Episode 22 - Im here!

Sedan sprakde jag av mig mina skor och tog av mig jackan.
Sedan gick jag in till vardagsrummet och slog mig ner framför tv:n
Jag vet inte hur länge jag satt där, men det var riktigt mörkt ute och jag var trött..
Så jag gick upp till mitt rum och beslöt att ta en dusch innan jag skulle sova.
Så jag drog av mig mina kläder och gick in till badrummet.
Där tog jag av mig det sista av kläderna och klev in i duschen.
JAg tvättade mitt hår och kroppen och rakad emina ben och på olika ställen.
Sedan tog jag en handduk runt mig och gick ut från duschen.
Jag tårkad emitt hår lite snabbt med en handuk och lät handuken sitt runt min kropp.
Sedan öppnade jag dörren ut till mitt rum och såg att någon satt på min säng.
Hela jag stelnade till.
 
 
 
På min säng satt Justin med blicken på mig.
'' Vad gör du här?''. sade jag chockat.
'' Vi behöver prata!'. sade han.
'' Om vad?''.
Han höjde ena ögonbrynet.
'' Lek inte dum med mig Cass, du vet precis vad vi ska snacka om!''.
Jag suckade. '' Okej, prata!''.
'' Det där i skolan, jag var inte beredd på att hon skulle pussa mig på kinden, sen vart du så förbannad så jag försökte göra dig svartsjuk! Men tydligen funkade det inte!''.sade han och tittade skamset ner i golvet.
Jag höjde ögonbrynen. '' Nej det funkade inte..''. Lögn, det funkade exakt.
'' Men måste vi bråka. ''. mumlade han.
Jag skakade på huvudet. '' På ett villkor..''.
Han nickade. '' Vad?''.
'' Att du säger till Jessica att du är upptagen och vill inte ha något att göra med henne!''.
Han nickade. '' Visst! Inga problem..''.
Ett leende spreds på mina läppar innan jag slängde mig runt hans hals.
Jag höll hårt om min handuk för att den inte skulle ramla ner, vilket skulle vart riktigt pinsamt.
Han kramade tillbaka hårt vilket fick mig le. Jag hade saknat hans famn, även fast vi träffades den här morgonen.
Jag drog in doften av hans underbara parfym. Vänta lite. Det var inte hans parfym.
Det här var tjejparfym?
'' Justin!''.sade jag och backade ett steg bak.
'' Aa?''.
'' Varför luktar du tjej parfym?''.
Hans ögon blev stora och han blev genast nervös. '' Jag träffade Cameron, min kusin..''  sade han.
JAg höjde mina ögonbryn.
'' Okej, visst.''. sade jag.
'' Hey, jag var inte med nån tjej.. ''. sade han och mötte min blick.
Jag nickade. Han närmade sig mina läppar och tröck dem mjukt emot varandra.
Jag var välldigt nära på att tappa handuken men lyckaddes hålla den uppe.
Hans läppar masserade mina och strax efter dök hans tunga in i min mun.
Hans händer vandrade ner från min midja till min rumpa.
Sedan bar han upp mig med varsitt ben om hans midja. Det var lite obehagligt eftersom jag bara stog i handuk, med inget under.
'' Damn du är ju naken!''. sade han mellan kyssnara.
'' Yup!''. flinade jag och drog min hand genom hans hår.
Ett stön lämnade hans läppar och han backade bak mot sängen.
Jag föll underst med honom över mig. Man såg i hans ögon hur frustrerad han var.
Han började kyssa mig längs käkbenet längs halsen vilket orsakade att små lätta stön lämnade min strupe.
VIlket gjorde Justin ännu mer upphetsad.
Jag drog av honom hans tröja och slängde ner dem på golvet.
Hans mage var något att döda för. Seriöst.
Ett sexigt flin spreds på Justins läppar innan han var på väg att dra bort min handuk.
'' Kan jag?''. viskade han.
Jag nickade blygt och han drog bort handuken från min kropp och lämnade mig naken under honom.
Han bet sig hårt i läppen innan han tröck sina läppar mot mina och smekte mitt ena bröst med sin hand.
Stön lämnade mina läppar, fler och fler. Vilket Justin älskade.
'' Du är så vacker!''. mumlade han och skådade min kropp.
En rodnad spreds på mina kinder, verkligen fel tillfälle.
'' Och när du rodnar!''. fyllde han i och tröck sina läppar mot mina ännu en gång.
Jag la min hand om hans nacke och tröck hans kropp närmre mig, vilket fick honom stöna.
Jag kände hur något växte mot mitt nakna lår vilket fick mig le. Damn killen var ju otrolig.
 
Tumblr_lh3ky5gobx1qft8tno1_500_large
 
Hans hand drog sner från mitt bröst ner mot min intima del. 
Jag visste precis vad han skulle göra, och det är inte första gången.
Min förra kille i Atlanta har gjort det på mig. Men sen sa jag stopp. Jag ville itne mer eftersom jag inte litade på honom. Men med Justin, det är specielt. Jag litar på honom, men ändå inte!
Jag lät hans hand dras till mitt underliv och hans fingrar gled in i mig.
Stön lämnade mina läppar, men Justin kvävde dem med sina läppar mot mina.
Justin gjorde sugmärken och bitmärken på min hals innan han kyste mig ner över brösten ner till min midja.
Han började kyssa mig längs med låren upp till min privata del.
Det var något nytt, defintitift. Men jag lät honom fortsätta.
Han började slicka mig försiktigt och tröck sedan in  ett finger samtidigt.
Vilket var otroligt skönt.
'' Justin!''. stönade jag fram.
Han fortsatte vilket fick mig gå upp i brygga.
Jag kände hur varenda muskel  i min kropp spändes och hur jag ville knipa med benen men Justin höll fast dem.
Justin slutade inte förns jag kom, det äckliga var att han slickade upp allt.
Sedan böjde han sig upp och skulle kyssa mig då jag vände huvudet åt sidan så han pussade min kind.
 
Tumblr_mbua7uz8501rxgni3o1_500_large
 
'' Du har precis slickat mig och vill kyssa mig, in your dreams!''. sade jag.
'' Vadå? Du smakade ju hur gott som helst!''. sade han med ett flörtigt leende.
'' Det tror jag säkert, men kyssa mig får du inte.!''.sade jag och flinade snett.
Han prutade med läppen och låtsades gråta.
'' Haha skäpr dig Justin! Du är så omogen!''. sade jag och tog på mig handuken igen.
'' Hah, ska du säga!''. flinade han.
Jag skrattade och pussade honom på kinden innan jag gick in till min WIC och drog på mig rena underkläder och ett par hotpants och linne.
JAg som precis duschat, tänkte jag när jag gick ut till sängen där Justin låg i byxor, shirtless.
'' Vill du sova här?''. sade jag.
Han nickade. '' Men jag är hungrig, vill du ha något att äta?''.
'' Jag åt ju nyss dig? Vill du att jag ska bli fet? ''. skämtade han.
Jag himlade med ögonen och öppnde dörren. '' Kom nu perv!''.
Han skrattade innan han reste sig upp från sängen och kom frma till mig.
Vi gick tillsammans ner till nedervåning, Justin var fortfarande shirtless viklet fick mig tappa kontrollen på vad vi skulle göra.
Jag suckade och satte mig upp på köks bänken.
'' Så vad ska vi äta?''. 
'' Varandra!''. sade Justin och ställde sig mellan min ben.
Ett fnitter lämnade mina läppar. '' Haha, tänk så vill jag inte äta dig?''. 
'' Då blir jag ledsen!'. sade han.
'' Okej, men jag vill inte äta dig!''. skojade jag.
Hans ögon spärrades upp och han suckade.
Jag skrattade högt innan jag tröck hans läppar emot mina.
Genast besvarade han kyssen och kysste tillbaka.
Jag la mina ben om hans midja och drog honom närmre mig.
'' Räcker de?''. mumlade jag mellan kyssarna.
'' Jag tycker vi ska fortsätta lite till!''. mumlade han,
Jag skrattade. '' Hörru kåtbock vi gör nån mat, jag är vrål hungrig!''. 
'' Okej då, vad ska vi laga?''. 
Jag röck på axlarna. '' Pankakor?''. 
Han sken upp i ett leende. '' Vet du vad, jag kan fan göra pannkakor!''. 
'' Gör det då!'' flinade jag.
Han nickade. '' okej visst!''.
 

Justin började strax efter laga pankakor, ärligt talat var det riktigt kul att se.
För han lyckades göra dem riktigt bra. Sen att se han så fokuserad är nästan bäst.
Han stog utantröja framför mig och stektepankakor medans jag satt på köksbänken och skådade honom.
'' Så, nu är det slut med smet!''. sae Justin och slängde smetburken i disskon.
'' Bra!''. flinade jag och hoppade ner från bänken och gick fram till det dukade bordet.
Vi t¨pankakorna tillsammans med blå bär och grädde, dem var riktigt goda.
Att Justin kunde laga mat var något nytt.
Vi plockade sedan undan allting och gick upp till mitt rum ännu en gång.
Jag kröp ner under täcket i sängen med Justin kommande strax efter.
Direkt la jag mig på hans bröst och han la armen om mig.
'' Justin..''. sade jag.
'' Mm?''. sade han och höll på att leka med mitt hår.
'' Vem är Jazmyn?''. sade jag..
Jag kände hur han rykte till under mig. 
'' Jag.. Jag menar inte att..du måste säga!''.sade jag nerövst.
Han tog ett djupt andtega. '' Vill du veta.?''.
Jag nickade.
'' Jazmyn Bieber. Hon var min lillasyster..''. sade han.
Jag tittade upp och rynkade på pannan.
'' Var?''.
Han svalde hårt. 
'' Hon fick cancer vid 3års åldern, en som inte gick att bota. Hon var mitt allt, jag var en helt annan person med henne och min familj. Jag var den 'snälla' Justin då. Jag sjönk till botten och drog till en bar, söp mig full och vinglade runt på gatorna med tårarna strömmandes ner för mina kinder. Jag visste att hon skulle dö och jag kunde inte göra något. Det var då Bruce, Roy och Seth hittade mig. Dem tog med mig till dem och lät mig stanna där. Dem var sköna killar som jag kom bra överäns med. Vi började umgås, jag sket totalt i Jazmyn, vi söp, knullade runt, tog till och med droger. Jag mådde som sämst. Bruce fick mig göra saker som jag nu ångrar, men det är den jag är nu. Efter Jazmyns död sket jag totalt i allt, jag gick inte på begravningen och har inte hört av min familj på 4-5 år nu..''. sade han med en suck.
Jag kunde inte låta bli att släppa en tår. Att Justin berättade det här för mig var otroligt.
Det trodde jag aldrig.
'' Så du skyller på dig själv för hennes död?''. sade jag med lugnande röst.
Han nickade. '' Jag sket totalt i henne, jag kämpade föra tt få henne klara sig, jag hade besökt henne alla dagar, vart hos henne! Sagt att allt skulle bli bra, men det skulle det inte. Den sista veckan umgicks jag med Bruce och sket i henne. Jag kunde gjort så mycket mer!''. sade han och tittade upp i taket.
'' Justin! Du kan inte skylla på dig själv för hennes död. Hon dog i cancer, oftast går de tinte att bota!''.
'' Jag kunde fortfarande funnits där!!'. fräste han och släppte en tår.
Då slog det mig, han mådde inge bra. Det är därför han beter sig så här.
'' Justin.. ''. sade jag och kramade om honom.
'' Nej det är mitt fel Cass! Jag skulle funnits där, jag skulle gjort ännu mer än vad jag kunde!!''. tjöt han.
'' Justin.. Shh!''. sade jag och kramade honom hårdare.
'' Du.. du fick mig bli mig igen. Den gamla Justin! Hur jag än inte vill, blir jag den personen med dig! Vafan är det för fel på mig, jag bölar inför dig!''. sade han och jag flinade.
'' Skäms inte över att gråta Justin, alla gråter nån gång.. ''. 
Han nickad. Sedan tårkade han sina tårar.
På något sett var det annorlunda att se Justin gråta, men ändå skönt att se honom svag för en gångs skull.
Jag avslutade kramen och mötte hans blick.
'' Tänk inte på det nu. Men behöver du någonsin prata finns jag här!''.
'' Tack!''. sade han och kysste mig mjukt.
Jag la mig ner med ryggen mot honom så han la armen om mig.
Jag älskade det här.
'' Godnatt..''. sade jag och han flinade mot mitt huvud.
'' Godnatt!''. 
Sedan pussade han min kind och la sig ner.
Jag kunde inte undgå att le, han var så underbar.Det här var så underbart.
Den kvällen somnade jag med ett leende på läpparna.
 

 
FÖRLÅÅÅT!

Jag suger på att uppdatera, men min skola är viktig + mina betyg :(
Så himla ledsen, ska KÄMPA med nästa kapitell, det ska inte komma ut sent.
Hoppas jag..
 
 
Vad tyckte ni om att Justin öppnade upp sig? :) 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Ilham sabah

Bra kapitel! Som vanligt :D men ganska äckligt när du skriver punk med punk vad dom gör i sängen :/



2012-11-12 @ 21:53:52
Anonym

OMG MEEEEEER !!! hahah jag dog av garv nr dom snuskiga delarna kom men MEEER SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT HAHA :D<3



2012-11-12 @ 21:57:33
Nadin

OMG MEEEEEER !!! hahah jag dog av garv nr dom snuskiga delarna kom men MEEER SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT HAHA :D<3



2012-11-12 @ 21:57:50
Amanda

Skitbraaa<3 förresten av alla noveller jag läser uppdaterar du mest så du har inget o förlåta för min del;)<3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-11-12 @ 22:05:28
Linn :)

Meeeeer nuuuuu älskar novellen så braa det är den bästa jag läser <3 :)



Blogg: http://teamelc.blogg.se
2012-11-12 @ 22:15:34
Ellen

Asbra!!! Och det var jätte gulligt att han öppnade sig 😘 hehe ;)
Kraaaamiiiissss !!! <3



Blogg: http://www.ellen.webboken.se
2012-11-12 @ 22:25:37
Sonja

De snuskiga delarna äger!!:) gillar sånt^^ mer sånt! Dom som inte gillar de kan ju facktist hoppa över de:) hoppas de kommer ut ett imorgon! Please! Älskar att han öppnade upp sig!! De är bra att han blir mjukare och mjukare!:) och de är bra när dom inte går för fort fram i sängen!:) de är kul när han frågar och hon är osäker^^ hihi ") men tex om dom ska ha sex så kanske de kan bli något fel;) asså de typ inte funkar första gången eller något:) något speciellt första gången!:) och lääängtar till dom är i skolan!! Se hur Jessica beter sig och om justin gör något^^ du är bäst!!!:)



2012-11-12 @ 23:05:29
Sonja

As bra!! Längtar till skolan för att se vad justin gör^^ och de där dom gör i sängen !! Mer sånt^^ de som är lite yngre och omogna kan ju facktist hoppa över de!:) dom får inte gå för fort fram i sängen heller! De är kul när hon är lite osäker och justin frågar^^ när dom ska ha "det" så hoppas de blir något speciellt med de , typ att de inte går, eller att dom bli påkomma eller ja något speciellt:) hoppas på ett till grymt kapitel redan imorgon!!!:D



2012-11-12 @ 23:09:17
marie habil

asså ufft du döda mig med detta kapitel hahah mer mer mer!!



Blogg: http://drbiebzz.blogg.se
2012-11-12 @ 23:33:49
Anonym

Usch att han slickade men annars var det bra! Kan du typ redigera bort den delen! Haha! Jag trodde ärligtalat att de var CAIN! Fast det var det ju inte!



2012-11-13 @ 07:41:38
Matilda :)

Hahaha as bra!!! Älskar det!! Och jag gillar verkligen att Justin öppnade sig och att han böla!! Hahahah snälla mer!!! Snart!!



2012-11-13 @ 09:39:52
Julia :)

Hej!
Jag älskar novellen! Jag tkr inte att du ska sluta skriv om dt dom gör i sängen, för samma som några andra har skrivit så kan dom som tkr att dt är äckligt hoppa över den delen om dom vill dt, själv älskar jag dt! Jag skulle bli ledsen om du slutade skriva om dt :( så jag hoppas verkligen du fortsätter som du gjort hela tiden:D
Längtar till nästa kapitel! U go girl!:D



2012-11-13 @ 09:54:23
Linnéa

Hahahahah, fan vad grym du e alltså! Taggaaaa nästa kapitel!



Blogg: http://arwens.blogg.se/
2012-11-13 @ 19:26:02
roza97 igen

OHHH, du måste skriva nästa kapitel snabbt!! Du beskriver allting jättebra även om det kan bli lite äckligt... Men då är det ju bara att hoppa över om man inte gillar det... Jag kommer bara vänta tills nästa kapitel kommer ut, vill så gärna veta vad Jessica kommer göra när hon får reda på det och vad Justin säger/ gör!!! <3 keep it up girl!!!! :)<3



2012-11-13 @ 19:28:57
Michaela

ass bra!!! och de som tycker säng delen är äcklig, hoppa över den..... Det är ass bra fortsätt med de :D Älskar de!! :D haahha MER <3



2012-11-13 @ 21:02:40
Sonja

Meeee!!:( mer mer mer!!:( de dom gör i sängen kan du väll typ skriva emellan något på något vis satt de som Inte gillar de kan hoppa över och komma in på rätt text efter? Eller annars ha kvar som det är!!:D de är dom Delarna som jag älskar!!:) de är dom som gör novellen till den bästa!!:) mer och de dom gör i sängen!:) hoppas det kommer ut mera snart kan inte vänta!!:) hoppas de blir ett lååångt och super bra kapitel!!:D



2012-11-13 @ 23:18:51
ANONYM

Hallooo! du skriver världens bästa novell alltså!! <3 när kommer nästa? idag? imon? <3



2012-11-14 @ 21:07:48

IDAG MÅSTE NÄSTA KAPITEL KOMMA!! och hoppas de är riktigt långt och riktigt bra så man fattar att de tog sån tid !! komigen maya! vi kan inte vänta!



2012-11-15 @ 16:07:22
MAYALINDBERGFANET

Gud va bra! När kommer nästa kapitel?



2012-11-15 @ 17:22:36
Anonym

Åh idag måste det komma ett kapitel!!!! Har väntat så länge!!!!!snällaaaaaaa!!!!



2012-11-16 @ 17:38:17
alia

7ukt bra!



2012-11-16 @ 17:49:39
ANONYM

KomIgen! När kommer nästa? :( kan inte vänta mera :(( <3



2012-11-16 @ 18:46:24
Linnéa

Nytt kapitel? Grym är du, keep going!



Blogg: http://arwens.blogg.se/
2012-11-16 @ 19:53:43
MBD - novellblogg

Hej! Vad sägs om att göra ett länkbyte? Skulle vara jätte kul :) xox



Blogg: http://mybieberdrug.blogg.se
2012-11-24 @ 14:38:44
MBD - novellblogg

I ett inlägg vill säga? ;D



Blogg: http://mybieberdrug.blogg.se
2012-11-24 @ 14:39:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback