Episode 30 - The Kiss !

' Ska skita i idioten nu! Nu ska vi ha 2 underbara veckor i Hawaii!''. sade jag och log.
Jag fick lite kramar av Chaz och dom.
Och där stog den super snygge Zac. Hans vältranade kropp syntes igenom hans svart t-shirt.
Han mötte min blick och stor log. Zac's leende, wow! 
Jag tycker nog Justin är liite snyggare, dom är på samma nivå ungefär!
För Zac är j*vligt snygg!
'' Ska vi dra hem till nån och fira med champnag?''. log Selena.
'' Mig, jag har allt förberett!''. log Justin.
Jag gick fram och tackade rektorn och alla mina lärare och tog ett 'farväl' till några av mina klasskamrater.
Jag sprang fram till Mamma och Pappa som stog och pratade med Briannas.
'' Hej, jag och Brianna och dom åker hem till Justin och firar!''. log jag.
'' Okej, ta det försiktigt! Du ska till Hawaii imorgon så sköt dig!''. log mamma.
'' Ja ja! !''. sade jag och kramade dom och sprang sedna till min bil med Brianna sedan åkte vi mot Justins hus!


°°°

Vi alla satt på Justins stora terass och tittade ut över stranden.
Alla hade ett varsitt champange glas och pratade för fullt.
Det var som at dem glömde bort mig.
Jag reste mig upp för att gå på toa, då var det bara Zac som märkte mig
Snabbt gav jag honom ett leende och sprang sedan in för att gå på toa.
När jag kom ut i gen var min plats tagen av Selena, hon ville sitta nära Justin.
Och hon hade tidigare stått. Så nu fick jag stå.
Jag lutade mig mot glas dörren och stog där och tittade ut.
'' Ey, baby sätt dig i mitt knä!''. sade Zac och jag log.
Sedan satte jag mig i Zac's knä.
Det var då alla märkte mig, dom hade varit så upptagna med att prata om resan.
Jag hade inte ork att göra de. Nath hade svikit mig.
Sedan hade han ring och smsat men jag hade tryckt bort dem.
'' hur är de ?'' sade Zac och la armarna om mig.
'' Sådär.. så himla besviken och ledsen på Nathaniel..''. mumlade jag.
'' Jo det kan jag förstå!''. sade han och la kinden mot min axel.
Jag satt där och tittade ut över stranden, det rjade bli solnedgång och jag tänkte på den dagen jag och Justin satt där.
Vi pratade om allt, för det kunde jag göra med Justin, prata om allt.. 
Men att jag har känslor för honom kommer han aldrig få reda på, aldriig.
Alla beslöt sig att sova hos Justin, fast än Pattie var hemma, srn hämtAde man väskorna imorgon bitti.
Planet gick ju ändå runt 4 !
Alla gick upp till Justins rum och skullegå och lägga sig. Men inte jag. Jag gick ner barfota i min långa klänning längs ner mot stranden. När jag kom ner så var jag ensam och solnedgången hade precis börjat. Jag slog mig ner i sanden och tittade ut över vattnet. Jag var så besviken på Nath!
Varje år hade han gjort så här, men jag förlåtit honom! Men inte den här gången..
Tårarna började rinna, av massa olika skäl.. För Nath, att jag inte kan berätta mina känslor för Justin, justin kommer aldrig villa ha mig, jag blir alltid utanför i 'gänget'.
Det är inte kul att.inte kunna berätta sina känslor för någon. Det är sämst.
Jag hörse fotsteg bakom mig men jag orkade inte bry mig just nu. Sedan satte sig personen brevid mig.
Det var Justin! Han la armen om mig och jag la mitt huvud mot hans haka. I tystnad.
Han smekte min axel lite och jag försökte sluta gråta. Jag gillade inte att gråta inför killar. Det var pinsamt.
" varför gråter du? det är inte bara för Nath, jag ser de!". sade han med en lugn ton.
" jag kan inte berätta!". snyftade jag.
" varför inte?". sade han och mötte min blick.
" för de förstör våran relation, okej ?".
" varför skulle den det.?".
" Justin.. Jag.. Kan inte.. Okej?". sade jag och han nickade.
" det är lugnt.. Föresten vad tycker du om att vi ska dela säng i 2 v?". skrattade han.
Jag tittade upp på honom och han log snett. Ett typsikt justin leende. Sedan boxade jg lätt till han i magen.
Han skrattade lite och vi började småboxas.
" haaha vet sj vad Brianna sa här om dagen?". Justin skakade på huvudet. " hon ba ' Du och Justin i en svit.. nsamma.. 1 2 veckor.. Ni kommer ligga första natten!." fnissade jag.
" vem vet? Hon kanske har rätt!". sade Justin sexigt.
Jag kände rodnaden stiga så jag tittade ner.
Som vanligt lyfte han upp mitt huvud för att möta min blick.
'' Titta inte ner, du är så söt när du rodnar!''. log han.
'' Nej!''. viskade jag. 
Han gick lite närmre mig och våra näsor nuddades, varför höll han på så? Han vet lika bra som jag att det är idiotiskt. För vi är bästavänner.
'' Justin..''. viskade jag.
'' Ja sexy?''. viskade han hest.
'' Varför håller du på så här? '' viskade jag sedan.
Han fnissade till och log sedan väldldigt sexgt.
'' jag kan inte sga det kommer frsöra våran relaton!'. skrattade han.
'' Men sluta!!!!''. tjöt jag och reste mig upp och började gå.
Han tog snabbt tag i min hand och dorg i den så jag snurrade ett varv och kom in i Justins famn.
'' Nähmen hej..  igen!''. sade han sexigt.
'' Sluutaaa!''. tjöt jag och hans händer gled från min rygg till min rumpa.
Han satte händerna på min rumpa och drog mig närmre sig.
Våra pannor låg motv arandra och jag kände hans kalla andedräckt mot min hud.
Justin slickade sig lätt om läppen och bet sig sedan.
Det gjorde så att jag bara ville kyssa honom. Här ooch nu!
Jag gick närmre hans läppar och dom nuddades jätte lite.
Precis då jag skulle trycka dem mot varandra fnissde Justin till vilket fick mig börja le stort.
'' Åh!!''. suckade jag och gick u ur hans famn och typ sprang upp mot hans hus.
När jag kom in och kommit upp till Justins rum låg alla och sov.
Och dom hade tagit alla platser. Jag suckade ännu en gång och gick in till gästrummet och la mig på rygg och slöt mina ögon.
Vad hade hänt om Justin in börjat skrattat? Hade han kysst tillbaka? Kanske puttat bort mig?
Jag var så inne i mina tankar att jag inte märkte att nån hade kommit in i rummet.
Jag vände mig med ryggen mot dörren, jag orkade inte prata med nån. DEt var säkert Zac eller nån.
För Zac sa att vi skulle dela säng så.
Han la sig bakom mig med armarna runt mig. Med ett leende vände jag mig om och skulle precis ge honom en lätt puss som vi brukade göra då jag insåg att det var Justin.
'' Shit!!''. småskrek jag och slängde mig bakåt och föll ner mot golvet och landade hårt på ryggen!
'' Oj !!''. sade Justin.
'' Ajj!!''. tjöt jag och kände en väldig smärta i ryggen!
'' Hur gick det?''. skrattade Justin och jag gjorde säkert värsta uttrycken.
'' Min rygg!! shit!! aj! Måste du skärmmas så där?''. sade jag och började skratta.
Vilket fick min rygg göra mer ont.
Justin reste sig från sängen och sprang runt coh hukade sig brevid mig.
''Gör de ont?''.
'' Nehe?'' sade jag ironskt och försökte sätta mig upp men det gjorde mer ont.
Nån sekund senare yfte han upp mig och la mig ner mjukt i sängen.
Jag kämpade för att inte skrika och lyckades
'' Hur är de? förlåt att jag skrämde dig!'' log han och satte sig på sängkanten.
'' Lugnt! Aj!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Kan jag masera dig?'. sade han och log snett.
'' Visst!''. log jag och väne mgi försiktigt och låg på mage.
Justin satte sig på min rumpa och började massera mig mjukt.
Det hjhälpte, smärtan försvann mer och mer ju mer han masserade.
'' damn boy! du är ju jätte duktig p marssage!''. sade jag.
'' haha jag vet! det är en vädligt sexig ställning!''. fnissade han.
'' Verkligen !''. skrattade jag.
Sedan började han hoppa upp och ner vilket fick mig börja as garva.
'' Justin sluta!!''. sade jag och han började skratta.
Jag vände mig om och det knäckte till i ryggen och jag skrek lite lätt till.
Nu satt han på min midja och log sexigt.
Han klev av mig och satte sig brevid mig.
'' Aj kan du hjälpa mig knäppa upp min klänning? ''. fnissade jag.
'' Okej!''. log han och knäppte upp den.
'' TAck!' Men.. vad ska jag sova i ?''. sade jag och drog på munnen.
'' hehe.. underkläder.. hehe!''. sade Jusitn och jag l og.
''  åh typiskt dig! men visst! du kommer ändå inte få mig!''. log jag och reste mig upp och drog av mig klänningen.
Då märkte jag att Justin låg i kallingar på sängen ovanpå täcket.
Jag bet mig löst i läppen för att sedan snabbt krypa under täcket.
Hur skulle Selena reagera om jag var nära på att kyssa Jusitn? Skulle hon hata mig? 
Och jag ville inte att hon skulle göra det, absolut inte..
Jag la mig med ryggen mot han för att sedan försöka sova.
Nån minut sedan kände jag Justins varma arm runt min midja och hur han drog mig närmre honom.
Jag log lite, vi låg sked. Och var bästavänner. Kunde man de? Eller? 
Han drog sagta ner handen och sedan under mina trosor längre och längre ner.
Suget att vilja ha honom steg mer och mer.
'' sluta!''. sade jag innan han hann komma dit ner.
'' jag vet att du gillar det!''. sade han och jag hörde hur han låg.
'' nej.. eller ja kanske men sluta!! dra till Selena och gör det...'. mumlade jag och vände mig om för att han inte skulle röra mig på sånna ställen.
'' ärligt jag vet att du vill ha mig!''. sade han sexigt och jag suckade.
'' sluta Justin.. okej? vi är bästavänner bara du sa det själv!! Varför tar du inte Selena i sängen för?''. suckade jag och tittade ner.
'' vet inte.. har aldrig gjort det..än.. men kanske inte vill?''. flinade han.
'' Men sluta!! Va inte så taskig!!!''. tjöt jag och slog till  honom.
Han började slå till mg och vi började småsloss på skoj.
Det slutdae med att jag satt över Justin och slog han på bröstet, men inte hårt.
'' Okej ge dig!!'. tjöt Justin efter jag börjat kittlat honom.
'' Haha förlåt då!''. skrattade jag.
Allt det här var fel. Sitta i underkläder PÅ honom, det var fel.
Jag skulle just gå av då Justin höll mig kvar.
'' Jag kanske vill sova?''. skrattade jag.
'' Sova på mig!''. flinade Justin.
Jag var jätte trött. Mina ögon kommer snar falla ihop.
Med en suck la jag mig ner på honom med huvudet på hans bröst.
'' är jag tung?''. flinade jag.
'' nej ? du är lätt som en fjäder!''. log han.
' jo tjena  och jag är gift med Jonny Depp!''. skrattade jag.
Justin la armarna runt mig och jag drog täcket över oss. 
Sedan slöt jag mina ögon och somnade.

°°°
Vi hade nu kommit till Hawaii efter en låååång flyresa. Jag satt brevid Brianna och vi satt och spelade spel, tittade på filmer och massa annat.
Resten sov under flygresan men inte vi!
Jag, Justin, Brianna och Zac satt i en stor taxi på väg till hotellet. Eftersom vi i par skulle dela rum så tog vi en taxi, oh dem andra en annan.
Vädret var underbart skönt och alla var snälla mot oss.
Det var ett par fans och paps på flyg platsen men inte så farligt.
När vi kom fram till hotellet var det tack och lov inte så mycket folk. 
Dt var lyxigt stort och helt underbart vackert.
Vi sprang snabbt in på hotellet med hjälp av några vakter och gick fram till receptionen.
'' Hej vi har bokat rum på Jason Deep!''. sade Justin.
Kvinnan i receptionen hamnade i chock när hon såg två artister stå framför henne.
'' öh..hej..aa okej!''. sade hon nervöst.
' 'tack!''. log Justin.
'' Rum 400,402,403 och 404!''. sade hon och gav oss korten.
Vi tackade så mycket och precis då om Selena och dom.
'' Här är till era rum!''. log jag och gav dem deras kort.
' Tack!''. svarade dom och  vi började gå mot rummen.
Vi åkte hissen upp till våran våning och gick längs en korridor.
Jag och Justin svängde av en gång lite längre bort en dem andra. Eftersom vi skulle få en svit!
Justin låste upp dörren och jag smet förbi honom in i rummet.
'' Wow..'.sade jag chockerat.
'' Håller med..''. sade han och la armen om mig.
En dubbelsäg stog framför en lila vägg och framför fanns de en stor slags hylla där dey satt en tv!
Under ett stooort fönster stod dey en vit soffa framför till vänster, fanns det ett rubt bord med en telefon på.
När jag skulle gå ut till hallen igen la jag märke till att man kunde se in i badrummet!
Jag stabnade upp och tittade frågAndes på Justin! " hade du tänkt ligga i sängen och titta på när jag duschAr eller?".
Jag höjde mina ögonbryn och flinade lite.
Justin skrattade. " uhm.. Asså.. "
Jag boxade lätt till han på axeln. " sluta!!".
" men tror det finns ett draperi där inne!". Jag nickade ich fortsatte ut till hallen r det fanns en stor garderob, en liten fotölj som satt i hop med ett litet bors,  och över hängde det en rund spegel.
Jag öppnade dörren till badrummet och giick in.
Till vänster fanns det en toalett och ett stort handfat. Och så gick det ut en vägg slm det satt en göad dörr i.
Jag öppnade och köec in i den stora duschen. Och mycket riktigt så fannns det ett draperi.
Som tur var..
Jag gick ut ur toaletten och såg att Justin stog ute på den stora balkongen och tittade ut.
Nu va det perfekt att skrämma honom. Så jag smög upp bakom honom och drog händerna sagta bakfrån hans rygg faram till magen så han röck tll.
'' SHIT!''. tjöt han vilket fick mig börja as garva.
'' Hahaha! ''. skrattade jag.
Han skrattade  och la armen om mig och vi stog där och kollade ut.
Det var varmt, underbara människor över allt. Vad kunde gå fel nu?
Det var perfekt.
'' Tiff?''. sade Justin.
'' Mm?''. sade jag och tittade runt i den udnerbara staden.
'' Jag älskar dig! Du är min bästavän och har alltid ffunnits här! Kan inte vara lyckligare än att ha dig här!''. sade han och jag log.
'' dEsamma Justin... desamma!''. log jag.
'' Ska vi gå ner och testa poolen?''. sade han.
'' Yes!!''. log jag och vi sprang in och jag drog på mig min bikini medans Justin var på toan och böt om.
Sedan skickade jag ett sms till alla att vi skulle mötas nere vid poolen.
Jag hängde handuken över axeln och tog på mig mina solglas ögon, sedan tog jag min mobil, solkräm och mina flippflopp..
'' Klar?''. sade Justin som stog utan tröja framför mig.
'' öh.. aa!''. sade jag och tittade på ahns mage.
'' i knew it!''. skrattade han och började gå ut.
'' Vaaaad?'' skrattade jag.
Han skakade på huvudet sedan gick vi ner till poolen.
Som tur var hade dom några vakter lite här och var, ifall att. 
Kenny var inte med oss men det fanns vakter på hotellet som erbjd sig att hjälpa oss och så.
När vi kom ner la vi oss på varsin solstol och vntade på resten.
'' Justin kan du smörja in mig med solkräm?''. sade jag.
Han nickade och började smörja in min rygg och axlar.
Jag log som tack sedan kom resten och la sig brevid oss.
Vi solade i kanske 20 min tills vi alla hoppade i poolen. 
Vattnet var lagom varmt, inte för kallt inte för varmt, perfekt!
Det var några barnfamiljer och så i samma pool, men som tur var var poolen stor !
När vi badat ett tag så solade vi igen. 
Efter några timmar vid poolen och haft en underbar tid vart klockan mycket och vi bestmde oss att gå upp till våra rum och fixa oss sedan ut och äta.
'' Pax att duscha föst!!''. skrek Justin när vi kom in i rummet.
'' Aha okej..'. suckade jag.
Justin skrattade och sprang in i duschen. Typsikt Justin också tt inte dra för drapperiet.
Han stog med ryggen mot mig, som tur var så man inget från midjan och ner.
Jag satt i sängen och plockade fram mina grejer. Sedan drog jag av mig mina kläder så jag hade bara underkläder och tog en ny handuk.
Duschen stängdes av och en sexig Justin kom ut med blött ruffsigt hår och busigt leende.
'' typiskt du.. typsikt du..''. mumlade jag.
Justin skådade min nakna kropp med ett leende.
'' Sexy!''.
'' Men sluta!! Seriöst.. Vi är bästavänner!''. suckade jag med ett leende och sprang in  dushen.
JAg drog för drapperiet och började duscha.
När jag var klar gick jag ut med handuken runt mig och såg Justin stå framför helspgeln och fixa sitt hår.
'' Vart ska vi äta nån stans? ''. sade jag nyfiket.
'' Nån lyx resturang någon gata bort!''. svarade han.
Jag ickade och tog på mina vita underkläder snabbt så inte Justin såg och sedan klänningen som var utan axelband med massa mönster.
Sedan ett par bruna klackar och en brun portmoné.
Min sminkning vart med brunögonskugga och resten som jag brukade ha.
Mitt hår fick vara det naturliga lockiga och jag satte bara upp luggen.
'' Justin vilken parfym?''.
Jag höll upp hans Someday parfym och min Paris hilton.
Han pekade på vänster, hans egen.
Jag skrattade och sprutade lte på min hals.
Nån sekund senare kände jag Justin stå bakom mig med armarna runt mig och ansiktet mot min hals.
'' Försök inte göra som på reklamen!''. fnittrade jag.
Han drog in lukten av parfymen och började sedan småskratta.
'' Den luktar 100 gånger bättre på dig än på nnån annan!''. sade han.
'' Tack hanesome!''. skrattade jag.
V fixade det sista och gick sedan ut för att hämta dem andra.
Jag knackade på Brianna och Zacs rum och Justin resten.
Dom öppnade och båda såg ut att vara klara.
'' Hey klara?''. log jag.
'' Yupp!''. svarade Brianna och gick ut.
'' Zaac?''. skrek jag.
'' Här inne!''. skrek han från toan.
Jag gick in och ställde upp dörren så den inte stängdes och gick in på toan.
Där stog han och sprutade på sig killparfym vilket fick mig le. Jag älskade killparfym.
'' Tja !''. sade han och hans ögon spärrades upp nr han såg mig.
'' Hey!''. log jag.
'' Wow du är verkligen vacker!''. log han.
'' Tack! Men kom nu resten väntar!''. log jag och vi gick ut.
Vi gick till hissen hela gänget och konstigt nog gick inte Selena och  Justin hand i hand, vilket dom brukade?
Kanske för att alla kan se dem, eller? 
Jag började snacka med Zac i hissen, vi var tvungna att ta varsin eftersom vi var så många.
När vi kom ner gick vi med två vakter till resturangen som låg några gator bort.
Ganska lagom långt dit faktist! 
När vi kom fram gick vi in och en servitris mötte upp oss.
'' Har bokat bord på Bieber!''. sade Justin.
'' Ja, följ med här!''. sade han och vi gick efter honom.
Det var ett långt bord med uppdukat med taldrikar och så. 
Jag satt brevid Ryan och Zac såklart. Mitt emot satt Justin Brianna och Selena.
På kanten brevid Ryan satt Chaz.
Och brevid Zac Vanessa.
Vi fick varsin meny och började beställa. 
När maten ätnligen kom så började alla äta och prata för fullt. 
Jag snackade med Selena och Chaz och vi snackade om hur otroligt roligt vi kommer ha och vilka saker det fanns.
° ° °

Tiden rullade på och vi åt den sista biten av efterrätten. Knvällen var sjukt kul och vi hade jätte trevligt.
Det var nu dags att betala notan och dra tillbaka till otellet. Imorron skulle vi ut på stan och kolla lite i stan.
Justin betalade med sitt kort menZac och Selena hjälpte till eftersom dom var ju så 'rika'.
När vi betalt notan gick vi tillbaka till hotellet. Alla var mätta och sjukt trötta efter flygresan, även om dom sovit.
Och jag och Brianna som inte sov, snacka om att vi är trötta.
Vi tog hissen upp och kramade alla hejdå sedan gick jag och Justin in på vårt rum.
JAg slängde av mig klackarna mitt på golvet och slängde mig i den stora sängen oc pustade ut.
'' är så jävla trött..''. suckade jag.
'' jag med!''. sade Justin ocoh slog sig ner brevd mig.
'' aj..''. sade jag och rörde på ryggen som fortfarande gjorde ont efter 'fallet' ner för sängen.
'' fortfarande ont?''. flinade Justin.
'' uhm.. ja? jag trodde först jag fick hjärtattack..''. flinade jag.
Jag reste mig upp och drog av mig klänningen.
Jag dorg sedan på mig mina sovshorts och försökte knäppa upp min bh, vilket inte gick ett dugg.
'' Justin hjälp!''. skratttade jag och satte mig på sängkanten.
Justin skrattade och satte sig bakom mig och knäppte upp den.
jag vände huvudet och mötte hans blick.
'' Justin?''. sade en röst och vi vände oss om.
Där stog Selena ned tårar i ögonen!
'' Selena.. !''. sade Justin chockat.
'' Hur har hon nyckeln hit?''. sade jag chockat.
'' Fyfan!!!''. skrek hon och sprang iväg.
'' Fan också!!''.tjöt Justin argt och sprang efter.
Jag drog snabbt på mig ett linne för att sedan gå efter dem.
Hoppas inte Selena hatar mig nu. Hon tog det hela fel. Totalt fel!
Okej det skulle nog vem som helst gjort, men de var inte ett dugg mening att det skulle bli så här.
Jag började springa och hörde röster där hissarna stog.
Tyst ställe jag mig mot väggen för att lyssna.
'' Selena!! Lyssna på mig okej? ''. tjöt Justin.
'' Okej.. prata då!'!''. sade hon snyftandes.
'' jag gillar verkligen inte Tiffany! Bara som vän! okej? Jag älskar dig Selena, mer än allt annat! Mer än henne! Hon är inget gemfört med dig okej ? Inget! Du är mycket snyggare och sötare allt! Jag älskar dig!''. sade Justin.
Där brast det. Fyfan! Vilken idiot! Hur fan kan han säga så? Trodde han älskade mig, som vän!
Tårarna kom och jag rusade bort genom korridoren tilll Zacs och Briannas rum.
'' Zac!!'. snyftade jag och slog på dörren!
Dörren öppnades och där stog Zac i kallingar och t-shirt med ruffsigt hår.
'' Vad har hänt?''. sade han med hes röst.
''  Kan vi gå in?.''.
'' JA visst!'.
Vi gick in i rummet, Brianna låg i i ett annat rum och sov, dom hade två sovrum med varsin dörr. 
Jg villeinte väcka enne så jag pratar med henne imorron bitti istället.
Justin och Selena vars säkert inne i vårt hotell rum och låg..
Vi s atte oss i hans stora säng och jag började berätta vadJustin sagt och så.
'' Gud.. Trodde han gillade dig? Antingen ljuger han för Selena eller ger falska blickar och så på dig?''. sade Zac.
Jag nickade och tårkade mina tårar.
'' Kan jag sova här?''. småsnyftade jag.
'' Ja självkalrt hjhärtat!''. sade Zac.
''  Tack ska bara hämta min neccesär och så!''.
Han nickade och drog in mig i sin famn och kramade mig hårt.
Sedan lämnade jag rummet. Det var knäpptyst i korridoren och antagligen har Jusitn gått in på rummet.
Jag tröck in kortet i dörren och öppnade dörre. Jag gick in och såg att Justin låg i sängen och halvsov.
Med en suck gick jag fram till min väska och tröck ner allt från kvällen och bar upp den och gick mot hallen.
'' Tiff? Vart ska du?''. sade Justin chockat och satte sig upp.
'' Till Zacs hotellrum..''. sade jag och mötte hans blick.
Han röck till när han såg mina tårögda förstörda ögon.
'' har det hänt nått?''. sasde han små chockat.
'' Är inte jag för ful för dig?? Du kanske ska kolla på Selena iställe, hon du älskar mycket mer än mig!!!''. skrek jag och stllde väskan i hallen för att gå in på toan och hämta min necceär.
Tårarnavar på väg, jag höll dom inne! Jag tog neccesären och la den på min väska.
Justin ställde sig framför mig. Jag puttade bort honom och gick och kollade så jag inte glömt något.
Mina ben var svaga och mina ögon sved.
Jag vände mig om och sg Justin stå oroligt med tårögda ögon.
'' Tiffany lyssna!''. sade han bädjande! 
Jag stannade framför honom coh mötte hans blick.
'' Vad?''. svarade jag.
'' Jag mena det inte så.. Förlåt!!''. sade han och ett par tårar föll ner för hans kind.
'' Ska du få tillbaka mig får du försöka bättre!! och här är din jävla ring!!!''. tjöt jag och slängde ringen i en smäll på golvet sedan gick jag med bestämda steg förbi honom.
'' Jag älskar dig Tiffany!''.. sade han och tog tag i min hand och drog in mig mot honom.
Han mötte min blick i nån sekund innan han pressade samman våra läppar.



Ojoj!!!! ;)

Justin kysste henne! ;) 

Vad tror ni kommer hända, ni fick ett lite extra långt för ni inte fått nått på länge ;)

KRAM <3

Kommentarer
Jasmin

SNÄLLA KAN DU SKRIVA ETT TILL IDAG!! <3

DET ÄR SÅ BRA :D



2012-05-02 @ 17:39:19
Felicia

Jääättrbra!! Meeeer :3

Mer drama, med snuskigt och romantiskt

I ngt av de kommande kapitlerna? (:



2012-05-02 @ 20:03:16
Madicken

OMG :D MEEEEER<333333



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-05-02 @ 20:24:48
Ewweh

BIEEBSSUMMMEE!<3

seriöst, har läst över 30 olika noveller med justin, Och du är den bästa, Du är den ända som inte går så fort fram med allt, Och du gör så man bara vill läsa mer och mer!! När kommer nästa del ut?<33 Puss&Kram / Evelina



2012-05-02 @ 21:10:18
Moa

SSåååå sjukt bra det är!!



2012-05-02 @ 21:19:33
Amina

Men meeeeeeeeeeeeeeeeer snälllllaaa vi har väntat nu i 2 dagar när kommer nästa kapitlet ut ? <3



2012-05-03 @ 19:15:04
Marriz

Du är verkligen grym!!! Men nu när dom har kyssts kommer det säkert hända mer i nästa kapitel och sen börjar det (kanske) närma sig slutet! :( :( :( :(



Ledsen att jag inte gav nån idé,men hinner verkligen nt nu! Ska på middag!



2012-05-03 @ 20:27:39
Julia

Meeeeeeeen när kommer de nästa kapitlet ut. <3



2012-05-04 @ 08:13:44
Amina igen

Hello wake up! Vi har väntat typ i 4 dagar snälla skriv nästa kapitlet snällla :D<3



2012-05-04 @ 18:06:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback