Episode 12 - High Schools Bitch!

BRITNEYS PERSPEKTIV:
Jag och mina 'girls' drog till bibblan. Ingen av oss orkade med matten. 
Världens undergång ju? När vi kom in dit tänkte jag blogga lite och logga inte på facebook och uppdatera min status.
jag tog en data och insåg att den var inloggad. 
På Tiffanys inloggning.
hånfullt log jag och tröck så internet kom upp och hennes email var uppe.
Hon var på väg att skicka ett mail till Justin, min Justin? 
Jag läste egenom mailet och insåg att det inte var skickat än.
'' Yes!''. mummlade jag hånfullt och skrev ner det som stog i mailet.
Nu skulle Justin bli min..

Den blonda tjejen är Britney, den första.
Äntligen slutade skolan och jag Jordan och Drake skulle plugga ihop. 
Tjejerna kunde inte.
Vi Hoppade in i Jordans bil och körde mot mitt hus.
Det var bara Nathaniel hemma och såklart skulle han hälsa.
'' Tja!''. han gjorde ett typiskt killhanddlsag med både Jordan och Drake.
'' Tja !!''. sade dom glatt.
dom började prata och prata och jag stog där bara helt osynlg.
'' Okej kom nu!''. sade jag och drog med dom upp till mitt rum.
'' sorry för det där!''. Jordan log.
'' Lugnt!''.
Vi började dirket plugga, vi hade läxor nästan varenda dag i vecka, vilket var sjuukt drygt.
Snön hade blivit till slask och solen lös väldigt ofta. Snart var det vår.
Det var ju trots allt den 15 Februari !
Och snart var Justins födelse dag, och fråga mig inte hur ajg vet det.. Det bara.. hände att jag kollade upp det..
timmarna gick och klockan närmade sig 7 och då drog Drake, men jordan stannade.
'' Vad vil du göra?''. Jag log.
'' Vad vill du göra?..''. sade jag och skrattade.
'' det du vill göra!''. sade han och kröp över mig nerifrån benen och la sig över mig.
'' det här..''. viskade jag.
Han log snett och närmade sig mina läppar.
Våra näsor nuddades och hans andetag träffade min hud.
Jag tittade på hans fylliga läppar och jag ville bara kyssa dom, men tänk så ville inte han?
Våra läppar nuddades pyttelite då dörren öppnades och Nath kom in.
Jordan slängde sig över på andar sidan om mig och Nath tittade busigt på oss.
''Dålig tajming?''.
Jag gav han mördarblicken och han bara skrattade.
'' Jo Jordan din mamma ringde på hem telefon, ghon har ringt på din mobil men du svarade inte. Hon vill att du ska hem!''.
Jordan suckade. '' Okej..''.
'' Men vi ses imorgon?''.
'' Aa jag hämtar dig!''.
Jag kramade om honom och han pussade mig på kinden innan han försvan ner.
Direkt tog jag upp min mobil och slog Briannas och Megs nummer p samma gång.
Så vi alla tre snackade.
'' Heej!''.
'' tjaabaa!''. sade dom.
'' JAG KYSSTE NÄSTAN JORDAN NYSS!!''.småskrek jag.
'' VAAA?!?!''.
'' JAAA!!''.
'' OMG! Vad hände?'' tjöt Brianna.
'' Vi låg i min säng så precis när vi skulle kyssas kom Nath in och förstörde allt!''.
Dom suckade och sa sitt '' ÅÅÅ'' i kör.
'' mmhmm.. men ni har lite batteri, mne vi pratar mer i skolan imorgon va?''.
''Aa ses babes!''.
'' Seeeyah girls!''.
Sen la vi på.
jag slängde mina kläder på golvet och drog på mig min stora t-shirt som var pappas.
Sedan kröp jag ner i sängen.
Jag kunde inte sluta tänka på Jordan.. Hans underbara beteende, när vi nästan kysstes..
Vad skulle hänt om vi gjorde det?
det var det ända som for upp i min hjärna just nu..
°°°

Jag och Jordan anlände till skolan, tomt?
'' vart är alla?''.sa han chockat.
'' haha är det vekligen skola idag då?''.
'' Ja? vi har ju läxa tills idag?''.
vi tittade fundersamt på varandra och klev ut ur bilen och gick mot entrén.
Det var då jag märkte skylten.
'' JAG HAR HITTAT MIN ÄNGEL! / Justin Bieber ''.
Stog det.
'' VA?!?!?''. småskrek jag och tröck upp entré dörren och rusade in.
Jag sprang mot cafeterian och den var propp full.
'' ursäkta!! hallå moooovee!!''. jag tröck mig egenom folk massorna och kom äntligen fram.
Där stog Justin med armen om Britney.
Hon log stolt mot alla och Justin såg sjukt glad ut.
Min haka föll ner till golvet, va? Jag fattade inte ett skit.
'' Här är hon.. Jag har äntligen hittat henne..''. Justin tittade glatt på Birtney som log bitchigt.
'' Jaa.. vi hade ju trots allt en udnerbar kväll!''. sade hon och alla klappade.
'' säg svaren älskling!''.
'' Okej.. Vi träffades vid bålen, vi pratade ute på den lillla dansgolvet utomhus, vi dansade tryckare flera gånger, och sedan sprang jag iväg.. tydligen blefv jag väldigt chockad!''. 
Hon tittade på mig och låg bitchigt. Min blick förendrades från chockad till arg.
Jag tänkte igenom när jag var på bibloteket.. Fan jag glömde skicka mailet.
Mitt humör förendrades nu från arg till ledsen. Hur kunde hon?
' bitch!!!' mimade jag åt henne innan jag tog mig egenom folkmassorna.
När jag äntligen kom ut sprang ajg in i någon.
Jordan.. 
Jag hamnade på marken och mötte hans blick. Jag fick lov att blinka några gånger för att se tydligt.
'' Tiff?'' . sa han chockat.
Nu började tårarna flöda. Fattar inte hur Britney kunde göra så.
'' slog jag dig?''. Jordan sat nu på huk framför mig och höll armarna om mig.
'' nej!''. mumlade jag och tårkade tåerarna, men det var ingen idé det kom ännu fler efter.
'' vad har hänt?''.
'' kan inte berätta.. kanske senare.. ''.
Jag gömde mitt ansikte i mina händer och Jordan hjälptemig upp. Just då kom Brianna och Megan springandes ut från cafeterian.
'' Tiffany!!''. sa dom och slängde sig runt min hals båda två.
Då kom det ännu fler tårar, typsikt.
Och nu hade alla börjat gått ut från cafeterian också.
'' jordan vi tar över.. det är en ganska känslig sak.. eh.. vi träffas sen!''. sa MEgan och dom drog med mig mot toaletten.
Vi gick förbi cafeterian och just då mötte vi Justin och Britney som höll hand.
Och jag som såg helt öfrstörd ut. Jag mötte Justins blick och tårarna kom igen. Kunde dom itne sluta?
Han stannade chockat till och tittade ledset på mig.
Sedan tittade jag på Britney som stog och hånlog.
'' Gråter lilla tiffany? ska du inte ringa din mamma?''. sade Britney och höll fram sin iphone.
Jag slog till hennes hand så hon tappade sin iphone och den åkte i golvet med en smäll.
'' JÄVLA FITTA NU ÄR DEN FÖRSTÖRD!!!!''. skrek hon och höll upp en sprucken iphone.
Det var minst 10 sprickor på den.
'' rätt åt dig..''. mummlade jag och sprang mot toan med brianna och megan efter mig.
Jag sjönk ner i hörnet av toan och grät ut. Nu sket jag i allt annat.
Men varför grät jag? jag gillade Jordan? eller hur?
Varför kommer tårarna och varför kan jag inte tårka bort dom och gå tilbaka till det vanliga?
Men jag kunde bara inte.
Jag andades djupt och ställde mig upp och ställde mig framför spegeln.
Jag tårkade upp mascaran som runnit med blött papper och anades djupt.
'' Glöm den där bitchen.. Hon är inte värd dina tårar, men  hur fick hon reda på deT?''.
Jag tittade på Megan och suckade.
'' Jag glöm de logga ut från datan i bibblan..''.
'' aha..oj..''.
Jag nickade.
'' Kom nu!''. jag drog ut dom genom korridoren.
Typ inga kollade på oss, vilket var skönt.
Vi gick förbi justis skåp och där stog han och pratade med Chaz och Ryan.
Jag mötte hans blick och tittade snabbt bort.
Jag vet att det inte var hans fel, men vad ser han hos henne? Igentligen? 
När jag kom till mitt skåp stog Jordan där helt chockad.
'' Vad är det?''.
'' Inget..''. mumlade han och gick iväg.
Va?
JORDANS PERSPEKTIV:

När jag hade krockat med Tiffany, och hon grät började jag bli orolig. vad hade hänt?
Sen såg jag att Britney var på balen med Justin Bäver, men hur fan skulle det gå till när hon var med mig?
Är hon dum i huvudet eller?
hon gick genom korridoren med Justin och jag gick argt fram.
'' vi måste prata!''. sa jag till henne och hon nickade.
vi gick ut från skolan och ställde oss vid ett hörn vid idrottshallen, ingen var här.
'' Vem fan tror du att du är? Det är nån där ute som gick på balen med Justin, det var inte du! för du var med mig!!!''. småskrek jag.
Jag hörde något knäppa till och tröcks mot min mage. När jag tittade ner stog hon med en pistol riktad mot min mage.
'' Från och med nu var inte du och jag på balen, du var med dina kompisar! Okej? säger du ett ord om att vi gick på balen och det här, så blir det du eller Tiffany, eller kanske nån av dina vänner, familj som får den här kulan i magen! ''. sade hon argt och log samtidigt som hon pratade.
'' O-oke-ej..''. satammade jag och svalde hårt.
'' Bra! så nu ska jag gå till Justin så tooodeeels!!''. hon gav mig en släng puss och försvann sedan.
Jag gick in på skolan chockad. Hon hotade mig med en pistol? Hon var seriöst sjuk.
När jag gick genom korridoren vinkade hon lätt till mig men jag tittade bort.
Snabbt tog jag minab äcker och Tiffany slöt upp på min sida.
'' Vad är det?''. sa hon chockat.
'' Inget..''. mummlade jag och försvann mot lektionen.
Det var så sjuukt skönt att äntligen hittat henne. Det hade varit Britney hela tiden? Tänk att jag inte märkt det?
Jag var så glad så det fanns inte!
Jag blev lite orolig för Tiffany. Hon hade gråtit. Och jag har inte ens bryttmig. Men jag gör det. Men har ignorerat henne totalt.
'' Ey Justin?''. Jag vaknade ut ur mitt tänkande.
'' Aa?''.
'' hänger du med hem till mig och gör något?''. sade ryan.
'' Kan inte ska hjälpa mamma med maten..''. ljög jag.
'' aha okej.. peace bro!''
Sedan försvann han.
Jag gick ut för entrén och såg Jordan och Tiffany knuffa varandra coh skrattade högt.
jag kunde inte låta bli att le, för att se Tiffany le fick mig le.
Snabbt gick jag till min bil och hoppade in och åkte hemåt.


Britney är verkligen läskig ;) 

Vad kom,mer hända mellan Justin och Britney?
Jordan och Tiff? :D

kommeeentera för att veta :P

Kommentarer
Jonna

Sälla ett till ikväl smälla snälla snälla



2012-03-23 @ 18:43:18
Madicken

Yeey fyfan vad elak hon är <3 meeeeer;)<3



2012-03-23 @ 19:05:09
Madicken

Yeey fyfan vad elak hon är <3 meeeeer;)<3



2012-03-23 @ 19:05:54
Sara

Meeeeeeeer!



Blogg: http://jbieberstoriies.blogg.se/
2012-03-23 @ 19:57:06
Anonym

MEEEEEEEEEEEERRRRR!!!!!! Tack :)



2012-03-23 @ 20:40:15
Joossan

ÅÅÅH SÅÅ BRAA!!!



2012-03-23 @ 21:32:25
felicia :)

Jättebra! Meer!



Blogg: http://Facebook = felicia dutra karstrand
2012-03-24 @ 16:31:31




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback