snabb inlägg..

Hello loveeers!

Jag sitter nu ute hos min kontaktfamilj och internet är as dåligt så skriver inte så mycket. + programmet till bilderna finns inte på den här datan och har inte utrymme för mer saker :(
Så jag vet inte om det kommer något förns på SÖNDAG!

Välldigt ledsen över det.

OCH TACK!
Såg att vissa av er började gråta i förra kapitellet vilket gjorde mig så glad.
Att jag kan få er gråta av bara att skriva är otroligt ju!:D
TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

Jag älskar er, och fortsätt kommentera.
Ni äger.

Kram!

Kommentarer
Josse

Härligt!^^ Jag ställer in ett tidsinställt inlägg på 16.00 i morgon, gör du också det? Kram :)



Blogg: http://foreverbbieber.blogg.se
2012-11-23 @ 22:22:29
ilham sabah

du äger!! hoppas den kommer innan söndag <3<3<3<3 ha det så bra!!



2012-11-23 @ 23:29:26
Anonym

Åh vi älskar dig också!!! Du är grym!!!! Längtar i allafall till nästa!!!!!



2012-11-23 @ 23:44:28
Sandra

Aye, jag har ju gjort länken till din novell ju ;o :D längtar btw till nästa kapitel :D



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-11-24 @ 00:40:13
MARIE

inget tills söndag... :'( kommer att gråta ännu mer



2012-11-24 @ 00:45:13
ANONYM

Synd att ingen kommer förens söndag.. :( men du slutar iallafall inte <3



2012-11-24 @ 10:52:34
Anonym

snälla kan inte du ha bloggträff ?? snälla det är nog sjukt många som vill träffa dig och få din autograf ! kan du inte skriva ett inlägg och fråga alla om dom vill det eller inte ! snälla ! jag vill så sjuuuuuukt mycket träffa dig maya ! du är bäst ! och glöm aldrig att vi är dina fans och kommer alltid att stötta dig ! du är värkligen bäst och världens finaste ! glöm aldrig det ! och den här novellen du skriver är så jävla bra så jag skulle kunna hoppa från ett plan utan fallskärm ! love you <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 kolla gärna in min novell och lämna en kommentar om den var bra och om jag ska ändra på något ! skulle betyda sjuukt mycket ! xoxo ME



2012-11-24 @ 14:59:19
Anonym

Jag jag tänkte kolla din novellblogg men sen såg jag att du inte hade skrivit vad din blogg heter! Haha!



2012-11-25 @ 16:02:27
eeelit.blogg.se

Det gick inte att kommentera det senaste inlägget men hur som helst så gör jag det här istället. Älskar novellen verkligen! Den väcker verkligen känslor. Alltså jag grät när jag läste något eller några kapitel. Så bra är den! Hoppas det kommer ett till kapitel idag!!



Blogg: http://eeelit.blogg.se/
2012-11-28 @ 15:21:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback