Episode 36 - Boyfriend !

Dagen rullade på, vi hade jätte kul. Jordan drog nån timme efter våran lilla konversation. 
Sen såg jag inte av honom på hela dagen.
Alla var inne på sina rum, klockan var 21.04 och jag var super pigg.
Min mobil plingade till. Det andra smset idag av okänt nummer.
Denna gång stog det.
'' Fortsätter du, vet du vad som händer.. bitch..''.
Jag svalde hårt och la mobilen under kudden.
Justin gick ut på balkongen och ställde sig och tittade ut över hawaii.
Något var fel, jag kände det.¨
'' Justin?''. sade jag och ställde mig brevid honom..
'' Tiffany?''. sade han.
'' Har de hänt nåt?''. sade jag ororligt.
Han log och ställde sig mitt emot mig och tog mina händer.
'' Absolut inte! ''. sade han coh log snyggt.
Hans leende fyllde alltid mina dagar, det var nog det underbaraste ever.
Ingen kunde påverka mig som han gör. Jag älskade honom, mer än någonsin. 
'' Vad är det då?''. sade jag.
'' Det är så sjukt frustrerande att inte kunna kalla dig min tjej.. Du betyder allt för mig! Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. Det är så otroligt att jag inte kan vara nästan en minut utan dig, jag vill kyssa dina läppar om och om igen. Jag skulle kunna göra allt för att få kalla dig min tjej Tiffany.. 
Du fyller alltid mina dagar, vad ska jag göra utan dig? 
Jag har till och med skrivit en låt till dig..''. sade han och jag fick tårar i ögonen.
Han tog upp gitarren bakom sig och började sjunga.

If i was your boyfriend, i'd never let you go.
I can take you places you ain't never been before.
Baby take a chance or you'll never ever know
I got money in my hands that i realy like to blow!

Hans fingrar spelade lätt över gitarren och acorden passade perfekt in. 
Justins ljuva stämma tog över mina tankar, hans underbara röst. 
Och den underbar låten var bara till mig, en vanlig tjej från Stratford som fångat Justins hjärta.
Tårarna kom, glädje tårar. Att jag fångat Justin Biebers hjärta.
If i was your boyfriend, i never let you go.
Keep you on my arm girl you'd never be alone.
I can be a gentleman, anything you want.
If i was you boyrfiend, i'd never let you go, never let you go..

Han avslutade låten med ett par '' Na na na'' och jag tårkade tårarna som föll ner för mina kinder.
Justin hade allt jag önskade i en kille. Personligheten, rösten, utseendet. Allt!
Han la bort gitarren och smekte min kind och tårkade bort mina tårar. 
Jag la försiktigt min hand på hans och mötte hans blick.
'' Det där var det finaste en kille någonsin sakt till mig!''. snyftade jag och skrattadelite.
'' Och jag menade det.. Det kom direkt från hjärtat.. Så.. Tiffany.. vill du bli min flickvän? Jag lovar dig att du inte kommer ångra dig ett dugg!''. sade han. 
Jag såg att han också var lite tårögd, det fick le ännu mer.
'' Jag vill inget annat!''. sade jag och tröck våra läppar emot varandra.
Jag kände hur han log i kyssen, vilket fick mig le.
Så vi var tvungna att avsluta kyssen.
'' Jag älska dig!''. sade jag lyckligt,.
'' Jag älskar dig mer än något annat!''. sade han och pussade mig mjukt.
Han la armen om mig och vi tittade ut över hawaii.
Nu var jag lyckligare än någonsin. Jag hade den bästa pojkvännen och dem bästavännerna. 
Vad kunde gå fel? 
Det började blåsa kraftigt så vi gick in och kröp ner i sängen igen.
Justin la sin arm om mig och jag la mig på hans bröst.
'' har jag sagt hur jävla glad jag är att jag har dig?''. sade jag.
'' ja! nu!''. flinade han.
Jag skrattade lite och pussade sedan honom mjukt.
Sedan laj ag mig ner på hans bröst igen.
JAg kunde inte sluta le, jag var så himla lycklig.
Den personen som smsar kan fan dra åt helvete..
Det var 5 dagar kvar av semestern här. Jag skulle kunna flytta hit. Min kropp var otroligt vacker brun, mitt hår blondare efter solensstrålar och humöret på topp.
Om nån timme skulle jag och Jusitn berätta om vårat förhållande för gänget.
'' Den, eller den!'' .sad jag och höll upp en rosa kort topp och en topp med lite mösnter på i varsin hand och tittade på Justin.
'' TOPPEN! !''. skrek Justin övertygande.
Jag nickade och drog på mig det till några shorts och smycken.
Jag stog och skådade mig i spegeln. Hur kunde Justin älska mig så som han gör?
'' du är så vacker.. vet du de?''. hans kalla andedräckt träffade min nacke, sedan slingrade hans armar runt min midja bakifrån.
'' nu vet jag det!''. flinade jag och tittade ner.
'' du är den vackraste flickan jag någonsin sett! är du redo att berätta för gänget?''. flinade han.
'' absolut!''. flinade jag och han pussade min kind.
Vi gick hand i hand ut från hotellrummet sedan knackade vi på hos ryan, chaz och bri!
Justin släppte min hand och dörren öppnades.
Där stog Ryan med ett brett leende.
'' Kom in!''. log han.
Vi gick in och alla slog sig neri den breda soffan i mitten av rummet.
Dem tittade nyfiket på oss.
'' Sååå, vad var det ni ville berätta?''. sade Biranna med ett busigt flin.
Antagligen förstog hon.
'' Jo det är så.. ''. började Justin..
'' vi.. eh.. ''. sade jag men kom inte direkt någon vart.
'' Är offcielt tillsammans nu!'' .sade Justin och alla sken upp.
'' JAG VISSTE DET ! JAG VISSTE DET!''. utbrast Chaz och alla ställde sig upp.
'' Jaja Chaz vi hajar!''. flinade Justin.
'' Grattis!''. sade Ryan och omfamnade mig, sedan Chaz.
'' Jag kände det på mig!''. flinade Brianna och kramade mig hårt.
'' hehe typiskt du!''. log jag.
Vi slog oss ner i soffan igen och Justin la nu armen om mig.
Jag log lite och lutade mitt huvud mot hans axel.
'' Vad händer idag då?''. sade Chaz.
'' Vad vill ni göra?''. log Jag.
'' jag ska på en radio interjuv om 2 timmar.. Men efter kan vi väl göra något? Scooter och Kenny kommer också hit när som helst..''. sade Justin..
Alla nickade.
Det knackade på dörren.
Jag reste mig upp och gick mot dörren.
när jag öppnat stog Kenny och Scooter där.
'' Tjena broos!''. sade jag och gjorde mitt handslag med kenny och kramade Scooter manligt.
'' Redo för interjuv?''. log Scooter.
'' Japp, men kan gänget hänga med? vi hade tänk göra något direkt efter?''. sade jag.
Dem nickade.
'' Ey guys kom vi drar till min interjuv!''. linade jag och dom reste sig från soffan och kom mot mig.
vi tog hissen ner till lobbyn och gick ut bakvägen. Där stog en svart Van som vi skulle ta till interjuven.
Jag hoppade in i framsätet med Kenny.
Resten där bak.
Kenny började köra och jag satt och tittade på Tiffany i backspegeln, hon var så vacker.
'' såå, har ni nått på g?''. sade Kenny.
''  vi är tillsammans.. shh!''. sade jag.
'' Ojoj biebs fått sig en brud!'. sade han.
'' Sshh!!'. sade jag och boxade till honom.
Kenny parkerade bilen i en liten gränd och vi alla klev ur.
En man öppnade en dörr och välkomnade oss.
när vi kommit in var det en lång korridor, sedan upp för två trappor.
Där fanns det många glasrum med olika radiostationer.
Vi fortsatte gå hela gänget efter mannen.
han svängde av till ett stort rum, det fanns ett stort bord med 5 mikrofoner. 
3 till dem som jobbade där och 2 till gäster! 
Jag slog mig ner i en av gäststolarna och Tiffany och alla ställde sig vid sidan av.
'' Du lyssnar på Hawaii Radio 104,3 med Mig Joe Rabbins, Kathrine Pearse och Buck Brown, dagens gäst är den mest populära tonåringen genom tiderna! JUSTIN BIEBEEER!''. sade Joe!
Alla klappade och jag log och böjde mig fram mot micken.
'' Hej alla underbara faans!''. skrattade jag glatt.
'' Så biebs.. Det har hänt mycket på sista tiden.. ''. sade Joe..
Jag flinade lite och tittade sedan på tiffany och hon rodnade.
Vi förstog precis vad dem menade.
'' Ja det kan man säga!''. flinade jag.
'' Snart släpper du singeln Boyfriend, och är det sant att du skrivit låten till en speciel tjej?''. sade Joe.
'' Twitter överflödar med frågor om vem du skrev den till!''. fortsatte Buck.
'' Ja.. Det är sant! Jag skrev den till en välldigt speciel tjej!''. sade jag och log stort.
'' Awe, är Bieber lite kääär?''. fnissade Kath.
'' Vem vet, det kanske är mer..''. sade jag och rodnade lite.
'' Gott folk.. Justin bieber rodnar..''. sade Joe och alla i rummet började småskratta.
Jag mötte Tiffanys blick och hon rodnade lika mycket.
'' Så Justin! har du ett förhållande ännu? vi ahr sett dig på bilder kyssas en tjej som troligen är Tiffany Jones! Har ni någonting på g?''.
Åter igen tittade jag på Tiffany, hon nickade.
'' Ja.. Vi är offcielt tillsammans..''. sade jag lite smått nervöst.
'' Woooow! Grattis!!!''. utbraast alla tre.
'' Tack!''. flinade jag.
'' hur är hon?''. sade Joe nyfiket.
'' Snäll, underbar, rolig, släpper loss.. Helt i min smak.. Perfekt..''. sade jag och log lite för mig själv.
'' Och ser man på. Tiffany är ju också i studion!!''. sade Kath småchockat.
'' Tiffany!! kom hit!!''. tjöt Buck.
Ryan och Chaz puttade fram henne till mikrofnen brevid mig.
Hennes ben darrade, hon var nervös.
jag flätade samman våra händer under bordet och hon log.
'' Hej Tiffany!''. började Joe.
'' Hejhej!''. sade hon med lite darrig röst.
'' Hur är det?''.
'' Otroligt bra!''.
'' Va bra..  Så.. Är det ovanligt att vara tillsammans med en Artist eller en vanlig kille?''.
'' Asså.. Att vara tillsammans med en helt vanlig kille från skolan är okej, men en kille som Justin är helt otroligt underbart.. Jag vet inte varför.. men det är ju såklart jobbigt att vara ute och så med tanke på papsen, men jag överlever.. Vi har bara varit tillsammans 1 dag så.. ''.
Jag mötte Tiff's bilck och log snett. Hennes kinder var ljusrosa, så sött.
'' ni är iallefall skit gulliga tillsammans!''. sade Kathrine.
'' Tack!''. sade vi i kör!.
Intervuven fortsatte och de vart frågor om min snart släppta singel Boyfriend!
Nu var det äntligen dags att ha kul med gänget.
'' vi drar och gör något!''. sade jag till Scooter.
'' Ska ni ha kenny med er?''.
'' aa för säkerthets skull!''. sade jag.
Scooter hoppade in i bilen coh körde iväg.
Vi resten började gå lite.
'' Vad ska vi göra? Det fanns nått ställe med massa olika sake, rida på sån här tjur, slåss i sumodräkter och massa!''. sade Ryan.
'' ÅH DET GÖR VI!''. skrek jag och Brianna och började sedan as garva.
'' Jaa gärna!''. sade Justin.
'' Lets go!''. 
Ryan visade oss till stället, ingen visste vart det var.
Det var ett stoooort hus , med en stor entré. Vi gick in där var en reception.
Man var tvungen att köpa ett band för 100kr var för att åka alla grejerna.
Vi köpte ett varsitt och gick sedan in genom en glasdörr till en stoooor sal.
Det var olika grejer. Slåss i sumodräckter, rida på tjur, när man sitter på en pinne med ögonbindlar och ska slå ner varandra.
Det fanns nog runt 10 grejer och det var itne så stor kö helelr.
'' kom igen vi börjar med tjuren!''. sade Biranna och alla nickade.
Vi gick dit och ställde oss i kö.
Jag sist. Alla hade kört och hade fått hyffsad bra tid.
Min mormor och morfar har hästar och jag har inridit dem så jag är ganska van med spralliga och galna saker.
'' Klarar du dig ? du kommer förlora!''. sk'mta Justin.
'' Haha in your dreams biebs!''. skrattade jag.
Jag gick upp på madrassen och klev sedan upp på tjuren.
Killen startade tjuvren och den började åka fram och tillbaka, sida åt sida.
Jag fnissade lite. Jag hade fått 13 min och 30 sekunder! 
Resten hade fått under 10.
Jag ramlade av, och hamnade på den mjuka madrassen.
När jag kom ner från madrassen stog alla med chockade miner.
'' Vad?''. flinade jag nöjt.
'' Woow..''. sade Justin.
Jag fnissade lite.
Killen började ringa i en klocka och började skrika.
'' REKORDET PÅ TJUREN ÄR NU 13,30, REKORDET SLOGS AV TIFFANY JONES!!! GRATTIS!!!''.
ALla började klappa och jag log lite.
Man fick 5 poäng, sedan högre vilken plats man kom på.
Jag led med 10 poäng just nu! Ryan kom två, sedan Justin, Brianna sedan sist Chaz.
Vi bestämde oss att köra sumo brottning.
Jag skulle köra mot justin, för skojs skull.
Vi dorg på oss dem stooora dräckterna och hjälmarna och klev upp på banan.
Man skulle slå ner sin kompis i 10 sekunder, och ligga på den!
Det gills inte om man ramlar.
Justin ställde sig mot mig och jag brast ut i skratt. Vi såg as tjocka ut.
Justin började strax efter garva och tårarna rann.
'' KÖR!''. skrek personen som höll i det och vi började gå i en cirkel.
Jag sprang mot Justin men halkade till och hamnade på rygg.
När jag försökte ställa mig upp halkade jag bara ner.
Jag började sprattla eftersom jag inte kom upp.
Alla började as garva, så tårarna rann.
Jag sk¨mdes, jag låg där helt död. Kom inte upp.
'' Kan nån hjälpa mig?''. skrattade jag.
Justin la sig över mig och skrattade fortfarande.
'' Du är så söt!''. flinade han.
'' hehe vadå jag är så liten mot dräkten!!''. sade jag och rodnade.
'' här ge mig en puss!''. Justin prutade med läpparna och jag kysste dem mjukt.

Tråkigt jag vet... MEN NU ÄR DEM ÄNTLIGEN TILLSAMMANS!!!!!:DDD


YIPPIE:D

Kommentera!:*

Kommentarer
Madicken

OMG!! mer :D nu ? xD DESPERAT xD<3



skitbraaa!



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-05-16 @ 11:56:49
Amina

OMB!! mer nununununu please? Är ju helt desperatttt an dina noveller !! jättebra! <3



2012-05-16 @ 12:54:00
Linn

ÅH... SÅ FUCKING SJUKT AS BRA!!!!!!!!!!!!!!!



2012-05-16 @ 16:17:00
Anonym

nej den är jätte bra men vad kommer att hända med jorden???



2012-05-16 @ 18:24:25
Stina

jätte bra skrivet längtar sjukt mycket till nästa



2012-05-16 @ 21:52:27
Olivia

Hej!Super bra blogg älskar den !

Nu är det så att ja försöker skriva en egen blogg, dock kan jag inte så mycket om design och sånt, din är superfin och jag tänkte kanske att du skulle vilja hjälpa mig:) Lämna gärna en komentar på min blogg och du är intreserad!



Blogg: http://anotherbiebernovel.blogg.se/
2012-05-16 @ 22:51:28
Sophie

Meeera!!!:)



2012-05-17 @ 12:39:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback