tur att laga mat.
Så det var bara att åka och handla.
'' Ehm, hörni jag måste gå och handla innan bussen går! Så jag måste dra nu!''. sade jag och tittade på klockan.
'' Jaha okej, men vi ses väl imorgon eller på måndag?''. sade Bonnie.
Jag nickade och kramad eom dem båda innan jag joggade ut från köpcentret.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
 
Jag vet inte vad det var, jag kunde inte sluta tänka på henne. Efter kyssen var det bara hon i mina tankar.
Kyssen var helt otrolig, jag har lldrig kysst någon med den känslan som det var när vi kysstes.
Alltså, vad gjorde hon med mig? 
Jag kunde verkligen inte kontrollera mig när våra läppar var pressade mot varandra, det gick bara inte!
Hur jag än försökte ville jag ha mer av henne, hon stog i BH framför mig inne i en varm trång provhytt.
Det var faktist riktigt sexigt. Hon var sexig!
Tillbaka till verkligheten nu Justin! 
Jag stog tillsammans med Jessica inne på HM, hon skulle köpa kläder. Vilket för min del var hur tråkigt som helst.
Fan kunde hon inte bestämma sig.
Jag flög in i min egen lilla värld och tankarna for till Cassandra, hur jag än försökte kunde jag inte få henne ur mina tankar.
Det var något med henne som gjorde så jag inte ville lämna henne, något som fick mig må bra, något som fick mig le! Fick mig, Justin Bieber le! 
'' Hallå ? Justin? Den blåa eller gröna?'. sade hon.
Utan att ens byr mig pekade jag på den blåa. 
Hon nickade. SEdan tog hon alla sina kläder och skuttade fram till kassan och betalade.
Jag suckade och gick ut ur HM  för att sätta mig ner på en bänk.
Ikväll skulle jag ha ännu en match i boxning, i morgon bitti blir de gymma lite. Känns som jag kommit av mig när det gäller boxningen och träningen så jag måste komma igång igen.
Sen har jag massor med läxor hela veckan i skolan. Suck. 
Skolan, jag hatade skolan, men jag vill inte gå ut ur skolan med dåliga betyg.
'' Justin !!''. tjöt Jessica och kom skuttade med ett x antal kassar.
'' Du! Jag måste dra hem! Ska göra lite jobb!''.sade jag och kliade mig i nacken.
'' jaha, okej.. Ehm.. VI ses på måndag? Har spa dag imorgon med tjejerna!''.
Jag nickade. Hon slängde sig om min hals och kramade om mig. Jag kramade tillbaka och kände en lätt kyss på kinden innan jag såg hur hon gick iväg.
Jag skakade på huvudet och gick ut mot parkeringen. Snabbt hoppade jag in i min bil och körde fort hem.
Måste förbereda mig inför matchen. 
 
När jag kom hem var bara Bruce hemma. Dem andra hade redan dragit till gymmet på The Box! 
Och det är namnet på boxnings stället.
'' Ey Bruce! Hänger du med till boxen?''. ropade jag från köket.
'' Visst, måste fräsha upp mina muskler!''. sade Bruce och kom in i köket.
'' Haha, du har nästan lika många muskler som mig, även fast du är äldre!''. flinade jag.
Jag tog fram en redbull ur kylen och drack ur den direkt.
'' Ja, vill inte vara som värsta muskelberget''. sade han.
'' Okej bro!''. skrattade jag och slog mig ner vid bordet.
Han rynkade på ögonbrynen och tittade konstigt på mig. 
'' Varför är du så glad helt plötsligt? ''. sade han coh satte sig frågandes mitt emot mig.
Ett leende spreds på mina läppar. '' dedu!''. 
Han kisade med ögonen och tittade fundersamt på mig.
'' aaaaah! jag fattar!''. sade han och log snett!.
'' vadå?''. sade jag och drog på munnen.
'' Har du träffat någon?''.
Ett nervöst skratt lämnade mina läppar. '' Nej, verkligen inte!''. 
'' FUCK BRO VEM!''. skrek han helt plötsligt.
'' Ingen! Kom vi drar tll gymmet!''.sade jag och reste mig upp och gick ut till hallen.
Bruce skrattade högt från köket innan han kom ut till hallen.
Vi tog på oss våra skor och gick ut till min bil. Sedan åkte vi till gymmet!
 
När vi kom fram till gymmet, eller ja The Box såg jag Roy's bil stå utanför.
Så dem var här.
Jag sngelade på klockan, 18.00! Klockan 20.00 skulle jag köra mot någon Jaun från utkanten av Stratford.
Jag gick in till omklädningsrummen med Bruce hack i häl.
Snabbt drog jag på mig mina shorts och linne sedan gick jag ut till gymmet.
'' Jag kommer snart!''. sade Bruce.
Jag nickade och gick in genom dörren till gymmet.
Vid tyngdlyfterna stog Seth och Roy och hjälptes åt. Alex gjorde några armhävningar och Nick gjorde lite allt möjligt.
'' Tja killar!''. sade jag och dem alla tittade förvånat upp.
'' Tja Justin, vart har du varit hela dagen?'. sade Roy.
'' 'shoppat' med Jess!''. sade jag.
'' Åh den bitchen, gud.. Hennes pipiga röst!''. mumlade Seth.
Ett skratt lämnademina läppar. Ingen av killarna här gillade henne. Tack vare hennes pipiga röst och bitchig het.
'' Roy ska inte du köra kl 20?''. sade jag.
Roy nickade. ''Jo, mot nån kille från Ottawa!''.
Jag nickade. Jag tittade runt i gymmet och såg en bekant person gå innan för dörrarna.
Du måste skämta med mig!

 
 KOMMENTERA!:D
 
Älskaaaar er, kom ihåg det ;) 
 
och FÖRLÅT för kort kapittel! 

Men jag ville bara få ut det, heeeh! :)
 
 
 

Kommentarer
#1 Belieber

Du härmar faktiskt lite från JSSMN.blogg.se, faktiskt. Hon blev kidnappad, och i jssmn blev hon också det, sen att Justin kom och rädda osv. Sen fick Pearl(hon i JSSMN) sova över Justin några dagar hemma hos honom, samma här också.
Sedan att hon ljuger till sina närmsta.

Jag är inte emot din novell, jag älskar den. Men se upp och inte härma från folk, kom med dina egna ideér.

Och heter bitchen Jessica, eller Rebecka? Wtf?

Svar: Vet inte vad du snackar om! Har inte ens läst den där JSSMN bloggen? Läser inga andra noveller än Biebertime och bieberfanfictions.blogg.se!
Just sayin', klaga hos nån annan som bryr sig!
Jag får egna ideer, kanske vi har samma idee vad vet jag!
Maya Lindberg



2012-10-25 @ 21:25:30
sophie

omg,har saknat jess,haha ;) men mer mer meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!



2012-10-25 @ 21:25:38
MARIE

omg sjukt bra meeeeeeeer



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-10-25 @ 21:28:18
rebecca

skit samma om hon härmar lite från den bloggen för det handlar ju inte om samma sak!! men iallafall du skriver sjukt bra älskar dina noveller ha börjat läsa om den andra för att du skriver så sjukt bra!! :)



2012-10-25 @ 21:35:57
Nina

jätte bra mer mer mer mer



2012-10-25 @ 21:44:44
Sonja

Hahah du kallar Jessica Rebecka ibland!;) de kan bli lite rörigt!:) men annars! Fyfan vad bra den är!!:D kan vi inte få ett lååångt imorgon sen så kan du lägga ut ett långt på typ söndag^^ du ska inte behöva skriva varje dag! Men typ varannan dag skulle man vela ha ett nytt kapitel^^ fast vi förstår ifall du har läxor oh så^^ du är grym



2012-10-25 @ 22:45:08
Anonym

Bästaaaa



2012-10-25 @ 22:54:13
Zelma

Jag tror dt är john elr jess som kom



Blogg: http://onedirectiondiary.bloggplatsen.se
2012-10-26 @ 15:20:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback