Episode 15 - GO JUSTIN!

Jag stoppade i det i smoothiemaskinen och lite till saker och körde igång.
hon tog fram två glas och sugrör och jag hällde i.
Smoothien vart rosa, såg riktigt gott ut.
Vi gick oss och satte oss i soffan. Jag skåde henne när hon stoppade sugröret i munnen och hennes smala kinder blev smalare och sugröret blev mörkt! 
'' Vad?'' sa hon skrattandes med munnen full av smoothie.
Jag skrattade och drack lite. '' Inget!''.
Hon skakade på huvudet och återgick till tvn.

Timmarna gick och klockan var runt 18.00 ich hon skulle bege sig hem.
Det var ändå bara några hus bort, och jag fattar inte varför hon inte gått hem?
De var ju så nära?
Men det var skönt att ha nån hemma med mig, hehe!
Desutom hade vi haft sjukt kul.
" men vi ses väl nån dag?".
Vi stog i hallen och Tiff nickade åt min mening.
" det gör vi säkert!".
Jag log och omfamnade henne mjukt och försitigt.
" hejdå!".
" hejdå Justin!". Sade hon och försvann ut.
Jag stängde och låste dörren och gick och la mig i soffan.
Sedan slog jag Ryans nummer.
"yoo!!!". Svarade han glatt.
" tja bro! Händer?".
" inte mycket! Föresten fhörde att Tiffany sov hos dig? Damn Justin hon är upptagen?".
Jag skrattade.
" chilla Ry! Vi gjorde inget! Vi är bara bra vänner? Okej?".
" goosh.. Kommer inte sluta som vänner det är säkert!".
Sedan började vi båda as garva.
Jag berättade om dagen med Tiffany, log när jag berättade det också.
Hon var speciel, jag är tacksam att det var Tiff och inte Britney!
Britney var verkligen en bitch, menom hon var den på bAlen tog jag henne.
För hon var speciel då. Men nu vet jag inte..
°
Jag tog väskan och lämnade mitt hus. Det var lördg morgon och dags för hockeyträning!
På väg till hockeyhallen gick jag förbi Tiffanys hus.
Och hon öppnade precis dörren och skulle äntagligen hämta posten.
Hon hade ett par ljusa trasiga jeans och en uringad ljus tröja.
Hennes hår var platt och sminkningen var perfekt.
Hon mötte min blick och sprack upp i ett leende.
Hennes vita tänder glänsde av solen och fick mig le.
" hej Justin!". Sade hon och omfamnade mig.
" tjena!".
" vart ska du?".
" hockeyträning!". Log jag.
" jaha va spännande, får man följa med?".
Jag nickade. " självklart!".
" bra ska in och ta på mig min jacka och skor, men kan vi gå förbi Briannas hus hon bor typ brevid?".
" aa om du vill de sp!".
Hon log och sprang snabbt in och kom en sekjnd senare ut och sprang mot mig.
Samtidgt som hon slägde på sig jackan.
All snö var borta och det var snart min födelse dag!
Äntligen! Längtade fakstit.
Vi gick mot hockey hallen och stannade vid Briannas hus och Tiffany sprang in och hämtade henne.
Efter 2-3 minuter klm dom ut springandes och vi gick nu några meter och var sedb i hallen.
" vi sätter oss på läktaren!".
Jag nickade och sprang in i omklädningsrummet.
Snabbt böt jag om ich gick med Ryan, Chaz och nolan ut till planen.
Coatch delade in oss i lag och vi skulle köra en liten ''match' men bara laget.
Jag var med Nolan, Chris, toby och några till.
Sedan började matchen.
" HEJA JUSTIN!!!!!!!". skrek Tiff ch Bri från läktaren och började as garva.
Jag och försökte koncentrera mig på matchen.
Men att se Tiff skratta eller le får mig in i en helt annan värld.
Tänk inte så Justin, hon ör upptagen! Hon är inte singel!
Jag sköt 3 mål på hela ''matchen" och mitt lag vann med 5-2 !
Vikörde lite passnings övningar innan i sedan fil sluta!
Jag skyndade mig till omklädnings rummet och böt om och duschade.
Jag sprutade på mig parfym och tog lite deo och lät håret vara blött och ruffsigt.
När jag kom ut stog Tiffany och Brianna och skrattade och nör dom spg mig log dom.
" så vad ska ni girls göra nu?". sade jag och set tutade till.
Jag vände mig om och fick se Jordan sto med sin bil utanför.
" eh jag ska vara med Jordan..". sade Tiffany och tittade osäkrt på mig.
". Jaha olej! Men messa eller ring om de är något finns altid!".
Hon nckade och sprang till Jordan och kysste han mjukt innanho hoppade in i bilen ocj dom åkte iväg.
" hejdå Justin!". Sade bri och kramade mig.
" hejdå!". Log jag och hon började gå hemåt.
Önskar bara Tiffany var singel, men inget menat mot Jordan. Gör han henne illa slår jag ihjäl honom.
Hon är värd mycket bättre.
Jag väntade på Chaz, Ryan och Nolan och vi bestämde för att dra till Diana och Bruce.
Hade inte träffat dom på jätte länge.
När vi kom fram öppnade jag dörreen direkt.
" DIANA? BRUCE?". skrek jag och Diana kom ut från köket.
Tårarna rann på henne och hon var helt förstörd.
" Diana?? Vaad har hänt???".
Jag gick fram och la armarna om henne.
" vi var med om en bilolycka, bruce är på sjukhuset! Dom vet inte om han klarar sig!!".snyftade hon och jag tittade chockat på killarna som stog blixtilla.

hej vet att de nt e nån bild.
Och kort.. Men e inne på mobilen..
Btw, kanske blir uppehåll i 1-2 v nu..
Har iga ideer kvar som ska hända mu och i några kappitell fram..
Kommentera ideer!

Kommentarer
Anonym

Nejjj :/ din novell är ju så bra!!



2012-04-01 @ 10:31:36
Kelly

Men Jordan kan väl bli typ aggresiv och en idiot och vara taskig mot Tiffan och då kommer Justin?:D



Älskar din novell!:))



2012-04-01 @ 10:55:15
Elin

as bra!:)



Älskart!:**



2012-04-01 @ 10:55:46
Ebba

Tänkte bara påminna dig att röstinigen har nu börjat. Se till att dina läsare röstar på dig! http://thatsmile.blogg.se/2012/april/rosta.html#comment



Lycka till! :)



Blogg: http://thatsmile.blogg.se/
2012-04-01 @ 14:38:32
Carroo

superbra!!! :)



2012-04-02 @ 22:22:06




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback