Episode 31 - Just friends.. So far'

Han röck till när han såg mina tårögda förstörda ögon.
'' har det hänt nått?''. sasde han små chockat.
'' Är inte jag för ful för dig?? Du kanske ska kolla på Selena iställe, hon du älskar mycket mer än mig!!!''. skrek jag och stllde väskan i hallen för att gå in på toan och hämta min necceär.
Tårarnavar på väg, jag höll dom inne! Jag tog neccesären och la den på min väska.
Justin ställde sig framför mig. Jag puttade bort honom och gick och kollade så jag inte glömt något.
Mina ben var svaga och mina ögon sved.
Jag vände mig om och sg Justin stå oroligt med tårögda ögon.
'' Tiffany lyssna!''. sade han bädjande! 
Jag stannade framför honom coh mötte hans blick.
'' Vad?''. svarade jag.
'' Jag mena det inte så.. Förlåt!!''. sade han och ett par tårar föll ner för hans kind.
'' Ska du få tillbaka mig får du försöka bättre!!och här är din jävla ring!!!''. tjöt jag och slängde ringen i en smäll på golvet sedan gick jag med bestämda steg förbi honom.
'' Jag älskar dig Tiffany!''.. sade han och tog tag i min hand och drog in mig mot honom.
Han mötte min blick i nån sekund innan han pressade samman våra läppar.
Våra läppar började massera varandra och jag satte händerna om hans nacke. 
Justin smekte min rumpa lite lätt medans vi kysstes.
Det var som fyverkerier kom, att kyssa honom kändes så rätt! Just nu ville jag inget annat.
Det var lika perfekt som när vi kysstes på balen.
Våra munnar öppnades och Justins tunka slank in i min mun.
Just nu sket jag i om jag var besviken på honom, det här var otroligt!
Han par upp mig med mina ben på varsin sida om honom och backade sedan bak mot sängen.
Vi la oss ner med jag uppe på honom.
Våra tungor masserade fortfarande varandra och jag drog i Justins nack hår.
Min ena hand slank under hans tröja och jag drog snabbt av honom den.
Jag smekte hans mage och kände hur nånting växta mot mitt ben. Vilket fick mig le lite.
Justin tog ett hårt grepp om min rumpa och tröck mig närmre honom och stönade lågt.
Jag kysste hans läppar innan jag tittade på honom med ett leende.
Han smekte min kind och log stort.
'' du anar inte hur länge jag väntat på det där...'' sade Justin lite smått generat.
'' det var ju du som tvekade varje gång?''. fnissade jag.
'' jaaa.. för att jag trodde du bara var despera eller något!''. sade Justin och jag log.
'' hehe neej!!'. flinade jag och böjde mig ner för att kyssa hans underbara mjuka läppar.
Vi började kyssas ett tag i gen, jag ville int sluta kyssa honom.
Hans läppar var perfekta.
Jag pussade han en snabb gång innan jag la mig ner brevid honom.
'' Tur att jag slängde av mig ringen..''. skrattade jag.
'' äsch! Det var  bara en ring, vad ska den göra ändå?''. flinade Justin.
'' hålla oss ifrån kyssar?''. skrattade jag.
'' Den lyckades, men nu jävlar kan du slänga ringen för du är min!''. flinade han och vände sig mot mig.
'' Selena då?''. flinade jag.
'' Ehm.. bli inte sur.. meeeen jag har bara haft henne som avisleksak!''. flinade Justin.
Jag brast ut i skratt. Vi båda har haft 'avisleksaker' som vi kallade det.
Justin tittade fårgandes på mig och ja gbara log.
'' Tänk att Zac var min!''. log jag.
'' Va? Seriöst?''. flinade han.
'' Jupp! Men varför vart Selena sur?''.
'' Jag vet inte.. Jag sa till henne att vi skulle göra dig avis. Hon gick med på det.. Men jaja''. flinade han.
Jag boxade till honom och la mig på honom igen.
Han höll på med mitt hår medans jag skådade hans rörelser och utryck.
Min hand smekte hans kind och han mötte min blick.
'' du är så vacker!''. flinade jag och Justin log.
'' inte vackrare än dig!''.
Rodnaden steg innan jag pussade hans läppar en snabb gång innan jag reste mig upp och gick mot balkongen.
Det var kväll och inte direkt varmt och inte direkt kallt heller.
Jag tittade ut över Hawaii, det var så vackert. Det lös över hela staden och det var underbart väder.
Men det blåste ganska kallt.
'' Vad tänker du på?''. sade Justin och la armarna om mig.
Han hade en filt runt sig som var så stor så den kom runt mig med.
'' dig.. mig..''. sade jag. I nästan som en viskning.
'' och vad tänker du på  om dig och mig?''. sade han tätt intill mitt öra.
'' Justin.. Vad kommer hända med oss nu?''. sade jag.
'' jag.. vet inte..''. sade han.
'' jag vet inte om jag kommer orka all press, fans, trånga utrymmen och massa jobb och slit..''. viskade jag.
Men han hörde.
'' Jo.. jag vet.. förlåt..''.
'' säg inte förlåt Justin! Det är inte ditt fel! Jag älskar dig, sjuk mycket och så.. men kan vi inte bara vänta.. ett tag?''.
Justin nickade. '' visst!''.
Jag vände mig om och la armarna  om hans nacke.
'' Och tro inte att du är dålig eller nått! för de är du verkligen inte!!''. sade jag och han nickade.
'' Nejdå! Kan jag fortfarande pussa dig då och då?'' sade han coh rodnade lite.
tänk att jag fick Justin Bieber rodna. Vilket är varje tjejs dröm!!
'' Självklart! Men inte så intensivt! Bara puss kram mys osv.. Inget rå hångel'. flinade jag och tröck våra läppar emot varandra.
Vi sotg där och bara tittade ett tag sedan gick vi in.
Jag kröp ner i sängen strax efter Justin.
'' godnatt!''. sade jag och la mig på Justins arm.
'' Godnatt min skatt, väcker dig imorron vid skaplig tid!''. flinade Justin.
'' INTE FÖRE 10!''. skrek jag. 
Han väcker mig alltid 09.59.. Vilket gör mig sjukt frustrerad när jag vill sova till runt 11.
'' 10.01`?''. skrattade han.
'' Neeej! 11-12 taget..''. flinade jag.
'' Jaja godnatt nu!''. skrattade han.
'' godnatt!''. flinade jag.
Sedan somnade jag.
Jag vaknade av ett par mjuka blöta läppar mot mina. Sagta öppnade jag ögonen.
Där möttes jag av världens fantastiskaste person, Justin.
'' Godmorgon!'. sade han med hes rygg.
'' Godmorgon!''. sade jag och satte mig upp med ett flin.
'' Gör dig färdig sen möter vi upp resten käkar frukost och drar till stan och shoppar!''. log Justin.
Jag nickade och satte upp mitt ruffsiga hår i en knut.
Som vanligt såg jag säkert ut som ett monster så jag borrade ner ansiktet i kudde.
'' Heey jag vill se ditt söta osminkade ansikte!''. sade Jusitn och drog bort kudden och mötte min blick.
'' ser jätte konstig ut..''.
'' Neej! Och det är inte bra att ha smink när man ska vara i solen, man kan bli fläckig!''. sade Justin och jag börade små skratta.
'' Går väl utan smink för din skull dem här veckorna då!''. sade jag.
Han log nöjt innan han pussade mig.
Jag reste mig upp och drog påmig ett par mönstrade vita shorts, sen en turkos shorta.
Och massa smycken.
Sedan vart det ett par beiga klackar som var i lagom höjd.
'' JUSTIN ÄR DU KLAR? JAG ÄR!''. skrk jag från sovrummet.
'' KLAR!''. skrek Justin från badrummet och kom ut med ett leende.
' Då går vi!''. log jag och tog mina grejer.
Sedan flätade jag samman våra änder och gick ut ur rummet.
Vi ställde oss vid hisssen och vätnade.
Tills vi hörde röster som blev högre och högre.
När dom såg oss stå och ha samman flätade händer stannade dem tilll.
'' Nähmen! Ser man på..''. sadeRyan och log snett.
'' Sluta ry!''. skrattade Justin.
'' Så är ni tillsammans?''. sade Brianna glatt.
'' Nej! Vi ska vänta ett tag!''. log jag och tittade på Justin som log stort.
'' Naaaaaw! Såååå söta!!''. sade Vanessa och Brianna i kör.
Vi gick sedan in i hissen och åkte ener.
Jag älskade frukosten på hotellen. Det var buffé vilket jag äääälskade! Det fanns inget bättre.
DEt tog ungefär 1 och halv timme att äta. Justin skrev lite autografer och så också.
Sedan gick vi mot stan.
Jag krokade fast Justin och mina armar och började sedan prata med honom.
När vi kom fram till stan med dem två livvakterna framför och bakom oss så kollade nästan alla på oss.
Men det var inte nått jag inte gillade, jag gillade när folk kollade på mig.
Inte för att låta snobbig, men jag gör bara det.
Vi kom in till d en underbara stan och jag sprang in på victoria secret.
Det var underkläder ocmassa annat.
'' Justin nu när vi delar sovrum måste jag a sexiga underkläder, hjälp!''.sade jag busigt och drog han till underkläderna.
Han skrattade lite innan han följde villigt med. Jag bad hn välja åt mig r ja skulle blunda
" de här!". Fnissade han.
Jag såg massa string i olika färger med olika mönster, sen bh:ar i samma.
" naw och du hade rätt storlek! Nån kollat på mina underkläder tidigare?". Flinade jag
Justin kollade oskyldigt p å mig. Såklart han hade, han är ju kille?
Jag skrattade och såg att han hade tagit så det passade varandra, vilket var gulligt.
'' Okej jag köper dom!''. sade jag och gick mot kassan! 
Jag la allt på bänken, tjejen i disken tittade chockat på mig, antagligen för att det var så mycket.
Hon log sedan och började skanna in alla. Vilket man såg hon tyckte var drygt.
'' Var det bra så?''. sade hon lite smått andfådd.
'' Nej dem här också!!!''. tjöt Justin.
Sedan la han på en rosa bh med lite mönster, sen ett par string till.
'' Haha kinky boy!''. fnissade jag.
Justin la armen om min midja och pussade mitt huvud. Eftersom han var lite längre än mig.
'' Alltid med dig sexy!''. viskade han tätt intill mitt nära.''.
Jag betalade med mitt nya rosa kreditkort och gick sedan ut med 3 kassar i händerna.
Vi mötte upp resten och gick vidare in mot stan.
Efter två timmar om inte mer hade jag och tjejerna shoppat för fullt. Killarna hade köpt hyffsat dom med.
Jag hade valt kepsar och lite kläder åt justin, så han skulle bli extra snygg!
'' Ska vi gå och ta en hawaii pizza, eftersom vi är i hawaii?''. flinade Chaz.
'' Typiskt du Chaz!". sade Brianna och boxade han på axeln.
'' Men vi akn väl gå dit? Jag är vrål hungrig?''. sade Zac.
'' Visst!''. svarade vi andra och började gå mot ett pizza ställe lite längre bort.
När vi kom fram beställde vi 3 pizzor eftersom alla var hungriga och dem var sjukt stora.
Jag delade med Justin och Brianna. Zac, Selena och Vanessa och Chaz och Ryan.
Selena hade inte pratat med mig på hela dagen, igår pratatde vi hela tiden. Men nu nej.
Kanske det var för det där med Justin? Kanske hon hade riktiga känslor för honom? 
Jag funderade medans jag åt och hade munnen stängd.
Justin satt och pratade med Brianna och jag satt och glodde på min pizza bit framför mig.
'' Kommer snart!''. sade Selena och gick iväg.
Jag tittade hur hon gick bort till där det fanns ketchup och sånt. Vad skulle hon göra där?
Hon tog en stor skål med ketchup, varför? Hon åt pizza?
Sedan kom hon mot mig och jag ställde mig upp så hon kunde sätta sig på sin plats längst in vid bordet.
Hon gick mot mig med ett läskigt leende och ''föll'' mot mig. 
All ketchup flög på min vita tröja och jag skrek.
'' Oj förlåt!''. fnissade hon.
Justin mötte min blick och tittade sedan på Selena. Hon låg nöjt. Idiot.
'' Idiot!!''. röt jag och gick mot toan lite längre bort.
Jag röck upp toalett dörren till tjejernas och som tur var var jag ensam.
Nu var jag jävligt förbannad. Alla måste sett att hon gjort det med flit? 
Vad ska hon ha ketchup till på en pizza?
Jag drog av mig mitt linne och slängde ner det i handfatet och slog på vattnet.
Sedan tog ajg lite tvål och började knugga. Jag fick bort all lös ketchup men det vart en stor röd fläck.
Som jag blivit kniv huggen eller något.
Argt slängde jag tröjan hårt på golvet och drog mig hårt i hårbotten.
toalett dörren och in kom Justin.
Han chockades lite när han såg att jag stog utan tröja. Och all röra av skumm jag ställt itll med.
'' Vad???''. röt jag och sprakade på min tröja.
'' Ey babe ta det lugnt!''. sade han och gick fram till mig och la armarna om mig.
'' Vet du hur jävla irriterande hon är?''. röt jag.
'' Nej det vet jag inte, men jag kan föreställa mgi det!''. sade han.
'' Vafan ska hon ha ketchup till åp en jävla pizza?''.
'' Hon är lite speciell, hon gillar väl ketchup på pizza!?''.
'' AA SÅ DU ÄR PÅ HENNES SIDA NU ELLER?''.skrek jag och puttade bort honom från mig.
'' Neej ta det lugnt! nej nej nej!!''. sade han och gick mot mig.
'' ÅH BLIR SÅ ARG!''. skrek jag och slog på handfatet.
Ska Selena ha det så här ska jag ge tillbaka.
'' Jag är på din sida tiff! bara din!''. sade Justin och la händerna om mina kinder och drog mig närmre honom.
Jag tog ett mjukt grepp om hans handleder och drog han närmre mig.
Han kysste mina läppar mjukt och smekte sedan samtidigt min ena kind.
'' Jag älskar dig!''. sdae han efter kyssen.
'' Jag älskar dig  med!''. log jag och kramade honom.
'' Ska jag hämta en av dem nya tröjorna du köpt?''.
Jag nickade och han försvan ut. Nån minut senare kom han med en ljus blå snyggt linne jag köpt.
Jag drog på mig det och vred ut all vatten ur det gamla och gick sedan ut.
Justin flätade samman våra händer tills vi satte oss på våra platser.
Sedan började jag äta upp det sista. Jag tänker inte titta, prata eller ens höra på vad Selena säger.
Hon är en idiot. 
Men hon ska få tillbaka. 
Vi åt upp vår mat och gick sedna en bit runt lite på stan och kollade på gamla hus och sådant.
Sedan gick vi till hotellet.
Imorgon var det en ny dag, alltså stranden! Selena ska få! 
Usch vad hon ska få. Hon kommer aldrig glömma den här semestern.

Vad tror ni Tiffany kommer göra? ;) 

Hur kommer Selena hålla på ?;D

Kommentera :*

Kommentarer
Madicken

OMG!! MER :D<333



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-05-04 @ 19:27:49
Amina

Nästa kapitel ikväll snälla! Vi har väntat typ i 4 dagar kan vi inte få en till ikväll jag bönfaller dig snälla, du är världens bästa om du skriver en till kapitel ikväll ! Du är så himla awesome <3



2012-05-04 @ 20:22:07
snälla

Vi vill ha mera snälla rara du<33



2012-05-04 @ 23:41:18
Anonym

Meeeeeeeer NU ! <3



2012-05-05 @ 21:22:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback