Episode 37 - The fighter !

'' KÖR!''. skrek personen som höll i det och vi började gå i en cirkel.
Jag sprang mot Justin men halkade till och hamnade på rygg.
När jag försökte ställa mig upp halkade jag bara ner.
Jag började sprattla eftersom jag inte kom upp.
Alla började as garva, så tårarna rann.
Jag sk¨mdes, jag låg där helt död. Kom inte upp.
'' Kan nån hjälpa mig?''. skrattade jag.
Justin la sig över mig och skrattade fortfarande.
'' Du är så söt!''. flinade han.
'' hehe vadå jag är så liten mot dräkten!!''. sade jag och rodnade.
'' här ge mig en puss!''. Justin prutade med läpparna och jag kysste dem mjukt.


Dagen rullade på, vi hade roligare än någonsin på det där stället.
Vi körde paint ball, och massa annat. 
Hur kul som helst. Roligaste semestern här till.
Vi var nu på väg till hotellet och hade precis kommit en gata från speöhuset.
'' JUSTIN BIEBER!! TIFFANY JONES KOLLA HIT!''. skrek någon.
Jag och Justin vände huvudet och där kom ungefär 7 paps springandes.
Sedan ett par fans bakom.
Jag vände snabbt tillbaka huvudet och höll handen för.
Kenny började trycka bort papsen och lät fansen komma förbi.
'' Justin kan jag få din autograf??''. frågade en tjej tårögd.
'' Klart du kan!''. log Justin och skrev en autograf på hennes arm.
Massa frågade om bilder och massa autografer.
Man såg hur glad Justin var med sina fans. Det gjorde mig tårögd.
'' Tiffany kom !''. sade en tjej och drog mig in till henne och Justin.
Henne skompis tog en bild och jag log.
'' Klart man vill ha Justins vackra tjej med på en bild!''. flinade hon.
'' Naw tack!'. log jag.
Förvånat fick jag skriva ett par autografer, som tur var hade jag tränat hemma förut.
Så vart ganska nöjd.
'' Okej mina fans, vi måste gå nu! Men kom ihåg at jag älskar er, och stöttar er alltid! Hejdå!''. sade Justin och vinkade.
Alla började skrika och Kenny kom till oss igen.
Han hade lyckas få bort papsen en bit.
Vi skyndade oss till hotellet och svettet rann fårn min panna.
Vi hade vart tvungna att springa eftersom mer paps kom.
PÅ hotellet var det också ett par fans som Justin gav autografer, han älskade verkligen dem..
När vi äntligen kom in till vårt rum satte jag mig i soffan och drog upp benen till brösten.
'' Wow..'' .sade jag och pustade ut.
'' Förlåt för det där..''. sade Justin och satte sig brevid mig.
'' det är lugnt, det var så mycket adrenalin så det var på nått sätt kul!''. flinade jag.
'' Bra! Säg till om det blir för mycket, okej?''.
Jag nickade. '' Okej!''.
Justin sprang in i duschen, medans slog ajg påmin mobil som varit avstängd hela dagen.
Genast ploppade det upp 3 sms. Två från '' Okänd'' och 1 från '' Jordan <3 ''.
Jag började med Jordans. Ett leende spred sig på mina läppar.

'' heey, vad gör du då?:)''.
'' Inget specielt, ligger trött i sängen.. du?''.
'' Är med grabbarna och äter pizza!:D''.
'' Haha tjockis! ^^''.
'' Haha förlåt om jag är hungrig!;)''.
'' Haha söt..:)''.

Sedan slutade vi helt plötsligt skriva. Antagligen började han äta.
Jag började sedan läsa dem två sms från det okända nummret.
'' Du är såååå körd tjejen.. ''.
'' Nu ska du få vad du är värd.. Skyll dig själv bitch!''.
Jag svalde hårt och låste mobilen och slängde den på sängen.
Vad ville den mig? Jag hade inte heller nån anning om vem det var.
Och ingen visste om att jag fick dem där smsen. Ingen skulle veta.
Det skulle bli kallabalik, pressen skulle få reda på det. Alla.
Jag skulle hamna i varenda tidning och polisen skulle bli inblandad. Jag orkar inte så mycket press.
Inte nu när jag och Justin gått ut med vårt förhållande..
En tår föll ner för min kind.
Jag orkade inte. Vad skulle den göra med mig?
Nån sekund senare hörde jag duschen stängas av. 
Sedan kom Justin ut med en handuk runt midjan.
'' Ska du ha duschen?''. sade han.
Jag nickade.
'' Jag har värmt upp den åt dig!''. flinade han.
'' haha tack Justin!''. flinade jag.
Jag gav han en kyss innan jag klev in i badrummet och låste om mig.
Jag drog av mig mina kläder och klev in i den varma duschen.
EFtersom justin duschade före mig vart det extra varmt.
Snabbt slgo ajg på vattnet och lät det rinna ner för min kropp.
Jag mådde inte bra, men jag kämpade för att ingen skulles e det. 
Jag hade ingen anning om vad personen som skriver sms kommer göra. Det får mig må dåligt.
Tänk så gör den något mot mina vänner, min släkt? eller som viktigast Justin? 
Tårarna forsade. Jag halkade till på det hala golvet och landade hårt på golvet.
Mitt huvud fick en hård smäll, tårarna rann fortfarande. Men ännu mer!
Jag drog upp knäna til lbröstet och la armarn aom dem. 
Vattnet rann fortfarande, det var lika bra. Då såg man inte att jag grät.
Sedan blev allt svart..
När Tiffany klivit in i badrummet och jag hörde duschen sattes igång.
Drog jag snabbt på mig renaunderkläder, ett par mjukis och ett linne. 
Jag såg hennes mobil ligga på sängen.
Jag hade nu chansen att läsa smsen.. Men skulle hon bli arg?
MEn ajg har ju sett hur dåligt hon mått den senaste tiden?
När jag tagit upp Tiff's mobil i handen låste jag upp den och gick in på medelanden.
Jag tröck på '' Okänt ''. Och började läsa.
Smsen skrämde mig, hur kan nån hota en person att göra slut med sin kille?
Nu fattade jag varför hon var så rädd. När jag läst det sista smset hamnaed jag i chock..
'' Nu ska du få vad du är värd.. Skyll dig själv bitch!''.

Jag slängde hennes mobil på sängen och sprang mot toan. 
Hon hade låst, typiskt.
'' Tiffany?!?!''. skrek jag och röck ti dörren.
'' Öppna dörren!!''. skrek jag och knackade på.
Jag gick runt och ställde mig mdd pannan mot fönstret. Hon låg på duschen i golvet.
'' TIFFANY?!?!''. skrek jag och bankade på rutan.
Inget svar. Ingen rörelse.
Jag tog mitt hotellkort och fipplade upp låset på toan.
Sedan rusade jag in i duschen och fort fram till Tiffany.
'' Tiffany?!?''. sade jag och skakde lite på henne.
Ingen rörelse ignet ljud fortfarande. Jag kände på hennes puls, hon levde!
Jag la hennes huvud i mitt knä och stängde av vattnet.
Hennes läppar var blåa och hennes hudton var vit. 
Jag bar upp henne och och tog en handuk och virrvlade runt henne.
Sedan gick jag ut ur toan, hela jag var blöt.
Jag la henne i sängen och bäddade ner henne.
'' Jag älskar dig, och finns alltid här för dig.. Du kan prata med mig om allt!''. sade jag och pussade henne panna innan jag sprang in i garderoben och böt om.
När jag kom ut från garderoben satt Tiffany upp i sängen.
'' hey!'. sade jag och log lite.
'' Hej, vad hände?''. sade hon och satte handen på huvudet.
'' Du låg medvetslös i duschen, så antagligen hade du ramlat eller något!''
Jag la mig brevid henne i sängen och drog in henne i min famn och hon la sitt huvud mot mitt bröst.
'' Mitt huvud värker..''. mumlade hon.
'' Jag bestläler roomservice så ber jag dem skicka med en huvudvärkstablett?''.
Hon nickade.
Jag drog åt mig telefonen och slog roomservice nummret.
'' Roomservice vad kan jag hjälpa dig med?''.
'' hey rum 400 här, vi vill ha en god middag, sedan en god efterrätt. Och en huvudvärkstablett!'' .flinade jag.
Det lät lite roligt.
'' Okej kommer om 10 med allting''.
'' Tack!''. sade jag och la på.
Jag märkte då att Tiffany somnat mot mitt bröst.
Skulle jag berätta att jag såg smsen ? Eller skulle jag vänta och se om hon berättade?
Jag såg ju hur dåligt hon mådde. Det såg inte bra ut.
Verkligen inte..



Tråkigt jag vet.. Men jag har verkligen inget att skriva om..

TIPPS?!?!?!?!
kram!<3

Kommentarer
Anna

Det är grymt bra:)!!!! Kanske lite mera drama och romantik^^ och typ sånt;) lite läskigt också kanske;)



2012-05-17 @ 13:05:28
Felicia.

Jättebra! Du skriva om mer drama och romantik..



Blogg: http://Nattstad.se/feliciadutra
2012-05-17 @ 14:20:48
Madicken

GRYMT BRA :D

:)<3



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-05-17 @ 17:04:14
Amina

Asbra ju, blanda in lite med selena och svarsjuka och sorliga saker, o massa annat, men annars så är den ju skiit bra !!!! <3 meeer



2012-05-18 @ 02:22:12
Linn

Vad ska man säga? Som alltid lika bra! :D



2012-05-18 @ 23:11:32
Anonym

jättebra!!!



2012-05-20 @ 19:13:16




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback