Episode 35 - Destiny !

Och jag skulle få äta det 1 vecka till, vilket gör mig sjukt glad.
all personal var ovanligt snälla och ambiskösa mot oss! 
Vi reste oss upp för att gå till spat för att beställa tid.
När vi kom ut till lobbyn stog det en familj där, en välidgt bekant familj.
En mamma pappa och en ung kille.
Det plingade till i min mobil så jag tog upp den och tittade ner.
Och fortsatte gå.
Jag kände en hård smäll mot mig och den unga killen tappa sin väska så alla kläder föll ur.
'' Oj förlåt!!''. sade jag och stoppade ner mobilen i bh:n.
'' Det är lugnt!''. sa han. 
Jag hjälpte honom att plocka i kläderna. Sen såg jag en bild.
Det var då jag insåg vem han var.



'' J-jordan?''. stammade jag och tittade upp för att möta hans blick.
Han tog av sig sina svarta solglasögon och röck cockat till.
'' Tiffany?''. sade han.
'' V-vad gör du här?''.
'' Familje semester.. Har inte varit utomlands med familjen på mer än 1 år.. så.. Du då?''. sade han.
'' Är på semester med Justin och gänget.. ''. sade jag nervöst och ställde mig upp.
Jag tittade bak på Brianna som gav mig 'jag-lämnar-er-ifred' blicken.
Vi stog i tystnad, han var i hawaii. På samma hotell som mig?'
'' Wow.. ödet.. ''. sade han och jag flinade lite.
'' Mm verkligen.. ''. flinade jag.
'' hur länge stannar du då?''. sade han nervöst.
'' 1 vecka till, var här veckan innan.. så.. eh.. ''. sae jag nervöst.
'' Okej jag stannar också en vecka.. fårn och med nu då!''.
jag nickade.
Han log lite snett, jag hade saknat det leendet. Jag kunde inte hata honom.
Han var för speciel, jag hade fortfarande känslorna kvar för honom. Långt inne i mig. 
Men mina känslor för Justin gömde mina känslor för Jordan.
'' Men jag antar att vi ses.. Jag ska bort och boka tid till spaat!''. flinade jag.
'' okej ja det antar jag! '' .log han.
jag började gå men han stoppa mig.
'' tiff!''. sade han.
'' Mm?''.
'' det var kul att se dig igen.. trodde aldrig jag skulle få se dig igen.. jag har verkligen saknat dig..''. sade han.
Längtan efter att bara springa in i hans famn blev starkare. Jag ville bara in i den och aldrig lämna honom.
Det han hade gjort har jag förträngt med alla känslorna.
'' desamma Jordan.. ''. log jag.
Han gav mig ett snett sexigt leenden innan jag fortsatte gå mot spaat.
Brianna stog vid receptionen och pratade med killen där.
'' Bri!''. sade jag och döl upp brevid henne.
'' åh gud hur gick de? vad sa han? vad hände?''. sade hon och började rabbla upp massa miljoner frågor.
'' bra! vi pratade lite.. han stannar också en vecka.. så antar att vi är på samma plan..''. log jag.
'' Oj, ödet.. vekrlign..''.
'' precis det han sa..''. sade jag och tänkte på hans sexiga leende.
Hans vältränade kropp, hans vackra bruna ögon.
Jordan var verkligen en kille alla kunde falla för.. Och jag var en av dem. Jag föll för hnoom.
och känslorna är kvar.
'' Ska du berätta för Justin?''.
Jag skakade på huvudet. '' Nej! Han kommer be dem kasta ut dem.. och jag vill inte göra det mot Jordan..''.
Brianna nickade och vi beställde en tid direkt.
Killen visade oss till ett omklädnings rum där vi skulle ta av oss kläderna och sätta på oss morgonrockar.
vi gjorde det och gick sedan ut för att få massage.
Jag la mig på en bår med huvudet i hålet. Brianna gjorde samma sak.
Två kvinnor kom och började massera oss.
'' såå.. hur känns det att Jordan är på samma hotell?''. sade Brianna.
'' konstigt.. det finns ju massa hotell här.. och så just det här.. otroligt läskigt.. men det är ganska skönt..''. 
Jag flinade lite för mig själv.
'' tiffany.. säg inte att du börjar gilla honom igen..''. suckade Brianna.
'' Nej! jag har inte sagt det, jag sa abra att det är skönt, att träffa han oftare.. jag behöver det..''.
Jag flinade igen. Varför flinade jag så fort vi pratade om Jordan?
Jag njöt av massagen sedan skulle vi få ansikts maskar och lägga oss i ett varmt bad.
När vi var klara på spat efter 3 timmar klev vi upp. Huden var skrynklig och torr.
Jag log lite och drog på mitt linne och shorts sedna gick vi ut från spaat.
'' Tror du killarna har kommit tillbaka?''. sade hon.
'' Nope! ''. log jag.
Hon nickade och vi tog hissen upp till våran våning.
Vi gick först in till mig och hämtade min väska. Sen till henne.
Vi skulle gå till stan och shoppa loss. SHoppa nästan allt vi ser.
'' Lets go girl!!''. flinade Brianna coh vi sprang till hissen.
När vi kom ner vinkade vi in  en taxi.
'' Till stan!''. sade vi.
Mannen nickade och började köra. Han satnnade mitt i centrum. Vi gav han pengarna och klev ur.
'' Iiiihh, va kul!''. småskrek Brianna.
'' Jag veeet!!!''. småskrek ajg och vi börjae springa in i alla möjliga affärer.
'' den eller den!'' .sade jag och höll upp två toppar.
'' BÅDA!''. skrek hon glatt.
'' Okeej!''. fnissade jag och hon började garva.
Vi shoppade allt, det såg inte bra ut på mitt kreditkort. Hade fått några miljoner.. Och.. Det var nästan slut.
Vi hade mer än 5 kassar var också.. Fulla.
'' Ska vi gå och ta en latte?''. flinade Brianna.
'' Aa visst!''. flinade jag.
Vi gick till ett mysigt fik i gallerian och gick fram till kassan.
'' Hej vad får det lov att vara?''. flinade den unga tjejn i kassan.
På bröstet hade hon en liten namnskylt där det stog '' Sandra Praktikant ''.
'' hm.. jag tar en chai latte och en bulle!''. sade jag.
'' Jag tar en chai latte och en choklad boll!''.
SEdan betlade vi och gick och satte oss.
När vi satte oss och började fika såg vi tre killar med luva och solglasögon gå utanför.
vi förstog direkt att det var Justin och dem.
'' EY JASON!''. skrek jag och Justin och dem vände sig om.
Jag v1nkade hit dem och dom kom hit.
'' Tja sötnos!''. sade Justin och kramade mig.
'' Hey, ser att ni har shoppat mycket! Men itne mer än oss!''. flinade jag och vi gick till vårat bord.
dem slog sig ner med oss och vart väldigt chockade över våra kassar.
'' har ni ens några pengar kvar?''. sadde Ryan shockad.
'' typ inte..''. flinade briianna.
Killarna tittad epå varandra och brast sedaan ut i skratt.
Vi åt upp fikat och sedan skulle vi skilljas åt.
'' Vi ses sen babe!''. flinade Justin och kramade mig.
'' Japp!''. flinade jag och la armarna runt hans nacke.
Han drog på mig min luva och jag ställde mig på ¨tå för att nå hans läppar.
Jag kysste dem en snabbis innan jag släppte taget om hnomom och gick med Brianna mot hotellet.
Killarna var tydligen inte klara vad dom nu skulle göra, antagligen shoppa.
Kepsar skor och skit.
Vi kom tillbaka till hotellet och gick till våra rum.
Jag la in alla kläderna i min stora garderob och städade upp lite.
Sedan la jag mig i sängen och tittade på tv.
Det knacvkade till på hotellrumsdörren. Fort sprang jag till dörren och öppnade.
Där stog briannba med ett brett leende.
'' Hänger du med till poolen?''.
Jag nickade.
Jag tog ett kliv åt sidan så hon kunde komma in.
Sedan sprang jag in på toan och böt om till bikini.
Sedan tog jag en liten blommig klänning över.
Vi gick tillsammans ner till den underbara stora poolen. Det var fullt med folk och barn som sprang runt och pratade, lekte!
Vi tog varsin solstol och la oss ner. Jag drog av mig min klänning och tog på mig lite solkräm.
Jag hade väldigt lätt för att bli bränd, och det vardet jag fruktade mest.
'' Tiff.. titta vem som är på andra sidan poolen!''. sade brianna och gav mig en lätt knuff.
Jag satte mig upp och drog ner solglasögonen. Där satt Jordan med sin familj.
Han låg i solstolen, i bad byxor. Jag kunde inte slita blicken ifrån honom.
Jordans kropp var perfekt, han var stark och hade massa muskler.
Det jag älskade. Men Justin var fortfarande mer 'seriös' och verkligen älskar mig. Hoppas jag?
Jordan mötte min blick och log lite. Jag gav honom ett leende innan jag la mig ner igen.
Min kropp brändes av solens heta strålar, svettet rann ner från min panna.
Kanske var dax för att dopp i poolen?
'' Hänger du med och tar ett dopp? det är så sjukt varmt?''. sade jag.
'' Gärna!''. sade hon.
Vi la av oss våra solglasögon och hoppade ner i vattnet.
Vattnet svalkade av min kropp. Jag andades ut. Skönt.
Brianna börjdae le stort. Jag tittade konstigt på henne och kände ett par armar om min kropp.
'' guess who`?''. sa personen.
Det var definitivt en kille.
'' Öh.. jag vet inte!''. sade jag och vände mig om.
På nått set hoppades jag på Jordan. Att han skulle stå där.
Jag mötteJustins blick och röck till.
'' Oj hej!''. sade jag chockat.
'' tjena!''. flinade han.
'' Var inte ni på stan?''.
'' jo men det var tårkigt så vi drog hit!''. log han.
Jag la mina armar om hans nacke och han satte sina om min midja.
Han mötte min blick och gungade fram och tillbaka.
'' Varför har du inte blött håret?''. flinade Justin oc htittade p åmitt torra hår.
'' det blir lockigt!''. fnissade jag.
Han log busigt roch drog upp mina ben om hans midja och la sig framåt så båda kom under vattnet.
Justin tröck våra läppar emot varandra och jag flinade lite.
Kyss under vattnet, så gulligt.
Jag fick ont om luft så jag simmade upp till ytan, därefter Justin.
'' Du är för gullig!''. fnissade jag och kramade hårt om honom.
Jag mötte Jordans blick som låg kva rpå sin solstol och skådade mig och Justin.
Hans leende var borta. Då försvan mitt.
Jag drog lite på munnen och tittade ner i vattnet.
Ryan slängde ner en badboll i vattnet, dirket började vi köra grisen.
Jag vart i mitten, som vanligt.
Chaz slängde bollen till Brianna, Brianna till Justin, Justin till Ryan så gick det runt.. Jag slängde mig efter bollen men fick aldrig tag i den.
Med en suck gav jag upp och satte mig på poolkanten.
'' Babe.. ger du upp?''. flinade Justin och ställde sig mellan mina ben.
'' mm..''. mumlade jag.
Han fnissade lite. Jag reste mig upp och la mig ner i solstolen och började sola.
Dem fortsatte med kasta gris och min blick var fokuserad på Jordan.
Han pratade med Matt och Tyler brevid honom, sedan började dom as garva.
JAg log lite. Varför log jag alltid när han log ? Eller när han var glad?
Kanske är alla känslor kvar för honom, och dem vill ta över mina känslor för Justin?
Det fick inte hända, eller fick det?
Gänget kom upp och la sig på sina solstolar brevid mig.
'' Jag kommer snart ska bara köpa en dricka!''. log jag och alla nickade.
Jag gick bort mot baren som låg en bit förbi poolen.
Jag lutade mig mot baren och väntade på att killen skulle komma.
'' Vad får det lov att varA?''. log han.
'' En stor cola tack!''. flinade jag.
Han nickade och gjord e i ordning den. Jag skulle precis betala då nån annan kom och gav fram en 20:a.
'' Jag betalar!''. sade killen.
Jag tittade upp där stog Jordan.
Rodnaden steg lite.
'' Du hade inte behövt..''. sad ejag.
'' Men jag ville!''. flinade han sexigt.
Vi sog oss ner på varsin barstol och började prata.
Han hade inte nån helst kontkat med Megan eller Drake, han umgicks inte med dem.
Han umgicks med Matt och Tyler från hans lag.
Som tur var dem snälla killar, inte såna som Drake.
Festar festar och festar varje helg.
'' Så vilken våning bor du på?''. sade jag.
'' 5:an!''. log han.
'' Jaha, 1 våning längre upp än mig, bor på 4:an!''. flinade jag.
'' Aha okej! ''.
'' Ja...''. sade jag.
'' Delar du rum med Jusitn eller?''. sade han.
Jag nickade och drog lite på munnen.
'' Men måste nog gå tillbaka. Det var kul att prata.''. log jag.
'' Desamma!''. log han.
Jag log och gick sedan tillbaka till resten med ett stort leende.
När jag lagt mig ner tittade alla på mig, eftersom jag log så himla stort.
'' Och vad är du glad över?''. flinade Justin.
'' Nej inget specielt!!''. ljög jag och han log lite.
Brianna tittade på mig och log snett. 
Hon fattade varför jag log. Hon är trotts allt min bästavän.
Justin böjde sig över mig och nörmde sig mina läppar.
'' jag älskar dig!''. viskade han.
'' jag älskar dig med!''. viskade jag.
Han pussade mina läppar en gång och som tur var var Ryan och resten upptagna med att prata om vad vi ska göra resten av semesterna så dom han inte se.
Vi gav varandra ett leende innan vi la oss ner igen.

Dagen rullade på, vi hade jätte kul. Jordan drog nån timme efter våran lilla konversation. 
Sen såg jag inte av honom på hela dagen.
Alla var inne på sina rum, klockan var 21.04 och jag var super pigg.
Min mobil plingade till. Det andra smset idag av okänt nummer.
Denna gång stog det.
'' Fortsätter du, vet du vad som händer.. bitch..''.
Jag svalde hårt och la mobilen under kudden.
Justin gick ut på balkongen och ställde sig och tittade ut över hawaii.
Något var fel, jag kände det.¨


Whaaats wrooong beliebers?:D

KOMMETNERA LOVERS:*

älskar er <3

Kommentarer
Anonym

Shit! Mera!:)



2012-05-13 @ 16:20:43
Felicia

Jättebra! More? :)



Blogg: http://nattstad.se/feliciadutra
2012-05-13 @ 16:24:14
Caarro.

älskar novellen! men bara en liten småsak.. efter 34 kommer 35. hihi. du äger(:



2012-05-13 @ 17:23:09
Amina

36? Hhaha 35 ska det nog vara :P OMMB!! Meeeeeeeer? Om du gör en till ikväll skulle jag kunna dö lyckligt :P<3



2012-05-13 @ 18:55:28
Burcu

De är säkert Selena som berätta all information om dem, hotell namnet oså! Hatar henne:D



Blogg: http://buurcus.blogg.se/
2012-05-14 @ 08:50:22
Linn

Jätte bra! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! ;*



2012-05-14 @ 15:59:20
Vanne

Mer mer mer mer meeer !



2012-05-14 @ 16:27:17
JU

More?



2012-05-14 @ 18:52:37
Anonym

meeeeeer !!!!!!! <3



2012-05-14 @ 19:00:23
Vendela

jag tror att det är selena som skickar smsen ;)<3 shit vaaaa braa! meeeeeeeeeeeeeer !



2012-05-14 @ 19:33:01
Nesrin

Meen hallåå? mer det har gått typ 2 dar !=)



2012-05-15 @ 18:59:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback