Episode 23 - Party!

'' Tänk inte på det nu. Men behöver du någonsin prata finns jag här!''.
'' Tack!''. sade han och kysste mig mjukt.
Jag la mig ner med ryggen mot honom så han la armen om mig.
Jag älskade det här.
'' Godnatt..''. sade jag och han flinade mot mitt huvud.
'' Godnatt!''. 
Sedan pussade han min kind och la sig ner.
Jag kunde inte undgå att le, han var så underbar.Det här var så underbart.
Den kvällen somnade jag med ett leende på läpparna.

 
 
 
 DAGEN EFTER:

Jag slog trött upp ögonen och möttes direkt av solens starka strålar. En frustrerad suck lämnade min strupe.
Jag vände mig om och skulle lägga mig på Justins bröst då han inte låg där.
Platsen var tom.
'' Justin?'. sade jag chockat och satte mig upp.
Det var tyst.
Det var därför det var så kallt i morse.
Jag tittade runt i rummet, hans kläder var också borta.
Jag tog min mobil och såg att han hade smsat.
'' Förlåt att jag drog, grabbarna behövde mig. Jag kommer sen! // J''. 
Jag suckade. Sedan låste jag mobilen och klev upp.
Snabbt tog jag en dusch eftersom det som hade hänt igår. Jag kunde inte sluta le.
Sedan tog jag på mig ännu en gång nya underkläder och ett par VS mjukis kläder.
Jag tog sedan min mobil och gick ner till vardagsrummet. Just nu hade jag ingen lust att äta något, så jag slog mig bara ner i soffan med en filt om mig.
Sedan slog jag på någon random komedi film.
 
Jag kände hur någon började pussa mig överallt i ansikte.
En frustrerad suck lämnade min strupe innan jag sagta öppnade ögonen.
Jag mötte ett par hazzelbruna ögon. Justins.
'' Hey!''. sade jag och gäspade till.
'' Tja, sovit gott?'. sade han.
Jag tittade på klockan 18.24! Mina ögon for upp.
'' Oj, jag visste inte ens att jag sov!''. fnissade jag.
Justin log. '' Du var väldigt gullig iallefall!''. sade han och böjde sig fram och kysste mig på pannan.
Jag kände hur hela han stank rök. Typiskt.
'' Det är lördag,  vad finns det att göra på en lördag?''. sade jag med en suck.
'' Spela xbox!''. sade Justin.
Jag höjde ena ögonbrynet. 
'' Nej tack, vi kanske kan gå ut till nån nattklubb?''. flinade jag.
Ett stort leende spreds på Justins läppar.
'' Gärna!''.
'' Bra, kan inte grabbarna hänga med?''. 
Han nickade. '' Dem ska redan ut tror jag, men vi kan hänga med dem!''.
'' visst!''.
'' Då kanske jag ska åka hem och byta om, duscha och så! Så får du fixa dig i fred?''. flinade han.
'' Så du vill inte se på när jag byter om?''. retade jag.
Justin svalde hårt. '' Får jag?''.
Jag skakde på huvudet. '' Nope, skulle bara se din reaktion!''. 
Han suckade. '' Men jag tar och åker hem, så du får fixa dig! Jag hämtar dig här klockan 20!''. 
JAg följde ut honom till hallen och såg på när han drog på sig sina skor.
Han reste sig sedan upp och kysste mig mjukt på kinden.
'' Vi ses sen!'. 
Jag nickade. 
Han öppnade ytter dörren och skulle precis gå ut då han stannade till.
'' Föresten ta på dig något sexigt!''. sade han.
'' Perv!''. sade jag och han skrattade högt innan han gick ut till sin bil.
Jag stängde igen dörren och låste innan jag gick upp till övervåningen.
Nu var det till det stora problemet, vad skulle jag ha på mig?
Jag rotade igenom garderboen och beslöt tillsist at det fick bli en grå glittrig klänning med öppen rygg.
Sen ett par svarta pumps och en glitter portmoné. 
Jag gick in till sovrummet och sminkade mig lite och plattade mitt hår. 
Sedan drog jag på mig nya lite sexiga underkläder och på med klänningen.
Jag väntade med pumpsen eftersom klockan var bara 19.15! 
Medans tog jag på mig parfym och målade naglarna lite.
Jag började sedan packa i min mobil, kredit kort och nycklar i portmonén.
Tiden gick och jag satt och bättrade på sminket mer och mer. Jag blev inte nöjd.
Varför blev jag inte nöjd.
Med en suck sneglade jag på klockan, kanske var dax att dra på sig jacka och skor och gå ner.
Jag tog på mig pumpsen och sedan en ny skinjacka som jag köpt och gick ner.
 
JUSTINS PERSPEKTIV:
 
Jag kom äntligen hem från Cass's hus och mötte killarna i vardagrummet.
'' Ska ni ut eller?''. sade jag.
'' Klart vi ska! Har bara lite för fest hemma!''. flinade Bruce.
'' Okey, jag och Cassandra hänger med så ni guys vet! ''. 
Dem nickade.
Sedan gick jag upp till mitt rum och in till badrummet.
Jag tog en dusch och tvättade håret bort med allt hårspray.
Sedan gick jag ut, tårkade mig och drog på rena kallingar. Ikväll tänkte jag lämna skinjackan hemma.
Den börjar fan bli utsliten. 
Jag tog på mig ett par svarta jeans, svart t-shirt sedan en snygg blå/ssvart väst!
Lite annorlunda men rätt snyggt.
Sedan fixade jag till mitt hår och tog på mig lite parfym och gick sedan ner.
Killarna stog nu i hallen klara och tog på sig skorna.
'' Kommer du?''. 
JAg nickade. '' Hämta upp Cass också!''. 
'' Ja Justin, vi är fan inte tröga!''. sade Nick.
'' Nej men man kan tro det ibland!''. sade jag och himlade med ögonen.
'' Föresten har du fått något mer sms från han?''. frågade Bruce.
Jag skakade p huvudet. '' Bad idioten dra åt helvete men han kommer inte sluta skriva..'. sade jag.
'' Vad ska vi göra då?''. mumlade Nick.
'' Glömmer allt för ikväll och har kul. Kom igen nu boys!''. sade jag och lämnade huset.
Sedan hoppade vi in i bilen och körde mot Cassandras hus,

Jag klev ut ur bilen och lutade mig mot bilen för att sedan smsa Cassandra.
'' Utanför nu babe, kom ut! J ''. 
Jag fick inget svar men antagligen har hon sett den. 
Ytter dörren öppnades och ut kom Cassandra. Mina ögon for upp. 
Hon var klädd i en grå klittrig klänning, svarta pumps och plattat hår. 
Det kändes verkligen som min haka föll i marken.
Hon var så vacker, och jävligt sexig.
Hon låste ytterdörren och gick mot mig.
Min blick for upp och ner för henne, hennes smala sexiga ben och smala kropp passade verkligen in i klänningne.
Hon var så perfekt.
'' Hej!''. sade hon med ett gulligt leende.
Ett leende spreds på mina läppar. Gud hon fick mig bli så annorlunda.
'' Tja snygging!''. 
En rosa nyans spreds på hennes läppar.
'' Ska vi åka?''. 
Jag nickade och kysste henne mjukt innan jag öppnade ytterdören.
Hon hoppade sedan in med mig efter.
'' Shit va snygg du är Cass!''. sade nick.
'' verkligen!''. lade Roy till.
Jag spände blicken i dem båda och skulle precis säga nått då Cass stoppade mig.
'' Tack desamma killar!''. 
Jag bet mig hårt i kinden och bad sedan Bruce köra mot klubben.
 
 
Det hade precis öppnat en ny klubb mitt i Stratford, det var en sjukt lång kö utanför så det blev den.
Bruce parkerade bilen på parkeringen och vi klev sedan ur bilen.
Vi gick mot kön tack och lov kände Bruce vakten.
'' Maaaark! Länge sen kompis! Hur är de?''. sade Bruce.
'' Bruce! Tja, helt okej själv?''. sade dem och gjorde ett handslag.
'' Jätte bra, ey kan vi gå in?''.
Han nickade. '' SJälvklart!''. 
Han tittade bak på mig sedan på Cass som stog brevid.
'' Vem är den där vackra tjejen?''. sade han.
Jag höjde ögon brynen och la armen om henne smidja.
'' Min tjej!''. sade jag.
Han nickade. '' Bra smak Biebs!''. 
'' Takc Mark!''. flinade jag och gick i klubben.
Musiken var på högsta volym, massor med färgade lampor lös och det stank parfym, rök och alcohol!
Jag hade saknat det här.
'' Jag ska ha något att dricka, vill du ha?''sade jag till Cass.
Hon nickade. '' Jag hänger med!''.
Jag tog hennes hand och gick genom folk massorna fram till baren.
'' En redbull vodka!''. sade jag.
'' Gör det till två!''. sade Cass.
Jag log mot henne innan bartendern började göra i ordning två drinkar.
 
CASSANDRAS PERSPERKTIV:
 
Jag kunde inte släppa det. '' Min tjej!''. Det ekade i huvudet. Han hade sagt att jag var HANS TJEJ! 
När vi tagit vårt 3dje glas redbull vodka kände jag hur det började snurra.
VI hade bett bartendern hälla i extra alcohol.
Jag var ingen person som drack, Jag vet inte vad det var som flög i mig. När jag väl börjat kunde jag inte sluta.
Det var så skönt att glömma allt för en stund. Få slippa tänka.
'' Damn Cass du kan verkligen dricka!''. sade en röst bakom mig.
Jag vände mig om där stog Bruce.
'' Jag har dolda talanger vet du!''. flinade jag.
'' Ser det!''. flinade han.
Jag tittade djupt in i hans vackra isblåa ögon. Han var riktigt snygg. Ärligt talat.
'' Ska du ha något att dricka?''. sade han.
JAg nickade.
Justin stog lutad över kanten med ett wiskey glas i handen.
Hans blick var på en blondin som stog lite länger bort med blicken inborrad i hans.
Jag himlade med ögonen och besällde en drink. 
'' Jag tar det starkaste ni har. ''. sade jag.
Killen i baren nickade och gav mig sedan en drink.
Jag log som tack och klunkade i halva.
Jag var så trött på allt. Jag visste inte vart jag och Justin stog, jag saknade min mamma, min pappa hatade mig.
'' Ta det lugnt med drickandet!''. sade en röst.
Jag vände mig om och där stog Nick och Alex.
'' Hey killar! jag klarar mig fint!''.sade jag med sluddrig röst.
Dem skrattade högt. '' Du är fullare än oss Cassie!''.
'' Full? Jag är inte full?''. skrattade jag.
Dem alla höjde ögonbrynen. '' Okej, kanske liiiiite!''. 
'' Mycket!''. sade Bruce.
Jag slog till han på armen och sneglade till Justin. Han stog nu framme vid blondinen och snackade.
En suck lämnade min strupe.
'' Dissar han dig?''. sade Bruce.
Jag nickade. '' Ja. ''. 
'' Kom då dansar vi!''. sadehan coh drog ut mig på dansgolvet.
Han gav mig en av sina två drinkar mitt ute i dansgolvet och jag svepte allt.
Jag hade ingen anning om vad det var men det var riktigt gott.
Musiken dunkade, folk sjöng med. Det var fantastiskt.
Jag började genast dansa till musiken tillsammans med Bruce.
Det var faktist riktigt kul.
Jag la mina händer om hans axlar och han smekte min kind medans vi dansade.

Tumblr_mcv0nodwvg1qanb1xo3_r1_500_large 
 
Vad höll jag på med? Jag dansar med Justins bästavän? 
'' Die young - Kesha '' sattes igång och alla människor på dansgolvet vart galnare.
Bruce tog min hand och snurrade runt mig.
Jag snurrade runt men landade i någons famn.
Jag tittade upp och mötte Justins blick.
'' Hey!'. sade jag rätt chockat..
'' Hey,!''. sade han småsurt.'' Varför dansade du med Bruce?''.
'' För du drog till Blondien.''. sade jag och tittade ner.
'' Det var Roy's ex så jag snackade bara lite!.''. sade han.
Jag nickade. '' Säkert?''.
Han nickade. '' Helt säkert, så ska vi dansa?''. 
Ett brett leende spreds på mina läppar. '' Gärna!''.
Han tröck min kropp närmre hans och började röra sig åt sidorna.
Jag vände mig om och tröck min rumpa nära hans skrev och rörde på mig. Vilket orsakade att han stönade.
Han böjde sig framåt och kysste min hals.
Just nu njöt jag så det skrek om det.
Nick kom fram till mig och gav mig ett glas med någon ljusgrön vätska i. Antagligen nån drinka.
Jag klunkade i allt och Nick ögon for upp.
'' Shit. Du kommer vara bakis imorgon!''. flinade han.
Jag fortsatte dansa med Justin och nickade.
'' V-vem bryr siiiig!''. 
Nick skakade på huvudet och börjad edansa med någon tjej lite längre bort.
Bruce stog vid baren tillsammans med Alex, Roy och Seth stog med varsin tjej vid ett bord och kysstes.
Typiskt killar.
Jag vände mig om till Justin och kände hur jag föll bakåt. 
Hans hand drogs om min rygg och upp mig till hans famn.
'' Wow.''. sade jag chockat.
'' Jag har snabba reflexer babe!''. flinade han.
'' Sluta tramsa och kyss mig!'' .sade jag.
Han skrattade till innan han tryckte sina mjuka läppar mot mina.
Jag la mina armar hårdare om hans nacke och tröck honom närmre mig.
'' Jag går och hämtar lite dricka, vänta här!'', sade jag.
Justin nickade.
Jag pussade honom snabbt innan jag trängde mig igenom folk massorna till baren.
'' Hey, två Tequila!''. sade jag till bartendern.
'' Ska bli!''. sade han.
Jag kände hur allt snurrade och hur konstigt det lät när jag pratade.
Kanske har jag druckigt lite för mycket.
 
DAGEN EFTER: 
 
Jag vaknade till med världens huvud värk. Vart var jag? Vad hade hänt?
Jag slog upp mina ögon och insåg att jag var i Justins rum i hans säng, i bara underkläder.
Brevid mig låg Justin på mage, med ruffsigt hår och sov.
Vafan hade hänt i går?
Det sista jag minns är att jag skulle beställa två tequila.
Jag kände hur något ville komma upp ur mina hals.
Snabbt rusade jag in på toan och spya kom upp ur min hals. Alcohol snarare.
Av bara luckten gjorde så jag spydde ännu en gång.
'' Hur är de?''. sade en röst och höll upp mitt hår.
'' Inge vidare!''. sade jag och spydde en gång till. '' Gå ut, du ska inte få se mig så här!''. 
'' Nej jag stannar!''.
'' Justin! GÅ!''. sade jag surt
'' Wow Ta detlugnt!''. sade han och gick ut fårn toan.
Jag tog lite toalett papper och tårkade munnen. Sedan spolade jag.
Sedan tvättade jag bort gårdagens smink och borstade tänderna. 
Mitt hår var hur ruffsigt som helst, men just nu sket jag i det och satte upp det i en knut.
Sedan letade jag igenom i hans badrumsskåp efter en huvudvärks tablett, vilket han hade många av.
Jag tog en och gick sedan ut till Justin. Han låg i sängen under täcket och halvsov.
Jag kröp ner brevid honom och la mig på hans bröst.
'' Förlåt för attityden. Men du ska inte få se mig spy..''. sade jag.
'' Det är lugnt..''. sade han och kramade om mig.
Vi låg i tystnad ett tag, vilket bara var skönt.
'' Justin..''.
'' Mm?''.
'' Vafan hände igår?''.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Kommer du inte ihåg?''.
Jag skakade på huvudet.
'' Oboy, det här blir kul!''. flinade han.
'' Vadå?''. sade jag chockat.
'' Vad är det sista du minns?''. flinade han.
'' Att jag skulle hämta dricka till oss..'. mummlade han.
'' Oboy, dethär skulle bli roligare än vad jag trott!''.sade han.
 
 
Jag känner mig så taskig. Förlåt. 
Det vart kort och sämst. Men jag har en idee som ska hända, men om typ 1 kapitell.
Förlåt ännu en gång..
 
ÄLSKAR ER!
 
 

Kommentarer
L

ÅHH så bra!! Vill bara vettttaaaa merrrr!!!!! Snälla ett nytt kapitel så snabbt så möjligt! Den här novellen är verkligen den bästa jag läst! Och den är typ bättre än bieber time!!!! Åhh så bra!!!! Hahaha!



2012-11-17 @ 14:17:48
Desirée

Bääst😛Meeer!😋😛😘💋❤👙💛💙💜💚❤💎👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍



2012-11-17 @ 15:15:27
Matilda :)

Love love love love love love love love love love love love love love love it!!!!!!!!! OMG va roligt de ska bli och få veta vad som hände!!!!! Längtar som fan!!! (Sorry språket men jag längtar verkligen hur mycket som helst!!!) hoppas de kommer upp snart!! Du är bäst!! LOVE!!! Kraaaaaaaaam



2012-11-17 @ 15:43:41
Anonym

vill haaa meeer ! kan du inte försöka lägga ut 1 kapitel var 3:dje dag ?? :D MÅÅSSTEE BARA HA MMEEEEEERRR



2012-11-17 @ 15:45:41
anonym

sjukt bra! längtar till nästa kapitel!



2012-11-17 @ 15:59:40
Linn <3

Sååååååå braaaaaa villlllll baaaaaara haaaaaaa meeeeer nuuuuuuuuu!!!!!!! :)))))))) <333333333333333



Blogg: http://teamelc.blogg.se
2012-11-17 @ 18:20:02
roza97 igen

Vill gärna veta din idé för nästa kapitel... Så lägg upp nästa snabbt!!!! :)



2012-11-17 @ 18:34:24
MARIE

omg skämtar du med mig du e fett bra jag kommer att döö. heheh vill så järna veta vad cass har gjort... längtar <3 <3 :*



2012-11-17 @ 18:40:53
Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer



2012-11-17 @ 21:08:33
Linda

Jätte bra!
Ta den tid du behöver!



2012-11-17 @ 21:11:51
Anonym

Shit vad bra, mer! <333



2012-11-17 @ 22:22:16
Sonja

Snälla ett till idag?:/ vi fick ju vänta i nästan en vecka på denna! Snälla!:( vill verkligen ha ett till!!! Please! De är ju ändå helg! Du är bäst



2012-11-18 @ 10:37:18
Ebby

jätte bra!:) Du äger på att skriva noveller och det är bra gjort att lägga upp ett nytt kapitel varannan dag eller var det var 3de dag? Du är jätte bra på att hitta på nya kapitlen efter nya!:) Även om du inte mår bra, som du skrev tidigare, men hoppas det löser sig för dig!!<3



2012-11-18 @ 15:47:27
Ilham sabah

Meraaaaa



2012-11-18 @ 19:24:01
Sonja

Maya! Ett till idag!!!!!!!! Snälla!! Fyfan kommer inte klara av skolan imorgon annars!!!:( snääääällla!! Skriv en snabbt! Du har ju ändå haft hela dagen på dig!:( du är bäst om vi får ett idag och om de är typ romantiskt^^



2012-11-18 @ 20:55:47
Anonym

nej komigen nu!!! -.- mera!!!!! uppdateringen suger och jag vill ha mmeeeeera gud jag kan inte vänta!!! viväntade as länge på förra!!..... gottgör oss med ett super kapitel tycker jag! och sen tänkte jag ge dig ett tips!de med bilderna så tycker jagatt du ska ha bilden då just de du skriverhör ihop med bilden inte långt före som nu :/ de är bäst att bilderna är dr de händer så får man mer inlevelse :) hoppasn somsagt på ett kapitel idag!



2012-11-19 @ 16:52:07
ANONYM

Nästa..?



2012-11-19 @ 17:52:06




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback